Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

TUTOR - awansowanie do poziomu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 11.02.2012 21:47

*
Popularny

Autorstwo funkcji : DarkGL

Co to jest tutor ? Tutor to sposób informacji wykorzystywany w CS: Condition Zero, który jest w prawym górnym rogu, dostępne kolory to: żółty, zielony, niebieski, czerwony.
Przykład:

Dołączona grafika


1. A oto sposób jak dodać taki tutor przy awansie, zamiast standardowego wyświetlenia w HUD'zie.


Spoiler


UWAGA!
Pod COLOR podstawiamy:

  • TUTOR_RED - czerwony kolor tutora
  • TUTOR_BLUE - niebieski kolor tutora
  • TUTOR_YELLOW - zółty kolor tutora
  • TUTOR_GREEN - zielony kolor tutora

Pod CZAS podstawiamy czas wyświetlania tutora w liczbie rzeczywistej, czyli zamiast 5s wpisujemy 5.0


Poprawne zastosowanie w przykładzie:


tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"Spadles do poziomu %i",player_lvl[id])

- wyświetli się tutor na 5 sekund w kolorze zielonym.


Aby tutor się poprawnie pojawiał należy wyłączyć CS'a i włączyć. Nie trzeba od razu, ale do tego momentu tutor nie będzie się poprawnie pojawiał.

2. Ściągamy plik z załącznika i wrzucamy go do folderu include z naszym kompilatorem.

3. Kompilujemy edytowany plik diablomod'a i wrzucamy już z formatem .amxx na serwer do folderu : addons/amxmodx/plugins



Pozdrawiam
~ ogieR-

Załączone pliki

  • Załączony plik  tutor.inc   2,21 KB  304 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 6
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#2 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.02.2012 22:10

# include <tutor>

na

#include <tutor>
  • +
  • -
  • 1

#3 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 11.02.2012 22:11

Pod COLOR podstawiamy:

  • TUTOR_RED - czerwony kolor tutora
  • TUTOR_BLUE - niebieski kolor tutora
  • TUTOR_YELLOW - zółty kolor tutora
  • TUTOR_GREEN - zielony kolor tutora
Pod CZAS podstawiamy czas wyświetlania tutora w liczbie rzeczywistej, czyli zamiast 5s wpisujemy 5.0

Chyba "za" :P
Ogólnie poradnik ok - nic specjalnego ale no :D +
  • +
  • -
  • 0

#4 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 12.02.2012 23:18

Proszę jakiegoś moderatora o poprawienie tych 2 'POD' na 'ZA' i usunięcie tego odstępu, jak zwrócił uwagę trafnie Nakupenda.

Ja już niestety edytować nie mogę treści 1 wypowiedzi, a nie wszyscy czytają komentarze i mogą się nie domyślić usunięcia tego odstępu np ;x

Użytkownik ogieR- edytował ten post 12.02.2012 23:21

  • +
  • -
  • 1
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#5 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 26.05.2012 08:36

dzięki pomogles ;) +

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 26.05.2012 09:05

  • +
  • -
  • 0

#6 Play4Fun

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:86
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 27.05.2012 10:28

No dobra sprawa. Dzięki leci + ;)
Ale nadal nikt nie poprawił postu z tym
# inlcude <tutor>
na
#include <tutor>

(19.07.2012 18:36):
Zrobione

Użytkownik Play4Fun edytował ten post 27.05.2012 10:28

  • +
  • -
  • 0

#7 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 19.07.2012 15:41

Da się to zrobić na Cod Mod Nowy?

#8 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 19.07.2012 19:02

Oczywiście, na każdy mod da się to zrobić. Wgrywasz tylko w plugin ten 'dodatek' i bawisz się z tym, że np zielony tutor na 5 sekund z informacja 'Osiągnąłeś kolejny poziom!'

Wszystko wedle Ciebie.
  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#9 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 20.07.2012 09:48

Tutor będzie działał poprawnie jak wyłączymy i włączymy cs tak ? ale tylko za 1 razem przy pierwszej instalacji tego ? czy zawsze przy każdym wejściu ?

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#10 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 20.07.2012 10:20

Zawsze jeśli pierwszy raz Ci się ściąga.

TUTOR będzie poprawnie działał :
- po zmianie mapy
- po zresetowaniu CS'a

Wystarczy taki zabieg wykonać raz, potem już Ci ciągle będzie działał. Jeśli np. już kiedyś ściągnąłeś TUTOR'a z innego serwera, np rok temu, to teraz już od razu bezz problemu będzie Ci działał ; )
  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#11 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 21.07.2012 07:38

Hmm... Nawet dobre, lecz powoduje crashowanie serwera przy dużej ilości wysyłanych wiadomości (np. na cod fast exp :D) :)
  • +
  • -
  • 0

#12 bebek112

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 31.03.2014 15:10

sorry, za odkopanie tematu ale mam pewnien problem

2. Ściągamy plik z załącznika i wrzucamy go do folderu include z naszym kompilatorem.

3. Kompilujemy edytowany plik diablomod'a i wrzucamy już z formatem .amxx na serwer do folderu : addons/amxmodx/plugins

 

 

 

2. sciagnąłem, wgrałem do tego folderu [i coś jeszcze musze zrobic?]

te pliki .tga skąd mam wziąć ?

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych