Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Magic.. - zdjęcie

Magic..

Rejestracja: 22.10.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.06.2014 10:28
-----

#644185 [ROZWIĄZANE] Naprawa klasy

Napisane przez ex0 w 20.06.2014 08:21

Powinno śmigać.


  • +
  • -
  • 1


#644123 Naprawa klas

Napisane przez Alelluja w 19.06.2014 18:56

Łapaj teraz musisz do plugins-codmod.ini dopisać codclass_General.amxx i nie zmieniaj nazwy bo nie będzie działać

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#589187 Bugowanie frakcji w COD MODZIE

Napisane przez Polak Potrafi w 28.11.2013 12:38

Witam w tym poradniku pokaże wam jak zlikwidować problem z bugowaniem frakcji.

Dodawałem frakcje sposobem Cypisa.

W moim przypadku śmiga jak marzenie :crazy:

Więc tak sposób jest banalny wchodzimy w Qtm_CodMod.sma

I tam zmieniamy linjikę

 

#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64

na

 

#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 132

Problem polegał na zbyt dużej ilości liter z których składają sie klasy w 1 frakcji u mnie wynosiła ona 81

 

Snajper 7 liter

Komandos 8 liter

Rusher 6 liter

Strzelec wyborowy 16 liter                                 81>64

Szturmowiec 11 liter

Obronca 7liter

Rambo 5 liter

Medyk 5 liter

Saper 5 liter

Demolitions 11 liter


  • +
  • -
  • 3


#326570 Przekazywanie perku innej osobie ( /daj, /oddaj )

Napisane przez Kaleka w 25.11.2011 21:12

Dołączona grafika
Plugin umożliwia przekazywanie Perków między graczami.
Została dodana wersja dla tych którzy używają wytrzymałość perku
Plugin był dostępny na stronie QTM_Peyote, której już nie ma.
Nie jestem autorem tego pluginu, od siebie dodałem tylko wersje z wytrzymałością
Dla serwerów z starym Cod: [QTM COD:MW Mod] Komenda /daj - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dołączona grafika
say /daj  -  otwiera menu przekazywania perku
say /oddaj  -  otwiera menu przekazywania perku


Dołączona grafika
1. Wrzucamy skompilowany plugin na nasz serwer.
2. Dopisujemy do plugins-codmod.ini:
OddajPerk.amxx
Lub
OddajPerk_wytrzymalosc.amxx

Dołączona grafika
Dla serwerów bez wgranej wytrzymałości perków:
Załączony plik  OddajPerk.sma   2,49 KB  2679 Ilość pobrań
  OddajPerk.amxx
Załączony plik  OddajPerk.amxx   3,77 KB  329 Ilość pobrań


Dla serwerów z wgraną wytrzymałością perków:
Załączony plik  OddajPerk_wytrzymalosc.amxx   3,91 KB  153 Ilość pobrań

Załączony plik  OddajPerk_wytrzymalosc.sma   2,58 KB  952 Ilość pobrań
  OddajPerk_wytrzymalosc.amxx
  • +
  • -
  • 37


#566171 Polecana paczka COD'a

Napisane przez dasiek w 22.08.2013 18:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#594939 Skrypty do pisania klas

Napisane przez Drago36 w 21.12.2013 01:02

Mam lepszy kod na niewidzialność ,gdy gracz się nie ruszasz. Krótszy i bez błędów.

Spoiler

  • +
  • -
  • 2


#511000 Czysty Cod Mod do cs 1.6 bez klas,perkow,Dodatkow ! +Przydatny Dodatek

Napisane przez Vasto_Lorde w 04.02.2013 23:11

Ale mi nowość. Logika tematu - "Czysty codmod bez (...) dodatków + dodatek.". Czysty cod znajduje się tu: http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/
Co do menu admina - było już.
  • +
  • -
  • 3


#556140 Doświadczenie za pełen serwer

Napisane przez Daj buziaka w 17.07.2013 16:34

:D

 

public dajpodarunek()

 

widziałem to już w Diablo Mod - EXP za full serwer :D

miałem to samo przerobić na Coda :P ale jak wstawiłeś już to spoko :P leci +




#568907 Klasa Terrorysta v1.0

Napisane przez MAGNET w 31.08.2013 23:24

Try:

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#583729 Ustawienie obrażeń z inteligencją

Napisane przez RasiaQ w 08.11.2013 21:49

Chciałem w tym temacie zaprezentować, jak ustawić danej klase x(+int) obrażeń z danej broni. (Nie znalazłem takowego w tym dziale ;_; )

 

1. Na sam początek dodajemy:

#include <hamsandwich>

i pod includami:

#define DMG_BULLET (1<<1)

i zmienna:

new bool:ma_klase[33];

2. do plugin_init() dodajemy:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

3*. Jeśli nie masz to dodaj:

public cod_class_enabled(id)
    ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

4. I na koniec .sma

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);
                
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

 

CSW_BRON - BRON zmieniasz na nazwę swojej broni np. CSW_M4A1

 

W powyższym kodzie przyjrzyj się temu:

cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);

 

5.0 oznacza ile obrażeń będziemy zadawali. W tym przypadku jest to 5(+int). Jeśli zmienimy np. na 50.0 to będziemy zadawać 50(+int) obrażeń więcej.

