Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
C++

[WinAPI] Generator klasProsty generator klas, który mam nadzieję będzie rozbudowywany

c++ generator klas prosty funkcje kubek3898

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Unstopp

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 30.07.2013 10:07

*
Popularny

Przedstawiam Wam taki mój malutki projekt pisany w 2 dni po 3 - 4 godziny. Jest to mianowicie prosty generator klas do COD MOD'a z podstawowymi funkcjami. Jeśli program się przyjmie, będę je oczywiście na bieżąco rozbudowywał.

 

Na razie generator wygeneruje Nam:

 

- własną nazwę klasy

- własny opis klasy

- własne punkty statystyki

- możliwość dania klasie broni głównej, pobocznej, dodatkowej

- możliwość nadania klasie przezroczystości

- możliwość nadania klasie multijumpu

- możliwość nadania klasie flagę premium

- możliwość nadania klasie grawitacji

- możliwość nadania klasie natychmiastowego zabicia z noża

 

Czego natomiast generator nie potrafi (oczywiście będzie to poprawione w kolejnych wersjach)?:

 

- nie potrafi wybrać więcej niż jedną broń z każdego zestawu (głównej, dodatkowej, pobocznej)

- nie ma innych funkcji takich jak rakiety, dynamity, miny etc. (jednak będzie to w wersji 0.2)

- ma brzydki wygląd (jednak w kolejnych wersjach zmienię to)

- generuje tylko kod źródłowy, nie kompilując go (co zrobię z wykorzystaniem cURL'a w następnych wersjach)

 

Tak jak pisałem funkcji jest na razie dość mało, ale to dlatego, że aplikacja jest dopiero w fazie Alpha. Chcę znać Wasze opinie, czy takie coś Wam użytkownikom by się przydało i czy opłaca się to w ogóle kontynuować :D

 

Link do wersji 0.1 Alpha:

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.07.2013 13:31

Source ;) ?


  • +
  • -
  • 1

#3 Unstopp

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:48
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 30.07.2013 14:55

Napisałem na PW :). Nie będę podawał go tutaj, bo chcę udostępnić go dopiero albo przy finalnej wersji, albo przy porzuceniu projektu (na prawdę nie macie czego żałować, paskudnie napisany :D)


  • +
  • -
  • 0

#4 Rodzyn

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 140
Zaawansowany

  • Postów:560
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 31.07.2013 06:56

Kurde. właśnie miałem nad takim czymś pracować :) Wyprzedziłeś mnie xD

 

Ale co tam, ja mam trochę pomysłów na fajne dodatki więc jak ukończę to też wrzucę :)

 

@edit.

 

Takie małe uwagi odemnie:

1. Przy włączaniu aplikacji jest około 5 okienek z informacjami -_-. Nie dało by radę w jedno ale trochę mniejszą czcionką i z przerwami typu "______"

2. Wyłączenie wiersza poleceń w tle :)

3. Trochę bardziej ładniej kolorystycznie :D

4. Możliwość zaznaczenia więcej niż jednej broni :)

5. Przy informacji "Nie wypełniłeś podstawowych pól" mógłbym dodać informację które, bo np. jakiś tam zielony nie będzie wiedział o co chodzi.

6. Odznacz wymagania uzupełnienia Statystyk - jeżeli nie ma danych w tych tabelach to niech program automatycznie ustawi na 0

7. Znacznie rozszerz tabelkę zawierającą kod źródłowy :)

 

To tyle ode mnie, wow trochę się rozpisałem :)

 

Pozdrawiam

Rodzyn


Użytkownik Rodzyn edytował ten post 31.07.2013 07:04

  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.10.2013 17:09

Jakby ktoś chciał źródło, to podaję lokalizację:

C:/Users/laptop/Documents/Projekty C++/Generator klas


#6 #3Skille Grease'M

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 02.03.2015 13:29

Przydaje się. Oczywiścię leci +


  • +
  • -
  • 0

3Skille.pl

Wyjątkowa sieć serwerów

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: c++, generator, klas, prosty, funkcje, kubek3898

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych