Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Xims123 - zdjęcie

Xims123

Rejestracja: 27.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.03.2014 21:37
-----

#613742 Włamanie przez Admin SQL

Napisane przez Xims123 w 08.02.2014 22:36

Nie wiem czy pomoże,ale możesz spróbować wpisać sobie admina na sid + hasło czyli

"TWOJ STEAM ID" "TWOJE HASLO" "FLAGI ADMINA" "ac"


  • +
  • -
  • 1


#610257 [ROZWIĄZANE] Klasa Scouter 1/1Scout

Napisane przez Xims123 w 28.01.2014 16:01

Sprawdź 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Scouter";
new const opis[]    = " 1/1 ze Scouta 2 skoki w powietrzu.";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Scouter] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#609171 Jak wgrać mapę JB na server ?

Napisane przez Xims123 w 25.01.2014 16:29

de_jb_nazwamapy ?  :mur:

 

Dopisujesz dokładna nazwe mapy do maps ini czyli bez tego de

najlepiej skopiowac nazwe mapy i tyle.


  • +
  • -
  • 1


#608276 Prośba o klase Jumper i 11 innych

Napisane przez Xims123 w 22.01.2014 23:45

Jumper 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
        
new const nazwa[]   = "Jumper";
new const opis[]    = "Posiada 2x skok. ";
new const bronie    = (1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

Gravity

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Gravity";
new const opis[]    = "Posiada 550 grawitacji";
new const bronie    = (1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}

Rakietnik 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Rakietnik ";
new const opis[]    = "Posiada 2 rakiety";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

}

public plugin_precache()
{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		}

		else
		{
			if (is_user_alive(id))
			{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;

				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

				new Ent = create_entity("info_target");

				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

				vAngle[0] *= -1.0;

				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
			}
		}
	}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}

Health

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Health";
new const opis[]    = "450";
new const bronie    = (1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

	register_think("medkit", "Think_Apteczki");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

	sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(entApteczki > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entApteczki);
		entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);

	ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 1 apteczki na runde!");
	}
	else
	{

		ilosc_apteczek_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
		drop_to_floor(ent);


		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}


public fwSpawn_Apteczki(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;

			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
		}

		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

 	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white_apteczki );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();

	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


	return PLUGIN_CONTINUE;

}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

Sprawdź i daj znać.


  • +
  • -
  • 0


#608054 [ROZWIĄZANE] Gdzie osłabić ducha

Napisane przez Xims123 w 22.01.2014 12:19

Tak 1 int =0.9 dmg z ducha.


  • +
  • -
  • 1


#599188 Prośba o naprawienie bugu w klasie "chemik"

Napisane przez Xims123 w 30.12.2013 17:48

Witam.Edytowalem klase wszystko spoko,ale nie dziala jedne perk a minowicie niewidka jinxxa.Mógłby ktos na to spojrzec fachowym okiem ? Kod klasy :

http://amxx.pl/pastebin/p6b3p4ohnyem/
  • +
  • -
  • 0


#597771 Prośba o edycję perku latarka maga.

Napisane przez Xims123 w 28.12.2013 11:13

Witam.Proszę o edycje perku "latarka maga".Perkiem tym naświetla się niewidzialnych.Chciałbym,aby można było włączyć latarke 10 razy na runde.Pomożecie ? Kod perku :

 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <codmod>


#define MAX 32


new const perk_name[] = "Latarka maga";


new const perk_desc[] = "Dostajesz latarke,ktora naswietlasz niewidzialnych ";




new ma_perk[MAX+1], flashlight[MAX+1],flashbattery[MAX+1]


public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);


register_forward(FM_PlayerPreThink,"PreThink");


register_event("Flashlight","Flashlight","b");


register_cvar("cod_mag_render", "10");
} 


public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
}


public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
flashbattery[id] = 0;
}


public PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;


if(flashlight[id] && flashbattery[id] && ma_perk[id]) 
{
static flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b;
flashlight_r+= 1+random_num(0,2)


if (flashlight_r>250) 
flashlight_r-=245


flashlight_g+= 1+random_num(-1,1)


if (flashlight_g>250) 
flashlight_g-=245


flashlight_b+= -1+random_num(-1,1)


if (flashlight_b<5) 
flashlight_b+=240 


new origin[3];
get_user_origin(id, origin, 3);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(27);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(8);
write_byte(flashlight_r);
write_byte(flashlight_g);
write_byte(flashlight_ ;
write_byte(1);
write_byte(90);
message_end();


new traget, bodypart;
get_user_aiming(id, traget, bodypart) 
if(get_user_team(id) != get_user_team(traget) && traget)
{
new data[2];
data[0] = traget;
data[1] = pev(traget, pev_renderamt);


if(data[1] < 255.0)
{
fm_set_rendering(traget, kRenderFxGlowShell, flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b, kRenderNormal, 4) 


remove_task(8752+traget);
set_task(7.5, "wylacz_rander", 8752+traget, data, 2)
}
}
}
return FMRES_HANDLED;
} 


public wylacz_rander(data[2])
{
if(is_user_connected(data[0]) && is_user_alive(data[0]))
fm_set_rendering(data[0], kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, data[1]) 
}


public Flashlight(id)
{
if(flashlight[id])
flashlight[id] = 0;
else if(flashbattery[id] > 0)
flashlight[id] = 1;


if(!task_exists(2071+id))
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0, "charge", 2071+id);


message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();


set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) & ~EF_DIMLIGHT);
}


public charge(id) 
{
id -= 2071
if(flashlight[id])
flashbattery[id]--;
else 
flashbattery[id]++;


message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("FlashBat"),{0,0,0},id);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();


if(flashbattery[id] <= 0)
{
flashbattery[id] = 0;
flashlight[id] = 0;


message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();
}
else if(flashbattery[id] >= get_cvar_num("cod_mag_render")) 
{
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
return;
}
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0,"charge", 2071+id)
}

 


  • +
  • -
  • -1


#597644 Prośba o edycje perku eagle eye

Napisane przez Xims123 w 27.12.2013 23:11

Proszę o edycje perku eagle eye.Perk ten widzi niewidzialnych non stop,a ja chciałbym żeby widział niewidzialnych po wciśnieciu klawisza "c" i trwało to 20 sekund :) Załączam pliki i pozdrawiam. 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0