Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Carbon - zdjęcie

Carbon

Rejestracja: 17.05.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.02.2014 17:17
-----

#611933 Obrona Wieży v0.3 Alpha

Napisane przez GT Team w 01.02.2014 21:48

Obrona Wieży Mod

 

Jest to mod, zapewne wszystkim fanom serii Tower Defense znany,

 

chodzi w nim ogólnie o obronę "Wieży/Zamku" to zależy od interpretacji.

 

Postaram się napisać o nim jak najwięcej, o całej konfiguracji itd..

 

Teksty pogrubione traktuj jako ważne.

 

 

Przebieg rozgrywki w tej modyfikacji jest następujący:
 
Po wejściu gracza na serwer, gracz automatycznie przydzielany jest do którejś z drużyn, panuje sojusz wobec nich.
Jeżeli gracz będzie sam na serwerze, zostanie wyświetlony komunikat o możliwości zagrania tzw. Single Player.
Po rozpoczęciu gry, następują kolejno po sobie tzw. Wave czyli tu:rundy ( dalej wave ), które uprzednio przy wczytywaniu mapy są wczytywane ( o tym niżej ) Gracz w trakcie rozgrywki może dokupywać sobie wieże strażnicze czyli wieżyczki, które pomagają jemu i całemu serwerowi przetrwać wave. Po zakończeniu rozgrywki w zależności od przebiegu sytuacji, czy gracze wygrali, czy przegrali zostaje wyświetlony komunikat o najlepszym graczu i zmianie na nastepną mapę ( na razie jest jedna, gdyż do gry wymagane są specjalne mapy, o tym niżej ).

 
Rozdział I. : Konfiguracja

Chcieliśmy zapewnić dostatecznie jak największą możliwość edycji "wszystkiego" poprzez cvary, pliki konfiguracyjne, modeli i dźwięków, by każdy mógł zedytować to wszystko do własnych upodobnień.

Ogólne:

odpowiadający plik: td_cvars.cfg
Ogólne dane można zmieniać w cvarach, czyli ilośc złota za zabicie potora, ilośc pieniędzy itp..
 
Modele:

odpowiadający plik: td_models.ini

Są dwie metody zmiany modelu:

 

1) Plik

Ważne, by nie wpisywać tam żadnego .mdl, tylko nazwę folderu, ponieważ jest to formatowane w taki sposób:
models/TD/nazwa_folderu/nazwa_folderu.mdl


2) Podmieniamy plik

 

Dźwięki:

odpowiadający plik: td_sounds.cfg

Aby zmienić dźwięk, wystarczy, że zmienisz jego ścieżkę w pliku, albo go podmienisz

 

Wieżyczki, koszty:

odpowiadający plik:td_turrets_config.cfg

 

Tutaj jest trochę skomplikowane, ale postaram się to opisać jak najprościej.

 Przy FIRE_FREQ  liczba oznacza szybkostrzelnośc w 1/10 sec.

 Przy RANGE liczba oznacza zasięg wieżyczki do danego poziomu  X RANGE_X

 Przy PRICE liczba oznacza koszt ulepszenia wieżyczki do danego poziomu X PRICE_X

 Przy DMG liczby oznaczają liczbę zadawanych obrażeń w danym poziomie w przedziale od: X do X
 czyli np : DMG_3 50 60 co daje: na 3 poziomie wieżyczka będzie strzelać obrażeniami od 50 do 60

WAVY:

Spróbuję wam opisać system "programowania" wavów na przykładzie z pliku standard_waves.ini czyli:

; wave = (type, num, hp, speed )
; wave = (boss|bonus, num, hp normal, speed normal, boss hp, speed boss)

;USTAWIENIA WAVÓW

BASE_HEALTH = 100 ; Hp Wieży
TIME_TO_WAVE = 20 ; Czas do następnego wava
MONSTER_DAMAGE = 4 ; Zadwane obrażenia Wieży
BOSS_DAMAGE = 8 ; Zadawane obrażenia bossa wieży
TURRETS = 1 ; Wieżeczki włączone = 1 / wyłączone = 0
;Tylko jestli TURRETS == 1
MAX_MAP_TURRETS = 30 ; Maxymalna liczba wieżyczek na DANĄ MAPĘ
TOWER_MODEL = 1 ; Pokazać model wieży ? 1 = włączone / 0 = wyłączone

;WAV'Y

1 = (NORMAL, 15, 250, 250)           ; 1 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 15 | HP: 250 | Speed: 250 
2 = (NORMAL, 16, 300, 250)           ; 2 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 16 | HP: 300 | Speed: 250 
3 = (NORMAL, 17, 340, 260)           ; 3 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 17 | HP: 340 | Speed: 260 
4 = (FAST, 12, 300, 400)             ; 4 Wave | Typ: Szybki | Ilość: 12 | HP: 300 | Speed: 400
5 = (NORMAL, 20, 450, 230)           ; 5 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 20 | HP: 450 | Speed: 230 
6 = (STRENGHT, 15, 800, 193)         ; 6 Wave | Typ: Mocny | Ilość: 15 | HP: 800 | Speed: 193
7 = (NORMAL, 24, 600, 270)           ; 7 Wave | Typ: Normalny | Ilość: 24 | HP: 600 | Speed: 270 
8 = (BONUS, 25, 650, 260, 1000, 400) ; 8 Wave | Typ: Bonus | Ilość: 25 | HP: 650 | Speed: 260 | + BONUS HP: 1000 | Speed: 400 
9 = (FAST, 25, 450, 500)             ; 9 Wave | Typ: Szybki | Ilość: 25 | HP: 450 | Speed: 500 
10 = (BOSS, 0, 0, 0, 15000, 200)    ; 10 Wave | Typ: Boss | Ilość: 1 ( Sam Boss) | HP: 15000 | Speed: 200

Oprócz tego, możemy dodać [LOAD_STANDARD_WAVE] ( przed wavami ) czyli np na mapie td_jakas_mapa wczyta konfigruację, ale pominie wavy i wczyta je z pliku standard_wave.ini

 

Rozdział 2: Wymagania:

Wersja Bin: 6027

Wersja Orpheu: 2.5.1

Wersja Amxx: 1.8.2 >

 

Otóż, iż zwykły amxmodx nie daje nam extra funkcji jakie posiada orpheu, jestem zmuszony właśnie go użyć, do zrobienia nieskończonej rundy.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich> ; NAJNOWSZY!!!! W Paczce
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <xs>
#include <td>
#include <dhudmessage> ; W paczce
#include <td_const>

Proszę również dopisąć do modules.ini frazę: orpheu

 

W Paczce znajduje się działający hamsandwich pod najnowsze najnowsze biniarki.

======================================================================================================

 

Co do tworzeniu map, postaram się zrobić w najbliższym czasie tutorial czy taką dokumentację z głównymi informacjami how to.

Rozdział 3: Skille

Dla urozmaicenia rozgrywki, wprowadziłem system umiejętności, który jest resetowany co zmianę mapy, czyli nabijamy skille bezpośrednio na mapę. Aby zdobyć poziom umiejętności ( Maksymalnie 7 ) musimy zabić potwora. ( Wieżyczki nabijają nam również ) Jeżeli osiągniemy poziom pierwszy ( czyli zabijemy 12 potworów ) zresetuje się nam ilość zabić z 12tu do 0 i będziemy musieli zabić 20 potworów by osiągnąć poziom 2

 

Spis umiejętności:

Poziom 1: "Zadajesz 2 obrazenia wiecej." Wymagana ilość zabić: 12
Poziom 2: "Jestes 10% szybszy." Wymagana ilość zabić: 20
Poziom 3: "Otrzymujesz za kazde zabicie 1-no zloto wiecej" Wymagana ilość zabić: 38
Poziom 4: "Dostajesz o $150 wiecej" Wymagana ilość zabić: 58
Poziom 5: "Jestes 25% szybszy" Wymagana ilość zabić: 70
Poziom 6: "Zadajesz 8 obrazen wiecej" Wymagana ilość zabić: 87
Poziom 7: "Mozesz atakowac piorunem potwora co 30s klawiszem 'X'" Wymagana ilość zabić: 100

Uwaga:

Skile się łączą, czyli jeżeli uzyskamy poziom 1, będziemy zadawać o dwa obrażenia więcej, jeżeli uzyskamy poziom drugi, będziemy zadawać dwa obrażenia więcej + 10% szybkości itd..

Jeżeli będziemy mieć poziom 6-ty to będziemy zadawać w sumie 10 obrażeń więcej [ 2 obr z 1 lvl i 8 obr z 6 lvl ]

 

Rozdział 3.1: Debug

W tdnew.sma na początku usuń // jeżeli chcesz mieć włączony debug lub dodaj // jeżeli chcesz go wyłączyć

#define DEBUG

Rozdział 3.2: Komendy

Użycie pioruna domyślnie na klawiszu "X" czyli "radio2"

Główne menu gry po wpisaniu /menu

Otwarcie się menu skilli po wpisaniu /skill

Informacja o aktualnej rundzie ( jeżeli ktoś przegapił ) po wpisaniu /info

Otwarcie się menu wieżyczek po wpisaniu /turrets

Odrespienie się, gdy straciliśmy życie /odrodz

Rozdział 3.3: Do woli

Jak wspomniałem wcześniej, chcieliśmy dać graczom pewien rodzaj swobody i dlatego każdy gracz będzie mógł sobie osobno ustawić takie opcje jak: Położenie, Kolor HUD oraz inne bajery. ^D^

Rozdział 4: Zakończenie + Download (15mb) + Inne Informacje

Chciałbym poinformować, że pracowałem nad tym modem z przerwami ok. 1,5 roku, gdyż na początku wyglądało to o wiele inaczej, oraz o wiele dziwniej :P Również chciałbym przekazać, że nie każdemu mod może się podobać, i proszę o krytykę, gdyż naprawdę da mi to dużo do myślenia,,

Dlaczego alpha ? Ponieważ na pewno nie jest to wersja ostatnia i zapewne zawiera jakieś bugi (które mi umknęły), które zapewne będę musiał poprawić

Liczę na doecenienie mojego trudu i przepraszam, że tak nie jasno opisałem, czy założyłem temat, Pozdrawiam

 

 

Wersja 0.1 Alpha


Pierwsze wydanie moda

https://www.mediafir...mxcb9k487mbfgqu

 

Wersja 0.1 Alpha: Turrets Fix

-Naprawienie drobnego błędu w wieżyczkach

http://www.mediafire...d Alpha fix.rar

Załączony plik  Tower Defense Mod Alpha.rar   9,66 MB  251 Ilość pobrań

 

Wersja 0.2 Alpha

-Dodanie aktualnych map jako standardowe w tym modzie, czyli są w paczce.
-Dodanie modułu hamsandwich (linux)
-Wgranie nowej wersji nieskonczonej rundy dzialajacej z najnowszymi binarkami(tylko)

http://www.mediafire...d_0.2_Alpha.rar

 

Wersja 0.3 Alpha

-Poprawienie wykonania komendy /start. Od teraz komendę może użyć gracz, 
gdy na serwerze znajdują się 2 osoby.
-Dodanie pokazywanie wymaganej liczby fragów w dziale "Umiejętności" w głównym menu.
-Drobne usterki i poprawki wyświetlanych tekstów.
-Poprawienie niekompilującego się pliku .sma
-Dodanie nowego include
-"Naprawienie" dźwięku "Start_Wave", który się w ogóle nie odtwarzał

http://www.mediafire...d_Alpha_0.3.rar

 

 

Lista aktualnych map znajduje się tutaj:

http://cs.gamebanana.../maps/cats/8329

 

Krótki filmik prezentujący moda:
https://www.youtube....h?v=2OMKjRL0TTQ

 

 

 

Podziękowania:

 

DarkGL ^D^

 

fuzja88 (ExTaZa?!) (pm161) :facepalm:

 

pd311 :^D

 

sebul :mur:

 

benio101 :D

 

HubertTM

 

Cypis'

 

oraz całemu portalu amxx.pl




#604847 serwer nie łączy z amxbansem

Napisane przez Zabijaka Gryps w 13.01.2014 15:42

Błędny host. Nie będzie to localhost. Spróbuj wpisać tam adres strony, do której jest ta baza. Pamiętaj też o dodaniu zezwolenia na łączenie z bazą z ip serwera.
  • +
  • -
  • 1


#602105 Proszę o kompilację lokalną

Napisane przez puQne cIe w 05.01.2014 23:18

Łapaj :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#599443 [ROZWIĄZANE] Pytanie o PLN

Napisane przez DarkGL w 31.12.2013 11:30

Nie


  • +
  • -
  • 1


#598441 Szukam API Mojeserwery.pl - sklep ghost

Napisane przez byCZUS w 29.12.2013 16:08

Zapraszam na moje portfolio tam coś się znajdzie :P

Jak coś pisz PW.


  • +
  • -
  • 1


#563290 Sklep SMS v0.19

Napisane przez Sloenthran w 14.08.2013 06:37

SMS SHOP v0.19

 

Obsługiwane API:

 

 Zabijaka.pl | ProfitSMS.pl | Pukawka.pl | GameSol.pl | Platnosci-Online.pl | OwnServer.pl | HomePay.pl

 

Funkcje panelu admina:

 

* Dodawanie i usuwanie premek

* Zmiana ustawień i API

* Ustalanie numerów ProfitSMS

* System Rang

 

Wymagania skryptu:

 

*GM AmxBan 1.6+

* Odczyt adminów z SQL

 

Instalacja:

 

* Wrzucamy rozpakowany skrypt na FTP

* Wchodzimy na stronę naszego sklepiku -> Instalator przeprowadzi nas przez resztę

 

Uwaga:

 

* Jedynym warunkiem korzystania z skryptu jest nie modyfikowanie stopki...

 

Czekam na dalsze propozycje :)

 

 

 

CHANGELOG:

Spoiler

 

poprzednie wersje

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 31


#556330 Prośba o klasy m.in. Zjawa

Napisane przez Cyb3rShot w 18.07.2013 11:56

Zobacz teraz 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#555809 Prośba o klasy m.in. Zjawa

Napisane przez Cyb3rShot w 16.07.2013 18:06

Proszę szpieg,Zjawa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#552389 Darmowe Level na Start

Napisane przez Daj buziaka w 05.07.2013 12:11

testyq.png

Witam. Widziałem że kilka osób prosiło o darmowe levele na start.
Więc postanowiłem napisał prosty plugin pod komendy.

Komendy :

/dajlvl
/dodajlvl
/freelvl

testue.png

cod_freelevel "50" // Ustawiamy ile LVL doda jeśli ktoś użyje komendy

Załączone pliki




#555520 Prośba o klasy m.in. Zjawa

Napisane przez Cyb3rShot w 15.07.2013 14:28

Proszę Nozownik,Szturmowiec

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#540865 Deathrun+Klasy [EXPMOD] by Mentos

Napisane przez Daj buziaka w 06.05.2013 21:49

Witam.
Przedstawiam wam mojego Moda na serwer Deathrun. Jest to mod Deathrun+Klasy [EXPMOD]. I postanowiłem go opublikować na AMXX bo widziałem że dużo osób tego szuka a na pewno się przyda :)

opis.png

Wszystkich klas jest 12. Z czego 5 klas Premium.

