Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Prośba o edycję perku latarka maga.

perk Perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Xims123

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 28.12.2013 11:13

Witam.Proszę o edycje perku "latarka maga".Perkiem tym naświetla się niewidzialnych.Chciałbym,aby można było włączyć latarke 10 razy na runde.Pomożecie ? Kod perku :

 

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <codmod>


#define MAX 32


new const perk_name[] = "Latarka maga";


new const perk_desc[] = "Dostajesz latarke,ktora naswietlasz niewidzialnych ";




new ma_perk[MAX+1], flashlight[MAX+1],flashbattery[MAX+1]


public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);


register_forward(FM_PlayerPreThink,"PreThink");


register_event("Flashlight","Flashlight","b");


register_cvar("cod_mag_render", "10");
} 


public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
}


public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
flashbattery[id] = 0;
}


public PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;


if(flashlight[id] && flashbattery[id] && ma_perk[id]) 
{
static flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b;
flashlight_r+= 1+random_num(0,2)


if (flashlight_r>250) 
flashlight_r-=245


flashlight_g+= 1+random_num(-1,1)


if (flashlight_g>250) 
flashlight_g-=245


flashlight_b+= -1+random_num(-1,1)


if (flashlight_b<5) 
flashlight_b+=240 


new origin[3];
get_user_origin(id, origin, 3);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(27);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(8);
write_byte(flashlight_r);
write_byte(flashlight_g);
write_byte(flashlight_ ;
write_byte(1);
write_byte(90);
message_end();


new traget, bodypart;
get_user_aiming(id, traget, bodypart) 
if(get_user_team(id) != get_user_team(traget) && traget)
{
new data[2];
data[0] = traget;
data[1] = pev(traget, pev_renderamt);


if(data[1] < 255.0)
{
fm_set_rendering(traget, kRenderFxGlowShell, flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b, kRenderNormal, 4) 


remove_task(8752+traget);
set_task(7.5, "wylacz_rander", 8752+traget, data, 2)
}
}
}
return FMRES_HANDLED;
} 


public wylacz_rander(data[2])
{
if(is_user_connected(data[0]) && is_user_alive(data[0]))
fm_set_rendering(data[0], kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, data[1]) 
}


public Flashlight(id)
{
if(flashlight[id])
flashlight[id] = 0;
else if(flashbattery[id] > 0)
flashlight[id] = 1;


if(!task_exists(2071+id))
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0, "charge", 2071+id);


message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();


set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) & ~EF_DIMLIGHT);
}


public charge(id) 
{
id -= 2071
if(flashlight[id])
flashbattery[id]--;
else 
flashbattery[id]++;


message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("FlashBat"),{0,0,0},id);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();


if(flashbattery[id] <= 0)
{
flashbattery[id] = 0;
flashlight[id] = 0;


message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();
}
else if(flashbattery[id] >= get_cvar_num("cod_mag_render")) 
{
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
return;
}
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0,"charge", 2071+id)
}

 


  • +
  • -
  • -1

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 28.12.2013 21:50

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModProśby o Klasę/Perk

do

ModyCall of Duty ModProśby o modyfikacje silników/klas/perków
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk, Perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych