Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

[ROZWIĄZANE] Zwiększaj wszystkie obrażenia = Generator Vip

inny

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 dawid333333

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:czersk
Offline

Napisano 12.08.2013 14:43

Witam zrobiłem Vipa przez Generator Vip i dałem większe obrażenia o 35 i zaznaczyłem %szansa i ładnie wszystko działa lecz nie mam większych obrażeń z niczego.

Proszę jak najszybciej o pomoc.

Tutaj podaje plik sma.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 13.08.2013 11:29

znajdz public takeDamage oraz zamień go

Na kod poniżej, który (tak było ustalone w kodzie), daje dodatkowe obrażenia tylko drużynie CT

public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
    if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
    (ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
        if(get_user_team(ioid)==2){
            SetHamParamFloat(4, damage*(100+35)/100);
            return HAM_HANDLED;
        }
    }
    return HAM_IGNORED;
}

Na kod poniżej, który daje dodatkowe obrażenia każdemu

public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
    if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
    (ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
        SetHamParamFloat(4, damage*(100+35)/100);
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 dawid333333

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:czersk
Offline

Napisano 13.08.2013 15:33

Dziękuje rozwiązane masz plusa.

Close


  • +
  • -
  • 0

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 13.08.2013 16:11

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych