
Autor: bboygrun
Bullet Damage with Director Hud Message and HudMessage.
Dodano kilka opcji takich jak wyłączenie HUD podczas skanowania , dodany HUD "HEADSHOT" , dodany nowy kolor gdy sam się uderzysz ,
widzisz kogoś uderzenia na specie
Kolory:
Obrywający widzi czerwony* HUD/DHUD*
Atakujący zielony* HUD/DHUD*
Kiedy sam się zranisz widzisz pomarańczowy* HUD/DHUD*
*Kolory HUD'a lub DHUD'a można ustawić cvarami! Używanie HUD'a lub DHUD (DHUD ma większą czcionkę), także można ustalić cvarem.

Bullet_Damage_Mode ;0 = Zawsze pokazuj hud ;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej) Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie Bullet_Damage_Distance ;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1 ;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600) Bullet_Damage_ShowWalls ;- 0 : wyłączone (domyślnie) ;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę . Bullet_Show_Spec ;- 0 : Wyłączone ;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie. Bullet_Hs_Mode ;- 0 : Wyłączone ;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot ;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego Color_RGB_Victim : ;( DEFAULT = 255000000 ) ;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255] . Color_RGB_Attacker ;( DEFAULT = 000255000 ) ;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej) Color_RGB_Ourself_Teammate ( DEFAULT = 255102021 ) ;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej) ;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji Bullet_Text_Mode ;typ textu ; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!]) ; 1 : HUD // Napis HUD Bullet_Show_Mode ;( DEFAULT = Arch of Circle [3]) ;Jak obrazenia mają być pokazywane? ;Niżej masz zdjęcia jak co wygląda. ;0 - Circle (HUD/DHUD robi koło wokół celownika) ;1 - Vertival (HUD/DHUD pokazywany wzdłuż ekranu obok celownika) ;2 - Horizontal (HUD/DHUD pokazywany jest na dole ekranu) ;3 - Arch of circle (HUD/DHUD robi łuk z boku ekranu)Screeny do CVAR'u Bullet_Show_Mode
- 0 : Circle ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 1 : Vertical ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 2 : Horizontal ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 3 : Arch of circle ---> http://img855.images...rclevictime.jpg
@edycja
Nowa wersja 13 sierpnia 2011:
-Dodano nowe cvary
-Od teraz do kompliacji wymagany jest bulletdamage.inc(zalącznik)

Standardowa.

Załączone pliki
Użytkownik HubertTM edytował ten post 23.09.2012 18:45