0.1 Jest to współczynnik/mnożnik tego, jak nasza inteligencja będzie się przekładała na obrażenia. Np.

0.1 - 10int = 1 DMG
0.2 - 5int = 1 DMG
0.15 - 6.(3)int = 1 DMG
0.14 - 7.14int = 1 DMG
0.066666 - 15int = 1 DMG
0.05 - 20int = 1 DMG

 

Sposób przeliczania tego jest bardzo prosty (nauczył mnie go dzisiaj rano Vasto_Lorde[btw. dzięki :D]), otóż 1(jeden) dzielimy przez tyle ile chcemy inteligencji na 1 DMG. Np.

1/20 = 0.05 ( / zastępuje znak dzielenia ( patrz kod powyżej. Co wyszło ?)
1/15 = 0.66666

 

Łatwo sprawdzić na kalkulatorze ;P

 

5. A więc nasz finalny kod będzie wyglądał tak:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "TEST";
new const opis[] = "Zadajesz 5(+int) obrazen z xxx";
new const bronie = 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 60;

public plugin_init() 
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Drizzt");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
    ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);
                
    }
    
    return HAM_IGNORED;
}

 

To chyba wszystko jasne ;>

Dziękuję za uwagę. Gdyby ktoś czegoś nie rozumiał, będę wyjaśniał.

 


  • +
  • -
  • 13


#492337 Skrypty do pisania klas

Napisane przez MAGNET w 21.12.2012 21:39

Witam :)
Jest to mój pierwszy post w tym dziale, wiec proszę o wyrozumiałość ^^
Krotki wstęp:
Ostatnio miałem problem z szukaniem skryptów do pisania klas, wiec zapisywałem je sobie w jednym miejscu. Tak wyszło sporo dodatkow do klas, które postanowiłem opublikować w całości.
W przyszłości też będę robił podobne tematy ;)
A więc zaczynajmy:

1.Przerabianie klasy na premium:

Spoiler


2. Niewidzialność postaci:
Spoiler


3. Grawitacja:
Spoiler

4. Multijump:
Spoiler


5. BH
Spoiler


6. Cichy bieg:
Spoiler


7. Exp za fraga:
Spoiler


8. Unlimited multijump:
Spoiler


9. Nie zabiera dmg po upadku:
Spoiler



10. Niewidzialnosc, gdy sie nie ruszasz:
Spoiler

11. 1/x na odbicie pocisku:
Spoiler


12. Lina spidermana:
Spoiler


13. Dodatkowe dmg:
Spoiler


14. 1/x z wybranej broni:
Spoiler

15. Teleport:
Spoiler


16. Model gracza w zaleznosci od teamu
Spoiler


17. Zmiana stroju CT/TT z broniami:
Spoiler

 

18. No-Recoil

Spoiler

 

19. Szansa na pojawienie się u wroga

Spoiler

 

20. Ubranie Wroga

Spoiler

 

21. Widzisz wrogów na radarze

Spoiler

 

22. Klasa od poziomu

Spoiler

 

23. Nieśmiertelność

Spoiler


  • +
  • -
  • 52


#583171 1 Klasa Mega Premium [Aniol]

Napisane przez rapik w 06.11.2013 09:18

Masz to Twoja klasa skompiluj ją sobie jeszcze do amxx

 

Plik sma gotowy

 

 

 

-----------

jak pomogłem daj minusa

Załączone pliki




#428941 Parę tutków na dodatki do klas

Napisane przez d0naciak w 05.07.2012 21:18

w 4 nie zadziała jeżeli gracz kupi hp w sklepie
  • +
  • -
  • 2


#209383 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez Cypis' w 25.01.2011 21:21

Frakcje czytane z pliku cod_frakcje.ini w configs.

Jak zainstlować:
Gotowiec:
Spoiler

Edytacja Silnika:
Spoiler


Instrukcja jak dodac frakcje:
Spoiler

  • +
  • -
  • 139


#580659 Health Informer

Napisane przez MAGNET w 27.10.2013 11:28

opis

Prosty perk, dzięki któremu widzimy życie przeciwnika po strzale

 

download

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6