/cstrike/addons/amxmodx/configs/advertisements.ini
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
0-0-0
Rejestracja: 04.05.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.07.2016 10:41





O mnie
strona o mnie
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 599
- Odwiedzin: 9 632
- Tytuł: ● 600 punktów ostrzeżeń
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
___
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
___
-
Zainteresowania
___
Kontakt
#694977 Jaki plik odpowiada za say?
Napisane przez knd121
w 31.03.2015 13:51
#694571 Serwer sam sie crashuje
Napisane przez
2speed
w 28.03.2015 19:45
Aktualzacja Dproto moze pomoc. wiem bo tez tak mialem
#679171 Team Balancer Manager
Napisane przez sebul
w 30.12.2014 21:38
Balansuje siły drużyn. Na CS:GO na pewno działa, bo mam na swoim serwerze już od kilku miesięcy i jak dla mnie działa bardzo dobrze, jedynie są czasami problemy z tłumaczeniem, jeśli wiadomość jest wysyłana do wszystkich graczy (trzeba to pewnie jakoś inaczej napisać).
Plugin jest przepisaną i trochę przerobioną wersją z amxx, ale tego pluginu w wersji amxx nie ma nigdzie publicznie udostępnionego.
Wymagania
- Żeby plugin można było skompilować, trzeba mieć dołączony plik z tego tematu http://amxx.pl/topic...ak-jakby-cache/
- Do kompilacji SM <= 1.6, ale sam plugin prawdopodobnie działa bez problemów na nowszych wersjach SM
Uwaga
W tym temacie nie chcę widzieć żadnego zgłaszania problemów, itp. od tego jest inny dział. Tutaj możecie chociażby pisać jakieś propozycje, uwagi na temat działania pluginu, itp.
Cvary
// 0: Plugin OFF; 1: ON // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_tbm_enabled "1" // x: Jakie flagi musi posiadać admin aby mieć immunitet; blank: Obojętnie jaka flaga // - // Default: "" sm_tbm_immunity_flags "" // 1: Admini będą pomijani przy dołączaniu do drużyn // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_tbm_immunity_join "0" // 1: Admini będą pomijani w działaniach TBM // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_tbm_immunity_switch "0" // x >= 0: Wyłączaj przerzucanie graczy gdy na serwerze jest więcej adminów od wartości tego cvara; -1: Brak sprawdzania ilości adminów // - // Default: "-1" // Minimum: "-1.000000" sm_tbm_limit_admins "-1" // x: Po ilu rundach ograniczać dołączanie // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" sm_tbm_limit_after "0" // 1: Ograniczaj dołączanie do drużyn // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_tbm_limit_join "1" // x: Minimalna liczba graczy, kiedy zaczyna się ograniczanie dołączania // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" sm_tbm_limit_min "1" // x: Im więcej tym plugin będzie rzadziej reagował // - // Default: "3" // Minimum: "2.000000" // Maximum: "8.000000" sm_tbm_max_cond "3" // x: Maksymalna różnica w liczbie członków w drużynie // - // Default: "2" // Minimum: "1.000000" sm_tbm_max_diff "2" // x: Maksymalna dozwolona różnica w wyniku gry // - // Default: "2" // Minimum: "1.000000" sm_tbm_max_score "2" // x: Maksymalna liczba członków w drużynie; 0: Ustal automatycznie // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" sm_tbm_max_size "0" // x: Maksymalna dowzolona ilość wygranych rund z rzędu // - // Default: "2" // Minimum: "1.000000" sm_tbm_max_streak "2" // x > 0: Przez ile mnożyć asysty graczy przy liczeniu KD; 0: Standardowo; Tylko CS:GO // - // Default: "0.0" // Minimum: "0.000000" sm_tbm_multi_assists "0.5" // x > 0: Przez ile mnożyć śmierci graczy przy liczeniu KD; 0: Standardowo // - // Default: "0.0" // Minimum: "0.000000" sm_tbm_multi_deaths "0.0" // x > 0: Przez ile mnożyć fragi graczy przy liczeniu KD; 0: Standardowo // - // Default: "0.0" // Minimum: "0.000000" sm_tbm_multi_kills "0.0" // x >= 0: Jak bardzo zwiększać KD graczy za uzyskane gwiazdki mvp; -1: Brak bonusu za mvp; Tylko CS:GO // - // Default: "0.0" // Minimum: "-1.000000" sm_tbm_multi_mvp "0.0" // x: Przez ile mnożyć punkty wygranych rund z rzędu // - // Default: "1" // Minimum: "0.500000" // Maximum: "10.000000" sm_tbm_multi_row_wins "1" // x > 0: Przez ile mnożyć punkty graczy przy liczeniu KD; 0: Standardowo; Tylko CS:GO // - // Default: "0.0" // Minimum: "0.000000" sm_tbm_multi_score "0.0" // x: Przez ile mnożyć punkty wygranych rund // - // Default: "2" // Minimum: "0.500000" // Maximum: "10.000000" sm_tbm_multi_wins "2" // x: Co ile sekund może przerzucać tego samego gracza // - // Default: "180" // Minimum: "0.000000" sm_tbm_player_freq "180" // x: Po ilu sekundach po wejściu na serwer gracz może być przenoszony // - // Default: "120" // Minimum: "0.000000" sm_tbm_player_time "120" // x: Liczba rund po których zaczyna się transferowanie // - // Default: "2" // Minimum: "1.000000" sm_tbm_switch_after "2" // x: Co ile rund ma przerzucać graczy // - // Default: "2" // Minimum: "1.000000" sm_tbm_switch_freq "2" // x: Minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna się transferowanie // - // Default: "3" // Minimum: "2.000000" sm_tbm_switch_min "3" // 0: Tylko fragi; 1: Fragi i asysty; 2: Fragi i punkty; 3: Fragi, asysty i punkty; 4: Tylko punkty; Tylko CS:GO // - // Default: "0" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "4.000000" sm_tbm_type_points "0" // x: Im więcej tym plugin będzie agresywniej reagował // - // Default: "1" // Minimum: "1.000000" // Maximum: "3.000000" sm_tbm_type_transfer "1"
Instalacja
- Wrzuć cały folder "sourcemod" gdzieś na swój komputer.
- Edytuj plik "sourcemod/scripting/kompilacja_sm.bat" według własnych upodobań.
- Odpal plik "sourcemod/scripting/kompilacja_sm.bat" aby skompilować pliki ".sp".
- Cały folder "sourcemod" wrzuć na serwer do folderu "addons".
Download
Bitbucket.org - Team Balancer Manager -> paczka (zawsze aktualna wersja)
Stare wersje
v0.9.2



v0.9
v0.8
v0.6
v0.5
v0.4
v0.3
#671580 Zapis sql dla danej zmiennej na 1 dzień
Napisane przez Kalyente
w 23.11.2014 15:45
#669455 TRANSMISJA Z GALI POLSAT BOXING NIGHT, WALKA NA ŻYWO ADAMEK vs SZPILKA.
Napisane przez LegalnaTransmis
w 08.11.2014 15:27
>> POLSAT BOXING NIGHT TRANSMISJA HD <<
Polsat Boxing Night, już 8 listopada, gala w Krakowie! W głównej walce wieczoru, na którą wszyscy czekamy, zobaczymy Tomasza Adamka, który zmierzy się ze Arturem Szpilką. Tego wieczoru, zobaczymy jeszcze więcej emocjonujących i zapierających dech w piersiach pojedynków. Cała karta walk Gali Polsat Boxing Night, obejmie aż sześć walk! Jedna walka zostanie rozegrana w 6 rundach (Rafał Kaczor – Piotr Gudel), dwie w ośmiu rundach (Łukasz Maciec – Michał Żeromiński & Dawid Kostecki – Andrzej Sołdra), trzy najbardziej emocjonujące, aż w 10 rundach (Grzegorz Proksa – Maciej Sulęcki & Michał Chudecki – Michał Syrowatka & Tomasz Adamek – Artur Szpilka). Nie możesz przegapić takiego widowiska!
Walka wieczoru:
Waga ciężka (10 rund): Tomasz Adamek – Artur Szpilka
Pozostałe walki:
Waga 74 kg (10 rund): Grzegorz Proksa – Maciej Sulęcki
Waga 77.3 kg (8 rund): Dawid Kostecki – Andrzej Sołdra
Waga junior półśrednia (10 rund): Michał Chudecki – Michał Syrowatka
Waga półśrednia (8 rund): Łukasz Maciec – Michał Żeromiński
Waga 58.5 kg (6 rund): Rafał Kaczor – Piotr Gudel
Jesteś gotowy na takie emocje?
>> POLSAT BOXING NIGHT TRANSMISJA HD <<
#655726 index out of bounds w ColorChat
Napisane przez Niide
w 09.08.2014 15:26
Pokaż swoje colorchat.inc lub użyj tego (załącznik) i zobacz czy błąd wyskakuje nadal.
#Edit.
Spróbuj tak:
public client_connect(id) { get_user_name(id, dane_gracza[NICK][id], 34); get_user_authid(id, dane_gracza[SID][id], 34); get_user_ip(id, dane_gracza[IP][id], 34, 1); for(new i=1;i<=g_MaxPlayers;i++) { if(is_user_connected(i)) ColorChat(i, RED, "%s ^x03%s ^x01wchodzi na serwer | ^x04%s", PREFIX, dane_gracza[NICK][id], dane_gracza[SID][id]); } if(pCvar_LOG) { new tekst[256]; formatex(tekst, 255, "%s - %s | %s", dane_gracza[NICK][id], dane_gracza[IP][id], dane_gracza[SID][id]); write_file(dir, tekst); } } public client_putinserver(id) { for(new i=1;i<=g_MaxPlayers;i++) if(is_user_connected(i)) ColorChat(0, RED, "%s ^x03%s^x01 dolaczyl do gry!", PREFIX, dane_gracza[NICK][id]); }
Tak, wiem, też masz tak
for(new i=1;i<=g_MaxPlayers;i++) { if(is_user_connected(i)) ColorChat(i, RED, "%s ^x03%s ^x01wchodzi na serwer | ^x04%s", PREFIX, dane_gracza[NICK][id], dane_gracza[SID][id]); }
w client_connect, lecz nie użyłeś tabulatora przed ColorChat (nie wiem czy to coś zmienia), ale szukam po prostu rozwiązania.
Załączone pliki
-
colorchat.inc 2,48 KB 84 Ilość pobrań
#655505 Rozkodowanie plików xml
Napisane przez Damian Łukasz
w 08.08.2014 10:36
#654861 Plugin cod_magazyn v2.2 nie działa
Napisane przez dasiek
w 05.08.2014 10:00
#654440 [ROZWIĄZANE] JailBreak | Nie dziala /gang
Napisane przez Split
w 03.08.2014 11:56
#648538 Jailbreak Pack Shop
Napisane przez RomanHardcor
w 08.07.2014 17:41
Na prawdę ?
To ma id 4
menu_additem(menu,"\wAutoBH na jedna runde \r[\w15 JB Packow\r]","4")
a case 4 to glock
/*case 4: { if(!sprawdz(id,10)) return PLUGIN_HANDLED; give_item(id, "weapon_glock18") new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", id); if(weapon_id) { cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 4); } ColorChat(id, GREEN, "[%s] Kupiles glocka", prefix); }*/
Mogę się mylić ale mi się wydaje , że źle
#645324 Plugin bug'uje HLTV.
Napisane przez k4x4z5
w 25.06.2014 09:50
#645315 Counter Strike: Global Offensive Tournament 2014 #1
Napisane przez sNH.
w 25.06.2014 08:40
#638012 [ROZWIĄZANE] Zapis questów na klasę
Napisane przez
OpUr off
w 12.05.2014 14:48
Szczerze to nie chce mi się tego rozkminiać ale na pierwszy rzut oka wiem ze to nie działa. Trochę przekombinowałeś moim zdaniem.
#637877 Lista serwerów
Napisane przez smieszny
w 11.05.2014 15:01
#636121 Wgranie paczki CoD
Napisane przez
CzarNNaninJJa^^
w 02.05.2014 17:31
UWAGA OSZUST !!
POWIEDZIAŁ ŻE ZAPŁACI SMSem i WGRAŁEM MU PACZKĘ I NIE ZAPŁACIŁ !! !!
Proszę mu NIE pomagać !
// ZA MINUTĘ ZOSTANIE ZGŁOSZONY DO ADMINISTRACJI !!
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: 0-0-0
- Regulamin