Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o klase Jumper i 11 innych

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kolorowy96

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Ostrzeszów
Offline

Napisano 22.01.2014 23:16

Name: Jumper
Broń: USP
Umiejętności:  Posiada 2x skok
Inteligencja:0
Życie: 0
Wytrzymałość: 0

Kondycja:0

 

Name: Gravity

Broń: USP
Umiejętności:  Posiada 550 grawitacji
Inteligencja:0
Życie: 0
Wytrzymałość: 0

Kondycja:0

 

Name: Kossok

Broń: USP
Umiejętności:  Posiada 50% na zabicie z PPM oraz 700 grawitacji
Inteligencja:0
Życie: 0
Wytrzymałość: 0

Kondycja:0

 

Name: Szybcioch

Broń: USP
Umiejętności:  Posiada 1/5 na zabicie PPM
Inteligencja:0
Życie: 0
Wytrzymałość: 0

Kondycja:120

 

Name: Rakietnik

Broń: USP
Umiejętności:  Posiada 2 rakiety
Inteligencja:15
Życie: 0
Wytrzymałość: 0

Kondycja:0

 

Name: Zeus

Broń: USP
Umiejętności:  Posiada 2 pioruny
Inteligencja: 0
Życie: 0
Wytrzymałość: 0

Kondycja:0

 

Name: Health

Broń: USP
Umiejętności:  Posiada 600 grawitacjii oraz 1 apteczke
Inteligencja:0
Życie: 450
Wytrzymałość: 0

Kondycja:0

 

Name: Matrix

Broń: USP
Umiejętności:  Posiada 50 niewidzialności na nożu
Inteligencja:0
Życie: 0
Wytrzymałość: 0

Kondycja:0

 

 

Name: Samuraj (Premium)

Broń: USP
Umiejętności:  Posiada 2 skoki, 1 piorun 600 grawitacji oraz natychmiastowe zabicie PPM
Inteligencja:0
Życie: 0
Wytrzymałość: 0

Kondycja:0

Klasa ma być na flage S

Posiada unikalny nóż który będzie zainstalowany w model/samuraj/v_knife.mdl (chyba v_knife.mdl)

 

Name: Assasin (Premium)

Broń: USP
Umiejętności:  Posiada 2 skoki, 2 rakiety oraz niewidzalny (45)
Inteligencja:0
Życie: 20
Wytrzymałość: 0

Kondycja:40

Klasa ma być na flage T

 

Name: Bomber (Premium)

Broń: USP
Umiejętności:  Posiada 3 skoki, 1/5 wyrzucenie broni przeciwnika oraz 20dmq z każdej broni
Inteligencja:0
Życie: 20
Wytrzymałość: 0

Kondycja:40

Klasa ma być na flage T

 

Name: Teleporter (Premium)

Broń: USP
Umiejętności:  Posiada 2 skoki, może używać teleportu (co 10 sekund) oraz posiada 2 apteczki
Inteligencja:0
Życie: 20
Wytrzymałość: 0

Kondycja:40

Klasa ma być na flage S

 


Użytkownik Kolorowy96 edytował ten post 22.01.2014 23:19

b_350_20_497CFB_497CFB_FFFFFF_E41509.png

b_350_20_E41509_000000_FFFFFF_497CFB.png


#2 Xims123

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.01.2014 23:45

Jumper 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
        
new const nazwa[]   = "Jumper";
new const opis[]    = "Posiada 2x skok. ";
new const bronie    = (1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

Gravity

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Gravity";
new const opis[]    = "Posiada 550 grawitacji";
new const bronie    = (1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}

Rakietnik 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Rakietnik ";
new const opis[]    = "Posiada 2 rakiety";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

}

public plugin_precache()
{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		}

		else
		{
			if (is_user_alive(id))
			{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;

				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

				new Ent = create_entity("info_target");

				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

				vAngle[0] *= -1.0;

				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
			}
		}
	}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}

Health

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Health";
new const opis[]    = "450";
new const bronie    = (1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

	register_think("medkit", "Think_Apteczki");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

	sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(entApteczki > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entApteczki);
		entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);

	ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 1 apteczki na runde!");
	}
	else
	{

		ilosc_apteczek_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
		drop_to_floor(ent);


		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}


public fwSpawn_Apteczki(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;

			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
		}

		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

 	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white_apteczki );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();

	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


	return PLUGIN_CONTINUE;

}


public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

Sprawdź i daj znać.


  • +
  • -
  • 0

#3 MultiSamcio

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:24
  • Lokalizacja:brak
Offline

Napisano 23.01.2014 12:18

masz :)

@up Xims123 tak trudno ci dac załącznik ?

Załączone pliki


Użytkownik MultiSamcio edytował ten post 23.01.2014 12:19


#4 ILoveFootball

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:63
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Dalekooo
Offline

Napisano 23.01.2014 15:06

Matrix:

 

#include
#include
#include
#include

new const nazwa[] = "Matrix";
new const opis[] = "Posiada 50 niewidzialnosci na nozu";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


Użytkownik It's Me.? edytował ten post 23.01.2014 15:07

Chcesz pograć na jakimś serwerze na którym nie będziesz się nudzić?
Wbijaj Najlepszy Serwer Counter-Strike 1.6 COD:MW3 | 401 Lvl.
Nie Pożałujesz !!
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

Cs-Scription.xaa.pl


#5 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.01.2014 16:34

Bomber (Premium)

Załączony plik  bomber.sma   2,28 KB  12 Ilość pobrań
  bomber.amxx

 

Teleporter (Premium) - teleport na nożu ,bo użycie apteczek jest pod E

Załączony plik  teleporter.sma   9,88 KB  19 Ilość pobrań
  teleporter.amxx


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych