Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zmienić klawisz funkcyjny klas (np. rakiety) na klawisz "X"

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebo97

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 10.08.2013 15:49

Witam, jak zmienić w nowym codzi, aby umiejętności klas, np. puszczanie rakiet, stawianie min itp były na klawisz "X" (radio2 chyba). Perki są na "C" i jest dobrze, ale chcialbym miec obok siebie na "X" umiejętności klas. Proszę o pomoc. Szukałem po różnych tematach, ale nic konkretnego nie znalazłem, oprócz zmiany umięjętności perku..


  • +
  • -
  • 0

#2 PaiN kiLLer

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:emilów
Offline

Napisano 10.08.2013 15:59

Jeśli umiesz przerabiać pluginy to czytaj to 

Opis:
Funkcja zwraca sumę binarną aktualnie naciskanych klawiszy (w praktyce jeden klawisz)

Składnia:
get_user_button( id )
Typ:
Stock

Notatki:
id - index gracza

Funkcja może zwrócić następuje wartości:
IN_ATTACK (1<<0) // Przy ataku
IN_JUMP (1<<1) // Przy skoku
IN_DUCK (1<<2) // Przy kucnięciu
IN_FORWARD (1<<3) // Przy chodzeniu do przodu
IN_BACK (1<<4) // Przy cofaniu się
IN_USE (1<<5) // Przy użyciu (+use)
IN_CANCEL (1<<6) // Przy wyłączeniu (ESC)
IN_LEFT (1<<7) // Przy skręcaniu w lewo (strzałka w lewo)
IN_RIGHT (1<<8) // Przy skręcaniu w prawo (strzałka w prawo)
IN_MOVELEFT (1<<9) // Przy chodzeniu w lewo
IN_MOVERIGHT (1<<10) // Przy chodzeniu w prawo
IN_ATTACK2 (1<<11) // Przy ataku drugim (zoom, alternatywny atak nożem)
IN_RUN (1<<12) // Przy poruszaniu się
IN_RELOAD (1<<13) // Przy przeładowaniu
IN_ALT1 (1<<14) // Przy alcie (używanie alta może powodować błędy)
IN_SCORE (1<<15) // Przy zaglądaniu w tabelę wyników
Przykład:
// Blokada rozbrajania bomby, ratowania zakładników
public client_PreThink(id)
if(is_user_alive(id) && get_user_button(id) & IN_USE)
entity_set_int(id,EV_INT_button, get_user_button(id) & ~IN_USE);

  • +
  • -
  • -1

#3 sebo97

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 12.08.2013 13:11

Nie rozumiem, skoro da się zrobić aby uzycie perku bylo na c, to i klasy tez powinno sie dac na c lub x


  • +
  • -
  • 0

#4 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 12.08.2013 13:36

w plugin_init
register_clcmd("radio2", uzyl_klawisza_x")


potem

public radio2(id)
{
    client_print(0, 3, "gracz %d nacisnal X", id)
}
Chyba tak.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#5 sebo97

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 12.08.2013 13:46

i to wystarczy? Bo cos nie dziala, chyba nie zrozumialeś tematu :)


  • +
  • -
  • 0

#6 sebo97

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 12.08.2013 13:51

Chcę, zrobić, żeby użycie rakiet i min w klasie było na radio2 :)


  • +
  • -
  • 0

#7 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 12.08.2013 13:54

puszczanie rakiet, stawianie min itp były na klawisz "X"
Dałem Ci przykład jak to możesz zrobić, w nowym codzie jest wykorzystywana funkcja get_user_button w takiej funkcji (?) która reaguje na każdym wciśniętym klawiszu i w niej sprawdza się czy gracz wcisnął E czyli
if(get_user_button(id) & IN_USE)
   pusc_rakiete(id)
Żeby zmienić, musisz zrobić to co ja Ci wcześniej napisałem i poprostu sprawdzić przestawić tę funkcję

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#8 sebo97

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 12.08.2013 15:55

public radio2(id)
{
if(get_user_button(id) & IN_USE)
pusc_rakiete(id)
}

 

Takie coś ? Bo nie rozumiem do końca.. pusc_rakiete(id) - w sma coda nie znalazlem fukncji ktora bezposrednio odpowiada za wypuszczenie rakiety..


  • +
  • -
  • 0

#9 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 12.08.2013 20:47

W przypadku perku można łatwo zmienić guzik, a raczej komendę poprzez jaką wywoływane jest użycie perku. A w przypadku użycia umiejętności klas należy trochę więcej się pobawić, bo tam plugin sprawdza czy emitowany jest dźwięk taki jaki emitowany jest przy naciśnięciu E, jeżeli tak to używa perku i wyłącza emitowanie.

 

Mianowicie, żeby zmienić komendę przy której wywołaniu zostaje wykonane użycie perku należy w linijce

register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");

Zmienić radio3 na dowolną komendę. Ta komenda standardowo jest zbindowana na C. Na X standardowo jest zbindowania komenda radio2, więc jak wpiszesz tam radio2, to używanie perku będzie pod X'em.


  • +
  • -
  • 0

#10 sebo97

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 13.08.2013 10:55

Dzięki za odpowiedź :) Ale ja chce właśnie zmienić guzik umiejętności klas, a nie użycia perków ;)


  • +
  • -
  • 0

#11 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 13.08.2013 21:34

To tak jak już wspomniałem, wymaga to większej edycji.

Ale powiedz na jaki guzik a coś zdziałamy :)


  • +
  • -
  • 0

#12 (Kalifta)

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:83
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 14.08.2013 08:37

To tak jak już wspomniałem, wymaga to większej edycji.

Ale powiedz na jaki guzik a coś zdziałamy :)

:mur:

 

Witam, jak zmienić w nowym codzi, aby umiejętności klas, np. puszczanie rakiet, stawianie min itp były na klawisz "X" (radio2 chyba).

 

Chyba widać jaki chce guzik... :facepalm:


Użytkownik (Kalifta) edytował ten post 14.08.2013 08:38

CoD Unikat - 99%

CoD + Paint Ball - 10%

CoD + Spolszczony DM - 5%

W planach:

CoD Pro (Odpicowany silnik, unikatowe klasy, perki i pluginy, awanse i wysokiej jakości modele broni)   

CoD MW Edition (Nazwy klas odpowiadające bohaterom serii Call of Duty MW, modele broni i całkowicie przerobiony silnik)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych