Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

silva - zdjęcie

silva

Rejestracja: 03.10.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.12.2019 00:32
*****

#613777 Najlepszy gracz rundy

Napisane przez GwynBleidD w 09.02.2014 02:06

Każdy plugin obciąża serwer. Nawet taki, który nic nie robi... Jak wrzucisz takich 500 pluginów to serwer zauważalnie zwolni, mimo że nic nie robią, tylko są :)


  • +
  • -
  • 1


#613576 Jailbreak Pack Shop

Napisane przez 0-0-0 w 08.02.2014 17:05

Opis



Plugin dodaje sklep w którym możemy kupić rózne ulepszenia na serwer typu jailbreak.
W sklepie płacimy JBPackami które zdobywamy zabijając ct/tt. Jbpacki zapisywane są do bazy danych.
Sklep jest otwarty tylko przez 60 sekund po rozpoczęciu rundy (możliwość zmiany cvarem).

Screenshot



jb_sklep.png

Komendy


say /sklep
say_team /sklep

Dla administratora (flaga A)
jb_packgive <nazwa gracza <ilosc jbpacków>

Cvary


db_host //ip bazy danych
db_user //nazwa uzytkownika
db_pass //haslo
db_database //nazwa bazy danych
jb_maxjp "30" //maksymalna ilosc jb packow
jb_tt "1" //+jb packow za zabicie tt
jb_ct "2" //+jb packow za zabicie ct
jb_hs "1" //+jb packow za zabicie z headshotem
jb_czas "60" //przez ile sklep ma byc czynny po rozpoczeciu rundy
jb_zapis "1" //typ zapisu - 1 = sql, 2 = nvault
jb_hud "0" //0 - off, 1 - status, 2 - hud

Natywy


get_user_jbpack(id) //zwraca ilosc jb packow gracza
set_user_jbpack(id, wartosc) //ustawia ilosc jb packow graczowi

Instalacja



Instalacja standardowa
Jeżeli chcemy zmienić prefix edytujemy .sma

#define prefix "Sklep"

Download



Załączony plik  jailbreak_jbpack.sma   13,55 KB  540 Ilość pobrań
  jailbreak_jbpack.amxx

Najnowsza wersja z hudem:


  • +
  • -
  • 16


#9646 Eventy

Napisane przez Miczu w 02.07.2008 15:13

Postaram sie przedstawic najwazniesze eventy do cs'a, wraz z codem wystarczajacym do pozniejszego korzystania z niego O:)

Ps. podam tylko sprawdzone metody i nie będę przytaczal jakie sa bledne metody (szczegolnie nowa runda jest pare metod w tym 1 bledna, czesto stosowana).

Start mapy


plugin_init()
{
	//code
}
Powyzsza funkcja jest tylko wywolywana po zmianie mapy (na samym jej poczatku).

Koniec mapy


plugin_end ( )
{
	//code
}
Powyzsza funkcja jest wywolywana przy zmianie mapy lub prawidlowym zamknieciu serwera. Prawdopodobnie nie wychwyci crasha.

Nowa Runda


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
 
public Nowa_Runda()
{
	//code
}
Nowa runda tym sposobem omija pierwsza runde - pierwsza po zmianie mapy.
#mozliwe problemy gdy w tym evencie np: operacje na graczu typu danie broni(potwierdzone)...

Poczatek Rundy


Poczatek rudny to jak sie freeze skonczy - mozna sie ruszac ;-)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}
 
public Poczatek_Rundy()
{
	//code
}

Koniec Rundy


Przeciwnik zabity/Bomba wybuchla/Bomba zostala rozbrojona/zakladnicy uwolnieni/minol czas rudny
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
}
 
public Koniec_Rundy()
{
	//code
}

Damage - obrazenia


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0")
}
 
public Damage(id)
{
	new vid = read_data(0) // vid == id
	
	new damage = read_data(2)
	
	new Origins[3]			// Wspolrzedne gracza, granatu, obiektu wywolujacego obrazenia
	Origins[0] = read_data(4)
	Origins[1] = read_data(5)
	Origins[2] = read_data(6)
	
	new kid = get_user_attacker(id)	// Gracz atakujacy
 
	//code
	
}

DeathMsg - ktos umarl


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
 
public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1)	//zabojca
	
	new vid = read_data(2)	// ofiara
	
	new hs = read_data(3)	// HeadShot (1 == true)
	
	new weapon[64]		
	read_data(4,weapon,63)	//krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
 
	//code
}
kid i vid sa sobie rowne gdy zabije cie wlasna bron (granat) lub np. admin uzyje slay'a...

kid == 0 gdy np. spadniesz z wysokiej wysokosci...

CurWeapon - obecna bron



Wykrywa zmiane broni - takze gdy sie sawnujesz dostajesz nowa bron i funkcja tez jest wywolana.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
 
public CurWeapon(id)
{
	new wid = read_data(2)	// Id broni
	new ammo = read_data(3)	// liczba naboi w magazynku
	//code
}

Noz, granaty itp. maja ammo = -1

Info-bronie

Z testow wynika, ze w/w event jest tez wywolywany po wystrzeleniu naboju (ammo sie zmienia) lub po przeladowaniu.

Podniesienie broni



Podniesie broni a takze kupienie. Na starcie rundy sie uruchomi gdy dostajemy noz i pistolet (2 razy). Jest wywolywany takze gdy kupimy cos, ale nie bedziemy mieli tego w rekach (np. granat).

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("WeapPickup", "WeapPickup", "b")
}
 
public WeapPickup(id)
{
	new wid = read_data(1) // id broni
 
	//code
}

Nie liczy podniesienia Shilda oraz kupienia defa, noktowizora czy kamizelki Dołączona grafika

Podniesienie amunicji



Jak kupujemy amunicje to clip daje nam wartosc ile nam przybylo. Jesli podniesiemy M4A1 co ma 24 w broni i 90 w zapasie to clip bedzie mial wartosc 90, a nie 114. Jak drop'niemy i podniesiemy wlasna bron to event nie zostanie wywolany.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("AmmoPickup", "AmmoPickup", "b")
}
 
public AmmoPickup(id)
{
	new aid = read_data(1)   //id amunicji
	new clip = read_data(2)  //ilosc naboi
	
	//code
}

Amunicja



Aktualny stan amunicji w 'zapasie'. Jak kupujemy ammo to clip ma laczna wartosc naboi w magazynku. Jak podniesiemy po kims bron np. AK 25 i 90 w zapasie to clip wynosi 90.

Na poczatku rundy wszystkie typy naboi za wyjatkiem tych do ktorych mamy bron sa zerowane. Jak kupujemy granaty to clip ma wartosc rowna ilosci danego typu np. flash max 2...
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("AmmoX", "AmmoX", "b")
}
 
public AmmoX(id)
{
	new aid = read_data(1)
	new clip = read_data(2)
	
	client_print(id,print_chat,"id %d aid %d clip %d",id,aid,clip)
 
	//code
}

Wejscie na server


Juz widzisz mape ;-)
public client_putinserver(id){
	//code
}

Polaczenie z serwerem


Czyli gdy np. w konsoli napiszesz connect IP:PORT
public client_connect(id)
{
	//code
}

Rozlaczenie sie z serwerem



public client_disconnect(id)
{
	//code
}

Health - Zycie


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("Health", "Health", "be")
}
 
public Health(id)
{
	new health = read_data(1)
 
	//code	
}


Money - zmiana w kasie


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("Money", "Money", "be")
}
 
public Money(id)
{
	new Money = read_data(1)
 
	//code	
}





TeamInfo - informacjie o Teamie



Ogolny wyglad eventu:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init()
{
	register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}
 
public team_assign()
{
	new id = read_data(1)
	new Team[32]
	read_data(2,Team,31)	//UNASSIGNED
				//TERRORIST
				//CT
				//SPECTATOR
}

Ale trzeba sie tu pilnowac! Z moich badan wynika ze event jest wywolywany za kazdym spawnem i dodatkowo przy wyborze z menu teamu.

Jesli chcemy wykrywac autentyczna zmiane druzyny musimy zastosowac taki zabieg (chyba najoptymalniej i do tego czysto):
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init()
{
	register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}
 
public team_assign()
{
	static old_team[33]
	new tid
	new id = read_data(1)
	new Team[32]
	read_data(2,Team,31)	//UNASSIGNED
				//TERRORIST
				//CT
				//SPECTATOR
	if(equal(Team,"UNASSIGNED")) tid = 0
	else if(equal(Team,"TERRORIST")) tid = 1
	else if(equal(Team,"CT")) tid = 2
	else if(equal(Team,"SPECTATOR")) tid = 3
	
	if(old_team[id]==tid) return PLUGIN_CONTINUE	//jesli druzyna sie nie zmienila to przerywamy event
	
	old_team[id] = tid				//zapisujemy nowy team
	
	/*code
	
	//koniec code */
	return PLUGIN_CONTINUE 		// skoro juz uzylismy returna to musimy tez na koniec go dac
}

=================================================

Eventy wywolane przez:
register_logevent
nie maja parametru id - a mowiac inaczej jak dodamy parametr id, to bedzie mial wartosc 0

=================================================

Flagi do eventow:

"a" - Global Event - wysylany do all graczy (mozliwy jest brak mozliwosci podpiecia id do eventu np. DeathMsg)
"b" - Event sent to a single target - do konkretnego gracza (zwiazany z pojedynczym graczem - demage)
"c" - Send only once when repeated to other players - tylko raz gdy jest powtarzany u innych graczy.
"d" - Only if sent to a dead player - tylko u martwych graczy
"e" - Only if sent to an alive player - tylko u zywych graczy ( przed wersja 1.80 jest bug, wiec i tak wypada sprawdzac is_user_alive(id) )


PS. Jak będę mial czas to dodam wiecej O:)
PS2. Jak cos nie dziala to dajcie znac, bo nie wszystko mialem czas sprawdzic przed daniem na forum.

PS3. Jestem autorem tego poradnika i wolno tylko kopiowac za moja zgoda... Nie [you] nie mozesz kopiowac!
  • +
  • -
  • 60


#579819 Generator klas- dodatki.

Napisane przez Hleb w 22.10.2013 21:24

Szansa na zrespienie się u wroga + przebranie wroga;

 

Załączony plik  EnemyRespawn.php   2,71 KB  191 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 4


#506360 WeaponsMod

Napisane przez glut w 25.01.2013 10:55

WeaponsMod


Udostępniam go dopiero teraz, ponieważ marnuje się na dysku a obiecałem.


opis



Mod polega na zabijaniu przeciwników i zdobywaniu doświadczenia.
Czym większy level tym lepsza bron + 2 HP oraz wytrzymałości za poziom. (101 poziomów)

Zaczynamy z Glock18, a kończymy z M4A1,AK47,DEAGLE i wszystkie granaty.

Wpisz /menu aby zobaczyć MenuModa

Wpisz /sklep aby otworzyć sklep

Dla stałych graczy jest także vip. Ma on 2x większe doświadczenie za zabójstwo podłożenie paki itd....


cvary

SaveXP "1" // Czy exp ma sie zapisywac
wm_kill "60" // ile expa za killa
wm_kill_hs "80" // ile expa za killa hs
wm_xp_paka "100" // ile expa za podlozenie i rozbrojenie
wm_winner "50" // ile expa za wygrana runde
 

wymagane moduly


podstawowe

amxmodx
amxmisc
nvault
fun
strike
engine
pluginu

colorchat
weapon
 

instalacja


opis.txt do folderu cstrike
.sma do scripting
.amxx do plugins

Należy odblokować plugin restmenu.amxx w plugins.ini

I na serwerze zablokować wszystkie bronie
Wejdź na serwerze w amxmodmenu i ogranicz bronie...


inne informacje

Jeżeli ktoś chciałby do innego pluginu dodać dawanie expa w WeaponsModzie to proszę oto stock (Dziękuje benio101) za udostępnienie na swoim blogu) Jak mówiłem przyda mi się :) w miejscu

id -- id gracza(logiczne)
ammount -- ilosc

stock weaponsmod_give_xp(id, amount){
if(callfunc_begin("Give_Xp", "weaponsmod.amxx")==1){
callfunc_push_int(id);
callfunc_push_int(amount);
callfunc_end();
}
}

[success='Aktualizacje']Mod będzie aktualizowany proszę o propozycje[/success]

[info='Podziękowania']Dziękuje wszystkim za pomoc speedkill // za Pomoc w optymalizacji kodu i drobnych poprawkach + testy
benio101 // bez niego nie zaczął bym na pewno pisać pluginów
wiele wiele więcej ludzi // Za wsparcie i tyle dodatniej reputy :D[/info]

[info='ChangeLog']v1.0 -- Wydanie 10:55 25.01.2013
v1.1 -- Skrócenie kodu 13:24 29.01.2013
v1.2 -- Skrócenie jeszcze bardziej (^.^)
v1.3 -- Poprawa cały czas info że straciłeś lvl
v1.4 -- Poprawa zapisu Nvualt (Orgizmo dzięki za info)[/info]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 22


#547894 Diablo Mod 5.9l | edycja by góruś

Napisane przez góruś w 05.06.2013 21:35

opis.png
Witam, mam dziś dla was moją edycje Diablo Mod. Oddaję ją z racji iż leży i się marnuję, a ja już z niej raczej nie będe korzystał, kiedyś było parę ofert za nie, wiele osób pytało mnie, czy jest gdzieś podobne w internecie. Stworzone ono została około 3 lata temu, ale wciąż ma swój urok i klimat przy expie około 10x. 
Przejdę do rzeczy, w diablo znajdują się 3 rodzaje frakcji i 24 klasy, a dokładniej:
Herosi:

  • Mag
  • Mnich
  • Paladyn
  • Zabójca
  • Nekromanta
  • Barbarzyńca
  • Ninja
  • Łowca

Potwory:

  • Andriel
  • Duriel
  • Mefisto
  • Diablo
  • Baal
  • Izual
  • Starożytny
  • Nihlathak

Premium:

  • Duch
  • Pirat
  • Złodziej
  • Anioł
  • Demon
  • Saper
  • Wampir
  • Magik

Tak jak wcześniej wspomniałem, na serwerze jest około 180 itemów, nie pamiętam czy wszystkie są sprawne, w razie czego proszę zgłaszać w tym temacie, a poprawię. Dokładny opis klas i itemów znajdziecie w pliku .sma, bo nie ma sensu pisać posta o takiej długości.

 

Oprócz tego, znajdziecie w nim takie rzeczy jak:

  • Sklep
  • Energie - przychodzi co 5 sekund
  • VIP
  • Sklep vip
  • Sklep za energie
  • Sklep za słoto
  • Poprawione wszystkie bugi
  • FIX z mysql

9 statystyk:

  • Inteligencja
  • Siła
  • Zręczność
  • Zwinność
  • Niewidzialność
  • Skoczność
  • Kasa
  • Armor
  • Regeneracja

konfiguracja.png
Cvary

diablo_xpbonus 6 //Ilość expa za zabicie (standardowo ustawione na 7)
diablo_xpbonus2 15 //Ilość expa za wykonania celu mapy (standardowo ustawione na 75)
diablo_xpbonus3 10 //Okresla ile dosw. dostajesz za wygranie rundy przez twoj team
diablo_durability 5 //Okresla ilosc tracenia jakosci za każdym razem,kiedy uderzy cie przeciwnik
SaveXp 1 //1/0 zapisywanie doświadczenia
diablo_dmg_exp 100 //za ile zabranego hp wrogowi dostaje sie 1 exp (domyslnie 20, 0 - off)
diablo_sql_host localhost    //host
diablo_sql_user root         //użytkownik bazy danych
diablo_sql_pass root         //hasło
diablo_sql_database dbmod     //nazwa bazy danych
diablo_sql_table diablo_    //nazwa tabeli
diablo_sql_save 0            // 0 - nick | 1 - IP | 2 - sid

 
instalacja.png
Standardowa

Instalacja pluginów Amxx

Modele - ze standardowego diablo
download.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#610155 RoundSound by muchomorek

Napisane przez muchomorek w 28.01.2014 11:36

Witam dzisiaj zaprezentuję wam moją pierwszą paczkę roundsound więc proszę nie bić :)

Paczka zawiera największe Hity radio ESKA.

Ilość utworów: 10

Długość: od 15 do 18 sek.

Format; .mp3

 

Playlista:

1. Eminem - Monster ft. Rihanna
2. Avicii - Hey Brother
3. Lawson - Juliet
4. Martin Garrix & Jay Hardway - Wizard
5. RED LIPS feat. Roch -To co nam było 
6. Fly Project - Toca Toca
7. Kim Cesarion - Undressed
8. Afrojack feat. Spree Wilson - The Spark
9. Pitbull feat. Ke$ha - Timber
10. Zedd feat. Hayley Williams of Paramore - Stay The Night

 

Download: http://www12.zippysh...76882/file.html

lub

Download: http://speedy.sh/2Kh...-muchomorek.rar

 

Miłego słuchania i zapraszam do oceny :)


  • +
  • -
  • 6


#603284 Skrypty do pisania klas

Napisane przez RasiaQ w 09.01.2014 07:21

@up

 

Odporność na miny:

Spoiler

 

HP za fraga:

Spoiler

  • +
  • -
  • 3


#593291 Skrypty do pisania klas

Napisane przez RasiaQ w 14.12.2013 15:43

Mógłbyś dodać jeszcze kilka rzeczy np.

 

No-recoil

Spoiler

 

Szansa na pojawienie się u wroga

Spoiler

 

Ubranie wroga

Spoiler

 

Widzisz wrogów na radarze

Spoiler

  • +
  • -
  • 5


#518667 Motto Plugin ala Tekstowy niesmiertelnik.

Napisane przez Droso w 23.02.2013 15:54

Hej,
Jeśli chcesz urozmaicić serwer o dodatkowy bajer typu ala tekstowy nieśmiertelnik to oto on :).
opis
[Plugin] Pozwala on graczowi ustawić swoje motto przewodnie, które zostanie pokazane osobie, którą zabije.
Wyświetla się taki ColorChat (ss).

screenshot
Dołączona grafika

Swoje motto ustawiam przez komendę /motto.
Dołączona grafika

komendy
/motto - Pozwala wpisać swoje motto.

konfiguracja
Jeśli ktoś chce mieć też motto w HUD, albo żeby przy Spawnie pokazywało informację, że nie masz motta:

//#define SHOW_INFO 1 // usun // na poczatku aby plugin pokazywal info o komendzie /motto
//#define HUD_MOTTO 1 // usun // na poczatku aby motto u zabitego pokazywalo tez w HUD

Oczywiście zmieniamy to w .sma i kompilujemy wrzucamy i gramy.

inne informacje
W pluginie umieściłem mały Anty-Bluzg, żeby zmniejszyć liczbę bluźnierstw.
CVARÓW - brak.
Warto wspomnieć, że po wpisaniu /motto pojawi się jakby na górze Say, ale pod nazwą motto, dalej chyba nie muszę tłumaczyć.

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#592675 Diablo Mod v9 Demonic by FORMOZA

Napisane przez FORMOZA w 12.12.2013 18:52

Witam, :)

Chciałbym wam przedstawić własną przeróbkę Diablo Moda z oryginalnego diablo Mortena ( nie wiem czy ktoś kojarzy go ale jak coś to tutaj https://forums.allie...ad.php?p=173021 ostatnia aktualizacja 10/01/2008)

W Diablo Demonic jest\są:

- 154 itemy +25 zmiennych itemów ( w tym jeden do testów ale wyłączony ze zdobywania )  Opisy są w oddzielnym pluginie można sprawdzić  ;)

- 19 Klas:

Klasy premium:

Ariel, tylko nóż, niewidzialny i szybki
Arachnid, mniej widoczny 1\1 z AWP

Klasy Zwykłe:

Sorcerer - Wieksze obrazenia itemami, Posiada Fireball
Paladin - Bonus do Hp
Monk - Dostaje wiecej doswiadczenia
Assassin - Szybki, nie slychac jego krokow
Barbarian - Zwraca Hp po zabiciu
Necromancer - Zwraca zadane mu obrazenia. Potrafi wskrzeszac
Ninja - Niewidzialny, ma tylko noz
Amazonka - Ma kusze
Mefisto - Ma dlugi noz, mniejsza widocznosc,+10hp
Diablo - Dostaje Losowa bron na start
Szkielet - Ma obrazenia zalezne od inteligence
Dragonan - Odporny przed natychmiastowym zabiciem przez itemy
Duchowny - 5-35hp,1/2 z AWP, Malo widoczny
Lizardmen - Ma 1/2 Szans na respawn
Juka - Ma 1/10 z kazdej broni
Savages - Moze teleportowac sie nozem, int zwiesza odleglosc
Meer - Multijump zalezny od inteligencji, posiada totem leczacy
Terathan - Natychmiastowe zabicie z HE, bonus do inteligencji, kevlar na start
Ophidian - Za przezycie ma 5000$ i losowy item, jesli go nie ma

W przyszłości:
- Dodanie standardowego systemu monet ( już zrobiony ale postanowiłem jeszcze go nie udostępniać w tej wersji) +(Dodany jako oddzielny plugin sys_coins.sma w wersji 0.5 Alpha do własnej edycji i testów )
- Dodanie systemu grup ( po części zrobiony, ale nie dodany w tej wersji ) +(Dodany jako oddzielny plugin sys_groups.sma i do diablo_addgr.sma w wersji 1.0 RC do własnej edycji i testów )
- Usprawnienie kodu (W trakcie realizacji )

- Dodanie opisu klas do pluginu items_desc.amxx +(Dodany plugin z opisami klas w wersji v2 item_desc_v2.sma)
- Zmiana modelu dragontaila na sprite
- Poprawa ewentualnych bugów, i informowanie mnie o nich za co dziękuje :) +(Naprawione działanie 1 itemu "Scroll Of Transcendence" )
- Myślę, że modyfikacja będzie rozwijana

- Utworzenie paczki perków do coda, z funkcjami nowych itemów tego Diablo Mod-a v9 ( Zastrzegam sobie prawo, do wyłącznego utworzenia ich ) +(W trakcie tworzenia perków 30%)


Na pytania chętnie odpowiem, oceniajcie :)
 

Ps. Wiem, że nie dorównam Diablo Darka :D

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 16


#594209 Perki powiększające magazynki

Napisane przez Hleb w 17.12.2013 22:02

Perki te opracowano na podstawie pluginu Weapon MaxClip 0.3.0 autorstwa ConnorMcLeod

 

http://forums.allied...ad.php?p=728613

 

dlatego autora tego pluginu dopisuję też jako autora tychże perków.

 

testyq.png

 

Przedstawiam wam perki umożliwiające posiadanie w broniach więcej magazynków.

Perki zostały sklasyfikowe w/g typów broni (pistolety, SMG, strzelby, karabiny szturmowe, karabiny snajperskie). Pominięty został M249, ponieważ ma tyle magazynków, ze stworzenie perku dla NIEGO uznałem za zbędny. Stąd ten podział, ponieważ trudno wyobrazić sobie np. AWP z 50 nabojami , albo deagla z 50 nabojami, albo m4 z "tylko" 31 nabojami xD.

 

Perk dla Pistoletów

 

Nazwa: Krótki Magazynek

Opis: Dostajesz krótki magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 5-13 naboi w pistoletach.

 

Perk dla Strzelb

 

Nazwa: Kuta Komora Strzelby (brak pomysłu na nazwę xD)

Opis: Komora strzelby jest kuta, dzięki czemu pomieścisz dodatkowe 7-13 naboi w strzelbach.

 

Perk dla SMG

 

Nazwa: Długi Magazynek

Opis: Dostajesz długi magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 10-30 naboi w smg.

 

Perk dla Karabinów Szturmowych

 

Nazwa: Magazynek Bębnowy

Opis: Dostajesz magazynek bębnowy, dzięki czemu masz dodatkowe 30-60 naboi w karabinach szturmowych.

 

Perk dla Karabinów Snajperskich

 

Nazwa: Kwadratowy Magazynek (też brak pomysłu na nazwę xD)

Opis: Dostajesz kwadratowy magazynek, dzięki czemu masz dodatkowe 5-15 naboi w karabinach snajperskich.

 

Perki powyższe (zwłaszcza te przeznaczone dla strzelb) zostały testowanie pod kątem

-dropu perku w sytuacji, gdy w ammo było więcej magazynku niż miało domyślnie.

-zmiany klasy na inną (inna bron z tej samej klasyfikacji).

-errorlogów

 

Gdy zmienimy klase na inna, tym samym broń na inna z tej samej klasyfikacji, otrzymamy broń z domyślnym magazynkiem, jednakże możemy przeładować do ilosci dodanej przez perk.

Po za tym, nie wykryłem nic niepokojącego, oczywiście jeśli WY wykryjecie błędy, piszcie.

 

Zalecam zwiększenie bpammo, wystarczy zedytować pewną tablicę globalną w silniku CODa, a mianowicie





new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

.

Nie zrobię klasy z dodatkowym ammo, bo jak wiadomo, każdy ma różny gust, jeden by chciał np M4A1 z dodatkowymi 40 nabojami, a drugi deagle z dodatkowymi 13 nabojami.

 

testyi.png

 

Pistolety

Załączony plik  codperk_maxclip_pistol.sma   5,89 KB  215 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_pistol.amxx

 

Strzelby

Załączony plik  codperk_maxclip_shotgun.sma   8,91 KB  209 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_shotgun.amxx

 

SMG

Załączony plik  codperk_maxclip_smg.sma   5,57 KB  199 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_smg.amxx

 

Karabiny Szturmowe

Załączony plik  codperk_maxclip_rifle.sma   5,95 KB  216 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_rifle.amxx

 

Karabiny Snajperskie

Załączony plik  codperk_maxclip_sniper.sma   5,58 KB  190 Ilość pobrań
  codperk_maxclip_sniper.amxx

 

 

 


  • +
  • -
  • 10


#492337 Skrypty do pisania klas

Napisane przez MAGNET w 21.12.2012 21:39

Witam :)
Jest to mój pierwszy post w tym dziale, wiec proszę o wyrozumiałość ^^
Krotki wstęp:
Ostatnio miałem problem z szukaniem skryptów do pisania klas, wiec zapisywałem je sobie w jednym miejscu. Tak wyszło sporo dodatkow do klas, które postanowiłem opublikować w całości.
W przyszłości też będę robił podobne tematy ;)
A więc zaczynajmy:

1.Przerabianie klasy na premium:

Spoiler


2. Niewidzialność postaci:
Spoiler


3. Grawitacja:
Spoiler

4. Multijump:
Spoiler


5. BH
Spoiler


6. Cichy bieg:
Spoiler


7. Exp za fraga:
Spoiler


8. Unlimited multijump:
Spoiler


9. Nie zabiera dmg po upadku:
Spoiler



10. Niewidzialnosc, gdy sie nie ruszasz:
Spoiler

11. 1/x na odbicie pocisku:
Spoiler


12. Lina spidermana:
Spoiler


13. Dodatkowe dmg:
Spoiler


14. 1/x z wybranej broni:
Spoiler

15. Teleport:
Spoiler


16. Model gracza w zaleznosci od teamu
Spoiler


17. Zmiana stroju CT/TT z broniami:
Spoiler

 

18. No-Recoil

Spoiler

 

19. Szansa na pojawienie się u wroga

Spoiler

 

20. Ubranie Wroga

Spoiler

 

21. Widzisz wrogów na radarze

Spoiler

 

22. Klasa od poziomu

Spoiler

 

23. Nieśmiertelność

Spoiler


  • +
  • -
  • 52


#590799 Nazwy nieistniejących sieci?

Napisane przez M4RV1N w 06.12.2013 11:54

Cs-Happy.pl


  • +
  • -
  • 1


#589996 Paczka 200 roundsoundów by Silva

Napisane przez Zabijaka Gryps w 01.12.2013 14:28

Łapcie mój reupload na zippyshare.com. Jest to oryginalna paczuszka autora tematu wrzucona przeze mnie na hosting, gdzie plik będzie dostępny darmowo dla wszystkich.

http://www28.zippysh...90720/file.html


  • +
  • -
  • 1