Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Cyb3rShot - zdjęcie

Cyb3rShot

Rejestracja: 14.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.03.2014 23:56
-----

#531020 Czas do końca mapy w hud :)

Napisane przez lukas72 w 03.04.2013 16:12

W tym temacie pokażę wam jak dodać do huda w cod modzie czas do końca mapy (timeleft)

Wiem, że nic prostszego nie mogłem wymyśleć ale dla całkiem zielonych się przyda :)

Zaczynamy :)

Szukamy:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
Przed tym dodajemy:
new timeleft = get_timeleft()
Następnie szukamy:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]",
I zamieniamy na :
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Czas do konca mapy : %d:%02d]",
Na końcu tej linijki:
, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
Dodajemy:
timeleft / 60, timeleft % 60
Cała linijka powinna wyglądać tak :
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s][Czas do konca mapy : %d:%02d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], timeleft / 60, timeleft % 60);
I to wszystko :) Jakbym popełnił jakiś błąd to proszę tutaj napisać :)
  • +
  • -
  • 12


#514564 Generator klas- dodatki.

Napisane przez Gość w 13.02.2013 11:20

Tak, jak napisał Kawon, aktualnie toczy się dyskusja odnośnie aktualizacji generatora klas wśród Administracji, wkrótce damy znać.
Temat pozostanie otwarty, by móc składać kolejne propozycje i prowadzić ew. dyskusje dot. kodu dodatków do klas.


#209383 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez Cypis' w 25.01.2011 21:21

Frakcje czytane z pliku cod_frakcje.ini w configs.

Jak zainstlować:
Gotowiec:
Spoiler

Edytacja Silnika:
Spoiler


Instrukcja jak dodac frakcje:
Spoiler

  • +
  • -
  • 139


#361022 Perki by Pas (FORMOZA)

Napisane przez FORMOZA w 09.02.2012 12:16

Witam, chciałbym wam przedstawić paczkę perków, które robiłem na swoj serwer :)

Opisy:

Klasy:
================================
1. Adept Ninja - Ma podwójny skok,1/2 z nożna,Widoczność 50

2. Kleryk(Premium) - Posiada 2 rakiety, mało Widoczny gdy kuca na nożu

3. Skazaniec - Widzi niewidzialnych, ma 1\25 na wyrzucenie broni przeciwnika

4. Strzelec (Premium) - Dodatkowe 15(+inteligencja) obrażeń z MP5 i ma long jump-y

Perki:
================================

1. Amulet Fox-a - Zadajesz 20 obrażeń więcej, Natychmiastowe zabicie z HE

2. Niewidzialność Diabla - Twoja widoczność spada (można wylosować od 23 do 76)

3. EGON - Dostajesz 300 Zdrowia

4. Esencje Deagle - 1/4 Na Natychmiastowe zabicie ze DEAGL'A

5. Exekucja Brajana - Zadajesz od 30 do 41 obrazen wiecej, redukcja obrazen i natychamiastowe zabicie z AWP

6. Flara - Natychmiastowe zabice z HE

7. Paczka broni - Wszystkie Granaty aka47,m4a1,AWP 1/2 na natychmiastone zabicie z HE

8. Kamizelka Admina - Dostajesz 100 wytrzymalosci, zadajesz od 15 do 25 obrazen wiecej

9. Kara sapera - Widzisz miny, dostajesz 80 hp

10. Lipton - Zadajesz od 10 do 50 obrazen wiecej

11. Majteczki Laleczki - Zadajesz od 20 do 25 obrazen wiecej,natychmiastowe zabicie z AWP

12. Moc FOF3r-a - Zadajesz 21 do 54 obrazen wiecej i za kazdego fraga dostajesz 20 hp

13. Naboje Inteligencji - Zadajesz 15(+int liczone razy 0.17) obrazen wiecej

14. Niewidzialny - Jestes niewidoczny

15. Oczy Katsumoto - Masz 1/na 1,2,3,4 szans na odrodzenie sie po smierci dostajesz 50 hp mozesz wykonac podwojny skok

16. Przeklete naboje - Masz 1/4 szans na wyrzucenie broni przeciwnika

17. Przyczajony Sniper - Jestes prawie niewidzialny i masz 1/4 na natychmiastowe zabicie z AWP

18. Sakwa z Kasa - 16000$ co runde

19. Scouter - Natychmiastowe zabicie ze SCOUT'a

20. SWAT - Dostajesz AK47, M4A1 oraz AWP !

21. Szczescie - 1/2 Na Natychmiastowe zabicie ze DEAGL'A

22. Tajemnica H@ - Masz 1\7 z M4 i 1\3 z deagle, dostajesz 30 wytrzymalosci

23. Tajemica Skazanca - 1/20 Na Natychmiastowe zabicie z Ak47

Z napisami: colorchat\print_chat :

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1880 Ilość pobrań


Bez napisow colorchat\print_chat;

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   122,08 KB  891 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 35


#460133 Paczka Klas od Gluta

Napisane przez glut w 21.09.2012 21:23

Witam otóż 79 klas walało się u mnie na komputerze więc postanowiłem je tu wrzucić, bo mogą się komuś przydać (nie wszystkie,muszą działać). Klasy były robione na potrzeby użytkowników forum. Jeżeli są jakieś błędy pisać.

nazwa_pliku -- Nazwa klasy -- opis klasy

codclass_adaven -- Adaven (Klasa Premium) -- Dostaje famas, mp5, usp, glock, 130 speeda, 160hp, 4 dynamity
codclass_admiral -- Admiral[Premium] -- Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo
codclass_amadeusz -- Amadeusz -- Dodatkowe  5(+inteligencja) obrazen z MP5
codclass_amadeuszp -- Amadeusz [P] -- 1/12 z mp5, 2 rakiety, 3 skoki, 1/1 z he
codclass_assassin -- Assasin -- Klasa Premium 3x skok mniejsza grawitacja troche szybszy od pozostałych 150 hp na start
codclass_auklander --Auklander(Premium) -- Duzo hp i duzo wytrzymałości, trudno go zabić. 1/1 z AWP i 1/2 z HE, zmiejszona grawitacja
codclass_bandyta -- Bandyta -- TMP , Ubranie wroga , 1/7 na odrodzenie się u wroga
codclass_barbarzynca -- Barbarzynca[P] -- M4   25 + inteligencja obrazen
codclass_bogdaniec -- Bogdaniec -- Aug , Famas , 2 apteczki
codclass_destroyer -- Destroyer[P] -- Ma 1/4 z kazdej broni
codclass_fajtlapa -- Fajtlapa --Dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z M4A1 oraz +15(+inteligencja) z MP5
codclass_fizyk -- Fizyk -- UMP, deagle, 1 ulepszona rakieta, defuser
codclass_hardmen -- Hardmen -- ak47, Odrdza sie 1/2 na czyjms Respie
codclass_hardpremium -- HardPremium -- Na nożu widoczność spada do 20 , DMG z mp5 +30, 2 skoki w powietrzu
codclass_hooligans -- Hooligans(premium) -- Posiada deagle, 1/1 kosy(LPM), mniej widoczny(255/75), podwojny skok, mala grawika(800/400)
codclass_kamikadze -- Kamikadze -- Ma 3 rakiety i 20 + inteligencja obrazen z kazdej broni
codclass_kapitanpremium -- Kapitan [Premium] -- Posiada 1/4 na natychmiastowe zabicie z Deagla i 1/1 z AWP
codclass_killer -- KILLER (premium) -- Aug (dmg + int obrazen z AUG ) 1 rakieta
codclass_kolos -- Kolos -- Jest bardzo wytrzymały, ma m4 i deagle
codclass_komandor -- Komandor -- 1/7 z szotgunow
codclass_komandos_superpremium --Komandos[Super premium] -- 1/1 z noża,1/1 z AWP ,1/1 z he oraz 1/40 z deagla
codclass_krolstrzelcow -- Krol Strzelcow -- Posiada on M4A1 oraz Deagle + Eliminator Rozrzutu
codclass_maniak -- Maniak -- Dostaje HE|AK|M249 jest mniej widzialny i bardzo szybki na nozu oraz posiada 3 dynamity moze uzyc co 3sek.
codclass_marszalekpremium -- Marszalek[Premium] -- Awp 1/1 , niewidzialny na kucaniu 30 % , bardzo szybki all granaty
codclass_melencujsz_premium -- Melencjusz(Premium) -- 50HP i 100 Kondycji
codclass_minimentos -- Mini Mentos -- 1/7 na zabicie z XM1014
codclass_mnich -- Mnich -- Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)
codclass_moderator -- Moderator(premium) -- Posiada M4/AWP/Deagle/HE/FLASH, ma 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika, 1 rakieta
codclass_monolicer_premium -- Monolicer[Premium] -- 1/1 z scouta 1/3 z he 1/2 z noża
codclass_mrocznyrycerz -- Mroczny Rycerz(premium) -- Jest w ogóle nie widzoczny (255/0), Ma 1 hp, i ma 1/1 z kosy.I jest bardzo szybki.Ma małą grawitacje
codclass_nieustraszonypremium -- Nieustraszony (Premium) -- Dostaje M4 oraz 20 wiecej dmg, moze wykonac skok w powietrzu.na nożu. 70/255
codclass_ninja -- Ninja -- Klasa Premium 2x skok mniejsza widocznosc 140 hp na start
codclass_ninjas -- Ninja -- Na nożu 35 widoczności, 1/2 z kosy, mniejsza grawitacja oraz 3 skoki w powietrzu
codclass_obserwator -- Obserwator -- Posiada snajperkę 1/10 z AWP, Deagle Lekko Niewidzialny(255/200)
codclass_oficerpremium -- Oficer (Premium) -- Ma 1/3 z M3, posiada lekko grawitacje 550/800 i może wykonać 2 skoki w powietrzu
codclass_pancerkipremium -- Pancernik (Klasa Premium) -- Posiada tarczę SWAT oraz DGL
codclass_pedofil -- Pedofil -- M4, 2skoki, 2rakietki
codclass_policjant -- Policjant -- Ma 1/9 z usp i glocka +15 dmg z deagla
codclass_profesjonalista -- Profesjonalista (Klasa Premium) -- Dostaje M4A1, AK47, AWP, DEAGLE, HE, 150 hp, 140 speeda, 250 armoru
codclass_profesjonalnydoktor -- Profesjonalny Doktor -- M4 , Może reanimowac : odradza ludzi , ma 4 apteczki ,all granat
codclass_profesjonalnyszturmowiec -- Profesjonalny Szturmowiec -- M4A1,deagle podwójny skok i 2 rakiety
codclass_prokomandos -- ProKomandos -- Posiada m4 i 1 apteczke ma 1/1 z noża oraz 2 fleshe i podwójny skok
codclass_rabuspremium -- Rabus (Premium) -- AWP, Mac 10 i mniejsza widocznosc przy kucaniu
codclass_rysiop -- Rysio[Premium] -- M4 , Famas , 2 rakiety , 5 skokow , Niewidzialny Na Nozu 40 %
codclass_samurajpremium -- Samuraj (Premium) -- Zmniejszona widoczność na nożu. 70/255
codclass_sierzantpremium -- Sierzant[Premium] -- mp5 1/2 , krowa , all granaty , 10 apteczek , 4 skoki
codclass_skoczek -- Skoczek  -- Mniejsza Grawitacja
codclass_slepyninja -- Slepy Ninja [Premium] -- 1/3 z noża ppm, 300 grawitacji, na nożu widoczny w 10%, 1/2 z awp
codclass_slepyninja (2) -- Slepy Ninja [Premium Gold] -- 1/4 na odrodzenie się, 1/2awp, 15% widoczny na nożu, 1/2 z noża [PPM], 300 grawitacji
codclass_smouke -- Smouke -- 20 kondycja, 20 inteligencja, 20 wytrzymalosc
codclass_spacedivision -- Space division -- Masz karabin plazmowy
codclass_sprinter -- Sprinter -- 75HP i 10 Wytrzymalosci
codclass_spryciarz -- Spryciarz -- Posiada M4|FAMAS|FB ma 40% wiecej obrazen z famasa, 4 fleshe nie slychac jego krokow.
codclass_starszyteleporter -- Starszy Teleporter --  Posiada Teleport (Mozna Uzyc Co 30 Sekund), 25 Dmg Z M4, 1/3 z SG550(Snajperka)
codclass_strzelec -- Strzelec -- Strzelec ma 4 apteczki , famasa,m4a1,deagle,zenstaw granatow,i 50%niewidzialnosci podczas kucania ma miec 14 skokow
codclass_strzelecwyborowy -- Strzelec wyborowy -- Dostaje AK i M4A1 + 200 dmg, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza
codclass_superhero -- SuperHero (Klasa Premium) -- Dostaje 120hp, 700 grawitacji, wszystkie granaty, 1/5 z uzi
codclass_superszpieg -- Super Szpieg(Max Premium) -- Podczas kucania z nozem jest niewidzialny, 1/1 z AWP, 1/1 z HE
codclass_szaman -- Szaman -- Posiada AUG,5 Błyskawic,posiada wszyskie granaty
codclass_szeregowiec -- Szeregowiec -- ma m4 i AWP. jest szybki  i wytrzymały, ma zmniejszoną grawitacje
codclass_szybcior -- Szybcior -- Ma 70hp i jest szybszy od pozostalych
codclass_teezik -- TeeZik (Klasa Premium) -- Posiada Krowe i zadaje z niej 150 dmg
codclass_terminator -- Terminator -- 30 kondycja i 10 inteligencja
codclass_terminator (2) -- Terminator -- Ma m4 i elites oraz 1/3 z HE i he co 15 sek. 2 apteczki i podwójny skok!
codclass_terminatorpremium -- Terminator (Premium) -- Posiada 1/5 z XM 1014 i Deagla
codclass_terminatorpremium (2) -- Terminator[Premium] -- famas , awp 1/1 , niewidac kiedy kuca , 2 rakiety , 6 skoków
codclass_terrorysta -- Terrorysta -- ma 1 rakiete, przebranie wroga oraz 1/4 szansy na zrespieniu sie na respie wroga.
codclass_trustxxl -- TrusT XXL -- Posiada 2 HE 1/2 z nich , 2 rakiety , 1/4 z XM1014 , 1/1 z noża(PPM) , mało widoczny podczas kucania z nim
codclass_worm -- Worm[Premium] -- Natychmiastowe zabicie z noza, brak rozrzutu
codclass_wyszkolonydave -- Wyszkolony Dave -- Posiada ubranie wroga, zmniejszona widoczność na nożu do 200, 1/1 he
codclass_wyszkolonygeneral -- Wyszkolony Generał (Premium) -- Posiada 3 rakietki, 1/4 z He, może wykonać skok w powietrzu
codclass_wyszkolonykomandos -- Wyszkolony Komandos -- 1/1 z kosy PPM, 1/4 z HE, może wykonać skok w powietrzu, zmniejszona widoczność do 200
codclass_wyszkolonysnajper -- Wyszkolony Snajper -- 1/4 z AWP, 1/10 z Deagle, może wykonać skok w powietrzu
codclass_wyszkolonystrzelec -- Wyszkolony Strzelec -- Może wykonać skok w powietrzu, 1/5 z Deagle
codclass_wzorowystrzelec -- Wzorowy Strzelec -- 1/12 z M4A1 ma HE 1/6 deagle
codclass_zawodowystrzelecpremium -- Zawodowy Strzelec(Premium) -- Ma dodatkowe 500 Obrażeń z M4A1 i AK47 oraz 1/1 Z awp i 1/2 z deagle
codclass_zeus -- Zeus -- Posiada 7 Błyskawic,1/15 z wszystkich broni, 1/1 z kosy, 1,5x wieksze dmg Famas 10x podskok oraz mniejsza grawitacja
codclass_zlodziej -- Zlodziej -- Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze
codclass_zwinnyzolniez -- Zwinny Zolniez -- Obrażenia z MP5 dodane o 8 % z inteligencji

Załączone pliki

  • Załączony plik  klasy.rar   98 KB  5108 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 29


#214052 [Tutorial]Bronie 1/x dla klas.

Napisane przez KariiO w 08.02.2011 22:15

Poradnik jak sama nazwa wskazuję ma dać klasie szanse na natychmiastowe zabicie z danej broni.

Otwieramy sma klasy którą chcemy edytować a następnie:

Na górze znajdź:
#include <amxmodx>
Dodaj pod:
#include <hamsandwich>
I pod tym wyżej dodaj:
#define DMG_BULLET (1<<1)
Do plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

*Jeżeli klasa ma już te dwie opcje dodane to już nie trzeba ^^

Najlepiej na dół:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Gdy zdarzy się że dana klasa ma już 1/x z jakieś broni dodajemy tylko:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

BRON - z jakiej broni masz szanse na natychmiastowe zabicie...nazwy itd
:
Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
1,2-szansa 1/2 czyli 50% jeżeli chcesz zmienić np. na 25% dajemy 1,4 itd. itd...
Jeśli po prostu ma zabijać na 100% bez losowania to zamieniamy to
:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)

Na to:
if(weapon == CSW_BRON && damage > 20.0)

Męczy mnie tu:
damage > 20.0
Funkcja ma być "uaktywniona" jeżeli z noża zadamy więcej obrażeń niż 20 HP , myślałem o usunięciu ale wole nie kombinować :>

Jeżeli już skończyliśmy to plik amxx ładnie podmienić/dodać :)
  • +
  • -
  • 29


#557029 Prośba o klase Pijak.

Napisane przez Trzezwy. w 21.07.2013 16:25

Witam , chciałbym spytać czy dacie rade dla mnie zrobić pare klas bo nie ogarniam tego generatora.

Pijak (Premium)
Inteligencja:30
Zdrowie:15
Wytrzymalosc:0
Kondycja:15
Opis; Dostajesz M4A1 +15dmg(+int, 1 obrazen to 5int) , 1/2 z HE oraz ubranie wroga.


Jak ktoś się zna na tych klasach i na generatorze , to proszę o pomoc. Jeżeli wie ktoś co mam zrobić potem , gdy zrobie klase w generatorze to wyskakuje mi potem tylko AMX. a nie ma SMA?
  • +
  • -
  • 1


#520990 [Klasa] Lakrymator

Napisane przez dw11 w 02.03.2013 16:32

Klasa - Lakrymator


Dołączona grafika


Klasa Lakrymator - pomysł na nazwie wziął się od nazwy gazowych środków trujących.
Klasa więc otrzymuje broń, dokładnie znaną z CS:O, Antidoter (POISON-GUN).
Broń ta działa na zasadzie miotacza, tzn. widać "smugi" trucizny zostawione za strzałem;
ma określony zasięg (nie trafia przeciwnika na dużej odległości, co jest jej wadą -
działa jedynie na krótkim/średnim zasięgu.)
Klasa ta jest przerobiona z pluginu "ZP - ANTIDOTER".
Nie jest to żadna super-pro klasa, myślę jednak że chociaż kilku osobom się spodoba :).

Dołączona grafika


Plik codclass_lakrymator.amxx do folderu plugins.
Plik codclass_lakrymator.sma do folderu scripting.
W pliku: plugins-codmod.ini dopisujemy codclass_lakrymator.amxx.
Modele z folderu models wrzucamy prosto do cstrike/models
Dźwięki z folderu sounds wrzucamy do cstrike/sounds/weapons
Pliki z folderu sprites wrzucamy do cstrike/sprites

Cvary:
  • zp_antidoter_poison_delay [Szybkość strzału broni] [Standardowo 0.1]
  • zp_antidoter_max_clip [Clip (Amunicja po lewej stronie) broni] [Standardowo: 100]

Dołączona grafika


Załączony plik  codclass_lakrymator.sma   14,26 KB  347 Ilość pobrań
  codclass_lakrymator.amxx
Załączony plik  cstrike.rar   864,25 KB  372 Ilość pobrań


Dołączona grafika


http://img692.images...9027/sh2yuv.png
http://img716.images.../7048/sh1ck.png
http://img827.images...7/7598/sh4z.png
http://img850.images.../7241/sh3iz.png
  • +
  • -
  • 8


#539083 Klasa Critical

Napisane przez MAGNET w 30.04.2013 21:44

opis
Nazwa: Critical
Opis: ma 1/12 z kriega i 1/5 na "przesunięcie" ekranu wroga
inne informacje
Wygląda to tak, jak na aim_crazyjump, gdy uderzymy w ziemię. Wówczas ekran leci mocno w lewy dolny róg. Podobnie jest tutaj
Jeśli chcemy zmienić szansę na popchnięcie ekranu, robimy to tutaj:


if( random_num( 1,5 ) == 1 )

Jeśli interesuje nas zmiana siły popchnięcia ekranu, zmieniamy ją tutaj:

punchangle[ i ] += random_float( 15.0, 25.0 );

download

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#552865 [Klasa] Commandos !

Napisane przez DEADP00L w 06.07.2013 22:12

Siema to znowu Ja ! :D

 

Tym razem przygotowałem dla Was kolejną klasę do cod moda :) Myślę, że i ta wam się spodoba. Otóż ta klasa leczy się spadając z wysokości, pod celownikiem pokazuje nam się licznik HP, który informuje Nas ile zostało nam jeszcze HP do uleczenia. Jeżeli zostanie nam 0/100 pkt w liczniku to musimy poczekać na nową rundę :)

 

 

testyq.png

Nazwa Klasy: "Commandos"
Opis Klasy: "Posiadajac ta klase leczysz sie spadajac z wysokosci !"
Dodatkowe Bronie Klasy: "M4A1 & HEGRENADE"
Zdrowie na start: "120"
Kondycja: "40"
Inteligencja: "10"
Wytrzymalosc "10"

CVARY:

ilosc_hp "100" - tym cvarem ustalamy ile maksymalnie możemy się uleczyć (domyślnie 100)

Wymagane moduły:

engine
fun
hamsandwich

Planuję dodać sprite nad naszą głową, który będzie pokazywał że się leczymy coś jak w apteczkach.

 

testyi.png

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#540256 Klasa "Pirotechnik"

Napisane przez Hleb w 04.05.2013 17:12

testyq.png

 

Klasa: Pirotechnika

Opis: Moze natychmiastowo rozbroić oraz podłozyć C4 (pakę)

Bronie: M4A1, AK47, HE

Zdrowie: 20

Kondycja: -35

Inteligencja: 0

Wytrzymalosc: 20

 

Perk: Narzedzia Pirotechnika

Opis: Mozesz natychmiastowo rozbroić oraz podłożyć C4 (pakę)

 

Filmik

 

testyi.png

 

Klasa: 

Załączony plik  codclass_pirotechnik.sma   3,8 KB  459 Ilość pobrań
  codclass_pirotechnik.amxx

 

Perk:

Załączony plik  codperk_narzedziapirotechnika.sma   3,58 KB  480 Ilość pobrań
  codperk_narzedziapirotechnika.amxx

 


  • +
  • -
  • 22


#286018 Klasa Rabuś

Napisane przez A może sma? w 21.08.2011 15:28

Siema :]

Na wstępnie zaznaczę, że w klasie miała być dodatkowa opcja - zmiana modelu gracza.
Niestety moje próby zmiany modelu gracza, który już nie żyje zakończyły się fiaskiem :P
Owy model: Załączony plik  Rabuś Model.rar   497,54 KB  279 Ilość pobrań
(w załączniku są 2 modele - jeden ocenzurowany, i drugi nie ^^ ) - jeżeli komuś się uda wpleść to w kod to proszę o podzielenie się nim :D

Do rzeczy:
Dołączona grafika
Co ta klasa potrafi?
Całkiem sporo - może ukraść ubranie martwego gracza.
Klasa to przeróbka tego pluginu: http://amxx.pl/topic/4624-covertops/
Jak kraść ubranie? Podchodzimy do trupa i wciskamy E
W kodzie możemy zmienić czas przebierania:
#define CZAS 5.0

Podczas przebierania się jesteśmy unieruchomieni oraz nie możemy strzelać.
Można przebrać się raz na rundę. Po zakończeniu rundy ubranie znika

Dołączona grafika
Załączony plik  codclass_rabus.sma   5,59 KB  461 Ilość pobrań
  codclass_rabus.amxx
  • +
  • -
  • 12


#552774 [Klasa] Ostatni Żywy !

Napisane przez DEADP00L w 06.07.2013 18:57

Siema :D

 

Jako, że się nudzę to postanowiłem napisać tak na szybko klasę. Nazwę klasy wziąłem z filmu "Ostatni Żywy Człowiek" ale mniejsza o to :P

Opis działania klasy macie w informacjach poniżej.

 

testyq.png

Nazwa Klasy: "Ostatni Zywy"
Opis Klasy: "Posiadajac ta klase stajesz sie niesmiertelny pod koniec rundy !"
Dodatkowe Bronie Klasy: "M4A1 & HEGRENADE"
Zdrowie na start: "120"
Kondycja: "40"
Inteligencja: "10"
Wytrzymalosc "10"

Wymagane Moduły:

hamsandwich

testyi.png

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8