Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PaiN kiLLer - zdjęcie

PaiN kiLLer

Rejestracja: 23.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.10.2013 15:46
-----

#567380 Java czy C++ ?

Napisane przez PaiN kiLLer w 26.08.2013 18:16

Moim zdaniem oba języki są dobre. Właściwie dzięki C++ dużo rzeczy umiem . Pętle, funkcje, tablice, ciągi znaków string i inne są w wielku językach . Ten temat rozwiał moje wątpliwości. Przestanę nauki C++ bo jak na razie nie musze sie jej uczyc. Przerzucę się na jave, najwyżej wróce do C++ po jakimś czasie, póki czas przejdę na java. Nawet mój nauczyciel od rosyjskiego w szkole kończył szkołę programicystyczną i umie jave i c++ i inne. ON też mi morze pomóc efektywnie się uczyć programowania. Lubi mnie i mi pomaga, raz całą lekcje poświęcił mi zamiast nauki róskiego. Ale do was prośba : czy moglibyście mi dać jakiś link kursu javy ? najlepiej jakby to było coś w rodzaju jak na cpp0x.pl  . eclipse mam już potrzebny mi tylko kurs :)


  • +
  • -
  • 1


#567333 Java czy C++ ?

Napisane przez PaiN kiLLer w 26.08.2013 14:27

No dobra  a czym sie różni C# od C++?

 

Składnia się różni, C++ jest podajrze nowszy. Niewiem czy słyszałeś ale składnia PAWN jest podobna do składni C#


  • +
  • -
  • 0


#565267 [ROZWIĄZANE] AutoSwap uruchumiajacy sie sam po x rundach.

Napisane przez PaiN kiLLer w 20.08.2013 14:45

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <orpheu>


#define VERSION "0.0.1"
#define PLUGIN "Swap Teams"


new OrpheuFunction:g_OfSwapAllPlayers 
new g_pGameRules
new bool:g_bSwapTeamsOnNextRound
new runda=0;


public plugin_precache()
{
OrpheuRegisterHook(OrpheuGetFunction("InstallGameRules"), "OnInstallGameRules_Post", OrpheuHookPost)
}


public OnInstallGameRules_Post()
{
g_pGameRules = OrpheuGetReturn()
}


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod")


g_OfSwapAllPlayers = OrpheuGetFunction("SwapAllPlayers", "CHalfLifeMultiplay")


register_event("HLTV", "Event_HLTV_New_Round", "a", "1=0", "2=0")
register_concmd("amx_swap_teams", "ConCmd_SwapTeam", ADMIN_LEVEL_A, "Swap teams and teams scores on next round")
register_logevent("ConCmd_SwapTeam", 2, "1=Round_Start")
register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
}
public newRound()
{    
++runda;
}
public ConCmd_SwapTeam(id, lvl, cid)
{
if(runda=14)
{


if( cmd_access(id, lvl, cid, 1) )
{
g_bSwapTeamsOnNextRound = true
client_print(0, print_center, "Swap teams on next round.")
}
}
}


public Event_HLTV_New_Round()
{
if( g_bSwapTeamsOnNextRound )
{
g_bSwapTeamsOnNextRound = false
OrpheuCall(g_OfSwapAllPlayers, g_pGameRules)
}
}
public GameCommencing()
{
runda=0;
}

masz powinno dzialac


  • +
  • -
  • 1


#562304 Jak zmienić klawisz funkcyjny klas (np. rakiety) na klawisz "X"

Napisane przez PaiN kiLLer w 10.08.2013 15:59

Jeśli umiesz przerabiać pluginy to czytaj to 

Opis:
Funkcja zwraca sumę binarną aktualnie naciskanych klawiszy (w praktyce jeden klawisz)

Składnia:
get_user_button( id )
Typ:
Stock

Notatki:
id - index gracza

Funkcja może zwrócić następuje wartości:
IN_ATTACK (1<<0) // Przy ataku
IN_JUMP (1<<1) // Przy skoku
IN_DUCK (1<<2) // Przy kucnięciu
IN_FORWARD (1<<3) // Przy chodzeniu do przodu
IN_BACK (1<<4) // Przy cofaniu się
IN_USE (1<<5) // Przy użyciu (+use)
IN_CANCEL (1<<6) // Przy wyłączeniu (ESC)
IN_LEFT (1<<7) // Przy skręcaniu w lewo (strzałka w lewo)
IN_RIGHT (1<<8) // Przy skręcaniu w prawo (strzałka w prawo)
IN_MOVELEFT (1<<9) // Przy chodzeniu w lewo
IN_MOVERIGHT (1<<10) // Przy chodzeniu w prawo
IN_ATTACK2 (1<<11) // Przy ataku drugim (zoom, alternatywny atak nożem)
IN_RUN (1<<12) // Przy poruszaniu się
IN_RELOAD (1<<13) // Przy przeładowaniu
IN_ALT1 (1<<14) // Przy alcie (używanie alta może powodować błędy)
IN_SCORE (1<<15) // Przy zaglądaniu w tabelę wyników
Przykład:
// Blokada rozbrajania bomby, ratowania zakładników
public client_PreThink(id)
if(is_user_alive(id) && get_user_button(id) & IN_USE)
entity_set_int(id,EV_INT_button, get_user_button(id) & ~IN_USE);

  • +
  • -
  • -1


#561233 Modyfikacja Silnika

Napisane przez PaiN kiLLer w 06.08.2013 09:14

Powino być dobrze  ;)

 

@ edit

 

 

A i CVAR ile XP ma dodawać za przerzytą runde

przerzycie 80 \\ 80 to ilośc XP

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1