Moim zdaniem oba języki są dobre. Właściwie dzięki C++ dużo rzeczy umiem . Pętle, funkcje, tablice, ciągi znaków string i inne są w wielku językach . Ten temat rozwiał moje wątpliwości. Przestanę nauki C++ bo jak na razie nie musze sie jej uczyc. Przerzucę się na jave, najwyżej wróce do C++ po jakimś czasie, póki czas przejdę na java. Nawet mój nauczyciel od rosyjskiego w szkole kończył szkołę programicystyczną i umie jave i c++ i inne. ON też mi morze pomóc efektywnie się uczyć programowania. Lubi mnie i mi pomaga, raz całą lekcje poświęcił mi zamiast nauki róskiego. Ale do was prośba : czy moglibyście mi dać jakiś link kursu javy ? najlepiej jakby to było coś w rodzaju jak na cpp0x.pl . eclipse mam już potrzebny mi tylko kurs
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
PaiN kiLLer
Rejestracja: 23.07.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.10.2013 15:46





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 32
- Odwiedzin: 1 318
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
daniel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
emilów
Kontakt
#567380 Java czy C++ ?
Napisane przez PaiN kiLLer
w 26.08.2013 18:16
#567333 Java czy C++ ?
Napisane przez PaiN kiLLer
w 26.08.2013 14:27
#565267 [ROZWIĄZANE] AutoSwap uruchumiajacy sie sam po x rundach.
Napisane przez PaiN kiLLer
w 20.08.2013 14:45
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <orpheu> #define VERSION "0.0.1" #define PLUGIN "Swap Teams" new OrpheuFunction:g_OfSwapAllPlayers new g_pGameRules new bool:g_bSwapTeamsOnNextRound new runda=0; public plugin_precache() { OrpheuRegisterHook(OrpheuGetFunction("InstallGameRules"), "OnInstallGameRules_Post", OrpheuHookPost) } public OnInstallGameRules_Post() { g_pGameRules = OrpheuGetReturn() } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod") g_OfSwapAllPlayers = OrpheuGetFunction("SwapAllPlayers", "CHalfLifeMultiplay") register_event("HLTV", "Event_HLTV_New_Round", "a", "1=0", "2=0") register_concmd("amx_swap_teams", "ConCmd_SwapTeam", ADMIN_LEVEL_A, "Swap teams and teams scores on next round") register_logevent("ConCmd_SwapTeam", 2, "1=Round_Start") register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0"); register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing"); } public newRound() { ++runda; } public ConCmd_SwapTeam(id, lvl, cid) { if(runda=14) { if( cmd_access(id, lvl, cid, 1) ) { g_bSwapTeamsOnNextRound = true client_print(0, print_center, "Swap teams on next round.") } } } public Event_HLTV_New_Round() { if( g_bSwapTeamsOnNextRound ) { g_bSwapTeamsOnNextRound = false OrpheuCall(g_OfSwapAllPlayers, g_pGameRules) } } public GameCommencing() { runda=0; }
masz powinno dzialac
#562304 Jak zmienić klawisz funkcyjny klas (np. rakiety) na klawisz "X"
Napisane przez PaiN kiLLer
w 10.08.2013 15:59
Jeśli umiesz przerabiać pluginy to czytaj to
Opis: Funkcja zwraca sumę binarną aktualnie naciskanych klawiszy (w praktyce jeden klawisz) Składnia: get_user_button( id ) Typ: Stock Notatki: id - index gracza Funkcja może zwrócić następuje wartości: IN_ATTACK (1<<0) // Przy ataku IN_JUMP (1<<1) // Przy skoku IN_DUCK (1<<2) // Przy kucnięciu IN_FORWARD (1<<3) // Przy chodzeniu do przodu IN_BACK (1<<4) // Przy cofaniu się IN_USE (1<<5) // Przy użyciu (+use) IN_CANCEL (1<<6) // Przy wyłączeniu (ESC) IN_LEFT (1<<7) // Przy skręcaniu w lewo (strzałka w lewo) IN_RIGHT (1<<8) // Przy skręcaniu w prawo (strzałka w prawo) IN_MOVELEFT (1<<9) // Przy chodzeniu w lewo IN_MOVERIGHT (1<<10) // Przy chodzeniu w prawo IN_ATTACK2 (1<<11) // Przy ataku drugim (zoom, alternatywny atak nożem) IN_RUN (1<<12) // Przy poruszaniu się IN_RELOAD (1<<13) // Przy przeładowaniu IN_ALT1 (1<<14) // Przy alcie (używanie alta może powodować błędy) IN_SCORE (1<<15) // Przy zaglądaniu w tabelę wyników Przykład: // Blokada rozbrajania bomby, ratowania zakładników public client_PreThink(id) if(is_user_alive(id) && get_user_button(id) & IN_USE) entity_set_int(id,EV_INT_button, get_user_button(id) & ~IN_USE);
#561233 Modyfikacja Silnika
Napisane przez PaiN kiLLer
w 06.08.2013 09:14
Powino być dobrze
@ edit
A i CVAR ile XP ma dodawać za przerzytą runde
przerzycie 80 \\ 80 to ilośc XP
Załączone pliki
-
QTM_Codmod3.sma 35,4 KB 40 Ilość pobrań
QTM_Codmod3.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: PaiN kiLLer
- Regulamin