Teraz wszystko działa, zapomniałem usunąć, bo rejestrowałem komendy ale tylko do testów, po czym zapomniałem wywalić komendy, i wywalało błąd, teraz wszystko jest w porządku wszystko działa
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Darek_pl
Rejestracja: 14.05.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.09.2015 17:38




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 22
- Odwiedzin: 2 993
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
zary
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#675398 Prośba o napisanie VIP
Napisane przez Petpat
w 16.12.2014 17:14
#674975 Prośba o napisanie VIP
Napisane przez Petpat
w 13.12.2014 23:23
Chyba nic nie pominąłem, także łap ![]()
Dodałem także wczytywanie różnych rzeczy z pliku ![]()
Załączone pliki
-
vip.sma 14,5 KB 37 Ilość pobrań
vip.amxx
-
cvar_vip.cfg 792 bajtów 38 Ilość pobrań
#669215 RoundSound by Lenka (7)
Napisane przez Lenka
w 06.11.2014 13:35
- Ilość kawałków 25
- Typ dźwięku .mp3 /120/256/320 kbps
- Długość utworów 14 - 18 sek
UTWORY ![]()
1. Africa Bombata - Marina Fetamina (Martin Dee Angelo ReMix)
2. Bon Jovi - It's My Life (Relanium & DJ Dnk ReMix)
3. Brooklyn Bounce & DafHouse - Canda (SonIK ReMix)
4. Cash Cash - Surrender (Tritonal ReMix)
5. Diana Francesca - Tequila (Stephan F ReMix)
6. Dillon Francis & DJ Snake - Get Low
7. Indila - S.O.S (Endriu Two Bootleg)
8. Joe Berte & Don Cash - Batuka (Daniel Tek Video Edit ReMix)
9. Lolita - Perfect Joli Garcon (Dj Hakan Summer Mash-Up)
10. Lolita Jolie - Non Non Non (Gordon & Doyle Organ Mix)
11. Lykke Li - I Follow Rivers (NEXBOY Is Funk Bootleg)
12. Mario Bischin Ft. Donk - Sexy Mama (Extended)
13. Martini Monroe & Steve Moralezz - Let The Sunshine (Mg ReMix)
14. Mirami - Amore Eh Oh (Extended Mix)
15. Nicki Minaj - Pound The Alarm (DJ Igor PradAA ReMix)
16. NoizBasses &. SPHUD - Went To The Club (Dirty Palm ReMix)
17. Rihanna Ft. David Guetta - Right Now
18. Roy Orbison - Oh! Pretty Woman (Paul Johns ''4 Fun'' Extended Mix)
19. Sub Focus Ft Alice Gold - Out The Blue
20. TAITO - Bounce (Softplay ReMix)
21. Tale & Dutch Ft. Aziza & P.Moody - Ballerina (Pop Radio Edit)
22. Tom Reason Vs. Boney M - Rasputin
23. Tulisa - Young
24. Usher - Yeah (Catwork 100s Series ReMix)
25. WTF! - Da Bop (Extended Mix)
PRZESŁUCHAJ:
http://www31.zippysh...4943/file.html#
a potem
POBIERZ:
http://www44.zippysh...87805/file.html
*Wszystkie RSy które tutaj wrzucam są zrobione przeze mnie ![]()
#674534 1# RoundSound Mix 2014 [By MaxioR]
Napisane przez MaxioR
w 10.12.2014 16:41
Tej 7 nutki nie mogę wyszukać, dasz tytuł do tej orginalnej nutki ?
proszę oto link do pobrania całej paczki http://www1.zippysha.../file.html leczjeżeli chcesz tylko 7 to tu jest http://www57.zippyshare.com/v/35752066/file.html
#673846 1# RoundSound Mix 2014 [By MaxioR]
Napisane przez MaxioR
w 05.12.2014 23:36

- Ilość kawałków 13
- Typ dźwięku .mp3
- Długość utworów Max 17 sekund
1-Dj GRUBCIO o my god (Officjal Remix)
2-Da Tweekaz Ft. Elke Diels - Letting Go
3-Femme - Mecca (Original Mix)
4-Iggy Azalea feat Rita Ora - Black Widow (Justin Prime Remix) speed
5-KROSTTER - WHAT GOZILO (MIX)
6-Lilly Wood, The Prick, Robin Schulz, Hardwel vs. Hans-O-Matil-Prayer In C (QWAZAR Bootleg)
7-PATRYK Van DYKEY 000
8-Patryk Van DYKEY Brooklyn Bounce -Bass Beats & Meloody (mash-up)000
9-Psyko Punkz - BassBoom
10-Ran-D Ft. E-Life - The Hunt (Intents 2014 Anthem)
11-Robin Schulz Ft. Jasmine Thompson - Sun Goes Down (Radio Mix)
12-Westbam - Agharta (Sebastien Luminous 2k14 Reworked Remix)
13-Will Sparks - Ah Yeah So What (feat. Wiley & Elen Levon) [FULL VERSION]

Postanowiłem przygotować swoją paczkę, bo ile razy można tylko czekać aż ktoś doda, mam nadzieje, że się spodoba

http://www22.zippysh...08817/file.html
Odsłuch
#1804 Włączenie/Wyłączenie pluginów na danej mapie
Napisane przez
bicek
w 02.03.2008 06:26
plugin_którego_nie_chcemy.amxx disabled
Przykład:
Załóżmy, że na mapie de_dust chcemy mieć włączone warcraft3.amxx i csdm.amxx a nie chcemy atac.2.5.5.5.amxx, amxx_atac_cfg.1.1.09.amxx i server_rules.amxx
W addons/amxmodx/configs/maps robimy plik o nazwie plugins-de_dust.ini i dopisujemy do niego:
warcraft3.amxx csdm.amxx atac.2.5.5.5.amxx disabled amxx_atac_cfg.1.1.09.amxx disabled server_rules.amxx disabled
Możemy też ustawić pluginy dla danych grup map wystarczy, ze zamiast plugins-de_dust.ini nazwiesz plik plugins-de.ini i od tej pory na wszystkich mapach zaczynających się na de_ będą te pluginy (wymagany AMXX 1.8.0 lub nowszy).
#559569 [WinAPI] Generator klas
Napisane przez Unstopp
w 30.07.2013 10:07
Przedstawiam Wam taki mój malutki projekt pisany w 2 dni po 3 - 4 godziny. Jest to mianowicie prosty generator klas do COD MOD'a z podstawowymi funkcjami. Jeśli program się przyjmie, będę je oczywiście na bieżąco rozbudowywał.
Na razie generator wygeneruje Nam:
- własną nazwę klasy
- własny opis klasy
- własne punkty statystyki
- możliwość dania klasie broni głównej, pobocznej, dodatkowej
- możliwość nadania klasie przezroczystości
- możliwość nadania klasie multijumpu
- możliwość nadania klasie flagę premium
- możliwość nadania klasie grawitacji
- możliwość nadania klasie natychmiastowego zabicia z noża
Czego natomiast generator nie potrafi (oczywiście będzie to poprawione w kolejnych wersjach)?:
- nie potrafi wybrać więcej niż jedną broń z każdego zestawu (głównej, dodatkowej, pobocznej)
- nie ma innych funkcji takich jak rakiety, dynamity, miny etc. (jednak będzie to w wersji 0.2)
- ma brzydki wygląd (jednak w kolejnych wersjach zmienię to)
- generuje tylko kod źródłowy, nie kompilując go (co zrobię z wykorzystaniem cURL'a w następnych wersjach)
Tak jak pisałem funkcji jest na razie dość mało, ale to dlatego, że aplikacja jest dopiero w fazie Alpha. Chcę znać Wasze opinie, czy takie coś Wam użytkownikom by się przydało i czy opłaca się to w ogóle kontynuować ![]()
Link do wersji 0.1 Alpha:
Załączone pliki
-
Generator klas.rar 51,22 KB 479 Ilość pobrań
#633263 Prośba o klase Assasin i jedną inną
Napisane przez Warjat
w 19.04.2014 22:59
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Asasin[Premium]";
new const opis[] = " malo widzialny podczas kucania , +15 dmg z mp5 , 2 skoki ,1 apteczka";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 30;
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
register_think("medkit", "Think_Apteczki");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Asasin[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Masz tylko 1 apteczki na runde!");
}
else
{
ilosc_apteczek_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); // Niewidzialność podczas kucania
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Apteczki(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_apteczek_gracza[id] = 1; // Ilość apteczek
}
public Think_Apteczki(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;
new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white_apteczki );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_MP5NAVY)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
#634019 [ROZWIĄZANE] Co może blokować puszczanie rakiet w silniku
Napisane przez Andrzejek
w 22.04.2014 14:00
Sprawdź
codclass_Kowal.sma 6,16 KB 28 Ilość pobrań
codclass_Kowal.amxx
codclass_wsparcieogniowe.sma 3,22 KB 35 Ilość pobrań
codclass_wsparcieogniowe.amxx
#633973 [ROZWIĄZANE] Co może blokować puszczanie rakiet w silniku
Napisane przez Andrzejek
w 22.04.2014 11:44
#633987 [ROZWIĄZANE] Co może blokować puszczanie rakiet w silniku
Napisane przez Warjat
w 22.04.2014 12:08
Masz 2 klasy
Nie wiem czemu taki jest błąd ale jak dodam podstawowy silnik bez edycji itp to jest normalnie dlatego z stąd wniosek że coś w silniku nie tak
Załączone pliki
-
codclass_Kowal.sma 5,97 KB 76 Ilość pobrań
codclass_Kowal.amxx
-
codclass_wsparcieogniowe.sma 3,22 KB 66 Ilość pobrań
codclass_wsparcieogniowe.amxx
#632037 Klasa Hardcore
Napisane przez Warjat
w 14.04.2014 12:50
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Wytrenowany Hardcore";
new const opis[] = "Klasa jest całkowicie niewidzialna ma 1hp na stałe i 1/1 z noza(PPM)";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Health", "Health", "be")
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Wytrenowany Hardcore] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public Health(id)
{
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)
{
set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp
}
}
Zobacz czy działą
#631982 [ROZWIĄZANE] [Pytanie] Wysyłanie wiadomości z serwera na forum
Napisane przez Warjat
w 13.04.2014 22:42
#632006 [ROZWIĄZANE] [Pytanie] Wysyłanie wiadomości z serwera na forum
Napisane przez Warjat
w 14.04.2014 06:49
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Darek_pl
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
