Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

WyPlOsZ - zdjęcie

WyPlOsZ

Rejestracja: 10.10.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.07.2014 10:58
-----

#255463 Info po smierci

Napisane przez DarkGL w 03.06.2011 04:59

opis.png
Plugin pozwala po zginięciu dać info swojemu teamowi poprzez mikrofon lub czat

 

http://darkgl.pl/201...nfo-po-smierci/

ss.png
info.jpg

cvary.png



//czas na danie infa po śmierci standard to 5 sekund

info_smierci_czas 5

download.png
Załączony plik  inf_smierc.amxx   5,62 KB  495 Ilość pobrań

Załączony plik  inf_smierc.sma   1,77 KB  4746 Ilość pobrań
  inf_smierc.amxx


  • +
  • -
  • 57


#547664 Czas Online

Napisane przez Misiaczek ;c w 05.06.2013 08:46

Czas Online v2.1.0
by MisieQ & byCZUS
 

Opis



 
Witajcie ;)
 
Wraz z byCZUS prezentujemy wam Czas Online Adminów oraz Graczy na serwerze :)
 
Co plugin robi?
Zlicza czas jaki admin/gracz spędza na serwerze i zapisuje to do bazy danych, dodatkowo zapisuje sie pierwsze połączenie admina/gracza z serwerem jak i kiedy ostatnio grał ;)
 

Konfiguracja



Całą konfiguracje zmieniamy w pliku sma 
 
Konfiguracja danych do połączenia z MySQL
 

new sqlConfig[ ][ ] = {
	"localhost",
	"root",
	"",
	"database"
}

Instalacja



 
AMXX
Instalacja Pluginów AMXX
 
PHP:
Skrypt PHP wgrywamy normalnie na serwer www i uzupełniamy dane w pliku config.php
 

Demo



Czas Online Demo
 

Lista Zmian



2.1.0

  • Lekka poprawka zapytania SQL (Podziękowanie dla [/size]GwynBleidD
  • Wieksza korekta znaków w SQL_PrepareString
  • Dodanie Headera i Fotera w statach WWW
  • Usunięto różnice w zapisie godziny mędzy serwerem BD a serwerem Gry
  • Dodano sprawdzanie HLTV i Botów

2.0.0

  • Zmieniona nazwa Pluginu
  • Napisany od nowa plugin (byCZUS)
  • Napisany od nowa interfejs www

1.2.3

  • Poprawka zliczania czasu online :P
  • Poprawka numeracji w SMA :P

1.2.2

  • Poprawka SMA pluginu :) już erroru nie ma ;P

1.2.1

  • Poprawka pliku srodek.php (Paginacji dokładnie)

1.2:

  • Dodanie #define FLAGA
  • Poprawka zapytania SQL
  • Przepisanie skryptu PHP

1.1:

  • Poprawki błędów z SQL

1.0:

  • Napisanie pluginu ;)

Pobieranie



Wersja 2.1.0
Załączony plik  Czas Online.rar   289,7 KB  1583 Ilość pobrań

 
Wersja 2.0.0
Załączony plik  Czas Online.rar   289,91 KB  507 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 58


#614805 Fake Team Bot v1.1

Napisane przez sebul w 11.02.2014 15:19

Jak nie wiesz do czego takie pluginy się wykorzystuje, to może lepiej się nie odzywaj ;>


  • +
  • -
  • 3


#599891 tarcza na flage

Napisane przez R3D BuLL w 01.01.2014 15:19

if(get_user_flags(id) & ADMIN_CVAR)
Czyli flaga "g"
  • +
  • -
  • 1


#599851 tarcza na flage

Napisane przez d0naciak w 01.01.2014 14:04

Spróbuj tego:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Block Shield", "1.0", "d0naciak");
    
    register_clcmd("shield", "cmd_Block");
}

public cmd_Block(id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_CVAR)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#598317 eror w logach z pluginem amxbans_main.amxx i parametrami

Napisane przez farus92 w 29.12.2013 12:21

ustaw  w amxbans.cfg  cvar amxbans_show_prebanned na 0. nie jest to moze najlepsze rozwiazanie ale mi pomoglo. 


  • +
  • -
  • 1


#596985 Fajny admin na ts3 waszym

Napisane przez mastah7991 w 26.12.2013 19:44

jak się bawić to się bawić

 

zdegradować i dać ub ;)

 


  • +
  • -
  • 2


#506360 WeaponsMod

Napisane przez glut w 25.01.2013 10:55

WeaponsMod


Udostępniam go dopiero teraz, ponieważ marnuje się na dysku a obiecałem.


opis



Mod polega na zabijaniu przeciwników i zdobywaniu doświadczenia.
Czym większy level tym lepsza bron + 2 HP oraz wytrzymałości za poziom. (101 poziomów)

Zaczynamy z Glock18, a kończymy z M4A1,AK47,DEAGLE i wszystkie granaty.

Wpisz /menu aby zobaczyć MenuModa

Wpisz /sklep aby otworzyć sklep

Dla stałych graczy jest także vip. Ma on 2x większe doświadczenie za zabójstwo podłożenie paki itd....


cvary

SaveXP "1" // Czy exp ma sie zapisywac
wm_kill "60" // ile expa za killa
wm_kill_hs "80" // ile expa za killa hs
wm_xp_paka "100" // ile expa za podlozenie i rozbrojenie
wm_winner "50" // ile expa za wygrana runde
 

wymagane moduly


podstawowe

amxmodx
amxmisc
nvault
fun
strike
engine
pluginu

colorchat
weapon
 

instalacja


opis.txt do folderu cstrike
.sma do scripting
.amxx do plugins

Należy odblokować plugin restmenu.amxx w plugins.ini

I na serwerze zablokować wszystkie bronie
Wejdź na serwerze w amxmodmenu i ogranicz bronie...


inne informacje

Jeżeli ktoś chciałby do innego pluginu dodać dawanie expa w WeaponsModzie to proszę oto stock (Dziękuje benio101) za udostępnienie na swoim blogu) Jak mówiłem przyda mi się :) w miejscu

id -- id gracza(logiczne)
ammount -- ilosc

stock weaponsmod_give_xp(id, amount){
if(callfunc_begin("Give_Xp", "weaponsmod.amxx")==1){
callfunc_push_int(id);
callfunc_push_int(amount);
callfunc_end();
}
}

[success='Aktualizacje']Mod będzie aktualizowany proszę o propozycje[/success]

[info='Podziękowania']Dziękuje wszystkim za pomoc speedkill // za Pomoc w optymalizacji kodu i drobnych poprawkach + testy
benio101 // bez niego nie zaczął bym na pewno pisać pluginów
wiele wiele więcej ludzi // Za wsparcie i tyle dodatniej reputy :D[/info]

[info='ChangeLog']v1.0 -- Wydanie 10:55 25.01.2013
v1.1 -- Skrócenie kodu 13:24 29.01.2013
v1.2 -- Skrócenie jeszcze bardziej (^.^)
v1.3 -- Poprawa cały czas info że straciłeś lvl
v1.4 -- Poprawa zapisu Nvualt (Orgizmo dzięki za info)[/info]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 22


#597084 [ROZWIĄZANE] Problem z banowaniem przez amxmodmenu tylko 1minuta albo perm

Napisane przez glut w 26.12.2013 23:05

Pewnie masz ustawiony statystyczny czas bana dla administratora :) wyłącz to w amxbans'ie na stronie edytując adminów :)
  • +
  • -
  • 2


#594453 [ROZWIĄZANE] Wytłumaczenie działania tablic

Napisane przez Gość w 19.12.2013 03:13

#include <amxmodx>

new HudSyncObj

new kills[33];	// tablica posiada 33 komórki o indeksach od 0 do 32 włącznie.
		// odwołujemy się do nich poprzez podanie indexu, np. kills[5] dla komórki o indexie 5
		// komórki o id od 1 do 32 odpowiadają wartościom zabójstw dla graczy o tym id
		// przy czym id 0 pozostaje niezmienione (nie chcemy za każdym razem odejmować jedynki, to kosztuje)

public plugin_init() {
	register_plugin("asd", "1.0", "Mister Silenzo")
	
	HudSyncObj = CreateHudSyncObj()
	
	register_clcmd("say /dodaj", "dodaj_h")
	
	set_task(0.1, "test", .flags="b")
}

public dodaj_h(id)
{
	if(is_user_connected(id))	// sprawdzamy, czy dany gracz jest jeszcze na serwerze, profilaktyka
	kills[id] += 50			// zwiekszamy pole tablicy dla tego jednego danego gracza
}

public test()				// id tutaj zbędne, patrz: definicja taska
{
	for(new i=1; i<=32; ++i){	// pętla po graczach
					// każdemu pokazujemy jego własny poziom
		if(is_user_connected(i)){
			set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.55, 0, 0.0, 0.0, 0.1, 0.1, 69);
			ShowSyncHudMsg(i, HudSyncObj, "Wartosc zmiennej: %i", kills[i]);
		}
	}
}



#101308 Afk Bomb Tranfer

Napisane przez Fenix666 w 25.12.2009 15:41

Afk Bomb Tranfer



Dołączona grafika


Plugin przenosi bombę od gracza znajdującego się Afk do innego, najbliżej znajdującego się gracza, który nie jest afk.


Dołączona grafika


1.afkbombtransfer.amxx Wrzucamy do cstrike/addons/plugins i dopisz w cstrike/addons/configs/plugins "afkbombtransfer.amxx"
2.afkbombtransfer.sma Wrzucamy do cstrike/addons/scripting
3.Restartujemy serva i cieszymy się nowym pluginem.



Polecam i Podrawiam.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 20


#585669 [OnlyDD2] Stabilna paczka by Arnn.

Napisane przez Arnn w 15.11.2013 21:48

Witam, prezentuje wam dobrą paczkę OnlyDD2 mojego wykonania.
 
opis.png
Paczka robiona na potrzeby sieci serwerów multiplayer.
Nigdzie nie była jeszcze udostępniana.
Jest bez error logów, serwer jest ustawiony pod podłączenie pod AmxBans'a więc jeżeli chcecie czytanie adminów z user.ini musicie to przestawić w plugins.ini.
 
Plugins.ini
 
AMX Mod X pluginy - Amxx.pl
 
;Amxbans
amxbans_core.amxx ; amxbans 
amxbans_main.amxx debug ; amxbans 
 
; Admin Base - glowne ustawienia dla adminow.
minibans.amxx       ; powody banow
;admin.amxx     ; bazy admina (wymagane aby chodzili admini)
;admin_sql.amxx ; bazy admina - Wesja SQL (comment admin.amxx)
 
; Podstawowe pluginy
admincmd.amxx ; podstawowe komendy w konsoli admina
adminhelp.amxx ; pomoc dla adminow w czasie wpisywania komend w konsoli 
adminslots.amxx ; rezerwacja slota
multilingual.amxx ; Wielojezyczne zarzadzanie
 
; Panele Menu
menufront.amxx ; podstawoe menu admina
cmdmenu.amxx ; menu komend(speech, settings)
ReasonKicker.amxx   ; powody kickow
plmenu.amxx     ; menu graczy (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; menu teleportowania (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; menu map (vote, changelevel)
 
; Chat / Wiadomosci
adminchat.amxx ; chat konsoli polecen
antiflood.amxx ; uniemozliwi klientom z servera flooding'u
scrollmsg.amxx ; wyswietla komunikat przewijania
imessage.amxx ; wyswietla komunikat informacji
adminvote.amxx ; komendy glosowania
 
; Pluginy zwiazane z mapami, vote, czas mapy itp.
nextmap.amxx ; wyświetlenie następnej mapy w Mapcycle
mapchooser.amxx ; pozwala glosowac na nastepna mape
timeleft.amxx ; informuje o czasie do konca mapy
 
; Konfiguracja
pausecfg.amxx ; pozwala zatrzymać i wznowić niektóre pluginy
statscfg.amxx ; umorzliwia zarzadzanie pluginami statystyk
 
; Counter-Strike
;restmenu.amxx ; pozwala blokowac dane bronie
statsx.amxx     ; statystyki (CSX Module required!)
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; Statystyki rejestracji broni (CSX Module required!)
 
