Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PwQt - zdjęcie

PwQt

Rejestracja: 12.01.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.04.2022 21:27
-----

#454204 Minus bez przyczyny

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 31.08.2012 23:45

"co wolno wojewodzie to nie Tobie smrodzie" to tak na powitanie ^^
a wracając do tematu, minus może dać każdy mod jak ma kaprys. Mam kaprys dać Ci minusa za twój pierwszy post? mam i widzisz jego skutki :)
My jesteśmy tu od pilnowania porządku, owszem czasami do pomocy komuś, ale porządek i moderacja to nasze zadanie priorytetowe.

Będę pisał do skutku

a wiesz, że z nami nie wygrasz? nie chcę, żebyście myśleli że jestem cwaniak czy coś, ale taka prawda. chcesz wojny z nami? naprawdę tego chcesz? nieradziłbym :) jak hiroshima wypuści nas z klatki, to rozszarpiemy Cię na amen ^D^

uznasz, że masz za dużo minusów i nie spodobają Ci się twoje warny. Założysz multi - ale wspaniała ekipa JR, Benio & Ojciec sprawdzi zgłoszenie ze zgłoszonym IP i dostaniesz bana :> a wierz mi, że ja tylko czekam na takich delikwentów.

Reasumując: aby wyjść na plus, wrzuć na wstrzymanie.
1. Oddychaj głęboko
2. przeczytaj regulamin
3. oddychaj głęboko
4. przeczytaj regulamin
5. odpowiedz w temacie, byleby to było sensowne.

Nie pisz zbędnych tematów, takich jak ten, bo ilość minusów na twoim koncie wzrośnie w mgnieniu oka :)

Temat uważam za rozwiązany, idę ogarniać dzieci neo z MK :<

Hmm, a to ciekawe!
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 4


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39662 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#96608 naven's surf mod 2.4.8

Napisane przez naven w 30.11.2009 20:07

Obecna wersja: 2.4.8

Kilka słów o modzie:

Jest to mod, który stworzyłem, dzięki połączeniu kilku innych pluginów i oczywiście jest w nim dużo mojego kodu.
Plugin był tworzony, aby zapewnić duże FPS graczy, bez wymaganego połączenia z bazami danych ani innych zbędnych pierdół.

Co potrafi ten mod?
-może wymuszać przechodzenie graczy do CT(należy odkomentować linię 192 ("server_cmd("humans_join_team ct")") i przekompilować plugin),
-automatycznie przystosowuje serwer do map typu surf_,
-automatycznie ożywia graczy po śmierci,
-ożywia graczy po wpisaniu komend(podane poniżej),
-wszyscy gracze moga przez siebie przechodzić(zapobiega blokowaniu się), możliwość ustawienia tylko dla teamu,
-po wpisaniu /spec przenosi gracza do obserwatorów,
-nie dodaje fragów to tablicy (+showscores), można wyłączyć cvarem,
-daje każdemu graczowi bronie po każdym zrespieniu się(cvary poniżej),
-po wyrzuceniu bronie znikają(zapobiega spadkom FPS),
-po smierci ciała automatycznie znikają(również lepsze FPS).


Cvary:

surf_weapons 0/1/2/3 -jakie bronie dostajesz na spawnie: 0- nie daje nic(nawet noża), 1- daje tylko nóż, 2-nóż i pistolet(usp/glock), 3-nóż, pistolet(usp/glock) i scout,
surf_respawn 0/1 - włącza/wyłącza automatyczne respienie się,
surf_scores 0/1 -wyłącza/włącza pokazywanie fragów w tablicy,
surf_weapon_strip 0/1 - włącza/wyłącza zabieranie broni na początku rundy(własć. po spawnie),
surf_weapon_remove 0/1 - włącza/wyłącza usuwanie broni po upuszczeniu,
surf_allow_spectate 0/1 - czy pozwalać na wpisywanie /spec? Na mapy freestyle polecane 0, gdyż gracz po wróceniu ze /spec jest respiony,
surf_semiclip_enabled 0/1 - włącz/wyłącz semiclip,
surf_semiclip_team 0/1 - semiclip działa tylko dla członków twojej drużyny,
surf_semiclip_trans 0/1 - czy gracze mają być widzialni słabiej, gdy działa semiclip.

Komendy dla gracza:

say /respawn - ożywia cię(wraca na spawna)
say /spec -przenosi na spectatora, ponowne wpisanie przenosi do CT

Instalacja:

-ściągnij archiwum z załącznika,
-wypakuj,
-wgraj na serwer paczkę,
-dopisz linię naven_surf_mod.amxx w pliku plugins.ini,
-zrestartuj serwer.

Podziękowania dla:
-kyku
-darkman
-hlstriker
-xPaw
-R3X


Download: wszystkie wymagane pliki są w załączniku.

Poprzednich pobrań:
dla v.2.3: 1216
dla v.2.1: 554

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#383 mapchooser4

Napisane przez bicek w 19.01.2008 03:17

mapchooser4
Czwarta odsłona standardowego pluginu do votowania map. Plugin posiada dużo nowych funkcji, takich jak zapamiętanie pięciu ostatnio granych map i nie wyświetlania ich w głosowaniu. Można także włączyć nominowanie map ;)
*NEW! - Dodano opcję rockthevote i plik z mapami gdy jest mało graczy (poniżej 10)

Instalacja:
Tak jak każdy inny plugin :P
wyłączyć standardowy mapchooser.amxx!

Cvar'y:
dopisujemy oczywiście do amxx.cfg i ustawiamy według uznania :)
amx_mapchooser_type "1"	 	// 0-mapy do votowania wybierane sa z pliku, 1-nominowanie map do votowania, 2-brak votowania
amx_mapchooser_mapsloc "0" 	// 0-używa amx_mapchooser_mapsfile, 1-używa mapcycle, 2-używa folderu z mapami
amx_mapchooser_mapsfile "maps.ini" // nazwa pliku w amxmodx/configs/ ,używany go kiedy amx_mapchooser_mapsloc ustawione jest na "0"
amx_mapchooser_mapsfile_s "maps_small.ini" // plik użyty kiedy amx_mapchooser_mapsloc jest ustawiony na 0 
i jest poniżej 10 osób na serwerze. Trzeba stworzyć ten plik
amx_nominfromfile "0" 		// 0-gracze mogą nominować wszystkie mapy z folderu map, 1-gracze mogą nominować tylko mapy z amx_mapchooser_mapsfile
amx_maxnominperplayer "1" 	// ile map może nominować jeden gracz
amx_map_history 5 			// Ile ostatnich granych map nie ma być w vote
amx_extendmap_max "10" 		// maksymalny czas dla całkowitego rozszerzenia mapy (w minutach)
amx_extendmap_step "10" 		// z jakim czasem mapa zostanie rozszerzona (czas w minutach)
amx_ext_round_max "1" 		// ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_round_step "1" 		// z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_ext_win_max "1" 		// ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_win_step "1" 		// z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_rtv "1"				// włączyć/wyłączyć opcję rockthevote (wymuszanie głosowania)
amx_rtv_percent "0.6"			// stosunek (%/100) ile graczy musi powiedzieć rockthevote aby wymusić głosowanie
amx_rtv_min_time "10"		// minimalny czas (w minutach) wymagany od rozpoczęcia mapy aby wymusić głosowanie (możliwość użycia opcji rockthevote)
amx_rtv_map_time "10"		// czas pomiędzy sukcesem głosowania na mapie (po rtv) i zmianie mapy (zamiast czekać do końca rundy)

Załączone pliki




#396527 [ROZWIĄZANE] Pilnowanie CVARÓW

Napisane przez Drzanas w 13.04.2012 15:58

http://amxx.pl/topic...taly-timelimit/
  • +
  • -
  • 1


#396526 [ROZWIĄZANE] Pilnowanie CVARÓW

Napisane przez dasiek w 13.04.2012 15:58

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{    
}
public plugin_cfg()
{
    server_cmd("amx_cvar mp_timelimit 25")
}

czy ma to wykonywać co jakiś czas?
  • +
  • -
  • 1


#288522 [JailBreak] Ban na gre w ct

Napisane przez speedkill w 28.08.2011 17:44

Dołączona grafika
Siemka , przedstawiam wam mój plugin JailBreak ban na gre w ct.
Jeśli admin widzi że jest ktoś w ct i wogóle nie ogarnia nie wykonuje celów itp.
Wpisuje w konsoli komende amx_jailban "nick gracz" ( na flagę ADMIN_KICK )
Gdy admin da bana temu graczowi w bazie mysql stworzy się wpis z nickiem gracza który dostał bana ( na razie jest zapis tylko na nick niedługo dodam zapis steam_id / ip )
Plugin co rundę sprawdza graczy z drużyny Ct czy wpis z ich nickami istnieje w bazie jeśli tak to dostaje kicka z powodem
"Masz Bana na granie w ct"
Dołączona grafika
do sql.cfg
amx_jailban_host "host"
amx_jailban_user "user"
amx_jailban_pass "hasło"
amx_jailban_db "nazwa bazy"
Teraz do amxx.cfg
jailban_save_type - na co zapisywać bana 1 - nick (domyślnie ) | 2 - steam_id | 3 - ip
jailban_punishment  1 - ma kickować gracza za to że gra w ct ( domyślnie ) | 2 - przenośi go do tt
Dołączona grafika
amx_jailban nick
Dołączona grafika
Standardowa
Dołączona grafika
Jeśli chcemy szybsze dawanie bana otwieramy plik clcmds.ini znajdujący się w folderze configs
i na dole dodajemy
"JbBan" "amx_jailban #%userid%" "b" "u"
To na tyle.
Pozdrawiam speedkill

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#354275 Przydatne funkcje MySQL w PHP

Napisane przez Gh0st w 27.01.2012 12:17

Poniżej zamieszczam spis funkcji mysql, przydatnych podczas pisania jakiegoś skryptu z obsługą bazy danych mysql. Umieszczałem funkcję które znam i czasami używam i też takie których nie używam ale o nich słyszałem :).
Spis nie jest MEGA duży, tak jak wcześniej napisałem zawiera tylko przydatne funkcje.
Proszę pisać jakie jeszcze można dodać :)



Funkcje Mysql:

mysql_connect - Otwiera połączenie z serwerem Mysql

mysql_connect($host, $user, $pass)

Zwracane wartości: Dodatni identyfikator połączenia jeżeli połączenie się powiedzie lub komunikat błędu jeżeli połączenie się nie powiedzie.
Dodatkowy opis: Brak


mysql_select_db - wybiera bazę MySQL

mysql_select_db($baza [,$id_polaczenia])

Zwracane wartości: Prawdę jeśli sukces, false jeśli błąd.
Dodatkowy opis: Jako $id_polaczenia podajemy nasz identyfikator otrzymany podczas użycia funkcji mysql_connect, jeśli natomiast nie zostanie podany żaden identyfikator, zostanie użyte ostatnio nawiązane połączenie, jeśli żadne połączenie nie zostanie odnalezione wywoła funkcję mysql_connect() z pustymi argumentami co w skutku prowadzi do wyświetlenia erroru

mysql_query - Wysyła zapytanie do serwera mysql

mysql_query($query [,$id_polaczenia])

Zwracane wartości: True jeśli zapytanie się powiodło i może zostać wykonane przez serwer mysql, false jeśli natomiast się nie powiodło.
Dodatkowy opis: mysql_query wysyła zapytanie do aktywnej bazy na serwerze skojarzonym z podanym identyfikatorem połączenia. Jeżeli $id_polaczenia nie został podany, wykorzystywane jest ostatnio otwarte połączenie. Jeżeli żadne połączenie nie jest otwarte, podejęta zostanie próba wyołania mysql_connect bez argumentów.


mysql_num_rows - Pobiera liczbę wierszy w wyniku

mysql_num_rows( $result )

Zwracane wartości: Ilość wierszy w wyniku
Dodatkowy opis: Brak

mysql_free_result - Zwalnia pamięć zajmowaną przez wynik

mysql_free_result( $result )

Zwracane wartości: Brak
Dodatkowy opis: mysql_free_result używa się tylko w wypadkach obawy zajęcia zbyt dużej ilości pamięci podczas pracy skryptu. Cała pamięć przydzielona wynikowi skojarzonemu z podanym identyfikatorem wyniku będzie automatycznie zwolniona.

mysql_field_len - długość danego pola

mysql_field_len( $result, $field_offset )

Zwracane wartości: Zwraca długość danego pola
Dodatkowy opis: Brak

mysql_fetch_object - Zapisuje Wierwsz wyniku jako obiect.

$object = mysql_fetch_object( $result [,$result_typ] );
echo $object->field;

Zwracane wartości: obiekt, którego właściwości zawierają pobrany wiersz, lub fałsz, jeżeli nie ma więcej wierszy.
Dodatkowy opis: Opcjonalny argument result_typ jest stałą i może przyjmować następujące wartości: MYSQL_ASSOC, MYSQL_NUM, and MYSQL_BOTH. Szybkość tej funkcji jest identyczna jak mysql_fetch_array i prawie taka sama jak mysql_fetch_row

mysql_fetch_row - Zapisuje wiersz wyniku w tablicy wyliczeniowej

$row = mysql_fetch_row( $result );
echo $row[0]; // pierwsza kolumna;

Zwracane wartości: Tablicę zawierającą wiersz lub fałsz jeżeli nie ma więcej wierszy.
Dodatkowy opis: Brak

mysql_fetch_array - Zapisuje wiersz wyniku w tablicy przyporządkowującej

$array = mysql_fetch_array( $result[,$result_typ] );
echo $array['field'];

Zwracane wartości: Zwraca tablicę zawierającą pobrany wiersz, lub fałsz jeżeli nie ma więcej wierszy.
Dodatkowy opis: mysql_fetch_array jest rozszerzoną wersją mysql_fetch_row. Oprócz zapisywania danych w indeksach numerycznych, zapisuje je też w indeksach przyporządkowujących (asocjacyjnych), używając nazw pól jako kluczy.


mysql_drop_db - usuwa bazę MySQL

mysql_drop_db( $datebase_name [,$id_polaczenia] )

Zwracane wartości: True jeśli sukces, false jeśli niepowodzenie
Dodatkowy opis: Brak

mysql_error - Wyświetla komunikat błędu z ostatniej operacji mysql

mysql_error([$id_polaczenia]);

Zwracane wartości: Komunikat błędu
Dodatkowy opis: Brak

mysql_errno - Zwraca numer komunikatu błędu z ostatniej operacji MySQL.

mysql_errno([$id_polaczenia]);

Zwracane wartości: numer komunikatu błędu z ostatniej operacji MySQL.
Dodatkowy opis: Brak

mysql_change_user - Zmienia zalogowanego użytkownika w aktywnym połączeniu

mysql_change_user($user, $password [, $database, $id_polaczenia] );

Zwracane wartości: Brak
Dodatkowy opis: Jeśli zmiana użytkownika się nie powiedzie, użytkownik aktualnie zalogowany pozostanie bez zmian.


mysql_close - Zamyka połączenie z serwerem MySQL

mysql_close( [$id_polaczenia] );

Zwracane wartości: True jeśli sukces, false jeśli błąd
Dodatkowy opis: mysql_close zamyka połączenie z serwerem MySQL skojarzone z podanym identyfikatorem połączenia. Jeżli identyfikator połączenia nie został podany, domyślnie wykorzystywane jest ostatnie połączenie.. mysql_close nie zamyka połączeń podtrzymywanych nawiązanych za pomocą funkcji mysql_pconnect.

mysql_create_db - tworzy bazę danych

mysql_create_db( $db_name );

Zwracane wartości: True jeśli sukces, false jeśli bład
Dodatkowy opis: Brak

mysql_list_dbs - Pobiera nazwy baz dostępnych na serwerze MySQL

mysql_list_dbs( [$id_polaczenia] );

Zwracane wartości: mysql_list_dbs zwróci wynik zawierający nazwy baz dostępnych na serwerze skojarzonym z identyfikatorem połączenia. Żeby uzyskać nazwy za wskaźnika wyniku należy użyć funkcji mysql_tablename.
Dodatkowy opis: Brak

mysql_tablename - Zwraca nazwę tabeli

mysql_tablename( $result, $i);

Zwracane wartości: Zwraca nazwę tabeli
Dodatkowy opis: mysql_tablename przyjmuje jako argumenty wskaźnik wyniku zwrócony przez mysql_list_tables oraz liczbę indeksową i zwraca nazwę tabeli. Można użyć funkcji mysql_num_rows do uzyskania liczby nazw tabel przechowywanych we wskaźniku wyniku.

mysql_field_seek - Przesuwa wskaźnik wyniku do wybranego pola

mysql_field_seek($result, $field_offset);

Zwracane wartości: Brak
Dodatkowy opis: Przesuwa się na wybrane pole. Jeżeli kolejne wywołanie mysql_fetch_field nie będzie zawierać indeksu pola, wtedy zwrócone zostanie to pole.

mysql_num_fields - Zwraca liczbę pól w wyniku

mysql_num_fields( $result );

Zwracane wartości: Liczbę pól w wyniku
Dodatkowy opis: Brak

Dla amxx.pl - Zakaz Kopiowania na inne fora :)
  • +
  • -
  • 12


#316583 Statystyki Diablo Mod WWW by Gh0st

Napisane przez Gh0st w 01.11.2011 19:46

Polecam zacząć korzystać z tych statystyk: http://amxx.pl/topic/103969-statystyki-diablo-mod/page__pid__506380#entry506380


Statystyki Diablo Mod By Gh0st:
Witam mam do zaprezentowania wam zupełnie nową wersje statystyk diablo mod.
Statystyki te są lepsze od poprzednich dlatego między innymi że za pomocą dodania jednej linijki w kodzie można zarejestrowac nową klase wyświetlaną w statystykach, różnią się też tym że są napisane obiektowo. U dołu zamieszę co trzeba zrobić żeby mieć wszystko klasy z diablo mod by onyke.
Mimo jednego kolesia który nalegał abym tego nie wstawiał na amxx.pl to ja i tak wstawię :)
Demo : Diablo Mod Stats


Panel Admina Zawiera:
  • Resetowanie Leveli
  • Edycja Danych gracza
  • Sumowanie Expa z klasy x na klase y
  • Dodawanie expa graczowi x na klase y ( jeżeli gracz ma np 200 expa a my wpiszemy 150 to ten gracz będzie miał w sumie 350 expa )
  • i wylogowywanie ^^
Klasy dodajemy tylko w jednym miejscu, bo parę osób się mnie już oto pytało. Niżej jest opisane jak dodać.



Instalacja:
Otwieramy Plik:
inidata.php
i wszystkie dane zamieniamy na swoje. Pola są popodpisywane więc problemów z uzupełnianiem nie będzie.
Aby zmienić styl wchodzimy do folderu
templates/
i tam edytujemy wybrany przez siebie element.

Jak dodać nową klase do statystyk www by Gh0st :o :
Wchodzimy do folderu
/kernel/
otwieramy plik
class.Stats.php
Następnie szukamy linijki
	var $klasy = array(
i tutaj dodajemy Nowe klasy
jako pierwszy argument podajemy ID klasy a jako drugi jej nazwę.
Pamiętaj... Po ostaniej klasie nie może być przecinka.

aby ustawić hasło adminowi należy otworzyć folder
./kernel/class.Stats.php
znaleść
var $admin = array(
		'login' => 'Admin',
		'haslo' => '12345'
	);
i zamienić na swoje dane.

Aby zmienić ilość graczy na stronie głównej należy otworzyć plik:
inidata.php
znajdź linijkę :
	define('ILE_GRACZY_NA_STRONE', 250);
i zamień liczbę 250 na taką jaką wolisz

SS:
Dołączona grafika

Klasy dla diablo mod by Onyke:

var $klasy = array(
1 => "Czarodziejka",
2 => "Druid",
3 =>  "Paladyn",
4 => "Zabojczyni",
5 =>  "Nekromanta",
6 => "Barbarzynca",
7 => "Ninja",
8 =>"Amazonka",
9 => "Andariel",
10 => "Duriel",
11 => "Mefisto",
12 => "Hefasto",
13 => "Diablo",
14 => "Baal",
15 => "Upadly",
16 => "Imp",
17 => "Izual",
18 => "Skoczek",
19 => "Zniewolony",
20 => "Zgniatacz",
21 => "Pijawka",
22 => "Gigantyczny Pajak",
23 => "Sniegowy Tulacz",
24 => "Griswold",
25 => "Kowal",
26 =>"Demonolog"
);

Download:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 23


#339281 Serwerowy Czat

Napisane przez Gh0st w 24.12.2011 22:37

Zamiast marudzić, ciesz się z nami.
Poza tym skoro sądzisz że to ci się nie przyda to zamknij drzwi i nie trzaskaj.
  • +
  • -
  • 2


#339276 Serwerowy Czat

Napisane przez Gh0st w 24.12.2011 22:23

Serwerowy Chat

Gh0st && byCZEK


opis
Przedstawiam wam nowy serwerowy Chat by Gh0st & byCZUS
Plugin zapisuje wszystko co ktoś napisał na czacie ^^.
ten serwerowy chat różni się od czatu speedkilla.

1. (www) Zawiera on rozbudowane panel administracyjny.
  • Blokowanie Osób.
  • Usuwanie wpisów.
  • Cenzura słów.
  • Ustawienia Skryptu
  • Oczyszczanie bazy danych ( zalecane co 2-3 dni )
2. ( plugin ) Wiadomości z czatu zapisywane są 1x na mapę. Nie że za każdym napisaniem na sayu wysyła do mysql polecenie o dodanie rekordu bo przy 32 slotach to była by ostra jazda ^^.

3. ( www ) data zapisywana jest w formacie unixowym :
get_systime()

time()
Co umożliwia praktycznie wszystyko począwszy od opcji w panelu administracyjnym ^^ która dotyczy usuwania starych wpisów .

4. ( www ) Dodano paginator3000


instalacja
Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X
+
Cvary
amx_chat_host "localhost" // host bazy danych
amx_chat_user "root" // user bazy danych
amx_chat_pass "" // haslo bazy danych
amx_chat_base "test" // nazwa bazy danych

Aby plugin działał poprawnie należy pierwsze zainstalować go ze strony www.
Czyli wgrywamy wszystko na FTP i wchodzimy na stronę. Powinno załadować nam formumlarz instalacyjny.

inne informacje
Skrypt można spokojnie używać, byCZUS przetestował go na swoich serwerze ( szacun za odwage xD ), no i wszystko ładnie śmigało.
W przyszłym czasie. Prawdopodobnie niebawem ale na pewno w tym roku dodam jeszcze system emoticonek i rozbuduje to trochę na opcje typu ocenianie piszących / komentowanie ich / no i wiele innych. No i może kiedyś dodam połączenie z amxbansem za zbyt częste używanie wulgaryzmów banowanie na x minut ^^

Dołączona grafika

Jakie ss łapcie livedome:
LocalHost
dane do panelu
byCZEK
test
Byczus jeśli to czytasz to włącz na chwile plugin żeby dodało parę wpisów do bazy danych xD

Dziękuje za uwagę i zachęcam do komentowania

UPDATE PLUGINU: KLIK

Załączone pliki

  • Załączony plik  amxx.rar   6,69 KB  259 Ilość pobrań
  • Załączony plik  www.rar   80,42 KB  290 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 12


#111562 Dproto [0.9.187] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam)

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2010 22:51

[info="NOWA WERSJA"]Temat jest nieaktualny, nowsza wersja dproto tutaj: Dproto 0.9.491 [12.2014] [Fix Exploit & Bug Fix][/info]

dproto jest pluginem metamod umożliwiającym granie na jednym serwerze graczom posiadającym Steam oraz Non Steam (protokół 48 i 47).

[error=Uwaga!]Nowa wersja dproto NIE BĘDZIE działała na nowej wersji HLDS!
Autor zapowiedział, że wersję pod nowe HLDS wyda dopiero, gdy Valve zaprzestanie aktualizacji dla GoldSource.[/error]

Instalacja dproto:
Instalacja przebiega standardowo jak dla pluginów metamod czyli:
  • Pobieramy i rozpakowujemy paczkę z pluginem: Załączony plik  dproto_187.zip   168,59 KB  10776 Ilość pobrań


    [warn=Portek]Żeby DPROTO 0.8.65+ działało poprawnie należy zaktualizować plik dproto.cfg![/warn]
Starsze wersje:
Spoiler
  • W katalogu cstrike/addons/ tworzymy folder i nazywamy go dproto
  • kopiujemy do niego plik dproto.dll (w przypadku serwera windows) lub dproto_i386.so (w przypadku serwera linux). [pliki te w paczce znajdują się w katalogu bin/]
  • edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim na początku linijkę:
    win32 addons\dproto\dproto.dll
    (dla serwera windows)
    lub
    linux addons/dproto/dproto_i386.so
    (dla serwera linux)
  • kopiujemy plik dproto.cfg do głównego katalogu lub katalogu gry (cstrike/)
  • uruchamiany serwer dodając do linii strartowej -binary ./hlds_i686
    Jeżeli po wpisaniu w konsoli komendy meta list otrzymamy coś podobnego do:

    Currently loaded plugins:
    description stat pend file vers src load unlod
    [ 1] dproto RUN - dproto_i386.so v0.9.179 ini Start Never
    [ 2] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.1.3 ini Start ANY
    2 plugins, 2 running

    To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.
xds_opt
Od wersji 0.4.5 dproto została zaimplementowana poprawka dzięki której xds_opt nie jest już potrzebne
Spoiler


Changelog:

0.9.187:
  • Dodano patch na exploit FVU
0.9.179:
  • naprawiono błąd "STEAM userid keysize is bogus" dla klientów SteamEmuclients
0.9.178:
  • naprawiono error "Invalid challenge format" wyślietkalny klientowi przy łączeniu się z serwerem
0.9.87-0.9.177:
  • Naprawiono kilka błędów
  • Usunięte opcje subserwera i "master-client" - opcje te nie są więcej potrzebne
  • "Added challenge checking code to "rules" and "players list" requests handlers" - tłumaczenie wydaje się bezsensowne, więc nie tłumaczę
Spoiler
Łatanie:
Spoiler


Konfiguracja dproto:
Spoiler


Oficjalny temat oraz zawsze aktualna wersja pod adresem: dproto.com lub cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?f=29&t=55986
  • +
  • -
  • 65


#314485 SMS_SHOP v1.0 BETA

Napisane przez Gh0st w 28.10.2011 16:48

SMS_SHOP v1.1 BETA

O Sklepie:
Sklep Jest Kontynuacją tego oto sklepu http://amxx.pl/topic...mins-wersja-15/. Ale dlaczego zrobiłem nowy temat. oto jest pytanie. Zrobiłem ten temat dlatego iż ten sklep bardzo różni się od tego wymienionego wyżej.

DEMO : http://4strike.pl/index.php


Co Posiada Nowego
  • System Modułów ( Gotowy Przykład jak zrobić Kupno Premium )
  • Panel Admina ( na razie jest tam parę opcji ale obiecuję że będę szybko dawał następne )
  • No i główny powód to w dużej większości napisany obiektowo co daje mam nadzieje większą efektywność i szybkość pracy.
  • Możliwość edycji menu
  • Możliwość dodawanie i usuwania administratorów
  • System Raportowania błędów na stronie. Pojawia się z prawej strony belki podczasz przeglądania modułów z sekcji globalnej
Instalacja:
Instalacja jest banalnie prosta!, Postępujemy zgodnie z następującymi poleceniami
  • Pobieramy paczkę która znajduje się w załączniku

  • Otwieramy plik data.php

  • Następnie zmieniamy dane na swoje

  • A potem wchodzimy : adresstrony.pl/install.php

  • Wymagany amxbans +1.6 GM

  • Po poprawnym zainstalowaniu wchodzimy do panelu administracyjnego na stronie danymi:
Login: Podany Podczas Instalowania
Hasło: Podane Podczas Instalowania


Sklep nie potrzebuje żadnej instalacji ze strony serwera, Poprostu korzysta on z amxbansa.

O Modułach/Aplikacjach:
Moduły znajdują się w folderze aplications, dzielimy na :
  • Global - dostępne dla wszystkich
  • Private - dostępne tylko dla zalogowanego administratora
Link do aplikacji globalnch:
?app=global&mdl=nazwa_pliku
Link do aplikacji prywatynych
?app=private&mdl=nazwa_pliku


Jak dodać np. Kupno Premium/vipa:
  • Wchodzimy do folderu aplications/global/.

  • Następnie otwieramy przykładowy plik kup_premium ( skąd wziąć $serwer_id ?, wchodzimy do phpmyadmin, w tabeli amx_serverinfo mamy id serwera )

  • W tym Pliku jest wszystko opisane
Jak zmienić wygląd stony?:
  • Wchodzimy do folderu style_templates

  • I edytujemy wybrany przez siebie plik

SS:
Dołączona grafika


W nowszej wersji mozilli i opery widać cień dookoła strony, niestety ss robiłem na komputerze a tutaj mam starą wersje.

Change Log:
Wersja v1.1:
  • *Nowy moduł* - sprawdzanie id serwerów aktualnie zapisanych w amxbans. Id serwera potrzeba do napisania swojego własnego modułu np kupna premium
  • Nowy Plik install.php by Hiroshima :) Dodano Wpisywania własnego loginu i hasła którego potem trzeba użyć do zalogowania się
  • Dodano demo: http://4strike.pl/index.php
  • Poprawiono Plik class.shop.php
  • Poprawiono Plik Kup_premium ( Przykład )
  • Aby Zrobić Update należy podmienić wszystkie plik z folderu ./update/
download

Załączony plik  SMS SHOP.rar   12,05 KB  605 Ilość pobrań

Załączony plik  SMS_SHOP v1.1.rar   16,96 KB  2050 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 43


#311121 PHP.BLOG v0.1

Napisane przez Gh0st w 21.10.2011 09:23

Chcę wam przedstawić autorski blog ^^

O SKRYPCIE


Chcesz mieć swój własny blog przy którym nie trzeba za każdym razem otwierać pliku w którym jest treść strony? jeżeli tak to to jest skrypt dla ciebie. ^^


Blog nie jest pisany obiektowo co uniemożliwia po większej części ingerencje. Jako iż zaczynam uczyć pomału programowania obiektowego to pomału będę przepisywał ten blog na Klasy i obiekty


Kod nie wygląda za ładnie ^^ więc się nie czepiać xD

  • Obsługa bazy MYSQL
  • Możliwość edytowania menu górnego jak i tego menu po lewej stronie za pomocą panelu admina
  • System templatek , zmiana wyglądu strony wtedy nie będzie niczym trudnym
  • Przejrzysta strona
  • Newsy
  • Komentowanie Newsów
  • Dodawanie nowych stron z poziomu przeglądarki ( coś takiego jak Add code integration w ip.b
  • Dodawanie kont adminów
  • Czat (nad tym się jeszcze zastanawiam)
  • Zabezpieczona strona, wszystkie dane wychodzące od użytkownika jak i od admina są filtrowane, również zabezpieczony plik config.php przed otwieraniem poprzez notatnik lub z innego serwera.
  • No i wiele innych.
DEMO: Strona Główna :: Demo PHPBLOG


INSTALACJA

Otwieramy Plik

config.php

Który znajduje się w paczce która jest w załączniku i tam zmieniamy dane na nasze dane.

Następnie otwieramy plik

zapytania.txt
I każde z tych zapytań wprowadzamy do bazy danych ^^ w next wersji postaram się zrobić plik instalacyjny .


Jeżeli wszystko zostało dobrze wprowadzone strona powinna funkcjonować poprawnie

Następnie wchodzimy do panelu admina adresem :

index.php?action=panel_admina

I Logujemy się danymi :

Admin
tomekstw


Zrzut Ekranu


Dołączona grafika






JAK ZMIENIĆ WYGLĄD STRONY?


Wchodzimy do folderu
./tmpl/
Następnie edytujmy wybrany przez siebie plik
style.css
index.tmpl
./images/
Jak pisałem wyżej, to nic trudnego . Lub można też edytować wygląd z poziomu panelu admina.
Edytuj Wygląd Strony


Udanego Korzystania z blogu ^^
Wszystkie Błędy / Bugi / Niedociągnięcia i propozycję proszę zgłaszać w tym temacie ^^

CHANGE LOG


Wersja 0.0 - Dziwna wersja :o

  • Wydanie Bloga

Wersja 0.1

  • Poprawiono parę błędów ortograficznych.
  • naprawiony błąd z spamowaniem komentarzami metodą F5
  • Dodano możliwość edycji Pozycji w menu
  • Dodano Favicon. Która znajduje się w głównym Katalogu
  • Odczytywanie newsów na stronie głównej po [b]1024B[b](Bajty) (Podziękowania dla ByCZUS za pomoc xD)
  • Spolszczone Read More i Comments.
  • Aby Zrobić UPDATE należy podmienić wszystkie pliki oprócz config.php :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#288418 AutoAddAdmins ! ( Wersja 1.5 )

Napisane przez Gh0st w 28.08.2011 15:43

AutoAddAdmins:
Wersja 1.5
demo : http://ghost.xaa.pl
Grafika : www.knightdesign.pl (polecam)
Opis:
Jest to sklep zintegorowany z dotpay , zawierający - panel użytkowników
Instalacja:
Ze stony www
Do instalacji będziemy potrzebować :
Bazę danych z dostępem do Zewnętrznego IP polecam http://proserwer.pl ( 3.66 zł to nie dużo )
Następnie : Wrzucamy wszystkie Pliki z paczki rar do najlepiej Gł&amp;oacute;wnego katalogu naszej stronyPublic_Html w przypadku Proserwer.pl
Po Wejściu na stronę powinno nas przekierować do pliku install.php jeżeli nie to musimy wejść ręcznie:&amp;nbsp;&amp;nbsp;http://Adres.pl/install.php
Następnie po wypełnieniu wszystkich p&amp;oacute;l formularza i naciśnięciu przycisku instaluj nasza strona powinna już poprawnie funkcjonować ,
Następnym Krokiem Będzie poprawna Konfiguracja Naszych wiadomości, Przechodzimy na stronę gł&amp;oacute;wną : http://adres.pl Logujemy się do panelu administracyjnego podając dane kt&amp;oacute;re podaliśmy podczas instalacji . Po poprawnym zalogowaniu panel logowania powinien zamienić się na panel administracyjny.
Konfiguracja :
Kontakt : Tu wpisujemy nasz Kontakt . GG / E-mail / skejp itp
Config Strony : Tutaj musimy uzupełnić tylko Flagę na Vipa i Flagę na Premium , i jeszcze wybrać czy można kupywać premium / vipa / slota
Ustawienia ogólne: Tutaj wpisujemy treści wiadomości dla poszczegególnych zamówien
To byłby koniec konfiguracji naszego skryptu
&amp;nbsp;
Ze strony Serwera:
&amp;nbsp;
Pozostaje nam tylko konfiguracja Sql.cfg addons/amxmodx/configs/
i podmiana pliku Admin.amxx Kt&amp;oacute;ry już jest w załączniku.Uzupełniamy dane tak samo jak robiliśmy to ze strony serwera.
ważne !
:
amx_sql_table "admins"
amx_sql_table musi mieć taką samą wartość jak Tabela Admin&amp;oacute;w w bazie
czyli np tam podaliśmy admini to tutaj też muszą być admini
ChangeLog:
Wersja 1.0 :
  • Opublikowanie Skryptu
Wersja 1.1 :
  • Podczas instalacji w config.php była utworzona zmienna $haslo ( 2 razy ) już jest tylko raz
  • Usunięty Bug z pustym zam&amp;oacute;wieniem w poczekalni pod czasz dawania admina
  • Zmiana menu na proste menu. Do czaszu zrobienia następnego Dołączona grafika
Wersja 1.2 :
  • Nowe Menu.
  • Poprawki gł&amp;oacute;wnie estetyczne.
Wersja 1.3 :
  • Usunięto Poczekalnie !
  • Dodano System Logowania
  • Dodano System Rejestracji
  • Obsługa Dot Pay!
  • Saldo - za to gracz kupuje premium.
  • Dodano dwa nowe Pola w &quot;Config Strony&quot; ( ID&amp;nbsp;&amp;nbsp;Urzytkownika dotpay / Usługa do pay Przykład treść smsa to AP.LIGP to naszą usługą jest LIGP )
  • Nowe SS Na kt&amp;oacute;rym widać wszystko od wersji +1.3
  • Aby Coś Kupić ( Premium / Vipa / Slota&amp;nbsp;&amp;nbsp;) Musisz być zalogowany. :)
Wersja 1.4 :
  • Dodano filtrowanie wiadomości. ( Dane wychodzące z panelu admina nie są filtrowane ponieważ jak ktoś ma dane do Pa to ma i dostęp do SQL )
  • Zmieniono menu &quot;Kontakt&quot; na forumlarz , kt&amp;oacute;ry potem trafia do panelu admina.
  • Wiadomości w PA jak na ss poniżej
Wersja 1.5:
  • Dodano Podgląd innych użytkownik&amp;oacute;w.
  • Dodano Grafikę podczas odczytywania wiadomości&amp;nbsp;
  • Nowe include dla ułatwienia edytowania penelu usera / wyglądu newsa
ScreanShot:





Dołączona grafika
Download :

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 42