Pisz do mnie GG:49327071
Też mam serwer na serwerygier i wytłuamcze ci krok po kroku co i jak, ale nie tu na forum bo nie będę się rozpisywał
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Mavxvx nie posiada znajomych
Napisane przez Mavxvx w 30.08.2016 18:00
Napisane przez Mavxvx w 18.08.2016 17:34
Napisane przez Mavxvx w 16.08.2016 21:10
Dodane a system monet to musisz go pierw wgrac i pozycje monety ustawiasz w sma systemu monet. Jak nie umiesz to napisz i ci zrobie za repke na +
Napisane przez Mavxvx w 12.08.2016 15:21
Wgraj https://amxx.pl/topi...a-kolorów-dhud/zmiast aktualnego bullet damage (ustaw plugin na dhud) oraz jeżeli chcesz do huda dodac nazwe swojej sieci to użyj ^n znacznika oto kod prawidlowy
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.20) show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d^nMojaSiec.eu",ranga,stats[0])
Jeżeli Ci pomogłem podaruj mi reputację.
Napisane przez Mavxvx w 29.07.2016 20:12
Napisane przez Mavxvx w 26.07.2016 22:49
Dodane
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> #include <xs> #define PLUGIN "Camera" #define AUTHOR "DarkGL edit Mavxvx" #define VERSION "1.0" new const g_sCamclass[] = "PlayerCamera"; new pMenu; public plugin_init(){ register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR ) register_clcmd( "say /camera" , "cameraMenu" ); register_clcmd( "say /c" , "cameraMenu" ); register_clcmd( "say /kamera" , "cameraMenu" ); register_clcmd( "say camera" , "cameraMenu" ); pMenu = menu_create( "Wybor widoku" , "menuHandle" ); menu_additem( pMenu , "Widok pierwszoosobowy" , "1" ); menu_additem( pMenu , "Widok za plecow" , "2" ); menu_additem( pMenu , "Widok z ramienia" , "3" ); menu_setprop( pMenu , MPROP_EXITNAME , "Wyjscie" ); register_forward( FM_Think, "Think_PlayerCamera" ); } public cameraMenu( id ){ menu_display( id , pMenu ); return PLUGIN_HANDLED; } public menuHandle( id , menu , item ){ if( item == MENU_EXIT || !is_user_alive( id ) ){ return PLUGIN_CONTINUE; } new szInfo[ 256 ], szName[ 256 ], access, callback; menu_item_getinfo( menu , item , access , szInfo , charsmax( szInfo ) , szName , charsmax( szName ) , callback ); item = str_to_num( szInfo ); switch( item ){ case 1:{ set_view( id , CAMERA_NONE ); } case 2:{ Create_PlayerCamera( id , 0 ); } case 3:{ set_view( id , CAMERA_UPLEFT ); } } menu_display( id , pMenu ); return PLUGIN_CONTINUE; } Create_PlayerCamera( id , type ) { new iEnt; static const sClassname[] = "classname"; while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt, sClassname, g_sCamclass ) ) != 0 ) { if( pev( iEnt, pev_owner) == id ) { remove_entity( iEnt ); } } static const sInfo_target[] = "info_target"; iEnt = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, sInfo_target ) ) if( !iEnt ) return; static const sCam_model[] = "models/w_usp.mdl"; set_pev( iEnt, pev_classname, g_sCamclass ); engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, sCam_model ); set_pev( iEnt, pev_solid, SOLID_TRIGGER ); set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FLY ); set_pev( iEnt, pev_owner, id ); set_pev( iEnt , pev_iuser1 , type ); set_pev( iEnt, pev_rendermode, kRenderTransTexture ); set_pev( iEnt, pev_renderamt, 0.0 ); engfunc( EngFunc_SetView, id, iEnt ); set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() ); } public Think_PlayerCamera( iEnt ) { if( !pev_valid( iEnt ) ){ return FMRES_IGNORED; } static sClassname[32]; pev( iEnt, pev_classname, sClassname, sizeof sClassname - 1 ); if( !equal( sClassname, g_sCamclass )) return FMRES_IGNORED; static iOwner; iOwner = pev( iEnt, pev_owner ); if( !is_user_alive( iOwner ) ) return FMRES_IGNORED; static iButtons; iButtons = pev( iOwner, pev_button ); if( iButtons & IN_USE ) { engfunc( EngFunc_SetView, iOwner, iOwner ); engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt ); return FMRES_IGNORED; } static Float:fOrigin[3], Float:fAngle[3], Float: fView[ 3 ] , Float: fOriginNew[ 3 ]; pev( iOwner, pev_origin, fOrigin ); pev( iOwner , pev_view_ofs , fView ); pev( iOwner, pev_v_angle, fAngle ); static Float:fVBack[3]; angle_vector( fAngle, ANGLEVECTOR_FORWARD, fVBack ); xs_vec_add( fOrigin , fView , fOrigin ); if( pev( iEnt , pev_iuser1 ) == 0 ){ xs_vec_neg( fVBack , fVBack ); } fOriginNew[2] = fOrigin[ 2 ] + 20.0; xs_vec_mul_scalar( fVBack , 150.0 , fVBack ); xs_vec_add( fOrigin , fVBack , fOriginNew ); trace_line( iOwner , fOrigin , fOriginNew , fOriginNew ); engfunc( EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOriginNew ); xs_vec_sub( fOrigin, fOriginNew , fOrigin ); xs_vec_normalize( fOrigin , fOrigin ); vector_to_angle( fOrigin , fOrigin ); fOrigin[ 0 ] *= -1; set_pev( iEnt, pev_angles, fOrigin ); set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() ); return FMRES_HANDLED; }
oraz plik amxx http://www.speedysha...m/bdWdd/mc.amxx
Inaczej już nie umiem. To tyle.
Napisane przez Mavxvx w 26.07.2016 19:50
Napisane przez Mavxvx w 04.11.2015 21:24
Napisane przez Mavxvx w 15.09.2015 17:37
W generatorze zaznacz pierwszą opcję "MENU DLA VIPA" a potem postępuj wedle instrukcji.
1. Wybierz liczbę zestawów
2. Dla każdego zestawu, wpisz wyświetlaną nazwę w Menu
3. Ewentualnie, ogranicz zestawy dla drużyn bądź o rundy
4. Przy wszystkich opcjach, które mają pojawić się w Menu:
I. Zaznacz pole "w menu"
II. Wybierz, w których zestawach ma pojawić się dana nagroda (w przykładzie 1, 2 i 4)
Napisane przez Mavxvx w 26.08.2015 18:09
Napisz w tej sprawie do supportu, ty nic nie zdzialasz.
Napisałem, i odpisali mi że to wina pluginu na roundsound, a posiadam wgrany ten - http://amxx.pl/topic...962-roundsound/
I faktycznie, wyłączyłem roundsound to konsola zaczęła nagle działać. Dlaczego tak się dzieje? Mam wgrany ten sam plugin na innym serwerze i tam wszystko śmiga.
Tamten plugin od roundsoundów usuń a wgraj ten http://amxx.pl/topic...d-round-sounds/sam go używam na swoim serwerze i nie powoduje błędów w konsoli
Napisane przez Mavxvx w 26.08.2015 18:02
Napisane przez Mavxvx w 26.08.2015 17:59
Edytuj plik amxbans-ssban.cfg w folderze /cstrike/addons/amxmodx/configs
Edytuj "TWOJA STRONA" na nazwę twojej strony www
/************* AMXBans: SSBan ***********************************************/ // Wymagany jest uruchomiony plugin amxbans_ssban // Ile screenow moze maksymalnie zrobic admin amx_maxscreens "10" // Czas pomiedzy robieniem screenow amx_interval "1.0" // Powiadomienia // 0: wylaczone. // 1: admin otrzymuje wiadomosc o utworzonym screenie. // 2: gracz jest powiadamiany w lewym rogu ekranu ( hud ) // 3: obie amx_stamptype "3" // Wiadomosc kiedy amx_stamptype jest ustawiony 2/3 amx_hudtext "TWOJA STRONA" // Liczba ss'ów w menu amx_screenscount "5 7" // Dlugosc bana amx_ssbantime "0" // Powod bana amx_ssbanreason "SSy na TWOJA STRONA"
Jeżeli pomogłem daj +
Napisane przez Mavxvx w 25.08.2015 14:02
Klasa Komandos
codclass_Komandos.sma 2,39 KB 82 Ilość pobrań
codclass_Komandos.amxx
Resztę klas zrób sobie tutaj - http://amxx.pl/generator-klas/