Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zrobić bezlik ammo z wybranej broni.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Danio7

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Małopolskie
Offline

Napisano 22.01.2014 12:00

Jak w temacie prosiłbym o rozpisanie w postaci includów rejestru i kodu.
 

  • +
  • -
  • 0

#2 Halucyn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.01.2014 12:18

Bilioteki:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

Zmienna:

new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}

W plugin_init()

register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1")

A na dole tworzysz nową funkcję publiczną:

public event_curweapon(id)
{

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new weaponID= read_data(2)
if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Danio7

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Małopolskie
Offline

Napisano 22.01.2014 12:26

if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE;

a jak to ma wyglądąć na jedną broń np. XM 1014


  • +
  • -
  • 0

#4 Halucyn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.01.2014 12:32

Nie nie to działa inaczej. Chodzi o to, że nie można mieć bezliku w tych przedmiotach o których napisałeś. Np powielać C4. 

 

Bezlik będziesz miał we wszystkich broniach (bonie dodajesz normalnie do klasy) oprócz tych właśnie tam wymienionych.

 

Czyli jeśli wstawisz do klasy, która ma XM1014 ten kod będzie ona również miała bezlik na tej broni.


Użytkownik Halucyn edytował ten post 22.01.2014 12:33

  • +
  • -
  • 0

#5 Danio7

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Małopolskie
Offline

Napisano 22.01.2014 13:05

można close
Jednak nie może ktoś z tym pomóc jak mieć bezlik z jednej broni?
  • +
  • -
  • 0

#6 Halucyn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.01.2014 19:42

Zrób tak:

Usuń to:
if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE;

I ostatni if zamień na:

if(weaponID==CSW_XM1014 && cs_get_user_bpammo(id,weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])

Jak chcesz zmienić broń, zmieniasz nazwę tam gdzie xm1014. Kod bez code i może go troche rozstrzelić, bo na komórce jestem.

Użytkownik Halucyn edytował ten post 22.01.2014 19:44

  • +
  • -
  • 0

#7 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 22.01.2014 19:57

new weaponID= read_data(2)
if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
return PLUGIN_CONTINUE;

 

na to:

new weaponID= read_data(2)
if(weaponID==CSW_BRON)
return PLUGIN_CONTINUE;

 

Spróbuj :D


  • +
  • -
  • 1

#8 Halucyn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.01.2014 20:03

RasiaQ a to nie będzie tak, że plugin będzie dalej wykonywany?

Popatrz: Jeśli ma broń to będzie kontynuowało, a jeśli nie ma tej broni to pominie ifa i dalej będzie wykonywało.

To co napiałaś nie zadziała. Lepiej tak jak ja napisałem dodać warunek do drugiego if.
  • +
  • -
  • 0

#9 Danio7

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Małopolskie
Offline

Napisano 23.01.2014 09:13

Nie działa żaden


  • +
  • -
  • 0

#10 Halucyn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.01.2014 10:03

Musiałeś coś źle zrobić... Klasa się skompilowała?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "bezlik z xm1014";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}

public plugin_init() {
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1")
}

public event_curweapon(id)
{

if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new weaponID= read_data(2)

if(weaponID==CSW_XM1014 && cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID]) {
cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Takie coś masz?


  • +
  • -
  • 1

#11 Danio7

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Małopolskie
Offline

Napisano 23.01.2014 10:20

Już mam można close + dla was za starania

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych