Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dawid333333 - zdjęcie

dawid333333

Rejestracja: 28.06.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.12.2016 15:02
-----

#730873 Zmiana klasy HUMAN na PREMIUM

Napisane przez NEQU# w 19.09.2016 08:21

/*================================================================================
	
	----------------------------------
	-*- [ZP] Class: Human: Classic -*-
	----------------------------------
	
	This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
	terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.
	
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <zp50_class_human>
#include <zp50_core>
#include <zp50_colorchat>

// Classic Human Attributes
new const humanclass1_name[] = ""
new const humanclass1_info[] = ""
new const humanclass1_models[][] = { "" }
const humanclass1_health = 150
const Float:humanclass1_speed = 1.02
const Float:humanclass1_gravity = 0.9

new g_HumanClassID

public plugin_precache()
{
	register_plugin("[ZP] Klasa: Human: PredanVIP", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
	
	g_HumanClassID = zp_class_human_register(humanclass1_name, humanclass1_info, humanclass1_health, humanclass1_speed, humanclass1_gravity)
	new index
	for (index = 0; index < sizeof humanclass1_models; index++)
		zp_class_human_register_model(g_HumanClassID, humanclass1_models[index])
}

public zp_fw_class_human_select_pre(id, classid)
{
 	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) && classid == g_HumanClassID)
	{
		return ZP_CLASS_NOT_AVAILABLE;
	}
	return ZP_CLASS_AVAILABLE;
}

na flagę t, sprawdź czy działa.


  • +
  • -
  • 1


#562978 [ROZWIĄZANE] Zwiększaj wszystkie obrażenia = Generator Vip

Napisane przez d0naciak w 13.08.2013 11:29

znajdz public takeDamage oraz zamień go

Na kod poniżej, który (tak było ustalone w kodzie), daje dodatkowe obrażenia tylko drużynie CT

public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
    if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
    (ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
        if(get_user_team(ioid)==2){
            SetHamParamFloat(4, damage*(100+35)/100);
            return HAM_HANDLED;
        }
    }
    return HAM_IGNORED;
}

Na kod poniżej, który daje dodatkowe obrażenia każdemu

public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
    if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
    (ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
        SetHamParamFloat(4, damage*(100+35)/100);
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#562756 Zrobienie pluginu wyłącznie dla ct.

Napisane przez GT Team w 12.08.2013 13:44

zamień
if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker)) return 1
na
if(!is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(idattacker) == 1) return 1
I tyle, dodałem sprawdzenie : Albo atakujący jest w Terrorystach -> Przerwij


#560007 [ROZWIĄZANE] Nie mogę komplikowac pluginów??

Napisane przez szelbi w 31.07.2013 17:29

Jeśli już to KOMPILOWAĆ
 
Wszystko jest w porządku, u mnie skompilowało się normalnie.
 
Załączony plik  compiled.zip   78,57 KB  13 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 1


#555230 Jaki ustawić exp na lvl 40001

Napisane przez Kot-CSHH w 14.07.2013 12:47

Żeby zmienić nazwę forum, użyj tego cvaru: "cod_forum" "adres forum" a poziom ci się powinien sam zmienić, po tym jak ustawisz go w Codmod.cfg czy jakiś taki plik.


  • +
  • -
  • 1


#554204 Jak dodać do klasy procent z inteligencji.

Napisane przez O'Zone w 10.07.2013 23:44

Przykład:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Naukowiec";
new const opis[]    = "DMG jego broni wzrasta wraz z inteligencja.";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin("Naukowiec", "1.0", "O'Zone");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) 
{     
    if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_connected(this))         
        return HAM_IGNORED;

      if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
         return HAM_IGNORED;

     if(!ma_klase[idattacker])
         return HAM_IGNORED;

     if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) //Zajdzie tylko wtedy, gdy ma M4A1
         cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.5, idinflictor, damagebits); //0.5 to ile dmg daje 1 int (tutaj gdy masz 2 int zadajesz 1 dmg wiecej)  
 
     if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)// Zajdzie tylko wtedy, gdy ma AK47
         cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.25, idinflictor, damagebits);//0.25 to ile dmg daje 1 int (tutaj gdy masz 4 int zadajesz 1 dmg wiecej)     

    return HAM_IGNORED;  
}

  • +
  • -
  • 1


#554338 Jak dodać do klasy procent z inteligencji.

Napisane przez Barto_12_SAS w 11.07.2013 14:27

Chodzi chyba o to, że jak masz w statystyce inteligencja 100 punktów przydzielonych to broń jest wzmocniona tylko o jakby 7 punktów inteligencji. 

Przypuszczalny wzór :

new_dmg = (dmg +(INT*0,07))

albo druga możliwość interpretacji :

new_dmg = INT*0,07

  • +
  • -
  • 1


#554341 Jak dodać do klasy procent z inteligencji.

Napisane przez O'Zone w 11.07.2013 14:38

cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.5, idinflictor, damagebits); - 0.5 to dodatkowe obrażenia za każdy punkt inteligencji, więc inaczej mówiąc jaki procent każdego punktu inteligencji zostanie zamieniony na dmg. Logiczną rzeczą jest, że 0.5 = 50%, więc jeśli damy np. 0.08, będzie to 8%.

Dla zobrazowania proste działanie matematyczne w odniesieniu do tego:

Ale mi chodzi o Procent z inteligencji. np jak miałem dane na jednym serwie 8559 w inteligencjie a klasa miała 8 procent z inteliencji to zadawałem około 700 dmg.

0.08*8559=684,72

Ta liczba dodatkowo powiększona jest o obrażenia zadane samą bronią (czyli +/- 30 dmg) i mamy magiczne 700 dmg  ;P

 


  • +
  • -
  • 2