Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Zmniejszenie obrazen z pioruna

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 08.11.2013 17:02

Witam,

Chciałbym prosić o zmniejszenie obrażeń z pioruna zadawanych przez elektryka (potrafi on zabrac 50k hp). Mimo moich prób edycji nic to nie dawało. Chciałbym, żeby 10int=1DMG pioruna. Czyli przy 50.000 inteligencji zabierał 5.000 z pioruna.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 fifka?!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:wlkp
Offline

Napisano 08.11.2013 17:16

Spróbuj :) 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new sprite;
new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];
new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";

new const nazwa[] = "Elektryk";
new const opis[] = "Masz 3 blyskawice(e) zadajesz 5(+int) obrazen wiecej";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1); 
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Drizzt");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
	sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");
	precache_sound(gszSound);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ilosc_blyskawic[id] = 3;
	ma_klase[id] = 1;
	ma_klase[id] = true;

	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = 0;
	ilosc_blyskawic[id] = 0;
	ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id) {

	if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;

	if(!ilosc_blyskawic[id]) {
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new ofiara, body;
	get_user_aiming(id, ofiara, body);
	
	if(is_user_alive(ofiara)){
		if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		
		if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {
			client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());
		ilosc_blyskawic[id]--;

		puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.05);
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
	write_byte( TE_BEAMENTS )
	write_short( startEntity )        // start entity
	write_short( endEntity )        // end entity
	write_short( iSprite )            // model
	write_byte( startFrame )        // starting frame
	write_byte( frameRate )            // frame rate
	write_byte( life )                // life
	write_byte( width )                // line width
	write_byte( noise )                // noise amplitude
	write_byte( red )                // red
	write_byte( green )                // green
	write_byte( blue )                // blue
	write_byte( alpha )                // brightness
	write_byte( speed )                // scroll speed
	message_end()
}
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){
	//Obrazenia
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");
	cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 0.1, ent, DMG_SHOCK);
	
	remove_entity(ent);
	
	//Piorun
	Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
	
	//Dzwiek
	emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
	emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}


public ResetHUD(id) {
	if(ma_klase[id] == 1) {	
		ilosc_blyskawic[id] = 3;
	}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		
		

            if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.05, idinflictor, damagebits);
				
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}


/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1

Reaktywacja!!!

 

Cs-Fifka.eu

 

^D^  ^D^  ^D^ Już wkrótce ponowne OTWARCIE ! ^D^  ^D^  ^D^ 


#3 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 08.11.2013 17:58

Jeju, że też tego nie zauważyłem -.-

 

dziękuję ! Do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 0

#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 08.11.2013 18:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych