Witam jest Ktoś w stanie poprawić plugin aby postać nie było przeżroczysta oraz aby zmiana kamery była dostepna dla każdego a nie tylko dla admina
https://amxx.pl/topi...amerę-huberttm/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 26.07.2016 17:17
Witam jest Ktoś w stanie poprawić plugin aby postać nie było przeżroczysta oraz aby zmiana kamery była dostepna dla każdego a nie tylko dla admina
https://amxx.pl/topi...amerę-huberttm/
Napisano 26.07.2016 17:34
Sprawdź to
#include <amxmodx> #include <engine> public plugin_init() { register_plugin("Wybierz kamere", "1.1", "HubertTM edit Mavxvx") register_clcmd("amx_camera", "menu") register_clcmd("say /camera", "menu") register_clcmd("say /kamera", "menu") register_clcmd("say camera", "menu") } public plugin_precache() { precache_model("models/rpgrocket.mdl") } public menu(id){ if(get_user_flags(id) & ADMIN_USER){ // FLAGA Z new MyMenu=menu_create("Wybierz kamere","wybor"); menu_additem(MyMenu,"Kamera Zwykla \r (Standard)","",ADMIN_USER); menu_additem(MyMenu,"Kamera z gory \r (Zalezy od wysokosci nieba!)","",ADMIN_USER); menu_additem(MyMenu,"Kamera 3 osobowa","",ADMIN_USER); menu_additem(MyMenu,"Kamera z ramienia","",ADMIN_USER); menu_display(id, MyMenu,0); } else client_print(id, print_console, "Brak dostepu") return PLUGIN_HANDLED; } public wybor(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ set_view(id, CAMERA_NONE) client_print(id, print_chat, "Kamera dla ciebie zostala ustawiona") } case 1:{ set_view(id, CAMERA_TOPDOWN) client_print(id, print_chat, "Kamera dla ciebie zostala ustawiona") } case 2:{ set_view(id, CAMERA_3RDPERSON) client_print(id, print_chat, "Kamera dla ciebie zostala ustawiona") } case 3:{ set_view(id, CAMERA_UPLEFT) client_print(id, print_chat, "Kamera dla ciebie zostala ustawiona") } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na +
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*
Napisano 26.07.2016 17:47
Nie skomplikuje
Napisano 26.07.2016 18:07
A umiałbyś kolego zmienić położenie kamery
Napisano 26.07.2016 19:38
A umiałbyś kolego zmienić położenie kamery
W jakim sensie zmienić położenie kamery?
Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na +
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*
Napisano 26.07.2016 20:10
Chodzi mi o to że znalazłem moda kolegi Darkgl
http://darkgl.pl/ind...a-developerska/
w którym widać w pełni działąjącą kamere
Pobrałęm tego moda i wgrałem do Cs.
Działa wyśmienicie lecz oto maje pytanie
Czy jest możliwość zmiana kamery z "przodu" na kamere nad ramieniem tak jak to eferuje 1 plugin
Napisano 26.07.2016 20:40
Mam nadzieję, że o to Ci chodziło. Jeżeli tak to prosiłbym o plusika.
#include <amxmodx> #include <engine> public plugin_init() { register_plugin("Wybierz kamere", "1.1", "HubertTM edit Mavxvx") register_clcmd("amx_camera", "menu") register_clcmd("say /camera", "menu") register_clcmd("say /c", "menu") register_clcmd("say camera", "menu") } public plugin_precache() { precache_model("models/rpgrocket.mdl") } public menu(id){ if(get_user_flags(id) & ADMIN_USER){ // FLAGA Z new MyMenu=menu_create("Wybierz kamere","wybor"); menu_additem(MyMenu,"Kamera Zwykla \r (Standard)","",ADMIN_USER); menu_additem(MyMenu,"Kamera 3 osobowa","",ADMIN_USER); menu_additem(MyMenu,"Kamera z ramienia","",ADMIN_USER); menu_display(id, MyMenu,0); } else client_print(id, print_console, "Dodaj flage z (user)") return PLUGIN_HANDLED; } public wybor(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ set_view(id, CAMERA_NONE) client_print(id, print_chat, "Przywrocono domyslna kamere") } case 1:{ set_view(id, CAMERA_3RDPERSON) client_print(id, print_chat, "Ustawiono kamere 3 osobowa") } case 2:{ set_view(id, CAMERA_UPLEFT) client_print(id, print_chat, "Ustawiono kamere z ramienia") } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na +
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*
Napisano 26.07.2016 21:11
Plugin sie skomplikował lecz nadal potrzebuje flag
Mógłbyś kolego zrobić aby każdy mógł z niego korzystać
Napisano 26.07.2016 21:27
Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na +
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*
Napisano 26.07.2016 21:50
Działa wyśmienicie lecz postać jest nadal przezroczysta.
Napisano 26.07.2016 22:06
Cóż autor tego plugina sam stwierdził, że minusem jest ta przezroczystość. Ja z tym problemem nic nie mogę uczynić.
Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na +
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*
Napisano 26.07.2016 22:08
A nie mógłbyś dodać tej kamery z ramienia do pluginu darkgl
Napisano 26.07.2016 22:49
Dodane
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> #include <xs> #define PLUGIN "Camera" #define AUTHOR "DarkGL edit Mavxvx" #define VERSION "1.0" new const g_sCamclass[] = "PlayerCamera"; new pMenu; public plugin_init(){ register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR ) register_clcmd( "say /camera" , "cameraMenu" ); register_clcmd( "say /c" , "cameraMenu" ); register_clcmd( "say /kamera" , "cameraMenu" ); register_clcmd( "say camera" , "cameraMenu" ); pMenu = menu_create( "Wybor widoku" , "menuHandle" ); menu_additem( pMenu , "Widok pierwszoosobowy" , "1" ); menu_additem( pMenu , "Widok za plecow" , "2" ); menu_additem( pMenu , "Widok z ramienia" , "3" ); menu_setprop( pMenu , MPROP_EXITNAME , "Wyjscie" ); register_forward( FM_Think, "Think_PlayerCamera" ); } public cameraMenu( id ){ menu_display( id , pMenu ); return PLUGIN_HANDLED; } public menuHandle( id , menu , item ){ if( item == MENU_EXIT || !is_user_alive( id ) ){ return PLUGIN_CONTINUE; } new szInfo[ 256 ], szName[ 256 ], access, callback; menu_item_getinfo( menu , item , access , szInfo , charsmax( szInfo ) , szName , charsmax( szName ) , callback ); item = str_to_num( szInfo ); switch( item ){ case 1:{ set_view( id , CAMERA_NONE ); } case 2:{ Create_PlayerCamera( id , 0 ); } case 3:{ set_view( id , CAMERA_UPLEFT ); } } menu_display( id , pMenu ); return PLUGIN_CONTINUE; } Create_PlayerCamera( id , type ) { new iEnt; static const sClassname[] = "classname"; while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt, sClassname, g_sCamclass ) ) != 0 ) { if( pev( iEnt, pev_owner) == id ) { remove_entity( iEnt ); } } static const sInfo_target[] = "info_target"; iEnt = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, sInfo_target ) ) if( !iEnt ) return; static const sCam_model[] = "models/w_usp.mdl"; set_pev( iEnt, pev_classname, g_sCamclass ); engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, sCam_model ); set_pev( iEnt, pev_solid, SOLID_TRIGGER ); set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FLY ); set_pev( iEnt, pev_owner, id ); set_pev( iEnt , pev_iuser1 , type ); set_pev( iEnt, pev_rendermode, kRenderTransTexture ); set_pev( iEnt, pev_renderamt, 0.0 ); engfunc( EngFunc_SetView, id, iEnt ); set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() ); } public Think_PlayerCamera( iEnt ) { if( !pev_valid( iEnt ) ){ return FMRES_IGNORED; } static sClassname[32]; pev( iEnt, pev_classname, sClassname, sizeof sClassname - 1 ); if( !equal( sClassname, g_sCamclass )) return FMRES_IGNORED; static iOwner; iOwner = pev( iEnt, pev_owner ); if( !is_user_alive( iOwner ) ) return FMRES_IGNORED; static iButtons; iButtons = pev( iOwner, pev_button ); if( iButtons & IN_USE ) { engfunc( EngFunc_SetView, iOwner, iOwner ); engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt ); return FMRES_IGNORED; } static Float:fOrigin[3], Float:fAngle[3], Float: fView[ 3 ] , Float: fOriginNew[ 3 ]; pev( iOwner, pev_origin, fOrigin ); pev( iOwner , pev_view_ofs , fView ); pev( iOwner, pev_v_angle, fAngle ); static Float:fVBack[3]; angle_vector( fAngle, ANGLEVECTOR_FORWARD, fVBack ); xs_vec_add( fOrigin , fView , fOrigin ); if( pev( iEnt , pev_iuser1 ) == 0 ){ xs_vec_neg( fVBack , fVBack ); } fOriginNew[2] = fOrigin[ 2 ] + 20.0; xs_vec_mul_scalar( fVBack , 150.0 , fVBack ); xs_vec_add( fOrigin , fVBack , fOriginNew ); trace_line( iOwner , fOrigin , fOriginNew , fOriginNew ); engfunc( EngFunc_SetOrigin, iEnt, fOriginNew ); xs_vec_sub( fOrigin, fOriginNew , fOrigin ); xs_vec_normalize( fOrigin , fOrigin ); vector_to_angle( fOrigin , fOrigin ); fOrigin[ 0 ] *= -1; set_pev( iEnt, pev_angles, fOrigin ); set_pev( iEnt, pev_nextthink, get_gametime() ); return FMRES_HANDLED; }
oraz plik amxx http://www.speedysha...m/bdWdd/mc.amxx
Inaczej już nie umiem. To tyle.
Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na +
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*
Napisano 26.07.2016 22:59
Dzięki wielkie
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych