Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak dodać funkcję do menu


Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol, 02.02.2014 14:23

Pod

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

Dopisz

#include <fun>

To wszystko.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 v139

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 02.02.2014 14:09

Witam, próbowałem sam dodać funkcję w menu, która dawałaby graczowi nóż po wyborze opcji 1 z menu. Nie udaje mi się, zawsze jakieś błędy, pewnie wynika to z braku wiedzy.

Daję sma pluginu (podziękowania dla Speedkill)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new g_MaxPlayers;

public plugin_init(){
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}

public plugin_cfg(){
	g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public DeathMsg(){
	if(GetAlivePlayers(1) == 1 && GetAlivePlayers(2) == 1){
		for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
			if(is_user_alive(i)){
				ShowPlayerMenu(i);
			}
		}
	}
}

public ShowPlayerMenu(id){
	new g_Menu = menu_create("Zostales sam! Walczysz jak hardcore?", "MenuChoose");
	
	menu_additem(g_Menu, "Tak, co to dla mnie!");
	menu_additem(g_Menu, "Nie, boje sie... :(");
	
	menu_display(id, g_Menu);
}

public MenuChoose(id, g_Menu, g_Item){
	if(g_Item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(g_Menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	switch(g_Item){
		case 0:{
			client_print(id, 3, "Przyjales wyzwanie! Jestes hordcorem!");
                        	strip_user_weapons(id)
                                give_item(id, "weapon_knife");
                        client_print(id, 3, "Masz tylko noz! Posiekaj go!")
		}
		
		case 1:{
			client_print(id, 3, "Jestes jeszcze za slaby zeby byc hardcorem :)");
		}
	}
	menu_destroy(g_Menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock GetAlivePlayers(g_Team){
	new g_Players;
	
	for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == g_Team){
			g_Players++;
		}
	}
	return g_Players;
}

Chodzi mi o ten moment

public MenuChoose(id, g_Menu, g_Item){
	if(g_Item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(g_Menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	switch(g_Item){
		case 0:{
			client_print(id, 3, "Przyjales wyzwanie! Jestes hordcorem!");
                        	strip_user_weapons(id)
                                give_item(id, "weapon_knife");
                        client_print(id, 3, "Masz tylko noz! Posiekaj go!")
		}
		
		case 1:{
			client_print(id, 3, "Jestes jeszcze za slaby zeby byc hardcorem :)");
		}
	}
	menu_destroy(g_Menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik v139 edytował ten post 02.02.2014 14:10

  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 02.02.2014 14:23   Najlepsza odpowiedź

Pod

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

Dopisz

#include <fun>

To wszystko.


Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 02.02.2014 14:24

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 v139

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Ziemia
Offline

Napisano 02.02.2014 17:17

Dzięki.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych