Pozostaje usunąć niechciany serwer poprzez mysql. Też miałem taką sytuację, tylko, że ja zmieniłem hasło bazy danych do amxbansa i po problemie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Carbon
Rejestracja: 17.05.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.02.2014 17:17
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 170
- Odwiedzin: 4 209
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Kuba
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warsaw
-
Zainteresowania
Kodowanie/Grafika/Piłka nożna
Kontakt
#608799 odlaczenie obcego serwa od amxbans
Napisane przez Carbon w 24.01.2014 16:06
#555800 Poszukuje kodu na gildie
Napisane przez Carbon w 16.07.2013 17:48
/* Gildie by stachu mroz */ public zapisz_gildia_nick(id) { new AuthID[35] get_user_name(id,AuthID,34) new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID); format(vaultdata,255,"^"%s^"",nazwa_gildi[id]) nvault_set(g_gil_spr,vaultkey,vaultdata); new vaultkey1[64] format(vaultkey1,63,"%s-GIL",AuthID); nvault_remove(g_wplaty,vaultkey1); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Przypisano nick do gildi",nazwa_gildi[id]) return PLUGIN_CONTINUE } public nick_gildia(id) { new AuthID[35] get_user_name(id,AuthID,34) new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID) nvault_get(g_gil_spr,vaultkey,vaultdata,255); new ng[32] parse(vaultdata,ng , 31) copy(nazwa_gildi[id], 31, ng); if(!equali(nazwa_gildi[id],"")){ wczytaj_gildia(id) }else nazwa_gildi[id] = "Brak" return PLUGIN_CONTINUE } public zapis_gildia(id,mode) { if(mode == 1){ get_user_name(id,nazwa_zalozycial[id],32) ilosc_czlonkow[id]=1 gildia_lvl[id]=1 } new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]); format(vaultdata,255,"%i %i %i ^"%s^" %i %i %i %i %i %i %i %i",gildia_lvl[id],gildia_exp[id],ilosc_czlonkow[id],nazwa_zalozycial[id],g_dmg[id],g_def[id],g_hp[id],g_spid[id],g_pkt[id],g_kam[id],g_drop[id],g_woj[id]) nvault_set(g_gildia,vaultkey,vaultdata); } public wczytaj_gildia(id) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]); nvault_get(g_gildia,vaultkey,vaultdata,255) new nz[32],gl[32],ge[32],ic[32],gd[32],gde[32],gh[32],gs[32],pkt[32],gh1[32],gs1[32],pkt1[32] parse(vaultdata, gl, 31, ge ,31, ic ,31, nz ,31, gd ,31, gde ,31, gh ,31, gs ,31, pkt ,31, gh1 ,31, gs1 ,31, pkt1 ,31) gildia_lvl[id] = str_to_num(gl); gildia_exp[id] = str_to_num(ge); ilosc_czlonkow[id] = str_to_num(ic); g_dmg[id] = str_to_num(gd); g_def[id] = str_to_num(gde); g_hp[id] = str_to_num(gh); g_spid[id] = str_to_num(gs); g_pkt[id] = str_to_num(pkt); g_kam[id] = str_to_num(gh1); g_drop[id] = str_to_num(gs1); g_woj[id] = str_to_num(pkt1); switch(g_spid[id]){ case 20 :g_spid[id]=35 case 40:g_spid[id]=70 case 60:g_spid[id]=105 case 80:g_spid[id]=140 } copy(nazwa_zalozycial[id], 31, nz); } //////////////menu/////// public wczytaj_wplata(id) { new AuthID[35] get_user_name(id,AuthID,34) new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID) nvault_get(g_wplaty,vaultkey,vaultdata,255); new nz[32] parse(vaultdata, nz, 31) wplata[id] = str_to_num(nz); } public zapisz_wplata(id) { new AuthID[35] get_user_name(id,AuthID,34) new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID) format(vaultdata,255,"%i",wplata[id]) nvault_set(g_wplaty,vaultkey,vaultdata); } //////////////menu/////// public zrob_gildie(id) { if(player_lvl[id] < 34){ ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Aby zalozyc wlasna gildie potrzeba min. 35lvl") return PLUGIN_HANDLED } client_cmd(id, "messagemode wpisz_nazwe_gildi") ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Wpisz nazwe gildi") return PLUGIN_HANDLED } public stworz_gildie_n(id) { new text[192] read_argv(1,text,191) format(nazwa, charsmax(nazwa), "%s", text) new Unique_name[100] add(Unique_name,99,nazwa) nazwa_gildi[id] = Unique_name if(equali(nazwa_gildi[id],"Brak")||equali(nazwa_gildi[id],"")) { ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Blad",nazwa_gildi[id]) return PLUGIN_HANDLED; } wczytaj_gildia(id) if(gildia_lvl[id]==0){ ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Zalozyles nowa gildie",nazwa) zapisz_gildia_nick(id) zapis_gildia(id,1) }else{ ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Nazwa gildi w uzyciu") gildia_lvl[id] = 0 gildia_exp[id] = 0 ilosc_czlonkow[id] = 0 g_dmg[id] = 0 g_def[id] = 0 g_hp[id] = 0 g_spid[id] = 0 g_pkt[id] = 0 g_kam[id] = 0 g_drop[id] = 0 g_woj[id] = 0 nazwa_gildi[id] = "" nazwa_zalozycial[id] = "" nick_gildia(id) } return PLUGIN_HANDLED; } ////////////////////////////opis gildi/////////////////// public showgildia(id) { new tempstring[100]; new motd[2048]; formatex(motd,charsmax(motd),"<html><body bgcolor=^"#000000^"><font size=^"2^" face=^"verdana^" color=^"FFB000^"><center><strong>Statystyki Gildi: %s</strong><br>", nazwa_gildi[id]); add(motd,charsmax(motd),"(Aktualizowane co Mape)<br><br>"); formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Lvl %i/10<br>",gildia_lvl[id]); add(motd,charsmax(motd),tempstring); formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Exp %i/%i<br>",gildia_exp[id],GildiaXP[gildia_lvl[id]]); add(motd,charsmax(motd),tempstring); formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Kamienie %i<br>",g_kam[id]); add(motd,charsmax(motd),tempstring); formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Zalozyciel %s <br><br>",nazwa_zalozycial[id]); add(motd,charsmax(motd),tempstring); formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"<b>Czlonkowie (%i/%i)</b><br>",ilosc_czlonkow[id],gildia_lvl[id]+2); add(motd,charsmax(motd),tempstring); new iPos , szKey[ 32 ] , szVal[ 64 ] , iTimeStamp; new ala[32],key[128],nazwa1[128],l = 0 new iVaultHandle = nvault_util_open("nickgil") new iCount = nvault_util_count (iVaultHandle) for ( new iCurrent = 1 ; iCurrent <= iCount ; iCurrent++ ) { iPos = nvault_util_read( iVaultHandle , iPos , szKey , charsmax( szKey ) , szVal , charsmax( szVal ) , iTimeStamp ); parse(szVal, ala, 31); copy(nazwa1, 31, ala); if(!equal(nazwa_gildi[id],nazwa1)) continue; formatex(key, 127, "%s",szKey); key[strlen(key)-4] = 0; new vaultkey[64],vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s-GIL",key) nvault_get(g_wplaty,vaultkey,vaultdata,255); new ng[32],ile parse(vaultdata,ng , 31) ile = str_to_num(ng); l++ formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"%i. %s |WPLATA| %i <br>",l,key,ile); add(motd,charsmax(motd),tempstring); } formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"<b>Statystyki</b><br>",ilosc_czlonkow[id],gildia_lvl[id]+2); add(motd,charsmax(motd),tempstring); if(g_dmg[id]){ formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Atak + %i<br>",g_dmg[id]); add(motd,charsmax(motd),tempstring); } if(g_def[id]){ formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Obrona + %i<br>",g_def[id]); add(motd,charsmax(motd),tempstring); } if(g_spid[id]){ formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Szybkosc + %i<br>",g_spid[id]); add(motd,charsmax(motd),tempstring); } if(g_hp[id]){ formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Zycie + %i<br>",g_hp[id]); add(motd,charsmax(motd),tempstring); } /*if(g_woj[id]){ formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Drop butelek %i<br>",g_drop[id]); add(motd,charsmax(motd),tempstring) }*/ if(g_drop[id]){ formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"DwLegionistartony exp za Fraga (gildia)<br>"); add(motd,charsmax(motd),tempstring) } add(motd,charsmax(motd),"</center></font></body></html>"); show_motd(id,motd,"Legion: Statystyki"); } ////////////////////zapraszanie/////////////////////////// public aktywna_func(id, menu, item){ return ITEM_ENABLED; } public nieaktywna_func(id, menu, item){ return ITEM_DISABLED; } public gildia_wybierz(id) { new MyMenu=menu_create("Gildie","zapros_gildia"); new cb = menu_makecallback("gildia_wybierz_Callback"); new nick[64] for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; oddaj_id[n++] = i; get_user_name(i, nick, 63) menu_additem(MyMenu, nick, _, _, cb); } menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); menu_setprop(MyMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc") menu_setprop(MyMenu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne") //zawsze pokaż opcję wyjścia menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL); menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7) menu_display(id, MyMenu); } public zapros_gildia(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new id2 = oddaj_id[item]; if(!is_user_connected(id2)){ client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza."); return PLUGIN_CONTINUE; } new nick[64] get_user_name(id, nick, 63) new nazwa_menu[128] formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Dolacz do Gildi %s",nazwa_gildi[id]) new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_dolacz"); menu_additem(menu2,"Tak",nick); menu_additem(menu2,"Nie",nick); menu_setprop(menu2,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); //zawsze pokaż opcję wyjścia menu_setprop(menu2,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL); menu_setprop(menu2,MPROP_PERPAGE,7) menu_display(id2, menu2); return PLUGIN_CONTINUE; } public menu_dolacz(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new access, callback, data[64]; menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback); new id2 = get_user_index(data) switch(item) { case 0: { nazwa_gildi[id]=nazwa_gildi[id2] ilosc_czlonkow[id2]++ zapis_gildia(id2,0) zapisz_gildia_nick(id) nick_gildia(id) ColorChat(id2,GREEN,"[*diablo*]^x01 Gracz dolaczyl do gildi") } case 1: ColorChat(id2,GREEN,"[*diablo*]^x01 Gracz odrzucil propozycje") } return PLUGIN_CONTINUE; } public gildia_wybierz_Callback(id, menu, item) { new id2 = oddaj_id[item]; if(id2 == id || gildia_lvl[id2]>0) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; } public gildia_wybierz_Callback1(id, menu, item) { new id2 = oddaj_id[item]; if(id2 == id || !equal(nazwa_zalozycial[id],nazwa_zalozycial[id2])) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; } //////////////////menu////////////// public gildie(id) { new MyMenu=menu_create("Menu Gildi","gildia_menu"); new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func"); new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func"); new AuthID[35] get_user_name(id,AuthID,34) tryb[id] = 0 if(gildia_lvl[id] == 0) tryb[id] = 0 else if(equal(AuthID,nazwa_zalozycial[id])) tryb[id] = 1 else tryb[id] = 2 switch(tryb[id]){ case 0:{ menu_additem(MyMenu,"Zaloz gildie","",0,aktywna); menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna); } case 1:{ if(ilosc_czlonkow[id] < 2+gildia_lvl[id]) menu_additem(MyMenu,"Zapros graczy","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Zapros graczy","",0,nieaktywna); menu_additem(MyMenu,"Opis Gildi","",0,aktywna); if(player_lvl[id]>10) menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,nieaktywna); if(player_kamien[id]) menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,nieaktywna); if(ilosc_czlonkow[id]>1) menu_additem(MyMenu,"Wyrzuc Gracza","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Wyrzuc Gracza","",0,nieaktywna); menu_additem(MyMenu,"Rozdaj punkty","",0,aktywna); menu_additem(MyMenu,"Usun Gildie","",0,aktywna); menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna); } case 2:{ menu_additem(MyMenu,"Opis Gildi","",0,aktywna); if(player_lvl[id]>10) menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,nieaktywna); if(player_kamien[id]) menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,nieaktywna); menu_additem(MyMenu,"Odejdz z gildi","",0,aktywna); menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna); } } menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); menu_setprop(MyMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc") menu_setprop(MyMenu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne") //zawsze pokaż opcję wyjścia menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL); menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7) //kolor cyfry przycisku zmień na żółty //menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r"); menu_display(id, MyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public gildia_menu(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); otwarte_menu[id] = false return PLUGIN_HANDLED; } switch(tryb[id]){ case 0:{ switch(item){ case 0:{ zrob_gildie(id) } case 1:{ show_motd(id,"infogildia.txt") gildie(id) } } } case 1:{ switch(item){ case 0:{ gildia_wybierz(id) } case 1:{ wczytaj_gildia(id) showgildia(id) } case 2:{ wczytaj_gildia(id) client_cmd(id, "messagemode wprowadz_ilosc_expa"); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Twoj exp wynosi %i.",nazwa_gildi[id],player_xp[id]-1) } case 3:{ wczytaj_gildia(id) client_cmd(id, "messagemode wprowadz_kamien"); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Posiadasz %i kamieni",nazwa_gildi[id],player_kamien[id]) } case 4:{ odejdz_gildia(id) } case 5:{ rozdaj_skill(id) } case 6:{ rozwiaz_gildie_menu(id) } case 7:{ show_motd(id,"infogildia.txt") gildie(id) } } } case 2:{ switch(item){ case 0:{ wczytaj_gildia(id) showgildia(id) } case 1:{ wczytaj_gildia(id) client_cmd(id, "messagemode wprowadz_ilosc_expa"); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Twoj exp wynosi %i.",nazwa_gildi[id],player_xp[id]-1) } case 2:{ wczytaj_gildia(id) client_cmd(id, "messagemode wprowadz_kamien"); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Posiadasz %i kamieni",nazwa_gildi[id],player_kamien[id]) } case 3:{ odejdz_gildia(id) } case 4:{ show_motd(id,"infogildia.txt") gildie(id) } } } } otwarte_menu[id] = false return PLUGIN_HANDLED; } ////////////////////////////////////////////// public odejdz_gildia(id) { new AuthID[35] get_user_name(id,AuthID,34) if(!equal(AuthID,nazwa_zalozycial[id])){ wczytaj_gildia(id) ilosc_czlonkow[id]-- zapis_gildia(id,0) new vaultkey[64] format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID); nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Odeszles z Gildi",nazwa_gildi[id]) gildia_lvl[id] = 0 gildia_exp[id] = 0 ilosc_czlonkow[id] = 0 g_dmg[id] = 0 g_def[id] = 0 g_hp[id] = 0 g_spid[id] = 0 g_pkt[id] = 0 g_drop[id] = 0 g_woj[id] = 0 g_kam[id] = 0 nazwa_gildi[id] = "" nazwa_zalozycial[id] = "" nick_gildia(id) return PLUGIN_CONTINUE } else if(ilosc_czlonkow[id]>1){ wczytaj_gildia(id) menu_wywal(id) } return PLUGIN_CONTINUE } public rozwiaz_gildie_menu(id) { new MyMenu=menu_create("Chcesz Usunac Gildie ??","rozwiaz_gildie"); menu_additem(MyMenu,"Tak","",0,_); menu_additem(MyMenu,"Nie","",0,_); menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); //zawsze pokaż opcję wyjścia menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL); menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7) //kolor cyfry przycisku zmień na żółty //menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r"); menu_display(id, MyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public rozwiaz_gildie(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); otwarte_menu[id] = false return PLUGIN_HANDLED; } switch(item){ case 0:{ new iPlayers[ 32 ], iNum; new AuthID[35] get_players( iPlayers, iNum ); new iPlayer; for( new i = 0; i < iNum; i++ ) { iPlayer = iPlayers[ i ]; if( iPlayer == id ) continue; if(!equal(nazwa_gildi[id],nazwa_gildi[iPlayer])) continue; get_user_name(iPlayer,AuthID,34) new vaultkey[64] format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID); nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey); ColorChat(iPlayer,GREEN,"[*%s*]^x01 Gildia Usunieta",nazwa_gildi[iPlayer]) nazwa_gildi[iPlayer] = "" nick_gildia(iPlayer) } get_user_name(id,AuthID,34) new vaultkey[64] format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID); nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey); new vaultkey1[64] format(vaultkey1,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]); nvault_remove(g_gildia,vaultkey1); ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Gildia Usunieta",nazwa_gildi[id]) nazwa_gildi[id] = "" nick_gildia(id) } } otwarte_menu[id] = false return PLUGIN_HANDLED; } //////////////////menu////////////// public rozdaj_skill(id) { new Msg1[50] new Msg2[50] new Msg3[50] new Msg4[50] new Msg6[50] format(Msg6,49,"Rozdaj Punkty [%i]",g_pkt[id]) new MyMenu=menu_create(Msg6,"gildia_skill"); new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func"); new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func"); format(Msg1,49,"Zycie [%i] [+%i hp]",g_hp[id]/20,g_hp[id]) format(Msg2,49,"Atak [%i] [+%i dmg]",g_dmg[id],g_dmg[id]) format(Msg3,49,"Obrona [%i] [+%i def]",g_def[id],g_def[id]) format(Msg4,49,"Szybkosc [%i] [+%i speed]",g_spid[id]/35,g_spid[id]) if(g_pkt[id] && g_hp[id] <=140) menu_additem(MyMenu,Msg1,"",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,Msg1,"",0,nieaktywna); if(g_pkt[id] && g_dmg[id] <=4) menu_additem(MyMenu,Msg2,"",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,Msg2,"",0,nieaktywna); if(g_pkt[id] && g_def[id] <=4) menu_additem(MyMenu,Msg3,"",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,Msg3,"",0,nieaktywna); if(g_pkt[id] && g_spid[id] <=80) menu_additem(MyMenu,Msg4,"",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,Msg4,"",0,nieaktywna); if(g_pkt[id]>=2 && !g_drop[id] && g_kam[id]>250) menu_additem(MyMenu,"Podwojny Exp Gildi","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Podwojny Exp Gildi [2 pkt i 250 kamieni]","",0,nieaktywna); if(g_kam[id]>=0) menu_additem(MyMenu,"Zresetuj Staty (120 kamieni)(Nie Resetujesz Podwojnego Expa)","",0,aktywna); else menu_additem(MyMenu,"Zresetuj Staty (120 kamieni)","",0,nieaktywna); menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL); menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7) //kolor cyfry przycisku zmień na żółty //menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r"); menu_display(id, MyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public gildia_skill(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); otwarte_menu[id] = false return PLUGIN_HANDLED; } switch(item){ case 0:{ g_hp[id]+=20 g_pkt[id]-- zapis_gildia(id,0) } case 1:{ g_dmg[id]++ g_pkt[id]-- zapis_gildia(id,0) } case 2:{ g_def[id]++ g_pkt[id]-- zapis_gildia(id,0) } case 3:{ g_spid[id]+=35 g_pkt[id]-- zapis_gildia(id,0) } case 4:{ g_drop[id]+=1 g_pkt[id]-=2 g_kam[id]-=250 zapis_gildia(id,0) } case 5:{ g_kam[id]-=0 g_pkt[id]+=g_def[id]+g_dmg[id]+g_hp[id]/20+g_spid[id]/35 g_def[id]=0 g_dmg[id]=0 g_spid[id]=0 g_hp[id]=0 ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz %i pkt.",nazwa_gildi[id],g_pkt[id]) zapis_gildia(id,0) } } rozdaj_skill(id) return PLUGIN_HANDLED; } //////////////wspolny exp/////////////// public daj_gildi_exp(id,exp) { switch(gildia_lvl[id]) { case 1: exp /=10 case 2: exp /=9 case 3: exp /=8 case 4: exp /=7 case 5: exp /=6 case 6: exp /=5 case 7: exp /=4 case 8: exp /=3 case 9: exp /=2 } if(g_drop[id]) exp*=2 for(new i=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; if(!is_user_alive(i)) continue; if(id==i) continue; if(equali(nazwa_gildi[i],"Brak")) continue; if(equali(nazwa_gildi[i],"")) continue; if(!equal(nazwa_zalozycial[id],nazwa_zalozycial[i])) continue; if(exp<2) continue; Give_Xp(i,exp) ColorChat(i,GREEN,"+%i xp",exp) } } //////////////////menu////////////// public iDodaj(id) { new szDodaj[196]; read_args(szDodaj,charsmax(szDodaj)) remove_quotes(szDodaj) if(is_str_num(szDodaj)) { new iIle = str_to_num(szDodaj) if(iIle >= player_xp[id]){ ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz za malo xp.",nazwa_gildi[id]) gildie(id) return PLUGIN_CONTINUE; } if(get_playersnum()<2) { ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Za malo graczy na serwerze",nazwa_gildi[id]) gildie(id) return PLUGIN_CONTINUE; } if(iIle < 2000){ ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Minimalna wplata 2000.",nazwa_gildi[id]) gildie(id) return PLUGIN_CONTINUE; } ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Wplaciles %i",nazwa_gildi[id],iIle) Give_Xp(id,-iIle) gildia_exp[id]+=iIle if (gildia_exp[id] > GildiaXP[gildia_lvl[id]]) { gildia_lvl[id]+=1 g_pkt[id]++ } zapis_gildia(id,0) wczytaj_wplata(id) wplata[id]+=iIle zapisz_wplata(id) } else{ ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Tylko cyfry",nazwa_gildi[id]) gildie(id) return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_CONTINUE; } public iDodaj1(id) { new szDodaj[196]; read_args(szDodaj,charsmax(szDodaj)) remove_quotes(szDodaj) if(is_str_num(szDodaj)) { new iIle = str_to_num(szDodaj) if(iIle > player_kamien[id]){ ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz za malo kamieni.",nazwa_gildi[id]) gildie(id) return PLUGIN_CONTINUE; } ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Wplaciles %i",nazwa_gildi[id],iIle) g_kam[id]+=iIle player_kamien[id] -= iIle zapis_gildia(id,0) zapiszk(id) } else{ ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Tylko cyfry",nazwa_gildi[id]) gildie(id) return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_CONTINUE; } public za_mroz(attacker_id,id) { if(player_class[attacker_id] == Golem){ if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (totemstop[id]!=0) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,5) == 1) { totemstop[id] = 1 brak_strzal[id] = 1 set_speedchange(id) set_renderchange(id) set_task(1.5,"pogolemie",id) } } return PLUGIN_HANDLED } public pogolemie(id) { totemstop[id] = 0 brak_strzal[id] = 0 set_speedchange(id) set_renderchange(id) }
Mogę się mylić, ale sprawdź
#555513 Prośba o klase Robocop [P]
Napisane przez Carbon w 15.07.2013 13:58
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Robocop [P]"; new const opis[] = " Niewidzialny podczas skoku/kucania. 3 rakiety"; new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Robocop [P]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); }
ADMIN_LEVEL_H
#550696 Cod Mod Nowy /Dodatki,Nowe Klasy/ by ZR
Napisane przez Carbon w 29.06.2013 15:15
#546688 SlenderMan Mod (v1.1)
Napisane przez Carbon w 31.05.2013 09:38
Celem jest znalezienie wszystkich kartek na mapie bez złapania przez Slenderman. SlenderMan to fikcyjna postać, która powstała jako mem internetowy utworzonej przez użytkownika Victor Surge na forum Something Awful w 2009 roku. Jest on przedstawiany jako cienki, nienaturalnie wysoki mężczyzna o twarzy pusty i nijakiej, a ubrany w czarny garnitur.
Slenderman może teleportować się za pomocą "towar" lub "Teleport"-polecenia. Jeśli masz w pobliżu Slendermana dostaniesz klapsa to umrzesz, jeśli nie, uciekniesz od niego. Mapa jest kompletnie ciemna, nie ma żadnej broni, tylko latarka.
- slender_light // ( default: a ) <jasność mapy>
- slender_teleport_delay // ( default: 7 ) <opóźnienie pomiędzy teleportami>
- slender_speed // ( default: 85) <prędkość slendera>
- slender_damage // (default: 15 ) <ilość obrażeń, gdy obok stoi slender>
- slender_pages // ( default : 8 ) <ilość kartek, generowanych w każdej rundzie>
- slender_sky // ( default : black ) <nazwa nieba?>
- reloadlights // Odświeżanie ustawień świetlnych
- say /editor // Otwiera spawnmenu
slenderman_1_1_rc3.sma 22,46 KB 390 Ilość pobrań
slenderman_1_1_rc3.amxx
slenderres_updated.zip 914,09 KB 439 Ilość pobrań
slender.txt 1,26 KB 338 Ilość pobrań
Jeżeli ktoś zdecydował by się wgrać ten mod na serwer proszę podać IP ponieważ mod nie był prze zemnie testowany
#546512 Crashe serwera po zmienie na niektore mapy
Napisane przez Carbon w 30.05.2013 14:27
#546471 Który z pluginów najbardziej może obciążyć serwer?
Napisane przez Carbon w 30.05.2013 12:34
#546136 [ROZWIĄZANE] problem z paczką cod mod
Napisane przez Carbon w 28.05.2013 20:53
#546128 [ROZWIĄZANE] problem z paczką cod mod
Napisane przez Carbon w 28.05.2013 20:47
#545624 [ROZWIĄZANE] Prośba o zmierzenie DMG Amadeuszowi
Napisane przez Carbon w 26.05.2013 20:36
#545588 Szukam /sklepu na dolary i monety& 2 perki& bullet dmg
Napisane przez Carbon w 26.05.2013 18:32
#545528 Sprawdzenie.
Napisane przez Carbon w 26.05.2013 14:05
#545523 [ROZWIĄZANE] Problem z klasą
Napisane przez Carbon w 26.05.2013 14:00
#545520 AMX BANS Problem z opisem banów itd
Napisane przez Carbon w 26.05.2013 13:56
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Carbon
- Regulamin