Teraz wszystko działa, zapomniałem usunąć, bo rejestrowałem komendy ale tylko do testów, po czym zapomniałem wywalić komendy, i wywalało błąd, teraz wszystko jest w porządku wszystko działa
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Darek_pl
Rejestracja: 14.05.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.09.2015 17:38





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 22
- Odwiedzin: 2 859
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
zary
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#675398 Prośba o napisanie VIP
Napisane przez Petpat
w 16.12.2014 17:14
#674975 Prośba o napisanie VIP
Napisane przez Petpat
w 13.12.2014 23:23
Chyba nic nie pominąłem, także łap
Dodałem także wczytywanie różnych rzeczy z pliku
Załączone pliki
-
vip.sma 14,5 KB 36 Ilość pobrań
vip.amxx
-
cvar_vip.cfg 792 bajtów 37 Ilość pobrań
#669215 RoundSound by Lenka (7)
Napisane przez Lenka
w 06.11.2014 13:35
- Ilość kawałków 25
- Typ dźwięku .mp3 /120/256/320 kbps
- Długość utworów 14 - 18 sek
UTWORY
1. Africa Bombata - Marina Fetamina (Martin Dee Angelo ReMix)
2. Bon Jovi - It's My Life (Relanium & DJ Dnk ReMix)
3. Brooklyn Bounce & DafHouse - Canda (SonIK ReMix)
4. Cash Cash - Surrender (Tritonal ReMix)
5. Diana Francesca - Tequila (Stephan F ReMix)
6. Dillon Francis & DJ Snake - Get Low
7. Indila - S.O.S (Endriu Two Bootleg)
8. Joe Berte & Don Cash - Batuka (Daniel Tek Video Edit ReMix)
9. Lolita - Perfect Joli Garcon (Dj Hakan Summer Mash-Up)
10. Lolita Jolie - Non Non Non (Gordon & Doyle Organ Mix)
11. Lykke Li - I Follow Rivers (NEXBOY Is Funk Bootleg)
12. Mario Bischin Ft. Donk - Sexy Mama (Extended)
13. Martini Monroe & Steve Moralezz - Let The Sunshine (Mg ReMix)
14. Mirami - Amore Eh Oh (Extended Mix)
15. Nicki Minaj - Pound The Alarm (DJ Igor PradAA ReMix)
16. NoizBasses &. SPHUD - Went To The Club (Dirty Palm ReMix)
17. Rihanna Ft. David Guetta - Right Now
18. Roy Orbison - Oh! Pretty Woman (Paul Johns ''4 Fun'' Extended Mix)
19. Sub Focus Ft Alice Gold - Out The Blue
20. TAITO - Bounce (Softplay ReMix)
21. Tale & Dutch Ft. Aziza & P.Moody - Ballerina (Pop Radio Edit)
22. Tom Reason Vs. Boney M - Rasputin
23. Tulisa - Young
24. Usher - Yeah (Catwork 100s Series ReMix)
25. WTF! - Da Bop (Extended Mix)
PRZESŁUCHAJ:
http://www31.zippysh...4943/file.html#
a potem
POBIERZ:
http://www44.zippysh...87805/file.html
*Wszystkie RSy które tutaj wrzucam są zrobione przeze mnie
#674534 1# RoundSound Mix 2014 [By MaxioR]
Napisane przez MaxioR
w 10.12.2014 16:41
Tej 7 nutki nie mogę wyszukać, dasz tytuł do tej orginalnej nutki ?
proszę oto link do pobrania całej paczki http://www1.zippysha.../file.html leczjeżeli chcesz tylko 7 to tu jest http://www57.zippyshare.com/v/35752066/file.html
#673846 1# RoundSound Mix 2014 [By MaxioR]
Napisane przez MaxioR
w 05.12.2014 23:36
- Ilość kawałków 13
- Typ dźwięku .mp3
- Długość utworów Max 17 sekund
1-Dj GRUBCIO o my god (Officjal Remix)
2-Da Tweekaz Ft. Elke Diels - Letting Go
3-Femme - Mecca (Original Mix)
4-Iggy Azalea feat Rita Ora - Black Widow (Justin Prime Remix) speed
5-KROSTTER - WHAT GOZILO (MIX)
6-Lilly Wood, The Prick, Robin Schulz, Hardwel vs. Hans-O-Matil-Prayer In C (QWAZAR Bootleg)
7-PATRYK Van DYKEY 000
8-Patryk Van DYKEY Brooklyn Bounce -Bass Beats & Meloody (mash-up)000
9-Psyko Punkz - BassBoom
10-Ran-D Ft. E-Life - The Hunt (Intents 2014 Anthem)
11-Robin Schulz Ft. Jasmine Thompson - Sun Goes Down (Radio Mix)
12-Westbam - Agharta (Sebastien Luminous 2k14 Reworked Remix)
13-Will Sparks - Ah Yeah So What (feat. Wiley & Elen Levon) [FULL VERSION]
Postanowiłem przygotować swoją paczkę, bo ile razy można tylko czekać aż ktoś doda, mam nadzieje, że się spodoba
http://www22.zippysh...08817/file.html
Odsłuch
#1804 Włączenie/Wyłączenie pluginów na danej mapie
Napisane przez
bicek
w 02.03.2008 06:26
plugin_którego_nie_chcemy.amxx disabled
Przykład:
Załóżmy, że na mapie de_dust chcemy mieć włączone warcraft3.amxx i csdm.amxx a nie chcemy atac.2.5.5.5.amxx, amxx_atac_cfg.1.1.09.amxx i server_rules.amxx
W addons/amxmodx/configs/maps robimy plik o nazwie plugins-de_dust.ini i dopisujemy do niego:
warcraft3.amxx csdm.amxx atac.2.5.5.5.amxx disabled amxx_atac_cfg.1.1.09.amxx disabled server_rules.amxx disabled
Możemy też ustawić pluginy dla danych grup map wystarczy, ze zamiast plugins-de_dust.ini nazwiesz plik plugins-de.ini i od tej pory na wszystkich mapach zaczynających się na de_ będą te pluginy (wymagany AMXX 1.8.0 lub nowszy).
#559569 [WinAPI] Generator klas
Napisane przez Unstopp
w 30.07.2013 10:07
Przedstawiam Wam taki mój malutki projekt pisany w 2 dni po 3 - 4 godziny. Jest to mianowicie prosty generator klas do COD MOD'a z podstawowymi funkcjami. Jeśli program się przyjmie, będę je oczywiście na bieżąco rozbudowywał.
Na razie generator wygeneruje Nam:
- własną nazwę klasy
- własny opis klasy
- własne punkty statystyki
- możliwość dania klasie broni głównej, pobocznej, dodatkowej
- możliwość nadania klasie przezroczystości
- możliwość nadania klasie multijumpu
- możliwość nadania klasie flagę premium
- możliwość nadania klasie grawitacji
- możliwość nadania klasie natychmiastowego zabicia z noża
Czego natomiast generator nie potrafi (oczywiście będzie to poprawione w kolejnych wersjach)?:
- nie potrafi wybrać więcej niż jedną broń z każdego zestawu (głównej, dodatkowej, pobocznej)
- nie ma innych funkcji takich jak rakiety, dynamity, miny etc. (jednak będzie to w wersji 0.2)
- ma brzydki wygląd (jednak w kolejnych wersjach zmienię to)
- generuje tylko kod źródłowy, nie kompilując go (co zrobię z wykorzystaniem cURL'a w następnych wersjach)
Tak jak pisałem funkcji jest na razie dość mało, ale to dlatego, że aplikacja jest dopiero w fazie Alpha. Chcę znać Wasze opinie, czy takie coś Wam użytkownikom by się przydało i czy opłaca się to w ogóle kontynuować
Link do wersji 0.1 Alpha:
Załączone pliki
-
Generator klas.rar 51,22 KB 476 Ilość pobrań
#633263 Prośba o klase Assasin i jedną inną
Napisane przez Warjat
w 19.04.2014 22:59
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Asasin[Premium]"; new const opis[] = " malo widzialny podczas kucania , +15 dmg z mp5 , 2 skoki ,1 apteczka"; new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 30; new sprite_white_apteczki; new ilosc_apteczek_gracza[33]; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); register_think("medkit", "Think_Apteczki"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public plugin_precache() { sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr"); precache_model("models/w_medkit.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit"); while(entApteczki > 0) { if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entApteczki); entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Asasin[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_apteczek_gracza[id] = 1; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_apteczek_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Masz tylko 1 apteczki na runde!"); } else { ilosc_apteczek_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit"); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1); entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl"); set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ; drop_to_floor(ent); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1); } } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); // Niewidzialność podczas kucania } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Apteczki(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_apteczek_gracza[id] = 1; // Ilość apteczek } public Think_Apteczki(ent) { if(!is_valid_ent(ent)) return PLUGIN_CONTINUE; new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new dist = 300; new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5); if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1) { new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue; new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid); new zdrowie = get_user_health(pid); new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0; if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie); } entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ); new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(forigin[i]); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + dist ); write_coord( iOrigin[2] + dist ); write_short( sprite_white_apteczki ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 0 ); // speed message_end(); entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5); return PLUGIN_CONTINUE; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_MP5NAVY) cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
#634019 [ROZWIĄZANE] Co może blokować puszczanie rakiet w silniku
Napisane przez Andrzejek
w 22.04.2014 14:00
Sprawdź
codclass_Kowal.sma 6,16 KB 26 Ilość pobrań
codclass_Kowal.amxx
codclass_wsparcieogniowe.sma 3,22 KB 31 Ilość pobrań
codclass_wsparcieogniowe.amxx
#633973 [ROZWIĄZANE] Co może blokować puszczanie rakiet w silniku
Napisane przez Andrzejek
w 22.04.2014 11:44
#633987 [ROZWIĄZANE] Co może blokować puszczanie rakiet w silniku
Napisane przez Warjat
w 22.04.2014 12:08
Masz 2 klasy
Nie wiem czemu taki jest błąd ale jak dodam podstawowy silnik bez edycji itp to jest normalnie dlatego z stąd wniosek że coś w silniku nie tak
Załączone pliki
-
codclass_Kowal.sma 5,97 KB 73 Ilość pobrań
codclass_Kowal.amxx
-
codclass_wsparcieogniowe.sma 3,22 KB 63 Ilość pobrań
codclass_wsparcieogniowe.amxx
#632037 Klasa Hardcore
Napisane przez Warjat
w 14.04.2014 12:50
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fun> new const nazwa[] = "Wytrenowany Hardcore"; new const opis[] = "Klasa jest całkowicie niewidzialna ma 1hp na stałe i 1/1 z noza(PPM)"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("Health", "Health", "be") } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[Wytrenowany Hardcore] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public Health(id) { if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1) { set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp } }
Zobacz czy działą
#631982 [ROZWIĄZANE] [Pytanie] Wysyłanie wiadomości z serwera na forum
Napisane przez Warjat
w 13.04.2014 22:42
#632006 [ROZWIĄZANE] [Pytanie] Wysyłanie wiadomości z serwera na forum
Napisane przez Warjat
w 14.04.2014 06:49
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Darek_pl
- Regulamin