Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Item Long Knife

dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 28.01.2012 12:02

pod
 register_forward(FM_PlayerPostThink,  "fwd_playerpostthink")

dodajemy
register_forward(FM_TraceLine, "fwTraceline")
register_forward(FM_TraceHull, "fwTracehull", 1)

na końcu kodu dodajemy
public fwTraceline(Float:fStart[3], Float:fEnd[3], conditions, id, ptr){
return vTrace(id, ptr,fStart,fEnd,conditions)
}
public fwTracehull(Float:fStart[3], Float:fEnd[3], conditions, hull, id, ptr){
return vTrace(id, ptr,fStart,fEnd,conditions,true,hull)
}
vTrace(id, ptr,Float:fStart[3],Float:fEnd[3],iNoMonsters,bool:hull = false,iHull = 0){
if(is_user_alive(id) && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && player_b_long[id] > 0){

xs_vec_sub(fEnd,fStart,fEnd)
xs_vec_mul_scalar(fEnd,1.0,fEnd);
xs_vec_add(fEnd,fStart,fEnd);

hull ? engfunc(EngFunc_TraceHull,fStart,fEnd,iNoMonsters,iHull,id,ptr) : engfunc(EngFunc_TraceLine,fStart,fEnd,iNoMonsters, id,ptr)
}

return FMRES_IGNORED;
}

pod
new player_b_mine[33] = 1

dodajemy
new player_b_long[33] = 1

pod
player_b_mine[id] = 0

dodajemy
player_b_long[id] = 0

pod
if (player_b_mine[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine. Kiedy mina ekspoduje zada 50hp+obrazenia magia. 3 miny mozesz polozyc w jednej rundzie")
}

dodajemy
 if (player_b_long[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Mozesz bic z noza z daleka ")
}

pod
case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}

dodajemy
case 69:
{
player_item_name[id] = "Long Knife"
player_item_id[id] = 69
player_b_long[id]=1
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Bijesz z noza z daleka")
}

szukamy
new rannum = random_num(1,68)

i zamieniamy na
new rannum = random_num(1,69)

Użytkownik Onyke edytował ten post 16.03.2012 15:44


#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 28.01.2012 22:26

Popraw :

pod

new player_b_mine[33] = 1
dodajemy

new player_b_long33] = 1

Na:

pod
new player_b_mine[33] = 1
dodajemy

new player_b_long[33] = 1
Onyke (29.01.2012 10:53):
Poprawione

  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#3 Jagoda

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 29.01.2012 11:05

dzięki nie zauważyłem właśnie miałem zmieniać ale już Onyke zmienił ::DD

#4 ExuS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:175
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 29.01.2012 14:29

Na jaką odległość sięga ten nóż?
  • +
  • -
  • 0
Serwery na sprzedaż - http://forum.gamehostingtalk.pl/showthread.php?12427-Serwery-sieci-GoldenGaming-pl

#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.01.2012 14:37

Popraw :

pod

new player_b_mine[33] = 1
dodajemy

new player_b_long33] = 1

Na:

pod
new player_b_mine[33] = 1
dodajemy

new player_b_long[33] = 1

Jak już pod
new player_b_mine[33] = 1

dodajemy
new player_b_long[33]

mała różnica, ale tak naprawdę ta 1 nic nie daje i nie jest potrzebna.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 Jagoda

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 29.01.2012 16:02

nie wiem ale zmienia sie to w tym miejscu

xs_vec_mul_scalar(fEnd,1.0,fEnd);
tam gdzie 1.0

#7 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.03.2012 07:47

Przy kompilacji taki bład wyskoczył:
Error: Array must be indexed (variable "player_b_long") on line 15479
a jest to ta linijka:

if(is_user_alive(id) && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && player_b_long > 0){

czyli gdzie ma i jakie indeksowanie ma być?

#8 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 16.03.2012 15:45

if(is_user_alive(id) && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && player_b_long[id] > 0){

Poprawiłem też instrukcje w pierwszym poście
  • +
  • -
  • 0

#9 Cinasek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:258
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 16.03.2012 18:53

fajne użyje u siebie :)
  • +
  • -
  • 0

#10 ReQntar

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sokółka
Offline

Napisano 08.10.2012 15:40

Przepraszam za odkopywanie, lecz ten dodatek nie działa. Gdy mam ten item i celuję na przeciwnika, nie dostaje on obrażeń.
  • +
  • -
  • 0

#11 ReQntar

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:12
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sokółka
Offline

Napisano 09.10.2012 19:46

Wie ktoś może co na to poradzić?
  • +
  • -
  • 0

#12 Mr.oreo

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.03.2013 21:08

Można przerobić to na umiejętność klasy ?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych