Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kowalsky - zdjęcie

Kowalsky

Rejestracja: 21.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.12.2024 22:27
-----

#772369 Stwórz darmowy serwer TeamSpeak3

Napisane przez Robiin w 04.08.2021 19:41


Tak samo jak lizanie swoich jajec przez ziomeczków którzy minusują/plusują

 

Nie ufam żadnej z Twoich wybitnych prac, więc minusuję. Nie poleciłbym nikomu Twojej pracy, więc minusuję. Twoje posty są sztuczne i denerwujące, więc minusuję.

Jak się nie podoba, to na inne forum siać postrach :)

 

Jesteś tak zdeterminowaną do złego osobą, że nie zdziwiłbym się gdybyś robił to wszystko, żeby wyzyskać najprostsze informacje z ludzi używających strony.


  • +
  • -
  • 8


#722578 [Szukam] Plugin , który blokuje ludzi na początku rundy

Napisane przez Asiap w 10.03.2016 02:11

plugin wyrzej musi dzialac ale gdy gracz kupi bron lub ja zmieni to ustawiana jest predkosc broni wiec beda mogli sie znow ruszac :D
 
najlepiej jest graczy zamrazac aby nie robic kolejnej funkcji do resetowania speeda

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

const Float:fTime = 10.0; // czas zamrozenia

public plugin_init()
{
	register_plugin("Freeze Ts Players at Start", "0.1", "asiap");

	register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start");
	register_event("DeathMsg" , "DeathMsg", "a"); 
}

public DeathMsg()
{
	static iVictim;
	if(!is_user_connected((iVictim = read_data(2))) || ~pev(iVictim, pev_flags) & FL_FROZEN) return;

	set_pev(iVictim, pev_flags, pev(iVictim, pev_flags) & ~FL_FROZEN);
}

public RoundStart()
{
	set_task(fTime, "UnFreezePlayers");

	static szPlayers[32], iNum, id;
	get_players(szPlayers, iNum, "aceh", "TERRORIST");

	for(--iNum; iNum >= 0; iNum--)
	{
		id = szPlayers[iNum];
		set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) | FL_FROZEN);
	}
}

public UnFreezePlayers()
{
	static szPlayers[32], iNum, id;
	get_players(szPlayers, iNum, "aceh", "TERRORIST");

	for(--iNum; iNum >= 0; iNum--)
	{
		id = szPlayers[iNum];
		set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) & ~FL_FROZEN);
	}
}

  • +
  • -
  • 2


#717364 Sklep-SMS by Seek - API LiveServer

Napisane przez Misiu. w 03.01.2016 01:12

Odezwij się do mnie na pw podrzucę Ci kod API pod wersje 3.3.4 :)


  • +
  • -
  • 1


#248677 Długie Wczytywanie Strefy Admina Fix

Napisane przez Misiaczek ;c w 12.05.2011 16:33

Witam ;)

Tutaj przedstawiam Fix na naprawę strefy adminów w GM :F(długie wczytywanie ;))

include/admin/admin_so_in.php
Znajdź i Usuń:

"version_amxbans_web"=>$config->v_web,
"server_software"=>$_SERVER["SERVER_SOFTWARE"],

Znajdź i Usuń:

$version_info = "";
$version_info = sql_get_version_info("web");
$smarty->assign("version_info",$version_info);



include/admin/admin_sm_sv.php
Znajdź i Usuń:

$version_info = "";
$version_info = sql_get_version_info("plugin");
$smarty->assign("version_info",$version_info);


include/sql.inc.php
Znajdź i Usuń:

function sql_get_version_info($type = "web") {
global $config;
$version = "";
$conn_update = "";
$query = "";
//get versions from update db
$conn_update = @mysql_connect('version.gm-community.net','gm_amxbans','fdT3jyhc');
if( $conn_update ) {
mysql_select_db('gm_web_checker', $conn_update);
if($type == "web") {
//get newest web versions info
$query = mysql_query("SELECT * FROM `amxbans` WHERE `for`='web' ORDER BY `release` DESC LIMIT 1",$conn_update);
while($result = mysql_fetch_object($query)) {
$version=array(
"release"=>$result->release,
"beta"=>$result->beta,
"recommended_to"=>$result->recommended_to,
"changelog"=>$result->changelog,
"url"=>$result->url
);
}
} elseif($type == "plugin") {
//get newest plugin versions info
$query = mysql_query("SELECT * FROM `amxbans` WHERE `for`='plugin' ORDER BY `release` DESC LIMIT 1",$conn_update);
while($result = mysql_fetch_object($query)) {
$version=array(
"release"=>$result->release,
"beta"=>$result->beta,
"recommended_to"=>$result->recommended_to,
"changelog"=>$result->changelog,
"url"=>$result->url
);
}
}
mysql_close($conn_update);
}

@mysql_connect($config->db_host,$config->db_user,$config->db_pass);
@mysql_select_db($config->db_db);

return $version;
}


DarkGold[
templates/darkgold/admin_in.tpl
Znajdź i Usuń:

<tr class="info">
<td class="b" style="width:250px;">AMXBans {"_WEB_VERSION"|lang}</td>
<td><span id="version">{$php_settings.version_amxbans_web}</span></td>
</tr>
<tr class="info">
<td class="b" style="width:200px;">{"_WEBSERVER"|lang}</td>
<td>{$php_settings.server_software}</td>
</tr>


templates/darkgold/admin_sv.tpl
Znajdź i Usuń:

<td width="8%" align="center">{"_VERSION"|lang}</td>

Znajdź i Usuń:

<td align="center">{if $servers.amxban_version < $version_info.release}<span style="color:orange;font-weight:bold"><{$servers.amxban_version}</span>{else}<span style="color:green;font-weight:bold">{$servers.amxban_version}</span>{/if}</td>


Default
templates/default/admin_in.tpl
Znajdź i Usuń:

<tr class="settings_line">
<td class="fat" style="width:200px;">AMXBans {"_WEB_VERSION"|lang}</td>
<td>
<span id="version">{$php_settings.version_amxbans_web}</span>
</td>
</tr>
<tr class="settings_line">
<td class="fat" style="width:200px;">{"_WEBSERVER"|lang}</td>
<td>{$php_settings.server_software}</td>
</tr>


templates/default/admin_sv.tpl
Znajdź i Usuń:

<td width="7%" align="center">{"_VERSION"|lang}</td>

Znajdź i Usuń:

<td>{$servers.amxban_version}</td>



Pozdrawiam :)

Paczka z plikami :)

MisieQ

Poradnik napisany dla AMXX.pl przez MisieQ
Zakaz kopiowania bez zgody Autora.

Załączone pliki

  • Załączony plik  Paczka.rar   13,69 KB  286 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 9


#716140 Lista broni

Napisane przez plx211 w 12.12.2015 20:00

W sumie miało to być opublikowane wraz z innymi przetłumaczonymi poradnikami z allied'ów, ale po zobaczeniu tematu Droso postanowiłem zapodać.
Mam nadzieje że oba tematy (ten i http://amxx.pl/topic...wy-jako-zmienne) idealnie się uzupełnią.
 
Lista z dnia: 15.10.2015

Na liście nie ma revolveru, później go dodam ;)
 

Legenda


  • Nazwa - Polska nazwa broni/itemu
  • Alias - Nazwa zwracana przez event, w zależności od eventu może być inna, np. weapon_knife_t dla eventu item_equip zwraca knife, natomiast dla eventu player_death zwraca knife_t. Większość na liście pochodzi z eventu player_death
  • CSWeaponID - Wartość uzyskana przy pomocy aliasu i funkcji CS_AliasToWeaponID, funkcja zwraca enum CSWeaponID który możemy znaleźć w bibliotece cstrike.inc
  • GetClientWeapon - Wynik funkcji GetClientWeapon
  • Classname - Nazwa potrzebna do przywołania broni przy pomocy GivePlayerItem

P.S.

CSWeapon_NONE jest zwracany gdy nie można dopasować aliasu do danej broni, jak pisałem wcześniej różne eventy zwracają różne wartości które zapewne nie są umieszczone na "liście broni" biblioteki/modułu cstrike silnika SM ;)

Noże


+=================+==================+===================+=================+=========================+
|      Nazwa      |      Alias       |    CSWeaponID     | GetClientWeapon |        Classname        |
+=================+==================+===================+=================+=========================+
| Nóż terro       | knife_t          | CSWeapon_NONE     | weapon_knife    | weapon_knife_t          |
+-----------------+------------------+-------------------+-----------------+-------------------------+
| Nóż ct          | knife_default_ct | CSWeapon_NONE     | weapon_knife    | weapon_knife            |
+-----------------+------------------+-------------------+-----------------+-------------------------+
| Bagnet          | bayonet          | CSWeapon_NONE     | weapon_knife    | weapon_bayonet          |
+-----------------+------------------+-------------------+-----------------+-------------------------+
| Nóż z hakiem    | knife_gut        | CSWeapon_NONE     | weapon_knife    | weapon_knife_gut        |
+-----------------+------------------+-------------------+-----------------+-------------------------+
| Nóż składany    | knife_flip       | CSWeapon_NONE     | weapon_knife    | weapon_knife_flip       |
+-----------------+------------------+-------------------+-----------------+-------------------------+
| Bagnet m9       | knife_m9_bayonet | CSWeapon_NONE     | weapon_knife    | weapon_knife_m9_bayonet |
+-----------------+------------------+-------------------+-----------------+-------------------------+
| Karambit        | knife_karambit   | CSWeapon_NONE     | weapon_knife    | weapon_knife_karambit   |
+-----------------+------------------+-------------------+-----------------+-------------------------+
| Nóż łowcy       | knife_tactical   | CSWeapon_NONE     | weapon_knife    | weapon_knife_tactical   |
+-----------------+------------------+-------------------+-----------------+-------------------------+
| Nóż motylkowy   | knife_butterfly  | CSWeapon_NONE     | weapon_knife    | weapon_knife_butterfly  |
+-----------------+------------------+-------------------+-----------------+-------------------------+
| Nóż falcjon     | knife_falchion   | CSWeapon_NONE     | weapon_knife    | weapon_knife_falchion   |
+-----------------+------------------+-------------------+-----------------+-------------------------+
| Złoty nóż gg    | knifegg          | CSWeapon_KNIFE_GG | weapon_knifegg  | weapon_knifegg          |
+-----------------+------------------+-------------------+-----------------+-------------------------+
| Sztylety Cienia | knife_push       | CSWeapon_NONE     | weapon_knife    | weapon_knife_push       |
+-----------------+------------------+-------------------+-----------------+-------------------------+

Pistolety


+=================+==================+==================+==================+=====================+
|      Nazwa      |      Alias       |    CSWeaponID    | GetClientWeapon  |      Classname      |
+=================+==================+==================+==================+=====================+
| Glock           | glock            | CSWeapon_GLOCK   | weapon_glock     | weapon_glock        |
+-----------------+------------------+------------------+------------------+---------------------+
| Dwie Berrety    | elite            | CSWeapon_ELITE   | weapon_elite     | weapon_elite        |
+-----------------+------------------+------------------+------------------+---------------------+
| P2000           | hkp2000          | CSWeapon_HKP2000 | weapon_hkp2000   | weapon_hkp2000      |
+-----------------+------------------+------------------+------------------+---------------------+
| P250            | p250             | CSWeapon_P250    | weapon_p250      | weapon_p250         |
+-----------------+------------------+------------------+------------------+---------------------+
| Tec-9           | tec9             | CSWeapon_TEC9    | weapon_tec9      | weapon_tec9         |
+-----------------+------------------+------------------+------------------+---------------------+
| Desert Eagle    | deagle           | CSWeapon_DEAGLE  | weapon_deagle    | weapon_deagle       |
+-----------------+------------------+------------------+------------------+---------------------+
| USP             | usp_silencer     | CSWeapon_HKP2000 | weapon_hkp2000   | weapon_usp_silencer |
+-----------------+------------------+------------------+------------------+---------------------+
| USP bez tłumika | usp_silencer_off | CSWeapon_HKP2000 | weapon_hkp2000   | weapon_usp_silencer |
+-----------------+------------------+------------------+------------------+---------------------+
| Fivesevent      | fiveseven        | CSWeapon_ELITE   | weapon_fiveseven | weapon_fiveseven    |
+-----------------+------------------+------------------+------------------+---------------------+
| CZ75-Auto       | cz75a            | CSWeapon_P250    | weapon_p250      | weapon_cz75a        |
+-----------------+------------------+------------------+------------------+---------------------+

Ciężkie


+========+==========+===================+=================+=================+
| Nazwa  |  Alias   |    CSWeaponID     | GetClientWeapon |    Classname    |
+========+==========+===================+=================+=================+
| Nova   | nova     | CSWeapon_NOVA     | weapon_nova     | weapon_nova     |
+--------+----------+-------------------+-----------------+-----------------+
| Xm1014 | xm1014   | CSWeapon_XM1014   | weapon_xm1014   | weapon_xm1014   |
+--------+----------+-------------------+-----------------+-----------------+
| Obrzyn | sawedoff | CSWeapon_SAWEDOFF | weapon_sawedoff | weapon_sawedoff |
+--------+----------+-------------------+-----------------+-----------------+
| MAG7   | mag7     | CSWeapon_MAG7     | weapon_mag7     | weapon_mag7     |
+--------+----------+-------------------+-----------------+-----------------+
| M249   | m249     | CSWeapon_M249     | weapon_m249     | weapon_m249     |
+--------+----------+-------------------+-----------------+-----------------+
| Negev  | negev    | CSWeapon_NEGEV    | weapon_negev    | weapon_negev    |
+--------+----------+-------------------+-----------------+-----------------+

Pistolety maszynowe


+========+=======+================+=================+==============+
| Nazwa  | Alias |   CSWeaponID   | GetClientWeapon |  Classname   |
+========+=======+================+=================+==============+
| MP9    | mp9   | CSWeapon_MP9   | weapon_mp9      | weapon_mp9   |
+--------+-------+----------------+-----------------+--------------+
| MP7    | mp7   | CSWeapon_MP7   | weapon_mp7      | weapon_mp7   |
+--------+-------+----------------+-----------------+--------------+
| UMP-45 | ump45 | CSWeapon_UMP45 | weapon_ump45    | weapon_ump45 |
+--------+-------+----------------+-----------------+--------------+
| P90    | p90   | CSWeapon_P90   | weapon_p90      | weapon_p90   |
+--------+-------+----------------+-----------------+--------------+
| Bizon  | bizon | CSWeapon_BIZON | weapon_bizon    | weapon_bizon |
+--------+-------+----------------+-----------------+--------------+
| MAC10  | mac10 | CSWeapon_MAC10 | weapon_mac10    | weapon_mac10 |
+--------+-------+----------------+-----------------+--------------+

Karabiny


+====================+===================+==================+=================+======================+
|       Nazwa        |       Alias       |    CSWeaponID    | GetClientWeapon |      Classname       |
+====================+===================+==================+=================+======================+
| Galil              | galilar           | CSWeapon_GALILAR | weapon_galilar  | weapon_galilar       |
+--------------------+-------------------+------------------+-----------------+----------------------+
| Ak-47              | ak47              | CSWeapon_AK47    | weapon_ak47     | weapon_ak47          |
+--------------------+-------------------+------------------+-----------------+----------------------+
| SG553              | sg556             | CSWeapon_SG556   | weapon_sg556    | weapon_sg556         |
+--------------------+-------------------+------------------+-----------------+----------------------+
| SSG-08             | ssg08             | CSWeapon_SSG08   | weapon_ssg08    | weapon_ssg08         |
+--------------------+-------------------+------------------+-----------------+----------------------+
| AWP                | awp               | CSWeapon_AWP     | weapon_awp      | weapon_awp           |
+--------------------+-------------------+------------------+-----------------+----------------------+
| G3SG1              | g3sg1             | CSWeapon_G3SG1   | weapon_g3sg1    | weapon_g3sg1         |
+--------------------+-------------------+------------------+-----------------+----------------------+
| M4A4               | m4a1              | CSWeapon_M4A1    | weapon_m4a1     | weapon_m4a1          |
+--------------------+-------------------+------------------+-----------------+----------------------+
| M4A1-S             | m4a1_silencer     | CSWeapon_M4A1    | weapon_m4a1     | weapon_m4a1_silencer |
+--------------------+-------------------+------------------+-----------------+----------------------+
| M4A1-S bez tłumika | m4a1_silencer_off | CSWeapon_NONE    | weapon_m4a1     | weapon_m4a1_silencer |
+--------------------+-------------------+------------------+-----------------+----------------------+
| SCAR-20            | scar20            | CSWeapon_SCAR20  | weapon_scar20   | weapon_scar20        |
+--------------------+-------------------+------------------+-----------------+----------------------+

Granaty


+====================+==============+=======================+=====================+=====================+
|       Nazwa        |    Alias     |      CSWeaponID       |   GetClientWeapon   |      Classname      |
+====================+==============+=======================+=====================+=====================+
| ZEUS               | taser        | CSWeapon_TASER        | weapon_taser        | weapon_taser        |
+--------------------+--------------+-----------------------+---------------------+---------------------+
| Granat wybuchowy   | hegrenade    | CSWeapon_HEGRENADE    | weapon_hegrenade    | weapon_hegrenade    |
+--------------------+--------------+-----------------------+---------------------+---------------------+
| Granat zapalający  | incgrenade   | CSWeapon_INCGRENADE   | weapon_incgrenade   | weapon_incgrenade   |
+--------------------+--------------+-----------------------+---------------------+---------------------+
| Granat oślepiający | flashbang    | CSWeapon_FLASHBANG    | weapon_flashbang    | weapon_flashbang    |
+--------------------+--------------+-----------------------+---------------------+---------------------+
| Wabik              | decoy        | CSWeapon_DECOY        | weapon_decoy        | weapon_decoy        |
+--------------------+--------------+-----------------------+---------------------+---------------------+
| Granat dymny       | smokegrenade | CSWeapon_SMOKEGRENADE | weapon_smokegrenade | weapon_smokegrenade |
+--------------------+--------------+-----------------------+---------------------+---------------------+
| Mołotow            | molotov      | CSWeapon_MOLOTOV      | weapon_molotov      | weapon_molotov      |
+--------------------+--------------+-----------------------+---------------------+---------------------+

Inne


+=========+=======+=============+=================+==============+
|  Nazwa  | Alias | CSWeaponID  | GetClientWeapon |  Classname   |
+=========+=======+=============+=================+==============+
| C4      | c4    | CSWeapon_C4 | weapon_c4       | weapon_c4    |
+---------+-------+-------------+-----------------+--------------+
| Kevlar  |       |             |                 | item_kevlar  |
+---------+-------+-------------+-----------------+--------------+
| Defuser |       |             |                 | item_defuser |
+---------+-------+-------------+-----------------+--------------+

  • +
  • -
  • 4


#707511 NetBufExtender

Napisane przez GwynBleidD w 24.07.2015 09:06

Co to za błędy?



Błąd Reliable channel overflowed pojawia się, gdy do gracza wysyłanych jest zbyt dużo dodatkowych informacji w kanale Reliable. Tymi informacjami mogą być np wiadomości HUD, menu, informacja o zabiciu, zmiana modeli gracza itp, itd. Kanałów jest 2: Reliable i Unreliable, różnica między nimi jest dość prosta: przy zapełnieniu kanału Reliable gracz zostanie kicknięty, przy zapełnieniu kanału Unreliable, niektóre wiadomości przez niego wysyłane zaczną się gubić (np gracz nie będzie widział aktualnego HUDa).

 

Skąd się biorą?


Serwer sam z siebie wysyła dość sporo informacji do gracza. Szczególnie przy spawnie gracza wysyłanych jest sporo informacji o inicjującym się świecie - modele graczy spawnujących się na mapie, bronie itp. Domyślnie sam silnik HLDS nie zapełni tego kanału, jednak twórcy pluginów dodają własne informacje do tego kanału typu: informacje w HUD, liczniki, zmiana modeli itp. Jeśli robią to w niewłaściwym momencie i w zbyt dużej ilości, gracz zostanie kicknięty z serwera.

 

Jak rozwiązać problem?


Sposoby są 2: zmniejszenie ilości wysyłanych informacji przez pluginy (lub przesunięcie wysyłania informacji tak, żeby nie pokrywały się z dużą ilością rzeczy wysyłanych przez sam serwer) lub powiększenie bufora.

 

Plugin poniżej robi właśnie to drugie, powiększa domyślny rozmiar bufora, dzięki czemu trudniej jest go przepełnić.

 

Pamiętaj! to nie jest rozwiązanie na wszystkie Twoje problemy! Po 1. jeśli jakiś konkretny plugin powoduje częste wywalanie graczy z tym komunikatem, zoptymalizuj go odpowiednio, ogranicz korzystanie z kanału reliable, przesuń niektóre rzeczy (jak np licznik prędkości, informacja o statystykach odświeżana cały czas itp) do kanału unreliable, gdzie nie będą stanowić problemu. Głównie tyczy się to twórców pluginów: skupcie się na ich optymalizacji zamiast omijać problem dodając do swojego pluginu ten moduł, żeby zwiększyć kanał reliable!

 

Plugin prócz zwiększenia kanału reliable, powiększa również bufory spektatorów i bufor SignOn. Działa on zarówno po stronie klienta, jak i serwera. Jego użycie może spowodować lekkie opóźnienie w wyświetlaniu informacji po stronie gracza - paczki danych są dzielone jeśli zajdzie taka potrzeba.

 

Instalacja:


Standardowo instalujemy ten plugin, jak wszystkie pluginy metamoda. Rozpakuj paczkę do folderu cstrike (lub innego folderu moda, jeśli stawiasz np. serwer dod) tak, aby zawartość folderu addons została nadpisana. Następnie dodaj poniższe linie (nie jest błędem dodanie obu, chociaż wystarczy jedna - zgodna z systemem operacyjnym serwera) do plugins.ini metamoda (domyślnie: addons/metamod/plugins.ini):

; NetBufExtender
win32 addons\nbex\nbex.dll

linux addons/nbex/nbex.so

Pobieranie


Wersja 1.0: Załączony plik  NetBufExtender_1_0.zip   46,57 KB  628 Ilość pobrań

 

Źródło: http://cs.rin.ru/for...hp?f=10&t=66907


  • +
  • -
  • 9


#715361 [C#/.NET] System Zgłoszeń (report player)

Napisane przez Sniper Elite w 27.11.2015 23:26

Witam.

Przedstawiam swój projekt systemu zgłoszeń póki co na serwery Cs 1.6 (ale wkrótce napiszę plugin pod CS GO).

Zainspirowany tym pluginem: http://amxx.pl/topic...-report-player/stworzyłem system zgłoszeń pod system Windows.

Kiedyś, kiedy miałem swoją własną sieć, a na serwerach siedziałem już rzadko bardzo mi się przydała podobna aplikacja pisana przez kolegę. Teraz przedstawiam wam ulepszoną tego wersję.

Działa to na zasadzie: gracz zgasza poprzez komendę /zglos gracza który łamie regulamin. Jeżeli mamy włączoną aplikację od zgłoszeń po chwili dostajemy powiadomienie dźwiękowe + chmurkę na pasku zadań. możemy za pomocą jednego klawisza wygodnie połączyć się z serwerem i sprawdzić co się dzieje.

Projekt jest w fazie beta i będzie rozbudowywany.

 

Wymagania:

- serwer cs 1.6.

- pusta baza danych MySQL.

- zainstalowany .NET framework w wersji min. 4.5.2 (do pobrania w tym miejscu)

 

Jak wygląda aplikacjia:

http://zgloszenia.csnajper.eu/1.jpg

http://zgloszenia.csnajper.eu/2.jpg

http://zgloszenia.csnajper.eu/3.jpg

http://zgloszenia.csnajper.eu/4.jpg

http://zgloszenia.csnajper.eu/5.jpg

http://zgloszenia.csnajper.eu/6.jpg

http://zgloszenia.csnajper.eu/7.jpg

http://zgloszenia.csnajper.eu/8.jpg

http://zgloszenia.csnajper.eu/9.jpg

http://zgloszenia.csnajper.eu/10.jpg

http://zgloszenia.csnajper.eu/11.jpg

 

 

Instrukcja instalacji:

 

1. Serwer:

- Wrzucamy na serwer pliki w folderu "Na serwer (cs 1.6)".

- dodajemy cvary do pliku amxx.cfg:

//system zgloszen by CSnajper
report_host "" // host bazy danych
report_user "" // uzytkownik bazy danych
report_pass "" // haslo
report_base "" // nazwa bazy danych
report_check_server_name "0" // 1 - pobiera nazwe serwera, 0 - nazwa serwera jest odczytywana z cvaru "report_server_name"
report_server_name "nazwa serwera" // nazwa serwera (tylko gdy "report_check_server_name" jest ustawiony na 0)
report_check_admin "0" // 1-gdy na serwerze jest admin zgloszenie nie jest wysylane, a admin dostaje powiadomienie na U@, 0-zgloszenie zawsze jest wysylane
report_own_reason "1" // 1-pozwala graczowi wpisac wlasny powdow, 0-tylko powody z powody_zgloszen.ini
report_block_report_time "60.0" // na ile sekund blokowac osobie zglaszajacej kolejne zglaszenie
report_block_report_same_person_time "180.0" // ile sekund trzeba czekac aby zglosic osobe juz zgloszona
report_show_info "240.0" // okresla co ile ma wyswietlac sie informacja na say'u o mozliwosci zglaszania graczy, 0-nie wyswietla informacji

- dodajemy plugin do plugins.ini, resetujemy serwer i wywołujemy menu za pomocą komendy /zglos.

 

2. Aplikacja:

- Przy jej pierwszym uruchomieniu zostanie otwarte okno konfiguracyjne, w którym musimy uzupełnić podstawowe dane do bazy danych, utworzymy konto administratora itd.

    Pamiętaj aby nie współdzielić bazy aplikacji z z innymi aplikacjami/skryptami, dane nie są najlepiej szyfrowane i mogą zostać wykradzione.

- w folderze System zgłoszeń/Zgłoszenia powinien pojawić się plik config.cz. Jeżeli się pojawił pakujemy cały folder Zgłoszenia i rozsyłamy aplikację naszym pomocnikom.

- następnie już w aplikacji tworzymy konta osobom, które będą zatwierdzały zgłoszenia.

 

Co jest jeszcze do zrobienia:

- poprawa szyfrowania danych oraz połączenia z bazą.

- automatyczne uaktualnianie aplikacji (w tej chwili musicie zaglądać do tematu aby pobrać aktualizacje).

- dodać opcję uruchamiania aplikacji wraz ze startem systemu (coś mi się z tym pierdzieliło).

- automatyczne wchodzenie na serwer w wersji NonSteam (póki co włącza się gra, ale nie łączy automatycznie z serwerem).

 

Miłego korzystania. Wszelkie bugi/błędy/propozycje zmian i dodatków można zgłaszać w tym temacie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#715236 Plugin dający deff dla CT

Napisane przez Puchate w 26.11.2015 13:59


Wszystko działa

Ciekawe w jaki sposób :P

 


get_user_team != 2)

  • +
  • -
  • 1


#714276 Pobieranie float z bazy danych

Napisane przez DarkGL w 06.11.2015 22:52

Skoro jest to varchat zastosuj http://amxx.pl/dokum...74/str-to-float


  • +
  • -
  • 1


#601935 Czas Online

Napisane przez GwynBleidD w 05.01.2014 18:51

index.php - podmienić:
                                            echo '<td>' . time_counter( $data['time']) . '</td>';
config.php - dodać na końcu:
function time_counter($sec)
{
    $s=$sec % 60;
    $m=(($sec-$s) / 60) % 60;
    $h=floor($sec / 3600);
    return $h.":".substr("0".$m,-2).":".substr("0".$s,-2);
}

  • +
  • -
  • 4


#693896 Jak dodać serwer do listy steam

Napisane przez Marshall w 23.03.2015 14:00

Witam!

 

Zdarza się tak, że nasz serwer nie znajduje się na liście serwerów steam, gdy próbujemy go wyszukać. Skutki chyba są jasne - zerowy przypływ graczy.

 

Aby temu zapobiec należy :

 

1. Do parametrów startowych serwera dopisać :   -secure

 

 

2. Do server.cfg dopisać :

setmaster add hl2master.steampowered.com:27011
setmaster enable hl2master.steampowered.com:27011
heartbeat

  • +
  • -
  • 1


#699401 RoundSound'y by MsL v1 (8-10sek)

Napisane przez Marshall w 03.05.2015 11:28

Roundsoundy 8-10 sek. (CS:GO)

 

 

 

1. Bennasi Bros - Turn Me Up (DJ KUBA & NE!TAN Remix)
2. Benassi Bros & Dhany - Hit My Discharge (Sebastien Luminous Private Mashup)
3. The Disco Boys - For You (Effex & Loco vs Superfreakz Mashup)
4. Hazel vs. Damien - Bitch! (CJ Stone Remix)
5. Tiesto & KSHMR feat Vassy - Secrets
6. DancingBullets & Razor - We Think It's Cool
7. Showtek vs. MBrother vs. Matt Fabiano & Dj Jackob - FTS Trebles (Matt Fabiano Rework 2015)
8. KSHMR - Spook (Working Title)
9. Wiz Khalifa & Iggy Azalea – Go Hard or Go Home
10. Major Lazer & DJ Snake feat. MO - Lean On (Nick Goldsmith Bootleg)
11. Alan Menken & Lily Collins - I Believe In Love (Citrus & Kris Ice ReMix)
12. Sia - Elastic Heart (Wideboys Heart Club Remix)
13. Fort Minor - Remember The Name
14. Watermat & TAI - Frequency
15. Eminem -  Till I Collapse (Black Hawk Down)
16. Dimitri Vegas & Like Mike, Tujamo & Felguk - Nova
17. Alchemist Project - Krishna
18. Chemical Brothers - The Salamon Dance (Wow Crookers Remix)
19. Zeds Dead & Oliver Heldens - You Know

 

 

 

|---> Download <---|


  • +
  • -
  • 1