Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Darek_pl - zdjęcie

Darek_pl

Rejestracja: 14.05.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.09.2015 17:38
-----

#675398 Prośba o napisanie VIP

Napisane przez Petpat w 16.12.2014 17:14

Teraz wszystko działa, zapomniałem usunąć, bo rejestrowałem komendy ale tylko do testów, po czym zapomniałem wywalić komendy, i wywalało błąd, teraz wszystko jest w porządku wszystko działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#674975 Prośba o napisanie VIP

Napisane przez Petpat w 13.12.2014 23:23

Chyba nic nie pominąłem, także łap :)

 

Dodałem także wczytywanie różnych rzeczy z pliku ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#669215 RoundSound by Lenka (7)

Napisane przez Lenka w 06.11.2014 13:35

  • Ilość kawałków 25
  • Typ dźwięku .mp3 /120/256/320 kbps
  • Długość utworów 14 - 18 sek

 

 

 

^D^ UTWORY ^D^

 

1. Africa Bombata - Marina Fetamina (Martin Dee Angelo ReMix)


2. Bon Jovi - It's My Life (Relanium & DJ Dnk ReMix)


3. Brooklyn Bounce & DafHouse - Canda (SonIK ReMix)


4. Cash Cash - Surrender (Tritonal ReMix)


5. Diana Francesca - Tequila (Stephan F ReMix)


6. Dillon Francis & DJ Snake - Get Low


7. Indila - S.O.S (Endriu Two Bootleg)


8. Joe Berte & Don Cash - Batuka (Daniel Tek Video Edit ReMix)


9. Lolita - Perfect Joli Garcon (Dj Hakan Summer Mash-Up)


10. Lolita Jolie - Non Non Non (Gordon & Doyle Organ Mix)


11. Lykke Li - I Follow Rivers (NEXBOY Is Funk Bootleg)


12. Mario Bischin Ft. Donk - Sexy Mama (Extended)


13. Martini Monroe & Steve Moralezz - Let The Sunshine (Mg ReMix)


14. Mirami - Amore Eh Oh (Extended Mix)


15. Nicki Minaj - Pound The Alarm (DJ Igor PradAA ReMix)

 

16. NoizBasses &. SPHUD - Went To The Club (Dirty Palm ReMix)


17. Rihanna Ft. David Guetta - Right Now


18. Roy Orbison - Oh! Pretty Woman (Paul Johns ''4 Fun'' Extended Mix)


19. Sub Focus Ft Alice Gold - Out The Blue


20. TAITO - Bounce (Softplay ReMix)


21. Tale & Dutch Ft. Aziza & P.Moody - Ballerina (Pop Radio Edit)


22. Tom Reason Vs. Boney M - Rasputin


23. Tulisa - Young


24. Usher - Yeah (Catwork 100s Series ReMix)


25. WTF! - Da Bop (Extended Mix)

 

 

 

PRZESŁUCHAJ:
http://www31.zippysh...4943/file.html#
 

 

 

 

 

a potem

 

POBIERZ:

http://www44.zippysh...87805/file.html


 

 

*Wszystkie RSy które tutaj wrzucam są zrobione przeze mnie :crazy:


  • +
  • -
  • 6


#674534 1# RoundSound Mix 2014 [By MaxioR]

Napisane przez MaxioR w 10.12.2014 16:41

Tej 7 nutki nie mogę wyszukać, dasz tytuł do tej orginalnej nutki ? ;)

 

 

 

proszę oto link do pobrania całej paczki http://www1.zippysha.../file.html leczjeżeli chcesz tylko 7 to tu jest http://www57.zippyshare.com/v/35752066/file.html


  • +
  • -
  • 2


#673846 1# RoundSound Mix 2014 [By MaxioR]

Napisane przez MaxioR w 05.12.2014 23:36

opis

  • Ilość kawałków 13
  • Typ dźwięku .mp3
  • Długość utworów Max 17 sekund

Tytuły


1-Dj GRUBCIO o my god (Officjal Remix)
2-Da Tweekaz Ft. Elke Diels - Letting Go
3-Femme - Mecca (Original Mix)
4-Iggy Azalea feat Rita Ora - Black Widow (Justin Prime Remix) speed
5-KROSTTER - WHAT GOZILO (MIX)
6-Lilly Wood, The Prick, Robin Schulz, Hardwel vs. Hans-O-Matil-Prayer In C (QWAZAR Bootleg)
7-PATRYK Van DYKEY 000
8-Patryk Van DYKEY Brooklyn Bounce -Bass Beats & Meloody (mash-up)000
9-Psyko Punkz - BassBoom
10-Ran-D Ft. E-Life - The Hunt (Intents 2014 Anthem)
11-Robin Schulz Ft. Jasmine Thompson - Sun Goes Down (Radio Mix) 
12-Westbam - Agharta (Sebastien Luminous 2k14 Reworked Remix) 
13-Will Sparks - Ah Yeah So What (feat. Wiley & Elen Levon) [FULL VERSION]

 

 inne informacje
Postanowiłem przygotować swoją paczkę, bo ile razy można tylko czekać aż ktoś doda, mam nadzieje, że się spodoba

download

http://www22.zippysh...08817/file.html

 

Odsłuch



  • +
  • -
  • 3


#1804 Włączenie/Wyłączenie pluginów na danej mapie

Napisane przez bicek w 02.03.2008 06:26

Włączenie/Wyłączenie pluginów na danej mapie jest bardzo proste, wystarczy w addons/amxmodx/configs zrobić nowy folder o nazwie maps a w nim plik o nazwie plugins-nazwa_mapy.ini, otwieramy go i dopisujemy pluginy w taki sam sposób jak do plugins.ini. Oprócz tego możemy także wyłączyć pluginy które są już włączone w plugins.ini na danej mapie, w pliku plugins-nazwa_mapy.ini dopisujemy:
plugin_którego_nie_chcemy.amxx disabled

Przykład:
Załóżmy, że na mapie de_dust chcemy mieć włączone warcraft3.amxx i csdm.amxx a nie chcemy atac.2.5.5.5.amxx, amxx_atac_cfg.1.1.09.amxx i server_rules.amxx
W addons/amxmodx/configs/maps robimy plik o nazwie plugins-de_dust.ini i dopisujemy do niego:
warcraft3.amxx
csdm.amxx
atac.2.5.5.5.amxx disabled
amxx_atac_cfg.1.1.09.amxx disabled
server_rules.amxx disabled

Możemy też ustawić pluginy dla danych grup map wystarczy, ze zamiast plugins-de_dust.ini nazwiesz plik plugins-de.ini i od tej pory na wszystkich mapach zaczynających się na de_ będą te pluginy (wymagany AMXX 1.8.0 lub nowszy).


#634554 [ROZWIĄZANE] VIP na BF2

Napisane przez KRAKOW w 25.04.2014 11:29

Zrobione za pomocą VIP Generator więc nie powinno być problemów. Wszystko tak jak chciałeś :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0


#559569 [WinAPI] Generator klas

Napisane przez Unstopp w 30.07.2013 10:07

Przedstawiam Wam taki mój malutki projekt pisany w 2 dni po 3 - 4 godziny. Jest to mianowicie prosty generator klas do COD MOD'a z podstawowymi funkcjami. Jeśli program się przyjmie, będę je oczywiście na bieżąco rozbudowywał.

 

Na razie generator wygeneruje Nam:

 

- własną nazwę klasy

- własny opis klasy

- własne punkty statystyki

- możliwość dania klasie broni głównej, pobocznej, dodatkowej

- możliwość nadania klasie przezroczystości

- możliwość nadania klasie multijumpu

- możliwość nadania klasie flagę premium

- możliwość nadania klasie grawitacji

- możliwość nadania klasie natychmiastowego zabicia z noża

 

Czego natomiast generator nie potrafi (oczywiście będzie to poprawione w kolejnych wersjach)?:

 

- nie potrafi wybrać więcej niż jedną broń z każdego zestawu (głównej, dodatkowej, pobocznej)

- nie ma innych funkcji takich jak rakiety, dynamity, miny etc. (jednak będzie to w wersji 0.2)

- ma brzydki wygląd (jednak w kolejnych wersjach zmienię to)

- generuje tylko kod źródłowy, nie kompilując go (co zrobię z wykorzystaniem cURL'a w następnych wersjach)

 

Tak jak pisałem funkcji jest na razie dość mało, ale to dlatego, że aplikacja jest dopiero w fazie Alpha. Chcę znać Wasze opinie, czy takie coś Wam użytkownikom by się przydało i czy opłaca się to w ogóle kontynuować :D

 

Link do wersji 0.1 Alpha:

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#633263 Prośba o klase Assasin i jedną inną

Napisane przez Warjat w 19.04.2014 22:59

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 
        
new const nazwa[]   = "Asasin[Premium]";
new const opis[]    = " malo widzialny podczas kucania , +15 dmg z mp5 , 2 skoki ,1 apteczka";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 30;
    
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
	
	register_think("medkit", "Think_Apteczki");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{

	sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(entApteczki > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entApteczki);
		entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Asasin[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
	ma_klase[id] = true;
	
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 1 apteczki na runde!");
	}
	else
	{

		ilosc_apteczek_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
		drop_to_floor(ent);


		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	}
}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); // Niewidzialność podczas kucania
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 1; // Ilość apteczek
}

public Think_Apteczki(ent)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;

			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
		}

		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

 	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white_apteczki );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();

	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


	return PLUGIN_CONTINUE;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			
		if(weapon == CSW_MP5NAVY)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 2


#634019 [ROZWIĄZANE] Co może blokować puszczanie rakiet w silniku

Napisane przez Andrzejek w 22.04.2014 14:00

Sprawdź

 

Załączony plik  codclass_Kowal.sma   6,16 KB  26 Ilość pobrań
  codclass_Kowal.amxx

 

Załączony plik  codclass_wsparcieogniowe.sma   3,22 KB  31 Ilość pobrań
  codclass_wsparcieogniowe.amxx


  • +
  • -
  • 1


#633973 [ROZWIĄZANE] Co może blokować puszczanie rakiet w silniku

Napisane przez Andrzejek w 22.04.2014 11:44

Sprawdź czy w klasie która ma mieć rakiety lub przedmiocie masz dodany public odpowiadający za użycie cod_class_skill_used lub cod_perk_used lub podeśli wszystkie klasy i itemy która mają rakiety.


  • +
  • -
  • 1


#633987 [ROZWIĄZANE] Co może blokować puszczanie rakiet w silniku

Napisane przez Warjat w 22.04.2014 12:08

Masz 2 klasy 

 

Nie wiem czemu taki jest błąd ale jak dodam podstawowy silnik bez edycji itp to jest normalnie dlatego z stąd wniosek że coś w silniku nie tak

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#632037 Klasa Hardcore

Napisane przez Warjat w 14.04.2014 12:50

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Wytrenowany Hardcore";
new const opis[]    = "Klasa jest całkowicie niewidzialna  ma 1hp na stałe i 1/1 z noza(PPM)";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("Health", "Health", "be")
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Wytrenowany Hardcore] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
	set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp

	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}
public Health(id)

{
	if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)

	{
		set_user_health(id, 1);  //Tutaj cyfra 1, także ustala hp
	}
}

Zobacz czy działą


  • +
  • -
  • 1


#631982 [ROZWIĄZANE] [Pytanie] Wysyłanie wiadomości z serwera na forum

Napisane przez Warjat w 13.04.2014 22:42

Witam na jednym serwerze zauważyłem że pod komendą /admin jest wysyłanie wiadomości z serwera na forum do administracji 

 

Czy ktoś może mnie oświecić jak takie coś wykonać i co powinienem wiedzieć ? 

 

 

Z góry dziękuję 


  • +
  • -
  • 1


#632006 [ROZWIĄZANE] [Pytanie] Wysyłanie wiadomości z serwera na forum

Napisane przez Warjat w 14.04.2014 06:49

@ Up przemo

 

2x UP zobaczę to co podałeś, przerobię i dam znać jak coś no chyba, że DarkGL coś wymyśli ;)


  • +
  • -
  • 1