Logi?
amx_plugins 10/20/30... w konsolę, i pokaż linijkę z pluginem.
Kompilujesz lokalnie? https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Robiin
w 18.03.2017 11:41
Logi?
amx_plugins 10/20/30... w konsolę, i pokaż linijkę z pluginem.
Kompilujesz lokalnie? https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/
Napisane przez MAGNET
w 23.02.2014 23:46
NAZNACZONY
Zasada działania jest prosta - Po użyciu zapisuje id namierzonego, a następnie przy drugim użyciu teleportuje Cię za plecy naznaczonego. Ponadto nie zablokujesz się w teksturach, jeśli obiekt będzie np. przy ścianie.
Skompilowany plik *amxx do plugins
Dźwięk do sound/misc
Dziękuję za nieocenioną pomoc 2873 (R3X ) oraz 9579
Napisane przez speedkill
w 22.02.2014 13:10
Napisane przez Pastel
w 10.02.2014 00:09
Napisane przez Engi
w 23.01.2014 14:36
W załączniku, jeżeli za krótko trwa oślepienie daj znać
Napisane przez RasiaQ
w 22.01.2014 19:57
Napisane przez Halucyn
w 23.01.2014 10:03
Musiałeś coś źle zrobić... Klasa się skompilowała?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <codmod> new const nazwa[] = "bezlik z xm1014"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = 1<<CSW_XM1014; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1} public plugin_init() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1") } public event_curweapon(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new weaponID= read_data(2) if(weaponID==CSW_XM1014 && cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID]) { cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID]) } return PLUGIN_CONTINUE; }
Takie coś masz?
Napisane przez RasiaQ
w 21.01.2014 17:16