Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poszukuje kodu na gildie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 21.11.2012 21:09

Witam


Tak jak napisałem poszukuje kodu na gildie do diablo moda za pomoc polecą plusy
  • +
  • -
  • 1

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 21.11.2012 21:16

http://amxx.pl/topic...ke/#entry474534
  • +
  • -
  • 2

#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 21.11.2012 21:22

Wyciągnął byś mi ten kod ?
Onyke (21.11.2012 21:28):
Niestety nie.

  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#4 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 22.11.2012 21:59

ReF
  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#5 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 26.11.2012 14:54

ReF
  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#6 patryk9009

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 16.07.2013 15:19

Dolaczam sie do kolegi ;P


  • +
  • -
  • 0

#7 Carbon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:170
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 16.07.2013 17:48

/* Gildie by stachu mroz */
public zapisz_gildia_nick(id)
{
	new AuthID[35]
	
	get_user_name(id,AuthID,34)
	
	new vaultkey[64],vaultdata[256]
	format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID);
	format(vaultdata,255,"^"%s^"",nazwa_gildi[id])
	nvault_set(g_gil_spr,vaultkey,vaultdata);
	
	new vaultkey1[64]
	format(vaultkey1,63,"%s-GIL",AuthID);
	nvault_remove(g_wplaty,vaultkey1);
	
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Przypisano nick do gildi",nazwa_gildi[id])
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public nick_gildia(id)
{
	new AuthID[35]
	
	get_user_name(id,AuthID,34)
	
	new vaultkey[64],vaultdata[256]
	format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID)
	nvault_get(g_gil_spr,vaultkey,vaultdata,255);
	
	new ng[32]
	parse(vaultdata,ng , 31)
	
	copy(nazwa_gildi[id], 31, ng);
	
	if(!equali(nazwa_gildi[id],"")){
		wczytaj_gildia(id)
	}else nazwa_gildi[id] = "Brak"
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public zapis_gildia(id,mode)
{
	if(mode == 1){
		get_user_name(id,nazwa_zalozycial[id],32)
		ilosc_czlonkow[id]=1
		gildia_lvl[id]=1
	}	
	
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]);
	format(vaultdata,255,"%i %i %i ^"%s^" %i %i %i %i %i %i %i %i",gildia_lvl[id],gildia_exp[id],ilosc_czlonkow[id],nazwa_zalozycial[id],g_dmg[id],g_def[id],g_hp[id],g_spid[id],g_pkt[id],g_kam[id],g_drop[id],g_woj[id])
	nvault_set(g_gildia,vaultkey,vaultdata);
}

public wczytaj_gildia(id)
{
	new vaultkey[64],vaultdata[256];
	format(vaultkey,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]);
	nvault_get(g_gildia,vaultkey,vaultdata,255)
	
	new nz[32],gl[32],ge[32],ic[32],gd[32],gde[32],gh[32],gs[32],pkt[32],gh1[32],gs1[32],pkt1[32]
	
	parse(vaultdata, gl, 31, ge ,31, ic ,31, nz ,31, gd ,31, gde ,31, gh ,31, gs ,31, pkt ,31, gh1 ,31, gs1 ,31, pkt1 ,31)
	
	gildia_lvl[id] = str_to_num(gl);
	gildia_exp[id] = str_to_num(ge);
	ilosc_czlonkow[id] = str_to_num(ic);
	g_dmg[id] = str_to_num(gd);
	g_def[id] = str_to_num(gde);
	g_hp[id] = str_to_num(gh);
	g_spid[id] = str_to_num(gs);
	g_pkt[id] = str_to_num(pkt);
	g_kam[id] = str_to_num(gh1);
	g_drop[id] = str_to_num(gs1);
	g_woj[id] = str_to_num(pkt1);
	
	switch(g_spid[id]){
		case 20 :g_spid[id]=35
			case 40:g_spid[id]=70
			case 60:g_spid[id]=105
			case 80:g_spid[id]=140
		}
	copy(nazwa_zalozycial[id], 31, nz);
}
//////////////menu///////
public wczytaj_wplata(id)
{
	new AuthID[35]
	
	get_user_name(id,AuthID,34)
	new vaultkey[64],vaultdata[256]
	format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID)
	nvault_get(g_wplaty,vaultkey,vaultdata,255);
	new nz[32]
	
	parse(vaultdata, nz, 31)
	
	wplata[id] = str_to_num(nz);
}
public zapisz_wplata(id)
{
	new AuthID[35]
	
	get_user_name(id,AuthID,34)
	new vaultkey[64],vaultdata[256]
	format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID)
	format(vaultdata,255,"%i",wplata[id])
	nvault_set(g_wplaty,vaultkey,vaultdata);
}
//////////////menu///////
public zrob_gildie(id)
{
	if(player_lvl[id] < 34){
		ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Aby zalozyc wlasna gildie potrzeba min. 35lvl")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	client_cmd(id, "messagemode wpisz_nazwe_gildi")
	ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Wpisz nazwe gildi")
	return PLUGIN_HANDLED
}
public stworz_gildie_n(id)
{
	new text[192]
	
	read_argv(1,text,191)
	format(nazwa, charsmax(nazwa), "%s", text)
	
	new Unique_name[100]
	add(Unique_name,99,nazwa)
	
	nazwa_gildi[id] = Unique_name
	
	if(equali(nazwa_gildi[id],"Brak")||equali(nazwa_gildi[id],""))
	{
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Blad",nazwa_gildi[id])
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	
	wczytaj_gildia(id)
	if(gildia_lvl[id]==0){
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Zalozyles nowa gildie",nazwa)
		zapisz_gildia_nick(id)
		zapis_gildia(id,1)
		}else{ 
		ColorChat(id,GREEN,"[*diablo*]^x01 Nazwa gildi w uzyciu")
		gildia_lvl[id] = 0
		gildia_exp[id] = 0
		ilosc_czlonkow[id] = 0
		g_dmg[id] = 0
		g_def[id] = 0
		g_hp[id] = 0
		g_spid[id] = 0
		g_pkt[id] = 0
		g_kam[id] = 0
		g_drop[id] = 0
		g_woj[id] = 0
		nazwa_gildi[id] = ""
		nazwa_zalozycial[id] = ""
		nick_gildia(id)
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

////////////////////////////opis gildi///////////////////
public showgildia(id)
{
	
	new tempstring[100];
	new motd[2048];
	
	
	formatex(motd,charsmax(motd),"<html><body bgcolor=^"#000000^"><font size=^"2^" face=^"verdana^" color=^"FFB000^"><center><strong>Statystyki Gildi: %s</strong><br>", nazwa_gildi[id]);
	add(motd,charsmax(motd),"(Aktualizowane co Mape)<br><br>");
	
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Lvl %i/10<br>",gildia_lvl[id]);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Exp %i/%i<br>",gildia_exp[id],GildiaXP[gildia_lvl[id]]);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Kamienie %i<br>",g_kam[id]);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Zalozyciel %s <br><br>",nazwa_zalozycial[id]);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"<b>Czlonkowie (%i/%i)</b><br>",ilosc_czlonkow[id],gildia_lvl[id]+2);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	
	new iPos , szKey[ 32 ] , szVal[ 64 ] , iTimeStamp;
	new ala[32],key[128],nazwa1[128],l = 0
	new iVaultHandle = nvault_util_open("nickgil")
	new iCount = nvault_util_count (iVaultHandle) 
	
	for ( new iCurrent = 1 ; iCurrent <= iCount ; iCurrent++ )
	{
		
		
		iPos = nvault_util_read( iVaultHandle , iPos , szKey , charsmax( szKey ) , szVal , charsmax( szVal ) , iTimeStamp );
		
		parse(szVal, ala, 31);
		copy(nazwa1, 31, ala);
		
		if(!equal(nazwa_gildi[id],nazwa1))
			continue;
		
		formatex(key, 127, "%s",szKey);
		key[strlen(key)-4] = 0;
		
		new vaultkey[64],vaultdata[256]
		format(vaultkey,63,"%s-GIL",key)
		nvault_get(g_wplaty,vaultkey,vaultdata,255);
		
		new ng[32],ile
		parse(vaultdata,ng , 31)
		ile = str_to_num(ng);
		
		l++
		
		formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"%i. %s   |WPLATA| %i <br>",l,key,ile);
		add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	}
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"<b>Statystyki</b><br>",ilosc_czlonkow[id],gildia_lvl[id]+2);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	if(g_dmg[id]){
		formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Atak + %i<br>",g_dmg[id]);
		add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	}
	if(g_def[id]){
		formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Obrona + %i<br>",g_def[id]);
		add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	}
	if(g_spid[id]){
		formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Szybkosc + %i<br>",g_spid[id]);
		add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	}
	if(g_hp[id]){
		formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Zycie + %i<br>",g_hp[id]);
		add(motd,charsmax(motd),tempstring);
	}
	/*if(g_woj[id]){
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"Drop butelek %i<br>",g_drop[id]);
	add(motd,charsmax(motd),tempstring)
}*/
if(g_drop[id]){
	formatex(tempstring,charsmax(tempstring),"DwLegionistartony exp za Fraga (gildia)<br>");
	add(motd,charsmax(motd),tempstring)
}
add(motd,charsmax(motd),"</center></font></body></html>");


show_motd(id,motd,"Legion: Statystyki");

}
////////////////////zapraszanie///////////////////////////

public aktywna_func(id, menu, item){
return ITEM_ENABLED;
}
public nieaktywna_func(id, menu, item){
return ITEM_DISABLED;
}
public gildia_wybierz(id)
{
new MyMenu=menu_create("Gildie","zapros_gildia");
new cb = menu_makecallback("gildia_wybierz_Callback");
new nick[64]
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
	if(!is_user_connected(i))
		continue;
	
	oddaj_id[n++] = i;
	get_user_name(i, nick, 63)
	menu_additem(MyMenu, nick, _, _, cb);
}
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

menu_setprop(MyMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_setprop(MyMenu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne")

//zawsze pokaż opcję wyjścia
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)

menu_display(id, MyMenu);
}
public zapros_gildia(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

new id2 = oddaj_id[item];


if(!is_user_connected(id2)){
	client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nick[64]
get_user_name(id, nick, 63)
new nazwa_menu[128]
formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Dolacz do Gildi %s",nazwa_gildi[id])

new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_dolacz");

menu_additem(menu2,"Tak",nick);
menu_additem(menu2,"Nie",nick);

menu_setprop(menu2,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

//zawsze pokaż opcję wyjścia
menu_setprop(menu2,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_setprop(menu2,MPROP_PERPAGE,7)

menu_display(id2, menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_dolacz(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
new access, callback, data[64];
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
new id2 = get_user_index(data) 

switch(item)
{
	case 0: 
	{ 
		nazwa_gildi[id]=nazwa_gildi[id2]
		ilosc_czlonkow[id2]++
		zapis_gildia(id2,0)
		zapisz_gildia_nick(id)
		nick_gildia(id)
		ColorChat(id2,GREEN,"[*diablo*]^x01 Gracz dolaczyl do gildi")
	}
	case 1: ColorChat(id2,GREEN,"[*diablo*]^x01 Gracz odrzucil propozycje")
	}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public gildia_wybierz_Callback(id, menu, item)
{
new id2 = oddaj_id[item];
if(id2 == id || gildia_lvl[id2]>0)
	return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
public gildia_wybierz_Callback1(id, menu, item)
{
new id2 = oddaj_id[item];
if(id2 == id || !equal(nazwa_zalozycial[id],nazwa_zalozycial[id2]))
	return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
//////////////////menu//////////////
public gildie(id)
{
new MyMenu=menu_create("Menu Gildi","gildia_menu");

new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func");

new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func");

new AuthID[35]
get_user_name(id,AuthID,34)
tryb[id] = 0

if(gildia_lvl[id] == 0) tryb[id] = 0
else if(equal(AuthID,nazwa_zalozycial[id])) tryb[id] = 1
	else tryb[id] = 2

switch(tryb[id]){
	case 0:{
		
		menu_additem(MyMenu,"Zaloz gildie","",0,aktywna);
		menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna);
	}
	case 1:{
		if(ilosc_czlonkow[id] < 2+gildia_lvl[id]) menu_additem(MyMenu,"Zapros graczy","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Zapros graczy","",0,nieaktywna);
		
		menu_additem(MyMenu,"Opis Gildi","",0,aktywna);
		
		if(player_lvl[id]>10) menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,nieaktywna);
		
		if(player_kamien[id]) menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,nieaktywna);
		
		if(ilosc_czlonkow[id]>1) menu_additem(MyMenu,"Wyrzuc Gracza","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Wyrzuc Gracza","",0,nieaktywna);
		
		menu_additem(MyMenu,"Rozdaj punkty","",0,aktywna);
		menu_additem(MyMenu,"Usun Gildie","",0,aktywna);
		menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna);
	}
	case 2:{
		menu_additem(MyMenu,"Opis Gildi","",0,aktywna);
		
		if(player_lvl[id]>10) menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Wplac expa","",0,nieaktywna);
		
		if(player_kamien[id]) menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,aktywna);
		else menu_additem(MyMenu,"Daj Kamienia","",0,nieaktywna);
		
		menu_additem(MyMenu,"Odejdz z gildi","",0,aktywna);
		
		menu_additem(MyMenu,"Ogolnie","",0,aktywna);	
	}
}


menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

menu_setprop(MyMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_setprop(MyMenu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne")

//zawsze pokaż opcję wyjścia
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)

//kolor cyfry przycisku zmień na żółty
//menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r");

menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public gildia_menu(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
	menu_destroy(menu);
	otwarte_menu[id] = false
	return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(tryb[id]){
	case 0:{
		
		switch(item){
			case 0:{
				zrob_gildie(id)
			}
			case 1:{
				show_motd(id,"infogildia.txt")
				gildie(id)
			}
		}
	}
	case 1:{
		switch(item){
			case 0:{
				gildia_wybierz(id)
			}
			case 1:{
				wczytaj_gildia(id)
				showgildia(id)
			}
			case 2:{
				wczytaj_gildia(id)
				client_cmd(id, "messagemode wprowadz_ilosc_expa");
				ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Twoj exp wynosi %i.",nazwa_gildi[id],player_xp[id]-1)
			}
			case 3:{
				wczytaj_gildia(id)
				client_cmd(id, "messagemode wprowadz_kamien");
				ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Posiadasz %i kamieni",nazwa_gildi[id],player_kamien[id])
			}
			case 4:{
				odejdz_gildia(id)
			}
			case 5:{
				rozdaj_skill(id)
			}
			case 6:{
				rozwiaz_gildie_menu(id)
			}
			case 7:{
				show_motd(id,"infogildia.txt")
				gildie(id)
			}
		}
	}
	case 2:{
		switch(item){
			case 0:{
				wczytaj_gildia(id)
				showgildia(id)
			}
			case 1:{
				wczytaj_gildia(id)
				client_cmd(id, "messagemode wprowadz_ilosc_expa");
				ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Twoj exp wynosi %i.",nazwa_gildi[id],player_xp[id]-1)
			}
			case 2:{
				wczytaj_gildia(id)
				client_cmd(id, "messagemode wprowadz_kamien");
				ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Posiadasz %i kamieni",nazwa_gildi[id],player_kamien[id])
			}
			case 3:{
				odejdz_gildia(id)
			}
			case 4:{
				show_motd(id,"infogildia.txt")
				gildie(id)
			}
		}
	}
}
otwarte_menu[id] = false
return PLUGIN_HANDLED;
}
//////////////////////////////////////////////
public odejdz_gildia(id)
{
new AuthID[35]

get_user_name(id,AuthID,34)
if(!equal(AuthID,nazwa_zalozycial[id])){
	
	wczytaj_gildia(id)
	ilosc_czlonkow[id]--
	zapis_gildia(id,0)
	
	
	new vaultkey[64]
	format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID);
	nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey);
	
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Odeszles z Gildi",nazwa_gildi[id])
	
	gildia_lvl[id] = 0
	gildia_exp[id] = 0
	ilosc_czlonkow[id] = 0
	g_dmg[id] = 0
	g_def[id] = 0
	g_hp[id] = 0
	g_spid[id] = 0
	g_pkt[id] = 0
	g_drop[id] = 0
	g_woj[id] = 0
	g_kam[id] = 0
	nazwa_gildi[id] = ""
	nazwa_zalozycial[id] = ""
	nick_gildia(id)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}
else if(ilosc_czlonkow[id]>1){
	wczytaj_gildia(id)
	menu_wywal(id)	
}

return PLUGIN_CONTINUE
}
public rozwiaz_gildie_menu(id)
{
new MyMenu=menu_create("Chcesz Usunac Gildie ??","rozwiaz_gildie");

menu_additem(MyMenu,"Tak","",0,_);
menu_additem(MyMenu,"Nie","",0,_);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

//zawsze pokaż opcję wyjścia
menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)

//kolor cyfry przycisku zmień na żółty
//menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r");

menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public rozwiaz_gildie(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
	menu_destroy(menu);
	otwarte_menu[id] = false
	return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item){
	case 0:{
		new iPlayers[ 32 ], iNum;
		new AuthID[35]
		
		get_players( iPlayers, iNum );
		
		new iPlayer;
		
		for( new i = 0; i < iNum; i++ )
		{
			iPlayer = iPlayers[ i ];
			
			if( iPlayer == id )
				continue;
			
			if(!equal(nazwa_gildi[id],nazwa_gildi[iPlayer]))
				continue;
			
			get_user_name(iPlayer,AuthID,34)
			new vaultkey[64]
			format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID);
			nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey);
			
			ColorChat(iPlayer,GREEN,"[*%s*]^x01 Gildia Usunieta",nazwa_gildi[iPlayer])
			
			nazwa_gildi[iPlayer] = ""
			nick_gildia(iPlayer)
		}
		get_user_name(id,AuthID,34)
		new vaultkey[64]
		format(vaultkey,63,"%s-GIL",AuthID);
		nvault_remove(g_gil_spr,vaultkey);
		new vaultkey1[64]
		format(vaultkey1,63,"%s-GTB",nazwa_gildi[id]);
		nvault_remove(g_gildia,vaultkey1);
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01 Gildia Usunieta",nazwa_gildi[id])
		nazwa_gildi[id] = ""
		nick_gildia(id)
	}
}
otwarte_menu[id] = false
return PLUGIN_HANDLED;

}
//////////////////menu//////////////
public rozdaj_skill(id)
{

new Msg1[50]
new Msg2[50]
new Msg3[50]
new Msg4[50]
new Msg6[50]

format(Msg6,49,"Rozdaj Punkty [%i]",g_pkt[id])

new MyMenu=menu_create(Msg6,"gildia_skill");

new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func");

new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func");

format(Msg1,49,"Zycie [%i] [+%i hp]",g_hp[id]/20,g_hp[id])
format(Msg2,49,"Atak [%i] [+%i dmg]",g_dmg[id],g_dmg[id])
format(Msg3,49,"Obrona [%i] [+%i def]",g_def[id],g_def[id])
format(Msg4,49,"Szybkosc [%i] [+%i speed]",g_spid[id]/35,g_spid[id])

if(g_pkt[id] && g_hp[id] <=140) menu_additem(MyMenu,Msg1,"",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,Msg1,"",0,nieaktywna);

if(g_pkt[id] && g_dmg[id] <=4) menu_additem(MyMenu,Msg2,"",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,Msg2,"",0,nieaktywna);

if(g_pkt[id] && g_def[id] <=4) menu_additem(MyMenu,Msg3,"",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,Msg3,"",0,nieaktywna);

if(g_pkt[id] && g_spid[id] <=80) menu_additem(MyMenu,Msg4,"",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,Msg4,"",0,nieaktywna);

if(g_pkt[id]>=2 && !g_drop[id] && g_kam[id]>250) menu_additem(MyMenu,"Podwojny Exp Gildi","",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,"Podwojny Exp Gildi [2 pkt i 250 kamieni]","",0,nieaktywna);

if(g_kam[id]>=0) menu_additem(MyMenu,"Zresetuj Staty (120 kamieni)(Nie Resetujesz Podwojnego Expa)","",0,aktywna);
else menu_additem(MyMenu,"Zresetuj Staty (120 kamieni)","",0,nieaktywna);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");

menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);

menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)

//kolor cyfry przycisku zmień na żółty
//menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"r");

menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public gildia_skill(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
	menu_destroy(menu);
	otwarte_menu[id] = false
	return PLUGIN_HANDLED;
}
switch(item){
	case 0:{
		g_hp[id]+=20
		g_pkt[id]--
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 1:{
		g_dmg[id]++
		g_pkt[id]--
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 2:{
		g_def[id]++
		g_pkt[id]--
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 3:{
		g_spid[id]+=35
		g_pkt[id]--
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 4:{
		g_drop[id]+=1
		g_pkt[id]-=2
		g_kam[id]-=250
		zapis_gildia(id,0)
	}
	case 5:{
		g_kam[id]-=0
		g_pkt[id]+=g_def[id]+g_dmg[id]+g_hp[id]/20+g_spid[id]/35
		g_def[id]=0
		g_dmg[id]=0
		g_spid[id]=0
		g_hp[id]=0
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz %i pkt.",nazwa_gildi[id],g_pkt[id])
		zapis_gildia(id,0)
	}
}
rozdaj_skill(id)
return PLUGIN_HANDLED;
}
//////////////wspolny exp///////////////
public daj_gildi_exp(id,exp)
{
switch(gildia_lvl[id])
{
	case 1: exp /=10
		case 2: exp /=9
		case 3: exp /=8
		case 4: exp /=7
		case 5: exp /=6
		case 6: exp /=5
		case 7: exp /=4
		case 8: exp /=3
		case 9: exp /=2
	}
if(g_drop[id]) exp*=2

for(new i=0; i<=32; i++)
{
	if(!is_user_connected(i))
		continue;
	if(!is_user_alive(i))
		continue;
	if(id==i)
		continue;
	if(equali(nazwa_gildi[i],"Brak"))
		continue;
	if(equali(nazwa_gildi[i],""))
		continue;
	if(!equal(nazwa_zalozycial[id],nazwa_zalozycial[i]))
		continue;
	
	if(exp<2)
		continue;
	
	Give_Xp(i,exp)
	
	ColorChat(i,GREEN,"+%i xp",exp)
}
}
//////////////////menu//////////////
public iDodaj(id)
{

new szDodaj[196];
read_args(szDodaj,charsmax(szDodaj))
remove_quotes(szDodaj)
if(is_str_num(szDodaj)) 
{
	new iIle = str_to_num(szDodaj)
	if(iIle >= player_xp[id]){
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz za malo xp.",nazwa_gildi[id])
		
		gildie(id)
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(get_playersnum()<2) {
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Za malo graczy na serwerze",nazwa_gildi[id])
		
		gildie(id)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(iIle < 2000){
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Minimalna wplata 2000.",nazwa_gildi[id])
		
		gildie(id)
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Wplaciles %i",nazwa_gildi[id],iIle)
	Give_Xp(id,-iIle)
	gildia_exp[id]+=iIle
	if (gildia_exp[id] > GildiaXP[gildia_lvl[id]])
	{	
		gildia_lvl[id]+=1
		g_pkt[id]++
	}
	zapis_gildia(id,0)
	
	wczytaj_wplata(id)
	wplata[id]+=iIle
	zapisz_wplata(id)
	
	
	
}
else{
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Tylko cyfry",nazwa_gildi[id])
	
	gildie(id)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public iDodaj1(id)
{

new szDodaj[196];
read_args(szDodaj,charsmax(szDodaj))
remove_quotes(szDodaj)
if(is_str_num(szDodaj)) 
{
	new iIle = str_to_num(szDodaj)
	if(iIle > player_kamien[id]){
		ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Masz za malo kamieni.",nazwa_gildi[id])
		
		gildie(id)
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Wplaciles %i",nazwa_gildi[id],iIle)
	g_kam[id]+=iIle
	player_kamien[id] -= iIle
	zapis_gildia(id,0)
	zapiszk(id)
}
else{
	ColorChat(id,GREEN,"[*%s*]^x01Tylko cyfry",nazwa_gildi[id])
	
	gildie(id)
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public za_mroz(attacker_id,id)
{
if(player_class[attacker_id] == Golem){
	
	if (!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if (totemstop[id]!=0)
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if (random_num(1,5) == 1)
	{
		totemstop[id] = 1
		brak_strzal[id] = 1 
		set_speedchange(id)
		set_renderchange(id)
		set_task(1.5,"pogolemie",id)
	}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public pogolemie(id)
{
totemstop[id] = 0
brak_strzal[id] = 0
set_speedchange(id)
set_renderchange(id)
}

Mogę się mylić, ale sprawdź


  • +
  • -
  • 1

Jeżeli Ci pomogłem, nie wahaj się i naciśnij  repup.jpg

 

 

Nie kłóć się z debilem.

Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a następnie pokona doświadczeniem.


#8 patryk9009

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 26.10.2013 13:53

Nie mozna scopilowac ;/

Ale + leci , prosilbym dalej o pomoc z tym 


Użytkownik patryk9009 edytował ten post 26.10.2013 13:53

  • +
  • -
  • 0

#9 patryk9009

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łodz
Offline

Napisano 06.12.2013 22:46

Ref


  • +
  • -
  • 0

#10 TyrTrek

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 07.12.2013 01:43

proszę http://amxx.pl/topic...-guilds-system/


JEŚLI POMOGŁEM DAJ +


#11 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.12.2013 12:51

chyba nie ta wersja diablo ;x


  • +
  • -
  • 0

#12 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:170
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 08.12.2013 12:44

nie można skompilować bo nie dodaliście nowych zmiennych które tam się w kodzie pojawiają -.- 


  • +
  • -
  • 0

I love street workout <3 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych