Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] AutoSwap uruchumiajacy sie sam po x rundach.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 MlodyWilk

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 20.08.2013 14:22

Witam, ostatnio na serwerze zainstalowałem plugin swap_team, jest to plugin, który zmienia drużyny i ich wynik, problem polega na tym, ze trzeba ręcznie wpisać w konsoli amx_swap_teams, zeby plugin przerzucił w następnej rundzie składy. Czy istnieje jakiś sposób aby po 14 rundach plugin sam się uruchomił, lub czy byłyby ktoś łaskawy, go edytować aby tak się stało. (chodzi mi o mr15) Z góry dziękuje za pomoc.
 
Sma. Pluginu

/*	Formatright © 2010, ConnorMcLeod

	This plugin is free software;
	you can redistribute it and/or modify it under the terms of the
	GNU General Public License as published by the Free Software Foundation.

	This program is distributed in the hope that it will be useful,
	but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
	MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
	GNU General Public License for more details.

	You should have received a copy of the GNU General Public License
	along with this plugin; if not, write to the
	Free Software Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330,
	Boston, MA 02111-1307, USA.
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <orpheu>

#define VERSION "0.0.1"
#define PLUGIN "Swap Teams"

new OrpheuFunction:g_OfSwapAllPlayers 
new g_pGameRules
new bool:g_bSwapTeamsOnNextRound

public plugin_precache()
{
	OrpheuRegisterHook(OrpheuGetFunction("InstallGameRules"), "OnInstallGameRules_Post", OrpheuHookPost)
}

public OnInstallGameRules_Post()
{
	g_pGameRules = OrpheuGetReturn()
}

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod")

	g_OfSwapAllPlayers = OrpheuGetFunction("SwapAllPlayers", "CHalfLifeMultiplay")

	register_event("HLTV", "Event_HLTV_New_Round", "a", "1=0", "2=0")
	register_concmd("amx_swap_teams", "ConCmd_SwapTeam", ADMIN_LEVEL_A, "Swap teams and teams scores on next round")
}

public ConCmd_SwapTeam(id, lvl, cid)
{
	if( cmd_access(id, lvl, cid, 1) )
	{
		g_bSwapTeamsOnNextRound = true
		client_print(0, print_center, "Swap teams on next round.")
	}
}

public Event_HLTV_New_Round()
{
	if( g_bSwapTeamsOnNextRound )
	{
		g_bSwapTeamsOnNextRound = false
		OrpheuCall(g_OfSwapAllPlayers, g_pGameRules)
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 PaiN kiLLer

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:emilów
Offline

Napisano 20.08.2013 14:45

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <orpheu>


#define VERSION "0.0.1"
#define PLUGIN "Swap Teams"


new OrpheuFunction:g_OfSwapAllPlayers 
new g_pGameRules
new bool:g_bSwapTeamsOnNextRound
new runda=0;


public plugin_precache()
{
OrpheuRegisterHook(OrpheuGetFunction("InstallGameRules"), "OnInstallGameRules_Post", OrpheuHookPost)
}


public OnInstallGameRules_Post()
{
g_pGameRules = OrpheuGetReturn()
}


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod")


g_OfSwapAllPlayers = OrpheuGetFunction("SwapAllPlayers", "CHalfLifeMultiplay")


register_event("HLTV", "Event_HLTV_New_Round", "a", "1=0", "2=0")
register_concmd("amx_swap_teams", "ConCmd_SwapTeam", ADMIN_LEVEL_A, "Swap teams and teams scores on next round")
register_logevent("ConCmd_SwapTeam", 2, "1=Round_Start")
register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
}
public newRound()
{    
++runda;
}
public ConCmd_SwapTeam(id, lvl, cid)
{
if(runda=14)
{


if( cmd_access(id, lvl, cid, 1) )
{
g_bSwapTeamsOnNextRound = true
client_print(0, print_center, "Swap teams on next round.")
}
}
}


public Event_HLTV_New_Round()
{
if( g_bSwapTeamsOnNextRound )
{
g_bSwapTeamsOnNextRound = false
OrpheuCall(g_OfSwapAllPlayers, g_pGameRules)
}
}
public GameCommencing()
{
runda=0;
}

masz powinno dzialac


Użytkownik PaiN kiLLer edytował ten post 20.08.2013 14:55

  • +
  • -
  • 1

#3 MlodyWilk

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 20.08.2013 14:59

po ilu rundach ma plugin działać ? znaczy po ile rundach ma zamieniać wyniki ?

Plugin ma działać mr15, czyli po 15 rozegranych rundach zmiana. AutoSwap działa w taki sposób, ze na nastepną rundę przypada zmiana, czyli plugin miałby się uruchomić na początku 15 rundy.


Użytkownik MlodyWilk edytował ten post 20.08.2013 15:00

  • +
  • -
  • 0

#4 PaiN kiLLer

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • Imię:daniel
  • Lokalizacja:emilów
Offline

Napisano 20.08.2013 15:01

wiem wiem nie doczytalem tam ^^ .Masz wyżej odpowiedź z kodem spróbuj powinno działać 


  • +
  • -
  • 0

#5 MlodyWilk

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 20.08.2013 15:21

Plugin działa, ale źle. Zmienia teamy zanim gra się rozpocznie to jest do przebolenia, ale zmienia również po 1 rundzie, i po 16, czasem plugin działa kompletnie losowo, tzn. nawet w 6 lub 7 rundzie sie z resetuje. Może uda Ci się to naprawić :D.

 

Podczas kompilacji

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

swap_teams1.sma(48) : warning 211: possibly unintended assignment
Header size:            604 bytes
Code size:             1896 bytes
Data size:             1452 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes)
Total requirements:   20336 bytes

1 Warning.
Done.


Użytkownik MlodyWilk edytował ten post 20.08.2013 15:23

  • +
  • -
  • 0

#6 MaxiKINGer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:307
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 20.08.2013 16:14

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <orpheu>
 
 
#define VERSION "0.0.1"
#define PLUGIN "Swap Teams"
 
new OrpheuFunction:g_OfSwapAllPlayers 
new g_pGameRules
new bool:g_bSwapTeamsOnNextRound
new runda=0;
 
public plugin_precache()
{
OrpheuRegisterHook(OrpheuGetFunction("InstallGameRules"), "OnInstallGameRules_Post", OrpheuHookPost)
}
 
 
public OnInstallGameRules_Post()
{
g_pGameRules = OrpheuGetReturn()
}
 
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod")
g_OfSwapAllPlayers = OrpheuGetFunction("SwapAllPlayers", "CHalfLifeMultiplay")
register_event("HLTV", "Event_HLTV_New_Round", "a", "1=0", "2=0")
register_concmd("amx_swap_teams", "ConCmd_SwapTeam", ADMIN_LEVEL_A, "Swap teams and teams scores on next round")
register_logevent("ConCmd_SwapTeam", 2, "1=Round_Start")
register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
}
public newRound()
{    
++runda;
}
public ConCmd_SwapTeam(id, lvl, cid)
{
if(runda==14)
{
if( cmd_access(id, lvl, cid, 1) )
{
g_bSwapTeamsOnNextRound = true
client_print(0, print_center, "Swap teams on next round.")
}
}
}
public Event_HLTV_New_Round()
{
if( g_bSwapTeamsOnNextRound )
{
g_bSwapTeamsOnNextRound = false
OrpheuCall(g_OfSwapAllPlayers, g_pGameRules)
}
}
public GameCommencing()
{
runda=0;
}

Pomogłem? Postaw z łaski swojej plusa...
Wbijaj! www.Mocny-Trick.pl
Dołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika


#7 MlodyWilk

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Rybnik
Offline

Napisano 20.08.2013 17:37

Wszystko działa świetnie, dzięki, rep+.


  • +
  • -
  • 0

#8 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 20.08.2013 17:55

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych