Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak zdefiniować resp terrorystów lub anty-terrorystów?


Najlepsza odpowiedź wiwi249, 02.04.2014 21:13

Ale co chcesz dokładnie uzyskać? Chcesz zlokalizować, postawić spawn, czy co dokładnie?

 

Za spawny graczy odpowiadają byty:

- info_player_start

- info_player_deathmatch

 

Możesz operować na tych bytach, działąj za pomocą find_ent_by_class.

Nie pamiętam który spawnuje CT a który TT, ale chyba info_player_start jest od CT.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 v139

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 02.04.2014 19:52

Cześć, jak w temacie. Jak, albo gdzie szukać kodu opowiadającego za miejsce respawnu terrorystów lub anty-terrorystów?


  • +
  • -
  • 0

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 02.04.2014 21:13   Najlepsza odpowiedź

Ale co chcesz dokładnie uzyskać? Chcesz zlokalizować, postawić spawn, czy co dokładnie?

 

Za spawny graczy odpowiadają byty:

- info_player_start

- info_player_deathmatch

 

Możesz operować na tych bytach, działąj za pomocą find_ent_by_class.

Nie pamiętam który spawnuje CT a który TT, ale chyba info_player_start jest od CT.


Użytkownik wiwi249 edytował ten post 02.04.2014 21:15

  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 v139

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 03.04.2014 17:45

Tak, info_player_deathmatch jest od TT, dzięki. Chcę po wywołaniu funkcji zespawnować graczy na 1 respie.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych