Pisz do mnie GG:49327071
Też mam serwer na serwerygier i wytłuamcze ci krok po kroku co i jak, ale nie tu na forum bo nie będę się rozpisywał ![]()
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Mavxvx nie posiada znajomych
Napisane przez Mavxvx
w 30.08.2016 18:00
Napisane przez Mavxvx
w 18.08.2016 17:34
Napisane przez Mavxvx
w 16.08.2016 21:10
Dodane a system monet to musisz go pierw wgrac i pozycje monety ustawiasz w sma systemu monet. Jak nie umiesz to napisz i ci zrobie za repke na + ![]()
QTM_CodMod.sma 40,33 KB 64 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Napisane przez Mavxvx
w 12.08.2016 15:21
Wgraj https://amxx.pl/topi...a-kolorów-dhud/zmiast aktualnego bullet damage (ustaw plugin na dhud) oraz jeżeli chcesz do huda dodac nazwe swojej sieci to użyj ^n znacznika oto kod prawidlowy
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.20)
show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d^nMojaSiec.eu",ranga,stats[0])
Jeżeli Ci pomogłem podaruj mi reputację.
Napisane przez Mavxvx
w 29.07.2016 20:12
Napisane przez Mavxvx
w 26.07.2016 22:49
Dodane
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#define PLUGIN "Camera"
#define AUTHOR "DarkGL edit Mavxvx"
#define VERSION "1.0"
new const g_sCamclass[] = "PlayerCamera";
new pMenu;
public plugin_init(){
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
register_clcmd( "say /camera" , "cameraMenu" );
register_clcmd( "say /c" , "cameraMenu" );
register_clcmd( "say /kamera" , "cameraMenu" );
register_clcmd( "say camera" , "cameraMenu" );
pMenu = menu_create( "Wybor widoku" , "menuHandle" );
menu_additem( pMenu , "Widok pierwszoosobowy" , "1" );
menu_additem( pMenu , "Widok za plecow" , "2" );
menu_additem( pMenu , "Widok z ramienia" , "3" );
menu_setprop( pMenu , MPROP_EXITNAME , "Wyjscie" );
register_forward( FM_Think, "Think_PlayerCamera" );
}
public cameraMenu( id ){
menu_display( id , pMenu );
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menuHandle( id , menu , item ){
if( item == MENU_EXIT || !is_user_alive( id ) ){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new szInfo[ 256 ],
szName[ 256 ],
access,
callback;
menu_item_getinfo( menu , item , access , szInfo , charsmax( szInfo ) , szName , charsmax( szName ) , callback );
item = str_to_num( szInfo );
switch( item ){
case 1:{
set_view( id , CAMERA_NONE );
}
case 2:{
Create_PlayerCamera( id , 0 );
}
case 3:{
set_view( id , CAMERA_UPLEFT );
}
}
menu_display( id , pMenu );
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Create_PlayerCamera( id , type )
{
new iEnt; static const sClassname[] = "classname";
while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt, sClassname, g_sCamclass ) ) != 0 )
{
if( pev( iEnt, pev_owner) == id )
{
remove_entity( iEnt );
}
}
static const sInfo_target[] = "info_target";
iEnt = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, sInfo_target ) )
if( !iEnt )
return;
static const sCam_model[] = "models/w_usp.mdl";
set_pev( iEnt, pev_classname, g_sCamclass );
engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, sCam_model );
set_pev( iEnt, pev_solid, SOLID_TRIGGER );
set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FLY );
set_pev( iEnt, pev_owner, id );
set_pev( iEnt , pev_iuser1 , type );
set_pev( iEnt, pev_rendermode, kRenderTransTexture );
set_pev( iEnt, pev_renderamt, 0.0 );
engfunc( EngFunc_SetView, id, iEnt );
set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() );
}
public Think_PlayerCamera( iEnt )
{
if( !pev_valid( iEnt ) ){
return FMRES_IGNORED;
}
static sClassname[32];
pev( iEnt, pev_classname, sClassname, sizeof sClassname - 1 );
if( !equal( sClassname, g_sCamclass ))
return FMRES_IGNORED;
static iOwner;
iOwner = pev( iEnt, pev_owner );
if( !is_user_alive( iOwner ) )
return FMRES_IGNORED;
static iButtons;
iButtons = pev( iOwner, pev_button );
if( iButtons & IN_USE )
{
engfunc( EngFunc_SetView, iOwner, iOwner );
engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt );
return FMRES_IGNORED;
}
static Float:fOrigin[3], Float:fAngle[3], Float: fView[ 3 ] , Float: fOriginNew[ 3 ];
pev( iOwner, pev_origin, fOrigin );
pev( iOwner , pev_view_ofs , fView );
pev( iOwner, pev_v_angle, fAngle );
static Float:fVBack[3];
angle_vector( fAngle, ANGLEVECTOR_FORWARD, fVBack );
xs_vec_add( fOrigin , fView , fOrigin );
if( pev( iEnt , pev_iuser1 ) == 0 ){
xs_vec_neg( fVBack , fVBack );
}
fOriginNew[2] = fOrigin[ 2 ] + 20.0;
xs_vec_mul_scalar( fVBack , 150.0 , fVBack );
xs_vec_add( fOrigin , fVBack , fOriginNew );
trace_line( iOwner , fOrigin , fOriginNew , fOriginNew );
engfunc( EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOriginNew );
xs_vec_sub( fOrigin, fOriginNew , fOrigin );
xs_vec_normalize( fOrigin , fOrigin );
vector_to_angle( fOrigin , fOrigin );
fOrigin[ 0 ] *= -1;
set_pev( iEnt, pev_angles, fOrigin );
set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() );
return FMRES_HANDLED;
}
oraz plik amxx http://www.speedysha...m/bdWdd/mc.amxx
Inaczej już nie umiem. To tyle.
Napisane przez Mavxvx
w 26.07.2016 19:50
Napisane przez Mavxvx
w 04.11.2015 21:24
Napisane przez Mavxvx
w 15.09.2015 17:37
W generatorze zaznacz pierwszą opcję "MENU DLA VIPA" a potem postępuj wedle instrukcji.
1. Wybierz liczbę zestawów
2. Dla każdego zestawu, wpisz wyświetlaną nazwę w Menu
3. Ewentualnie, ogranicz zestawy dla drużyn bądź o rundy
4. Przy wszystkich opcjach, które mają pojawić się w Menu:
I. Zaznacz pole "w menu"
II. Wybierz, w których zestawach ma pojawić się dana nagroda (w przykładzie 1, 2 i 4)
Napisane przez Mavxvx
w 26.08.2015 18:09
Napisz w tej sprawie do supportu, ty nic nie zdzialasz.
Napisałem, i odpisali mi że to wina pluginu na roundsound, a posiadam wgrany ten - http://amxx.pl/topic...962-roundsound/
I faktycznie, wyłączyłem roundsound to konsola zaczęła nagle działać. Dlaczego tak się dzieje? Mam wgrany ten sam plugin na innym serwerze i tam wszystko śmiga.
Tamten plugin od roundsoundów usuń a wgraj ten http://amxx.pl/topic...d-round-sounds/sam go używam na swoim serwerze i nie powoduje błędów w konsoli
Napisane przez Mavxvx
w 26.08.2015 18:02
Napisane przez Mavxvx
w 26.08.2015 17:59
Edytuj plik amxbans-ssban.cfg w folderze /cstrike/addons/amxmodx/configs
Edytuj "TWOJA STRONA" na nazwę twojej strony www
/************* AMXBans: SSBan ***********************************************/ // Wymagany jest uruchomiony plugin amxbans_ssban // Ile screenow moze maksymalnie zrobic admin amx_maxscreens "10" // Czas pomiedzy robieniem screenow amx_interval "1.0" // Powiadomienia // 0: wylaczone. // 1: admin otrzymuje wiadomosc o utworzonym screenie. // 2: gracz jest powiadamiany w lewym rogu ekranu ( hud ) // 3: obie amx_stamptype "3" // Wiadomosc kiedy amx_stamptype jest ustawiony 2/3 amx_hudtext "TWOJA STRONA" // Liczba ss'ów w menu amx_screenscount "5 7" // Dlugosc bana amx_ssbantime "0" // Powod bana amx_ssbanreason "SSy na TWOJA STRONA"
Jeżeli pomogłem daj + ![]()
Napisane przez Mavxvx
w 25.08.2015 14:02
Klasa Komandos
codclass_Komandos.sma 2,39 KB 92 Ilość pobrań
codclass_Komandos.amxx
Resztę klas zrób sobie tutaj - http://amxx.pl/generator-klas/



Moja zawartość