Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Danio7 - zdjęcie

Danio7

Rejestracja: 06.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.05.2021 09:11
*****

#737691 Pytanie odnosnie wgrania pluginu

Napisane przez Robiin w 18.03.2017 11:41

Logi? 

amx_plugins 10/20/30... w konsolę, i pokaż linijkę z pluginem.

Kompilujesz lokalnie? https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/


  • +
  • -
  • 1


#619644 [Perk] Naznaczony

Napisane przez MAGNET w 23.02.2014 23:46

NAZNACZONY

inne informacje

Zasada działania jest prosta - Po użyciu zapisuje id namierzonego, a następnie przy drugim użyciu teleportuje Cię za plecy naznaczonego. Ponadto nie zablokujesz się w teksturach, jeśli obiekt będzie np. przy ścianie. 

 

instalacja

Skompilowany plik *amxx do plugins

Dźwięk do sound/misc

 

inne informacje

Dziękuję za nieocenioną pomoc 2873 (R3X :D) oraz 9579 

 

download

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#619037 Poprawienie błedu podczas komplikacji w silniku misje/zadan

Napisane przez speedkill w 22.02.2014 13:10

http://amxx.pl/kompi...&fname=ddsa.sma
  • +
  • -
  • 1


#614301 Proszę o perk "Tarcza SWAT"

Napisane przez Pastel w 10.02.2014 00:09

http://amxx.pl/topic...nano-kamizelka/


  • +
  • -
  • 1


#608427 Prośba o perk Error

Napisane przez Engi w 23.01.2014 14:36

W załączniku, jeżeli za krótko trwa oślepienie daj znać

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#608194 Jak zrobić bezlik ammo z wybranej broni.

Napisane przez RasiaQ w 22.01.2014 19:57

new weaponID= read_data(2)
if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE;

 

na to:

new weaponID= read_data(2)
if(weaponID==CSW_BRON)
return PLUGIN_CONTINUE;

 

Spróbuj :D


  • +
  • -
  • 1


#608325 Jak zrobić bezlik ammo z wybranej broni.

Napisane przez Halucyn w 23.01.2014 10:03

Musiałeś coś źle zrobić... Klasa się skompilowała?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "bezlik z xm1014";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}

public plugin_init() {
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1")
}

public event_curweapon(id)
{

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new weaponID= read_data(2)

if(weaponID==CSW_XM1014 && cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID]) {
cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Takie coś masz?


  • +
  • -
  • 1


#607831 [ROZWIĄZANE] Problem dodania modelu broni do klasy.

Napisane przez RasiaQ w 21.01.2014 17:16

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

 

zamień na:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

 

I powinno śmigać ;)


  • +
  • -
  • 2