Zwykle :
- Operator - Dostaje mniejsza grawitacje, dodatkowe +25 HP oraz Ciche chodzenie
- Jumper - Dostaje mniejsza grawotacje oraz podwojny skok
- Odrzutowiec - Moze robic LongJumpa co 5 sekund
- Nozownik - Dostaje 1/2 na zabicie oraz dostaje 50HP na start
- Farciarz - Ma 40% na zrespienie sie po smierci
- Exper - Za zabojstwo dostajesz wiecej doswiadczenia
- Predator - Widzisz niewidzialnych oraz dostajesz mniejsza grawitacje

Premium:
- Mentos (Premium) - Dostajesz mniejsza widocznosc, mniejsza grawitacje, podwojny skok oraz na start 150HP
- Ninja (Premium) - Grawitacja: -10%, podwojny skok, 50% na zabicie z noza (PPM)
- Smierc (Premium) - Posiada 1/1 z noza, dostaje tylko 150HP oraz mniejsza grawitacje
- Rambo (Premium) - Dostajesz potrojny skok, 1/4 na zabicie z noza oraz 40% na odrodzenie
- Ghost (Premium) - Jest niewidzialny, posiadasz 10DMG oraz dostajesz potrojny skok

Max Poziom jaki można osiągnąć na serwerze jest 501.
Do deathruna zostały dodane nowe statystyki takie jak:

- Zycie
- Grawitacja
- Obrazenia
- Odrodzenie

Co do klas premium to posiadają Flagi

Ninja - ADMIN_LEVEL_A
Ghost - ADMIN_LEVEL_B
Smierc - ADMIN_LEVEL_C
Rambo - ADMIN_LEVEL_D
Mentos - ADMIN_LEVEL_E

Oraz zostało dodane że jeśli gracz posiada flage ADMIN_LEVEL_H to posiada większy EXP który można ustawić cravem "xp_vip".

Zostało dodane również EXP za przeżycie gracza.

- Za przezycie gracza CT dostajemy 20EXP
- Za przezycie gracza TT dostajemy 80EXP

Tutaj daje kilka Screenów.

- Wyglad HUD

http://pics.tinypic.pl/i/00380/zpxlef3xgx18.png

- Widać Kilka klas

http://images.tinypic.pl/i/00380/e3th0x0fkyfh.png

- Pokazuje Opisy Klas

http://pics.tinypic.pl/i/00380/8oxndyyvucp9.png

- Dodawanie Statystyk

http://pics.tinypic.pl/i/00380/bv76ej4tgmxz.png

komendy.png



/klasa - Możliwość Wybrania Klasy
/klasy - Opisy wszystkich klas
/staty - Mozliwosc przydzielenia punktów
/statystyki - Mozliwosc przydzielenia punktów
/reset - Mozliwosc resetowania punktow i dodania ich w inne statystyki

cvary.png



xp_kill - doswiadczenie za zabójstwo (standardowo 15)
xp_higher - doswiadczenie za zabicie wiekszego poziomu (standardowo 10)
xp_vip - doswiadczenie jesli posiadamy VIP'a (standardowo 10)

komendyadmina.png



give_exp "nick" "poziom" - Możliwość przydzielania graczowi EXP'a
reset_player "nick" - Możliwość Resetowania statystyk gracza

instalacja.png

Standardowa http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/

folder deathrunmod wrzucamy do cstrike -> sound

inneinformacje.png

Jak na moje oko to jest wszystko dobrze. Testowałem i żadnych błędów nie miałem.
Ale jak coś będzie nie tak to proszę pisać w postach.

 

Załączone pliki




#543417 Jak usunąć serwer z amxbansa

Napisane przez Amaroq w 17.05.2013 16:26

Prawdopodobnie instalowałeś amxbans na tym użytkowniku bazy musisz znaleźć odpowiedni plik konfiguracyjny, na ftp strony, z hasłem i nazwą użytkownika do bazy i zmienić hasło w tym pliku na nowe. Ten plik nazywa się chyba config.php albo config.inc.php o ile mnie pamięć nie myli to jest w katalogu include tam gdzie masz zainstalowanego amxbansa
  • +
  • -
  • 1