Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 5.0

Zmiana klasy HUMAN na PREMIUM

zombie plague 5.0

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 dawid333333

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:czersk
Offline

Napisano 19.09.2016 03:12

Witam proszę mi pomoc zmienić klasę HUMANA na klasę pod flagę. Bo za diabła nie mogę.

 

Podaję kod tej klasy

/*================================================================================
	
	----------------------------------
	-*- [ZP] Class: Human: Classic -*-
	----------------------------------
	
	This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
	terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.
	
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <zp50_class_human>
#include <zp50_core>
#include <zp50_colorchat>

// Classic Human Attributes
new const humanclass1_name[] = ""
new const humanclass1_info[] = ""
new const humanclass1_models[][] = { "" }
const humanclass1_health = 150
const Float:humanclass1_speed = 1.02
const Float:humanclass1_gravity = 0.9

new g_HumanClassID

public plugin_precache()
{
	register_plugin("[ZP] Klasa: Human: PredanVIP", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
	
	g_HumanClassID = zp_class_human_register(humanclass1_name, humanclass1_info, humanclass1_health, humanclass1_speed, humanclass1_gravity)
	new index
	for (index = 0; index < sizeof humanclass1_models; index++)
		zp_class_human_register_model(g_HumanClassID, humanclass1_models[index])
}

  • +
  • -
  • 0

#2 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Offline

Napisano 19.09.2016 08:21

/*================================================================================
	
	----------------------------------
	-*- [ZP] Class: Human: Classic -*-
	----------------------------------
	
	This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
	terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.
	
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <zp50_class_human>
#include <zp50_core>
#include <zp50_colorchat>

// Classic Human Attributes
new const humanclass1_name[] = ""
new const humanclass1_info[] = ""
new const humanclass1_models[][] = { "" }
const humanclass1_health = 150
const Float:humanclass1_speed = 1.02
const Float:humanclass1_gravity = 0.9

new g_HumanClassID

public plugin_precache()
{
	register_plugin("[ZP] Klasa: Human: PredanVIP", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
	
	g_HumanClassID = zp_class_human_register(humanclass1_name, humanclass1_info, humanclass1_health, humanclass1_speed, humanclass1_gravity)
	new index
	for (index = 0; index < sizeof humanclass1_models; index++)
		zp_class_human_register_model(g_HumanClassID, humanclass1_models[index])
}

public zp_fw_class_human_select_pre(id, classid)
{
 	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) && classid == g_HumanClassID)
	{
		return ZP_CLASS_NOT_AVAILABLE;
	}
	return ZP_CLASS_AVAILABLE;
}

na flagę t, sprawdź czy działa.


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#3 dawid333333

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:czersk
Offline

Napisano 19.09.2016 20:00

Ta dzięki działa :P + dla ciebie :P

A wiesz jak dodać skoki do tej klasy? :P


  • +
  • -
  • 0

#4 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Offline

Napisano 20.09.2016 12:55

Sprawdź 

/*================================================================================
	
	----------------------------------
	-*- [ZP] Class: Human: Classic -*-
	----------------------------------
	
	This plugin is part of Zombie Plague Mod and is distributed under the
	terms of the GNU General Public License. Check ZP_ReadMe.txt for details.
	
================================================================================*/
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <zp50_class_human>
#include <zp50_class_survivor>
#include <zp50_core>
#include <zp50_class_zombie>
#include <zp50_colorchat>

new jumpznum[33] = 0
new bool:dozjump[33] = false
new cvar_jumps
 
// Classic Human Attributes
new const humanclass1_name[] = ""
new const humanclass1_info[] = ""
new const humanclass1_models[][] = { "" }
const humanclass1_health = 150
const Float:humanclass1_speed = 1.02
const Float:humanclass1_gravity = 0.9
 
new g_HumanClassID

 public plugin_precache()
{
	register_plugin("[ZP] Klasa: Human: PredanVIP", ZP_VERSION_STRING, "ZP Dev Team")
	
	g_HumanClassID = zp_class_human_register(humanclass1_name, humanclass1_info, humanclass1_health, humanclass1_speed, humanclass1_gravity)
	new index
	for (index = 0; index < sizeof humanclass1_models; index++)
		zp_class_human_register_model(g_HumanClassID, humanclass1_models[index])
}

public plugin_init()
{
	cvar_jumps = register_cvar("zp_premium_jump","1")	
}
 
public zp_fw_class_human_select_pre(id, classid)
{
 	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) && classid == g_HumanClassID)
	{
		return ZP_CLASS_NOT_AVAILABLE;
	}
	return ZP_CLASS_AVAILABLE;
}


public client_putinserver(id)
{
	jumpznum[id] = 0
	dozjump[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
	jumpznum[id] = 0
	dozjump[id] = false
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
	if(zp_core_is_zombie(id) || zp_class_human_get_current(id) != g_HumanClassID || zp_class_survivor_get(id))
	return PLUGIN_CONTINUE
	
	new nzbut = get_user_button(id)
	new ozbut = get_user_oldbutton(id)
	if((nzbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(ozbut & IN_JUMP))
	{
		if (jumpznum[id] < get_pcvar_num(cvar_jumps))
		{
			dozjump[id] = true
			jumpznum[id]++
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
	}
	if((nzbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
	{
		jumpznum[id] = 0
		return PLUGIN_CONTINUE
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PostThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
	if(zp_core_is_zombie(id) || zp_class_human_get_current(id) != g_HumanClassID) return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(dozjump[id] == true)
	{
		new Float:vezlocityz[3]	
		entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)
		vezlocityz[2] = random_float(265.0,285.0)
		entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,vezlocityz)
		dozjump[id] = false
		return PLUGIN_CONTINUE
	}	
	return PLUGIN_CONTINUE
}	

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#5 dawid333333

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:czersk
Offline

Napisano 23.09.2016 17:19

zamknąć :P


  • +
  • -
  • 0

#6 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 25.09.2016 11:14

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych