Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

v139 - zdjęcie

v139

Rejestracja: 11.11.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.03.2015 17:23
-----

#672015 zmiana tablicy na false w nowej rundzie nie działa, dlaczego?

Napisane przez GwynBleidD w 25.11.2014 18:46

event HLTV oraz logevent round_start nie podają ID gracza.

 

Rozwiązania widze 2:

1. użyj np eventu spawnu gracza (jeśli posiadasz plugin na respawny, musisz pomyśleć o tym, aby sprawdzać, czy to jest 1 spawn w rundzie

2. użyj pętli, którą przejedziesz po wszystkich elementach tablicy.


  • +
  • -
  • 1


#671864 emit_sound nie działa, czemu?

Napisane przez ^Grzyboo w 24.11.2014 21:25

Pierwszy argument to byt z którego wydobywa się dźwięk, dlatego nie wiem czy 0 może działać, spróbuj dać tutaj id gracza.

+ Ja zawsze używałem CHAN_STATIC. Nie wiem czym się różnią, ale warto sprawdzić jak nie podziała to wyżej.


  • +
  • -
  • 1


#671697 Kod pluginu na grawitację

Napisane przez grankee w 24.11.2014 00:30


Przy połączeniu gracza jest ona zawsze ustawiana na fałsz

Gdzie ? Nie widzę takiego kodu.

 

Ponadto jeśli wartość ma być tylko false/true to zmienną tworzymy typu bool, czyli:

new gravity[33]; 

powinno wyglądać tak:

new bool:gravity[33];

  • +
  • -
  • 2


#671655 Kod pluginu na grawitację

Napisane przez Wielkie Jol w 23.11.2014 19:15

Tworzymy 33 elementową tablicę, by pomieścić wszystkich w niej graczy

new gravity[33];

 

Będzie ona przyjmowała wartość prawda/fałsz by sprawdzić, czy gracz już wpisał daną komendę.

 

Przy wpisywaniu komendy nasz plugin sprawdza, czy ta wartość jest ustawiona na prawdę czy na fałsz, dla każdej osoby osobno ( po to stworzyliśmy tę tablicę ).

Przy połączeniu gracza jest ona zawsze ustawiana na fałsz, jeżeli wcześniej nie przypisaliśmy ( np. przy funkcji client_putinserver ) wartości na true.

 

Czyli to wygląda tak:

 

new gravity[33]; // deklaracja 33 elementowej tablicy na pomieszczenie graczy 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /g", "cmdgravity"); // rejestrujemy komende
}
 
public cmdgravity(id){ // po wpisaniu komendy odnosnik do funkcji
if(!is_user_alive(id)) // zeby miec pewnosc, ze martwy gracz nie bedzie ustawial sobie grawitacji
return;  // sprawdzamy czy zyje
if(!gravity[id]){ // tu sprawdzamy czy gracz o swoim wlasnym id ma wartosc gravity na false
set_user_gravity(id, 0.5); // tak ma na falsz - ustawiamy mu grawitacje.
gravity[id] = true; // mowimy pluginowi o tym, ze gracz uzyl komendy i ma juz ustawiona grawitacje zmniejszona
}
else { // w innym wypadku - wartosc bool przyjmuje tylko true / false, czyli teraz jest na true.
set_user_gravity(id, 1.0) // ustawiamy normalna grawitacje
gravity[id]=false;  // dajemy na falsz zmienna, by plugin znow wiedzial, ze zmienil sobie grawitacje na normalna.
}
}

  • +
  • -
  • 1


#671649 Kod pluginu na grawitację

Napisane przez Wielkie Jol w 23.11.2014 18:59

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
 
new gravity[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /g", "cmdgravity");
}
 
public cmdgravity(id){
if(!is_user_alive(id))
return;
if(!gravity[id]){
set_user_gravity(id, 0.5);
gravity[id] = true;
}
else { 
set_user_gravity(id, 1.0)
gravity[id]=false; 
}
}

  • +
  • -
  • 1


#663592 Problem z kompilacją menu

Napisane przez Dziobak? w 14.09.2014 15:47

łap, trochę poprawiłem }

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Badyl"


new gMyMenu;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say !tryby","mymenu");
	
	register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
	
	gMyMenu=menu_create("Tryby","cbMyMenu");
	new MyMenuFun=menu_makecallback("mcbMyMenu");
	
	menu_additem(gMyMenu,"Tryb Medyka (2500$)","",0,MyMenuFun);//item=0
	menu_additem(gMyMenu,"Tryb Cichego (1000$)","",0,MyMenuFun);//item=1
	
}
public mymenu(id)
{
	/*if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)){
	client_print(id, print_chat, "Nie masz uprawnien do korzystania z tej fukcji.")
	return PLUGIN_HANDLED;
}*/
menu_display(id, gMyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public cbMyMenu(id, menu, item)
{
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			client_print(id, print_center, "Wybrales Tryb Medyka");
		}
		case 1:
		{
			set_user_footsteps(id, 1);
			client_print(id, print_center, "Wybrales Tryb Cichego");
		}
		 
	}

	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}


public mcbMyMenu(id, menu, item)
{
	return ITEM_ENABLED;
}
public Nowa_Runda(id)
{

	set_user_footsteps(id,0)


}



  • +
  • -
  • 1


#636801 2 slot na perk dostępny od x lvl'a

Napisane przez GreM! w 05.05.2014 14:50

 

ja też dodam że można dodać od flagi np B dla graczy premium itp :)

 

Spoiler

 

No ok ziomek ale jest sprawa zrobil bys sklepik taki ze 2 perk moze kupic tylko vip ?


  • +
  • -
  • 1


#629841 [ROZWIĄZANE] Jak zdefiniować resp terrorystów lub anty-terrorystów?

Napisane przez wiwi249 w 02.04.2014 21:13

Ale co chcesz dokładnie uzyskać? Chcesz zlokalizować, postawić spawn, czy co dokładnie?

 

Za spawny graczy odpowiadają byty:

- info_player_start

- info_player_deathmatch

 

Możesz operować na tych bytach, działąj za pomocą find_ent_by_class.

Nie pamiętam który spawnuje CT a który TT, ale chyba info_player_start jest od CT.


  • +
  • -
  • 1


#623737 [ROZWIĄZANE] Jak wykonać spawn graczy w 1 miejscu?

Napisane przez Gość w 08.03.2014 08:36

Wystarczy, że zrespisz graczy w miejscach spawnów, tj. nad bytami odpowiednio:

  • info_player_start dla CT
  • info_player_deathmatch dla TT



#619995 [ROZWIĄZANE] Jak wykonać spawn graczy w 1 miejscu?

Napisane przez Droso w 25.02.2014 17:15

http://amxx.pl/topic/82842-one-spawn/

 

Tutaj kod.


  • +
  • -
  • 2


#612201 [ROZWIĄZANE] Jak dodać funkcję do menu

Napisane przez Wielkie Jol w 02.02.2014 14:23

Pod

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

Dopisz

#include <fun>

To wszystko.


  • +
  • -
  • 1


#606037 Randomowy spawn ostatnich 2 graczy na mapie, ale blisko siebie!

Napisane przez Wielkie Jol w 16.01.2014 16:51

Zrobiłbym to dla Ciebie, ale nie wiem czy jest możliwość zrobienia takiego spawnu, o jakim mówisz, trzeba by było dodawać spawny na każdą mapę i w jakiś sposób, nie wiem jaki, respić graczy na właśnie tych spawnach.


  • +
  • -
  • 1


#606124 Randomowy spawn ostatnich 2 graczy na mapie, ale blisko siebie!

Napisane przez mastah7991 w 16.01.2014 18:54

nalezy wykorzystac spawny tt / ct najczesciej sa robione blisko siebie ;) jedyny dla mnie prooblem to zachowanie wszystkich broni
  • +
  • -
  • 1


#606126 Randomowy spawn ostatnich 2 graczy na mapie, ale blisko siebie!

Napisane przez Wielkie Jol w 16.01.2014 18:57

nalezy wykorzystac spawny tt / ct najczesciej sa robione blisko siebie ;) jedyny dla mnie prooblem to zachowanie wszystkich broni

Nazwy broni dwóch osób można zapisać do zmiennej i najzwyczajniej przywrócić tylko tej osobie, która przeżyje.


  • +
  • -
  • 1


#606155 Randomowy spawn ostatnich 2 graczy na mapie, ale blisko siebie!

Napisane przez mastah7991 w 16.01.2014 19:28

mi sie rozchodzi o to ze nie wiem jak "przeskanowac" jego caly plecak tzw pistolety ammo do nich karabin tak samo i granaty
  • +
  • -
  • 1