Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

fifka?! - zdjęcie

fifka?!

Rejestracja: 07.11.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.11.2013 18:39
-----

#584382 Problem z pluginem od amxbans

Napisane przez fifka?! w 10.11.2013 19:51

Spróbój zreisntalować amxbans, albo wgraj plik z najnowszego amxbans, który działa na 10000 % :)

Jeśli to nie pomoże, może sprawdź sql.cfg?


  • +
  • -
  • 1


#584377 Nie działająca mapa.

Napisane przez fifka?! w 10.11.2013 19:43

Za pierwszym razem w komendzie startowej masz de_dust2 na hostingu zmień na awp_india, albo poprostu odczekaj 20 min a potem juz ciagle bedzie awp_india :)


  • +
  • -
  • 1


#584364 [ROZWIĄZANE] Problem z maps.ini i mapcykle

Napisane przez fifka?! w 10.11.2013 19:22

Musisz pobrać z serwera na swoj folder czyli z lewej na prawa lub z prawej na lewą :) I kiedy już to zrobisz i dopiszesz robisz na odwrót ;D


  • +
  • -
  • 1


#584337 Granaty i Kamizelka na start

Napisane przez fifka?! w 10.11.2013 18:09

Ja mam troche inaczej, bo mi chodzi, by to dopisac do silnika coda ;) zobacz sam:

new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
     bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
 
I tutaj nwm co dalej, bo coś mi nie wychodzi, a nie chce spipeprzyć :C

  • +
  • -
  • -1


#584128 Test Serwer

Napisane przez fifka?! w 09.11.2013 23:08

Dokładnie są inne, a po co by było np Paczka pod Windows, Paczka pod Linux? :) Myślimy XDDD


  • +
  • -
  • -2


#583745 Potrzebuję pilnie pluginu :D

Napisane przez fifka?! w 08.11.2013 22:16

Wszystko pięknie opisane :)

http://amxx.pl/topic...-amx-ssban-v26/


  • +
  • -
  • 1


#583726 Prośba o zrobienie klasy

Napisane przez fifka?! w 08.11.2013 21:38

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Ninja[PREMIUM]";
new const opis[]    = "Posiada 1/1 z noża (PPM), mniej widoczny";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 50;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Ninja[PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1


#583644 [ROZWIĄZANE] Zmniejszenie obrazen z pioruna

Napisane przez fifka?! w 08.11.2013 17:16

Spróbuj :) 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 3 blyskawice(e) zadajesz 5(+int) obrazen wiecej";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1); 
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Drizzt");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
	sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
	precache_sound(gszSound);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ilosc_blyskawic[id] = 3;
	ma_klase[id] = 1;
	ma_klase[id] = true;

	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = 0;
	ilosc_blyskawic[id] = 0;
	ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id) {

	if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;

	if(!ilosc_blyskawic[id]) {
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new ofiara, body;
	get_user_aiming(id, ofiara, body);
	
	if(is_user_alive(ofiara)){
		if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		
		if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
			client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_blyskawic[id]--;

		puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.05);
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
	write_byte( TE_BEAMENTS )
	write_short( startEntity )        // start entity
	write_short( endEntity )        // end entity
	write_short( iSprite )            // model
	write_byte( startFrame )        // starting frame
	write_byte( frameRate )            // frame rate
	write_byte( life )                // life
	write_byte( width )                // line width
	write_byte( noise )                // noise amplitude
	write_byte( red )                // red
	write_byte( green )                // green
	write_byte( blue )                // blue
	write_byte( alpha )                // brightness
	write_byte( speed )                // scroll speed
	message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
	//Obrazenia
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 0.1, ent, DMG_SHOCK);
	
	remove_entity(ent);
	
	//Piorun
	Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
	
	//Dzwiek
	emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


public ResetHUD(id) {
	if(ma_klase[id] == 1) {	
		ilosc_blyskawic[id] = 3;
	}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		
		

            if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.05, idinflictor, damagebits);
				
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}


/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1