; Umozliwiajacych wykorzystanie pluginy AMX Mod
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer
 
; Amxx.pl- Ponizej dodajesz swoje pluginy
ad_manager.amxx            ;reklamy w say
alt_end_round_sounds.amxx  ;muzyka na koniec rund
ptb.amxx                   ;wyrownywanie druzyn
ultimate_ss_log.amxx       ;ss'y [~] amx_ss "nick" "ilosc"
c4.amxx                    ;licznik bomby c4
amx_ex_changer.amxx        ;auto zmiana interpu na 0.01
abd.amxx                   ;pokazuje obrazenia
show_ips.amxx              ;komenda /ip
afkbombtransfer.amxx       ;jesli jestes afk to bomba idzie do innego gracza
polski_cs.amxx             ;polskie napisy na serwie
resetscore.amxx            ;resetowanie statystyk
admin_spec_esp.amxx        ;admin wh po smierci
backweapons.amxx           ;bronie na plecach
vip.amxx                   ;vip na serwie
flash.amxx                 ;pokazuje w say kogo oslpiles
kill_assist.amxx           ;asysty przy zabiciu
wybor_interpu.amxx         ;wybor interpu na poczatku rundy
spree.amxx                 ;najlepszy gracz rundy
Automaticknifeduel.amxx    ;po otarciu nozem o sciane wyzywa na pojedynek nozowy (Tylko jak zostana 2 osoby zywe)
 
instalacja.png
  •  
  • Standardowa
  •  

download.png

 


Dodatkowe DL:

W razie problemów pisać w temacie bądź na GG: 15608177.

Pozdrawiam, Arnn ;>

  • +
  • -
  • 2


#572408 DeathRun + ExpMod by Arnn !

Napisane przez Arnn w 19.09.2013 12:25

Mam dla was do zaprezentowania kolejną moją paczkę robioną niecały miesiąc temu.

Jest to MOD DeathRun + ExpMod bardzo ciekawy i mało znany pomysł.

Zakazuje się przywłaszczania i rozpowszechniania jej bez zgody autora/stworzyciela.

opis.png

 

plugins.ini

bunnyhop.amxx ; AutoBH
DeathrunManager.amxx ; Główny plugin Deathrun
DRM_trigger_hurt_fix.amxx ; Główny plugin Deathrun
team_join.amxx ; Automatyczne dołączenie do teamu CT
afkkicker.amxx ; Wywala afkujących graczy
BestSpeed_Edition_v2.amxx ; Rekord szybkości na mapie
speedometer.amxx ; Pokazuje naszą prędkośc
mutemenu.amxx ; Umożliwia mutowanie graczy
reconnect_features.amxx ; Zakaz reconnekta
Galileo.amxx ; Mapchooser
extreme_bancfg2.amxx ; Lepszy od minibans
adminlisten.amxx ; Admin widzi wszystkie wiadomości
hpk.amxx ; Wywala graczy z pingiem max 95
use_button_once.amxx ; TT włącza 1 raz pułapkę
specinfo.amxx ; Widzisz obserwujących Cię graczy
Allow_round_finish.amxx ; Pozwala dokończyc rundę
ad_manager.amxx ; Reklamy w say
amx_ip.amxx ; Pokazuje IP graczy
tl_fix.amxx ; Gdy TT ucieknie, czas się nie zmieni
freezetraps.amxx                ; granat zamrazajacy pulapki
deathrun_stats.amxx              ; staty na dr
multijump.amxx                   ; 2x skok
Free_OnlyKnife.amxx              ; free tylo na noze
 
; wyłączone
 
;kolejka_do_tt.amxx              ; kolejka do tt   / trzeba poustawiac itd.
 
expmod.cfg (skrawek kodu)
 

; PLIK KONFIGURACYJNY EXPMOD
; PLUGIN BY TOMCIONEK15 & GRS4 ( PATRICKX )
; edit by arnn
;========================================
;=================GŁÓWNE=================
;========================================
;Żeby komentować, wystarczy dać na POCZĄTKU LINII  ';' albo "//"
 
;Doświadczenie za zabójstwo ( domyslnie 250 )
exp_kill_exp 550
 
;===============================================
 
;Doświadczenie dodatkowe za zabicie headshotem  ( domyslnie 100 )
 
exp_killhs_exp 400
 
;===============================================
 
;Doświadczenie za podłożenie bomby  ( domyslnie 350 )
 
exp_planted_bomb 350
 
;===============================================
 
;Doswiadczenie za rozbrojenie bomby  ( domyslnie 350 )
 
exp_defuse_bomb 350
 
;===============================================
 
;Doswiadczenie za uratowanie zakladnika  ( domyslnie 250 )
 
exp_hostage_rescued 250
 
;===============================================
 
;Styl pokazywania informacji
 
;exp_infostyle = 0 - NIC
;exp_infostyle = 1 - TUTOR
;exp_infostyle = 2 - COLOR CHAT
;exp_infostyle = 3 - TUTOR + COLOR CHAT ( domyslnie  3  )
 
exp_infostyle 3
 
;===============================================
 
;Doswiadczenie za wygranie rundy ( domyslnie 200 )
 
exp_win_round 600
 
;===============================================
 
;Wlaczyc boty ?
;1 - Tak
;0 - Nie ( domyslnie  0  )
;tj. Przydzielaja punkty itp.
 
exp_include_bots 0
 
;===============================================
 
;Wlaczyc dzwiek podczas wyskakiwania TUTOR'A
;Jezeli exp_infostyle jest rowne 1 albo 3
 
;1 - Tak ( domyslnie  1  )
;0 - Nie
 
exp_tutor_sounds 1
 
 
;===============================================
;======================VIP======================
;===============================================
 
;Dodatkowe HP przy odrodzeniu ( domyslnie 75  )
 
exp_vip_extra_hp 20
 
;===============================================
 
;Dodatkowa predkosc przy odrodzeniu ( domyslnie 50  )
 
exp_vip_extra_speed 200
 
;===============================================
 
;Dodatkowa nizsza grawitacja przy odrodzeniu ( domyslnie 150 )
 
exp_vip_extra_gravity 150
 
;===============================================
 
;Dodatkowe monety za wbicie lvl, wykonanie misji, zabicie itp. ( domyslnie 1 )
 
exp_vip_extra_monets 2
 
;===============================================
 
;Dodatkowe doswiadczenie za zabicie ( domyslnie 100 )
 
exp_vip_extra_kill_exp 250
 
;===============================================
 
;Dodatkowe doswiadczenie za zabicie headshotem ( domyslnie 60  )
 
exp_vip_extra_killhs_exp 200

instalacja.png

- Standardowa 

 

download.png

 

 

Pozdrawiam, Arnn ! ;]


  • +
  • -
  • 20


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39450 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#591677 Plugin ktory zwieksza kase na start po przegranej godzinie

Napisane przez vaulT w 09.12.2013 15:18

skopiuj ten caly kod...na samej gorze w nawigacji masz dodatki amxx i wybierz kompilator... wklej ten kod nazwij plik i kompiluj.. pozniej pobierasz plik twojanazwa.amxx wrzucasz na swoj serwer w plugins dopisujesz nazwe w plugins.ini zmieniasz mape i plugin bd dzialac