Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

camilost - zdjęcie

camilost

Rejestracja: 08.01.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.09.2017 15:03
-----

#184498 COD - Klasy.

Napisane przez pAC w 30.10.2010 23:11

zrobione trzymaj ;)

Załączone pliki




#182571 WMP czy Winamp?

Napisane przez Portek w 23.10.2010 18:14

Aimp2 kolegów z Rosji ;) AIMP2, czyli: bye bye Winamp - Marcin Szumański
Tudzież Foobar2000
  • +
  • -
  • 1


#182711 WMP czy Winamp?

Napisane przez MafiaDL w 24.10.2010 02:52

A czy on mowi lepszy czy lżejszy ? .... Aimp2 mniej zjada cala odpowiedz na pytanie :<
  • +
  • -
  • 1


#182707 WMP czy Winamp?

Napisane przez .::PhaNtoMaS::. w 24.10.2010 00:32

Portek spośród WMP i Winampa lepszy Winamp, autor chyba nie chce innych, a chyba się ze mną zgodzisz, że lepszy do gier, jest winamp zdecydowanie...
  • +
  • -
  • 1


#182616 WMP czy Winamp?

Napisane przez .::PhaNtoMaS::. w 23.10.2010 19:49

To spośród tych dwóch jest nieporównalny Winamp, mniejszy, mniej, funkcji, prawie nic nie ma a odtwarza tak samo jak WMP, WMP to jeżeli już to tylko do filmów jakichś bo w winampie nie odtworzysz nim mnie jednak winamp dużo lepszy ja tylko go używam bo WMP się nie opłaca weź pod uwagę np. to ile się ładuje Winamp a ile WMP, i ile ma funkcji zbędnych ten i ten i ogólnie Winamp jeśli się tylko gra to dużo lepszy.
  • +
  • -
  • 1


#1625 [MAPY] MOJE MAPY

Napisane przez Abes Mapper w 23.02.2008 15:48




xD Witam wszystkich zainteresowanych! xD

W tym temacie chciałbym wam przedstawić moje własne mapy.
Niektóre sam robiłem od zera a niektóre tylko oteksturowałem (dużo roboty xD).
Mapki robie w Valve Hammer Editor 3.5.
Mapki bardzo łatwo się robi. Tutorial i wszystko o robieniu map tutaj: KLIK
Mapki są możliwe do ściągnięcia na samym dole tematu. Mapy trochę głupio nazwałem.
Oczywiście to nie jest kolejność w jakiej robiłem te mapki xD


--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------


Pierwszą mapę jaką chciałbym przedstawić to:


aim_uS

Mapę zrobiłem dla Gościa który mnie o to poprosił. Narysował mi szkic a ja przystąpiłem do tworzenia.
To jest niewielka mapa. Tekstury są głównie dustowe. Są tak jak by dwa poziomy, jeden do na ziemi a na drugi wchodzi się schodkami. Nie jest wysoko, po prostu takie wzniesienie. Po obu stronach są wieże z AWP. Tam można kampić i strzelać do graczy :P. Zrobiłem jeszcze tajne pomieszczenie do którego wejście znam tylko ja :D, no jeszcze pokaże je temu Gościowi co mi zlecił mapę :). W tym pomieszczeniu naciska się guzik, i wszystko się trzęsie, z nieba spadają głazy (modele, nie zabijają) a po chwili jest wielkie BUM i każdy ginie oprócz tego kto nacisnął guziczek.



SCREENY:



Dołączona grafika
Dołączona grafika



--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------


Drugą mapę którą chciałbym przedstawić to:

City_Street

To mapa wzięta z gry Digital Paintball. Oczywiście musiałem przerobić i oteksturować. To taki zakątek miasta, gdzie można wchodzić na dachy.



SCREENY:



Tutaj odradzają się Terroryści:
Dołączona grafika

Tutaj odradzają się Anty-Terroryści
Dołączona grafika

Tędy się przechodzi z Terro do CT:
Dołączona grafika
Dołączona grafika


--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------



Trzecia mapka też jest wzięta z tej gry i tak jak City_Street przerobiłem i oteksturowałem

Castles_v1.2


Całość polega na tym że są dwa zamki. Jeden CT drugi T wiadomo. No i co trzeba robić? Zabijać się nawzjem :D


SCREENY:

Całość mapy:
Dołączona grafika

A to jest taka katapulta, jak na nią się wejdzie to cię wytrzeliwuje i żeby przeżyć musisz trafić w wodę:
Dołączona grafika

To jest tunel dzięki któremu możesz: przejść do drużyny przeciwnej, wyjść na środek mapy, otworzyć swoją lub wrogą bramę za pomocą strzału:
Dołączona grafika
Dołączona grafika



----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------




Czwarta mapa którą chciałbym przedstawić to:


NoNameMap

To jest bardzo dziwna mapa dlatego nie wiedziałem jak ją nazwać. Odradzasz się w takim jak by kanale i spadasz w dół. Tam upadasz i masz tylko 8 HP. Kiedy runda się zacznie musisz wyskoczyć w tak jak by ścieki a prąd (ściekowy) zaprowadzi cię dalej. Pojawiasz się w tunelu? i wiatr? pcha cię na mapę. Tam są życia które możesz wziąć (jak nie chcesz to nie musisz xD) a dalej jest wnętrze i tam jest buyzone. Jak se coś kupisz to szukasz wroga i go zabijasz. Oteksturowanie jest śniegowe.


SCREENY:

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika



----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------



Piątą mapę jaką chciałbym przedstawić to:


Garage_Mix

To jest bardzo dziwna mapa. Najpierw robiłem ją od zerwa ale potem stwierdziłem że nudna. To z różnych źródeł pododawałem różne rzeczy. Wygląd ma jak podziemny garaż. Na dachu jest miejsca lądowania dla helikoptera. Tam zaczynają CT. Pod miejscem na lądowanie, z tyłu, jest od groma broni. CT Mogą iść albo szybem albo takim wysięgnikiem który jeździ w górę i w dół. Mają też 3 kamery. Na dole jest tunel w ścianie (tunel wziąłem z cs_siege). Najpierw po prawej stronie można włączyć i wyłączyć światło. Dalej na prawo jest szyb wentylacyjny. Następnie jest tam karabin maszynowy a dalej winda na górę tam gdzie się odradza Terro.
Na mapie są 2 karabin z których można strzelać, taki niby "Portal", Jeep i inne duperele :D


SCREENY

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika



-----------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------



Szóstą mapkę jaką chciałbym przedstawić to:


Omaha_Beach
(znana jako Niemcy3)

Cała mapa ma charakter wojenny. CT odradza się na łodziach na wodzie. Terro odradza się na klifach skąd mają 3 karabiny i jedna broń to taka co strzela jak z czołgu, nie wiem jak to nazwać. CT ma dwa wejścia na klify, jedno to lina, a drugie to drabina w środku klif. Każdemu bardzo podoba się ta mapa. Na plaży są takie konstrukcje metalowe, no wiecie :P a koło nich apteczki z życiami. Jest też mała budowla a w środku są 3 AWP.
Pewnie graliście w Medal of Honor, tam była taka misja co się podpływa do plaży a Niemcy są na klifach i strzelają w was. Na tym się właśnie sugerowałem. Plaże i to co strzela wziąłem z mapy: Beach_Attack. A klify z takiej mapy testowej.



SCREENY:

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
Siódmą mapę którą chciałbym przedstawić to:

fy_arenaball_pb

Mapę wziąłem z gry Digital PaintBall. Oteksturowałem ją i musiałem trochę rzeczy pozmieniać. To jest taka jedna z lepszych moich map. Malutka mapa ale bardzo fajna. Resztę można zobaczyć na screenach.

SCREENY

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------

Ósmą mapę którą chciałbym przedstawić to:

st_sky

Sama nazwa mówi, że to mapa ST (Stupid Map). Jest bardzo głupia. Wszystko dzieje się w kosmosie. Grawitacja jest 800 bo nie umiałem innej :/

Dołączona grafika


--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------

Dziewiąta mapka to:

de_budowa

Dla kumpla przerobiłem aim_constru na de_budowa. Dużych zmian nie wprowadziłem ale sami zobaczcie ;) Jest tajne pomieszczenie CREDITS ^^

SCREENY

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------

Dziesiąta moja mapeczka to:

de_fanatic

Mapka na zamówienie, bardzo fajnie się na niej gra ;) Oteksturowanie dustowe. Jest tajne pomieszczenie CREDITS ^^

SCREENY

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------

Jedenasta moja mapeczka to:

aim_NitroS

Więcej tutaj: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=7695


---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------

D O W N L O A D:



aim_uS
http://abes-mapper.pl/aim_uS.bsp
http://abes-mapper.pl/aim_uS.res
http://abes-mapper.pl/de_thefort.wad



City_Street
http://abes-mapper.p...city_street.bsp


Castles_v1.2
http://abes-mapper.p...astles_v1.2.bsp


NoNameMap
http://abes-mapper.p...s_nonamemap.bsp


Garage_Mix
http://abes-mapper.p..._garage_mix.bsp
http://abes-mapper.pl/de_vegas.wad


Omaha_Beach (Niemcy3)
http://abes-mapper.pl/Omaha_Beach.bsp


fy_arenaball_pb
http://abes-mapper.p...renaball_pb.bsp


st_sky
http://abes-mapper.pl/st_sky.bsp

de_budowa
http://abes-mapper.pl/de_budowa.bsp

de_fanatic
http://abes-mapper.pl/de_fanatic.rar


PRZETESTUJ BETA MAPE! (tylko dwa spawny)
de_falowiec
http://abes-mapper.pl/de_falowiec.rar

No i to by było na tyle... Jak będę robił to jeszcze dodam.

Jeśli jakaś mapa nie chce działać to proszę do mnie pisać!
GG: 10242690[/size]



THX ZA UWAGĘ I POZDRO :)



  • +
  • -
  • 3


#179925 GD - PHP for (tablica)?

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 14.10.2010 15:44

Jakbyś używał czcionek TTF( PHP: imagettftext - Manual ) to mógłbyś skorzystać z PHP: imagettfbbox - Manual do sprawdzenia wymiarów napisu. Potem stworzenie większego obrazka i tyle.
  • +
  • -
  • 1


#179837 GD - PHP for (tablica)?

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 14.10.2010 12:04

Coś takiego :?:
$tekst0 = '= Your data =';
$tekst1 = 'Ident';
$tekst2 = 'Buddy';
$tekst3 = 'Symbian';
$tekst4 = 'Twoja nazwa';
$tekstall = array($tekst0, $tekst1, $tekst2, $tekst3, $tekst4);
$num = count($tekstall);

for($i=0; $i < $num; $i++)
{
imagestring($im, 2, 10, $font_size+($fnt*$i), $tekstall[$i], $textc);
}


Poczytaj i poznaj przynajmniej podstawy PHP...
PHP: Tablice - Manual
  • +
  • -
  • 1


#179595 Jak pobrać z HTTP_USER_AGENT ver. OS'u?

Napisane przez Portek w 13.10.2010 16:49

Detect operating system from user agent string (PHP Code) • Geekpedia
  • +
  • -
  • 1


#179197 While for czy co ceil(ile lini/10) = tyle stron

Napisane przez R3X w 11.10.2010 22:01

oo stary :D
$start = 10*($strona-1);
$stop = min($start+10, $lines);
for ($i = start;$i<$stop;$i++){}


+walidacja $strona ( niedodatnie lub za duże wartości)
  • +
  • -
  • 1


#179219 While for czy co ceil(ile lini/10) = tyle stron

Napisane przez R3X w 12.10.2010 07:31

zgubiłem jeden $ :P
for ($i = $start;$i<$stop;$i++) {
  • +
  • -
  • 1


#178092 Nowy Mod - MOTD (GM 1.5.1)

Napisane przez Szyfrant w 08.10.2010 21:14

No, zabierają się za dodatki.

Aby zainstalować:
Pobieramy plik:
Wgrywamy pliki na serwer do folderu amxbans'a

Wchodzimy w Strefa Admina ---> Serwer ---> Serwer ---> Link do motd dajemy na Automatycznie i klikamy zapisz.

Oto efekt dzieła xPaw'a ;)

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 16


#8097 xREDIRECT [UPDATE 09-02-2011]

Napisane przez Abes Mapper w 13.06.2008 19:15

Dołączona grafika



Aktualna Stabilna wersja: 1.0.3.3
Aktualna Wersja Beta: v2.0 RC2


Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

[Dodano cvar redirect_countbots↵ ale tylko do opisu. W pluginie już był.

Dołączona grafika
Przede wszystkim, jeśli jesteś zbyt leniwy, aby przeczytać wszystkiego to nie męcz nas problemami lub pytaniami tylko zajrzyj do Dołączona grafika lub przeczytaj FAQ
Dzięki temu pluginowi możemy się łączyć w czasie gry z innymi serwerami które są dostępne na serwerze poprzez wpisanie w say: /server
To nie prosty plugin dla prostych ludzi, którzy chcą czegoś więcej niż tylko kilka prostych funkcji. Jeśli nie jest to, co chcesz, to ok. Potem wystarczy przejść wzdłuż.
Plugin nie jest łatwy do zainstalowania. Ale nie może być trudny, bo jest uruchomiony na setki serwerów. Ja tylko miałem powiedzieć, że nie chcę mieć coś znowu podobnego do tego.

Dla tych, którzy chcą uczestniczyć w kodowaniu pluginu, kod odniesienia jest tutaj. Można również wygenerować go od źródła (z 1.0RC2 i powyżej) przy użyciu kompilatora opcji-r.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak wiele serwerów jest uruchomiony można szukać na tej stronie . Dzięki Bailopan za dodanie go w tym momencie.
Chcesz znaleźć serwery gdzie ten plugin jest uruchomiony? Użyj tego.

Plugin ten robi wiele rzeczy, które mogą być włączone lub wyłączone niezależnie od CVARów:

● po uruchomieniu go czyta dostępne serwery z SERVERFILE (amxmodx/config/serverlist.ini)
● say: /server pokazuje listę dostępnych serwerów (jeśli redirect_manual 1) - ludzie mogą wybrać numer z listy i są natychmiast przełączani do serwera
● gdy serwer jest pełny, są automatycznie przełączani do serwera losowego lub następnego z listy - redirect_auto kontroluje to
● limit można ustawić ile administratorów może być w tym samym czasie
● kiedy serwer z listy jest pełny albo zdechł to jest wyłączony w menu i gracze nie są przekierowani tam automatycznie - a by sprawdzić czy server zdechł redirect_check_method wynosić musi >0 i sprawdzić czy jest pełny przy pomocy redirect_check_method większego od 1
● servery ogłaszają każde redirect_announce seconds - ustaw je na 0 aby wyłączyć to ogłaszanie, lista serverów jest pokazywana jako wiadomość HUD dla żywych graczy na górze, a dla trupów gdzieś na ekranie, więc nie jest zakrywana przez "spectator bars" (paski oglądających

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości

); jak dużo informacji ma wiadomość zależy od check_method
● zalożność od redirect_check_method może być sprawdzona przez bycie serwerwa full/off a nawet obecnej mapie, liczba obecnych graczy i maksymalnych ich liczbie może być wyświetlana w menu i w ogłoszeniach - kiedy nie ma serevera na automatyczne   przekierowanie, gracz jest wywalany z odpowiednią wiadomością
● gdy ktoś jest przekierowywany ręcznie lub automatycznie, innym graczom wyświetla się wiadomość kto się przełączył i na jaki serwer
● jest również ogłoszenie, że ludzie mogą powiedzieć /follow i przełączają się tam gdzie przełączał się ostatni przełączający się gracz, funkcja może być włączona lub wyłączona przez CVAR (redirect_follow)
● plugin jest w różnych językach (a więc musisz umieścić xredirect.txt w amxmodx/data/lang/)
● serwer może pokazać, kto przychodzi i jakiego serwera się przełączył
● własny adres IP jest wykrywany i automatycznie wyłączany na liście serwerów - automatyczne wykrywanie nie działa, jeśli używasz nazw DNS w SERVERFILE - w tym przypadku należy ustawić adres serwera DNS na własny serwer w redirect_external_address do wykrywania do pracy - wykrywania własnych serwerów.
● kiedy CVAR redirect_retry jest ustawiony na 1 serwer może umieścić ludzi w kolejce, aby ponowić próbę być przekierowany z powrotem do ostatniego serwera (np. gdy są one automatycznie przekierowywane, ale tylko chcesz grać na serwerze są też podłączone)
● lista serwerów może być załadowana z bazy SQL (tylko w wersji beta)
● statystyki na temat przekierowań mogą być zapisane do pliku i vault albo do bazy SQL (tylko w wersji beta)


Dołączona grafika
● xredirect.amxx / xredirect-beta.amxx--> /plugins
● xredirect.sma / xredirect-beta.amxx --> /scripting
● xredirect.inc --> /scripting/include - tylko jakbyś chciał kompilować
● (trzeba plik stworzyć) serverlist.ini --> /configs
● xredirect.txt --> /data/lang
● xredirect.sql.txt --> (tylko w wersji beta) jeżeli używasz SQL: uruchom ten skrypt na swojej bazie danych



Dołączona grafika
say /server - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
say_team /server - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
pickserver - pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
say /follow - podążaj za ostatnim przełączonym graczem na serwer na który się przełączył
say_team /follow - podążaj za ostatnim przełączonym graczem na serwer na który się przełączył
say /retry - ponów połączenie z ostatnim serwerem jakim chciałeś się połączyć jeśli był pełny
say_team /retry - ponów połączenie z ostatnim serwerem jakim chciałeś się połączyć jeśli był pełny
say /stopretry - zatrzymaj ponawiane łączenie się z serwerem
say_team /stopretry - zatrzymaj ponawiane łączenie się z serwerem
redirect_announce_now - ogłoś listę servera natychmiast, wymagany dostęp - ADMIN_KICK
redirect_user - <playername|playerid> [servernum] - przełącz gracza [na dany serwer], wymagany dostęp - ADMIN_KICK
redirect_queue - pokazuje aktualną kolejkę do przekierowań, wymagany dostęp - ADMIN_KICK
redirect_stats - pokazuje statystyki na temat przekierowań, wymagany dostęp - ADMIN_KICK, dostępne tylko wtedy gdy SQL nie jest używany


Dołączona grafika
CVARy, muszą być wpisane do amxx.cfg. Dopiero ustawienie ich za pomocą konsoli (bezpośrednie, ssh, rcon, hLSW ...) jest problematyczne z kilku powodów.

redirect_active - 1/0 włącza/wyłącza plugin - jeśli jest to ustawione na 0 wszystkie inne CVARy, są ignorowane, domyślnie 1

redirect_auto
-- 0 = wyłączyć automatyczne przekierowanie gdy serwer jest pełny
-- 1 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na serwer losowo z listy
-- 2 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na następny serwer z listy
-- 3 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowanie na losowegy serwer
-- 4 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem administratorów, przekierowuje na następny serwer z listy
-- 5* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowanie na losowy serwer
-- 6* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym administratorzy, przekierowuje na następny serwer z listy
domyślnie 0
(* Jeśli chcesz tylko przekierować ludzi ze starego serwera na nowy podczas okresu przejściowego, należy rozważyć użycie T E G O pluginu, łatwiejsze w obsłudze i ma wszystko co potrzeba)
Zależności:
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 automatyczne przekierowanie wykryje, gdy serwer jest pełny i nie przekieruje do niego - w przeciwnym razie nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na pełny serwer
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 automatyczne przekierowanie wykryje, gdy serwer nie odpowiada i nie przekieruje do niego – w przeciwnym razie nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na wyłączony serwer


redirect_manual
-- 0 = wyłącza ręczne przekierowanie w say: /server
-- 1 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server
-- 2 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i pokazuje podmenu kiedy gracz nie może zostać przekierowany
-- 3 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i zawsze pokazuje podmenu z którego gracz może zdecydować się na przekierowanie (jeśli to możliwe)
domyślnie 0
Zależności
Informacje kiedy serwer jest offline, można zobaczyć tylko gdy redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 – w przeciwnym wypadku każdy serwer będzie online i będzie można do niego przejść
Informacje (mapa i ilość graczy) może zostać wyświetlona tylko gdy redirect_check_method jest ustawony na 2 – w przeciwnym wypadku tego nie będzie


redirect_follow
-- 0 = wyłącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował – oczywiście ludzie mogą nadal używać /server aby pójść na ten sam serwer
-- 1 = włącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany gracz się przekierował

redirect_external_address - To ustawienie jest konieczne, jeśli chcesz przekierować do nazw DNS zamiast adresów IP, np. jeśli adres= w pliku serverlist.ini jest world1.n-ice.org zamiast 85.10.209.243. Jeśli nie wiesz jak to działa i jakie są nazwy DNS to pozostaw ustawienie puste
Dostępne ustawienia:
Zestaw własnych nazw DNS adres serwera zewnętrznego - potrzebne tylko w przypadku korzystania z nazw DNS zamiast adresów IP w SERVERFILE - to musi odpowiadać nazwie w SERVERFILE - włączając port!
Przykład:
redirect_external_address "my.cool.domain.example.com:27015"


redirect_check_method - te ustawienie definiuje jakie informacje xREDIRECT odczytuje z innych serwerów na liście. Ma też wpływ jak menu ma być wyświetlane.
-- 0 = nie sprawdza innych serwerów
-- 1 = tylko ping (aby sprawdzić czy serwer jest online)
-- 2 = sprawdza aktualną ilość graczy, maximum możliwych graczy i aktualną mapę

redirect_announce - to ustawienie określa, czy xREDIRECT ma ogłaszać serwery znajdujące się na liście serwerów
-- 0 = wyłącza ogłoszenie
-- "jakaś wartość większa od 0" = sekundy w jakim przedziale ma się wyświetlać ogłoszenie
domyślnie 60
Zależności
Jakie informacje są ogłoszane zależą od redirect_check_method
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 ogłoszenia będą pokazywały także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada – w innym wypadku zawsze będzie pokazywało serwery online
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 ogłoszenia będą pokazywały także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada oraz aktualną/maksymalną liczbę graczy i jaka mapa – w przeciwnym wypadku nie będzie tych informacji w ogłoszeniach


redirect_announce_mode - komu mają być wyświetlane ogłoszenia: 1 = żywi gracze, 2 = zmarli (także obserwatorzy), 3 = obaj, domyślnie 3

redirect_announce_alivepos_x - wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej z y dla żywych ludzi, domyślnie -1,0

redirect_announce_alivepos_y - wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji na y dla żywych ludzi, domyślnie 0,01

redirect_announce_deadpos_x - wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej dla martwych ludzi, domyślnie -1,0

redirect_announce_deadpos_y - wyświetlane komunikaty w horyzontalnej pozycji dla martwych ludzi, domyślnie 0,35

redirect_show - to ustawienie określa, czy informacje na temat przekierowań innych graczy są wyświetlane w obszarze czatu.
-- 1 = włącza informacje w obszarze czatu
-- 0 = wyłącza informacje w obszarze czatu
domyślnie 1

redirect_adminslots - to ustawienie określa, czy będzie traktować adminów w sposób szczególny. Może być również postrzegane jako funkcja VIP.
Kiedy włączone:
# VIP-y mogą korzystać z retry, nawet gdy funkcja jest wyłączona
# VIP-y mogą przekierować siebie na serwery z hasłem niepublicznym
# VIP-y mogą dołączyć na serwer z ustawionym adminslots = (określonym w serverlist.ini)
# VIP-y nie są automatycznie przekierowywane kiedy redirect_auto jest ustawiony na 3 lub 4
# gdy serwer jest pełny i VIP się łączy, xREDIRECT wyszukuje zwykłego gracza, który jest podłączony w najkrótszym czasie i przekierowuje go do jednego z innych serwerów lub wyrzuca go z serwera jeśli slot na jakimkolwiek innym serwerze jest niedostępny
-- 0 = Adminslots jest wyłączony
-- 1 = Adminslots jest włączony
domyślnie 0
Zależności:
Ustawienie daje efekty tylko kiedy redirect_auto jest ustawiony na 1 lub 2


redirect_maxadmins - maksymalna liczba adminów, którzy mają imunitet automatycznego przekierowania
-- 0 = nieograniczona liczba adminów
-- 1-32 = maksymalna liczba adminów
domyślnie 0

redirect_retry - to ustawienie określa, czy użytkownicy, którzy zostali przekierowani będą mogli użyć /retry i wejść na serwer kiedy zwolni się slot
-- 0 = wyłącza komendę /retry
-- 1 = włącza komendę /retry

redirect_hidedown - ukrywanie serwerów które są offline (nie odpowiadają):
-- 0 = nie ukrywa
-- 1 = ukrywa w menu
-- 2 = ukrywa w ogłoszeniach
-- 3 = ukrywa w menu i ogłoszeniach
domyślnie 0
Zależności
Daje efekt tylko kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 lub 2


redirect_localslots - to ustawienie określa, czy gracze lokalni mają pierwszeństwo przed graczami z internetu. Może to zostać wykorzystane dla serwerów, które mają większość graczy LAN (np. granie w kafejce internetowej). Działa jak adminslots, przekierowuje graczy z internetu aby zrobić miejsce tym z sieci lokalnej
Lokalny gracz to ktoś, kto łączy się z lokalnego adresu, zgodnie z RFC 1918:
10.0.0.0 – 10.255.255.255
172.16.0.0 – 172.31.255.255
192.168.0.0 – 192.168.255.255
169.254.0.0 – 169.254.255.255
-- 0 = nie rezerwuj slotów dla lokalnych graczy
-- 1 = rezerwuj sloty dla lokalnych graczy
domyślnie 0

redirect_countbots - czy plugin ma liczyć botów jako zwykłych graczy (do pokazywania w statusie)
1-- tak (domyślnie)
2 -- nie


Dołączona grafika
PLIK LISTY SERWERÓW

Plik musi być w formacie ini. Opis:

id = identyfikator serwera (używany do jednoznacznej identyfikacji w statystykach albo żeby pokazać gdzie gracz został przekierowany i skąd) Ustawienie to umożliwia mieć różne rozkazy w każdym serverlist.ini na każdym serwerze
address = adres serwera (może być IP albo nazwa DNS)
localaddress = adres serwera sieci lokalnej - niezbędne do określenia tylko kiedy gracze także mogą się połączyć z sieci lokalnej
port = port serwera - wartość pomiędzy 1025 a 65536, domyślnie 27015
cmdbackup = określa jak często żądanie UDP jest wysyłane do serwera (z redirect_check_method > 0), domyślnie 2
noauto = 1 wyłącza automatyczne przekierowanie na dany serwer niezależnie jak redirect_auto jest ustawiony, 0 oznacza kontrolę przez redirect_auto, domyślnie 0
nomanual = 1 wyłącza ręczne przekierowanie na dany serwer niezależnie jak redirect_manual jest ustawiony, 0 oznacza kontrolę przez redirect_manual, domyślnie 0
nodisplay = jeśli jest ustawione na 1 to będzie ukrywać serwer z listy serwerów i komunikatów, domyślnie 0
adminslots = jeśli jest ustawione na 1 plugin będzie przekierowywał ludzi tylko z zarezerwowanym slotem gdzie jest np. 12/13 graczy na danym serwerze gdzie się chce przejść, domyślnie 0
password = hasło potrzebne aby wejść na serwer, domyślnie zostawione puste miejsce
publicpassword = jeśli ustawione na 1, każdy gracz może się połączyć na serwer z hasłem, kiedy ustawione na 0 mogą przejść tylko admini, domyślnie 0
private = jeżeli ustawione na 0, serwer nie jest prywatny; ustawienie na hide ukryje serwer w menu i ogłoszeniach dla graczy ale NIE dla adminów; ustawienie na fullhide jest jak hide ale nie wyświetla informacji "X został przekierowany do Y" kiedy admin się przekierował, domyślnie 0
category = ustawienie to spowoduje przydzielenie danego serwera do danej kategorii, np.: "Serwery AIM MAP", nazwę należy wpisać bez cudzysłowia

Domyślna nazwa pliku to serverlist.ini
Ta nazwa może być zmieniona ale tylko edytując źródłowy plik .sma i skompilowany do formatu .amxx

serverlist.ini powinien wyglądać mniej więcej tak:

[pierwszy serwer]
address=example.n-ice.org
port=27015
cmdbackup=5
noauto=1
nomanual=1
nodisplay=0

[drugi serwer]
address=example2.n-ice.org
port=27015
private=hide
category=Serwery AIM MAP


Wszystkie serwery muszą mieć takie same SERVERFILE. Oznacza to, że jeżeli masz serwer A i B oba serwery muszą mieć się na liście. Tak więc każdy serwer zawsze musi mieć siebie w swojej liście. W innym przypadku plugin nie będzie działać poprawnie.

Należy pamiętać, że przy użyciu więcej niż 5 serwerów w SERVERFILE musisz zmienić określenie MAX_SERVERFORWARDS i ponownie skompilować plugin. Jeśli jest więcej serwerów w pliku niż określone przez MAX_SERVERFORWARDS to reszta serwerów będzie ignorowana.

Nie ma potrzeby, aby dodać nomanual = 1, noauto = 1 lub podobnego do tego.


DPROTO/Sprawdzanie protokołu
Standardowo plugin nie działa na DPROTO.
Tzn że jeżeli mamy na liście serwer z innym protokołem (także dproto) to może nas nie przekierować.
Aby to wyłączyć należy znaleźć linijkę:
#define MOD_DETECTION true
i zamienić na
#define MOD_DETECTION false
Po tym zabiegu oczywiście czeka nas ponowna kompilacja pluginu.

Aktywacja SQL i/albo statystyk
Standardowo plugin ma wyłączony SQL.
Aby włączyć SQL i statystyki, należy znaleźć linijki:
//#define SQL
//#define STATISTICS
i zamienić na:
#define SQL
#define STATISTICS
Czyli skasować ukośniki.

SQL ON i STATYSTYKI OFF:
Lista serwerów zostanie załadowana z bazy danych. Statystyki nie będą się zapisywały.

SQL ON i STATYSTYKI ON:
Lista serwerów zostanie załadowana z bazy danych. Statystyki będą zapisywane do tablicy SQL

SQL OFF i STATYSTYKI ON:
Lista serwerów zostanie załadowana z pliku serverlist.ini.
Statystyki zostaną zapisane do vault i do pliku xredirect-actions.csv w folderze logów AMXX.
Vault będzie trzymał dane sumaryczne (liczba ręcznych przekierowań, automatycznych przekierowań, itp.).
Dane w vault mogą być przeszukiwane za pomocą nowej komendy redirect_stats.
Plik CSV będzie trzymał wszystkie akcje xREDIRECT z dokładnymi danymi (data, czas, nazwa przekierowanego gracza, ID gracza, adres IP...).

SQL OFF i STATYSTYKI OFF:
Lista serwerów zostanie załadowane z pliku serverlist.ini. Statystyki nie będą się zapisywały.

Dane do SQL należy skonfigurować w /config/sql.cfg i uruchomić skrypt w bazie danych który jest w xredirect.sql.txt jeśli chcesz używać tego z AMXX. To stworzy tabele które będzie używał xREDIRECT.

Aby skonfigurować parametry listy serwerów, należy wprowadzić skrypty wedle tych:
INSERT INTO xredirect_attributes VALUES (1, 3, 'nomanual', '1');
INSERT INTO xredirect_attributes VALUES (2, 3, 'nomanual', '0');

Przypuszczam że pierwsza cyfra to dany serwer, druga cyfra to linijka a trzecia to wartość parametru.
Jeżeli błędnie to proszę o poprawienie mnie (nie znam się na bazach danych)

Dołączona grafika
Tłumaczenia

● Angielski - xOR ([email protected])
● Niemiecki - xOR ([email protected])
● Duński - Multiply ([email protected]) - www.JUHP.net
● Francuski - kEnNy_^
● Węgierski - Millertrash
● Szwecki - R4x
● Fiński - X3D ([email protected])
● Holenderski - Janet Jackson
● Hiszpański - KylixMynxAltoLAG ([email protected])
● Polski - _KaszpiR_
● Islandzki - Throstur
● Rosyjski - [-] ([email protected])
● Leetspeak - Curryking [former version by Twilight Suzuka (http://www.alphapoint.org/rcr)]
● Serbski - iggy_bus
● Łotewski - Toster v2.1
● Portugalski (Portugalia) - H(x)m3m do S@c0
● Portugalski (Brazylia) - commonbullet



Minimalne Wymagania

● Metamod v1.18
HLDS v3.1.1.1
AMXX v1.70 (v1.80 dla wersji beta)


Dołączona grafika

Plugin wymaga moduł sockets i ewentualnie nvaultl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 71


#175613 [Nvault] Nie zapisuje/odczytuje danych z pliku...

Napisane przez kyku w 30.09.2010 11:56

poza tym nie wiem czy az tablica 31 znakowa jest potrzebna podczas odczytu tych statystyk :P chyba ze punkty beda mialy tyle znakow
100000000000000000000000000000

Dodano 30 wrzesień 2010 - 12:58:
moze to
stock bool: is_user_steam(id)
{
        static pcv_dp_r_id_provider;
        pcv_dp_r_id_provider = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider");
        server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
        server_exec();
        
        static uClient;
        uClient = get_pcvar_num(pcv_dp_r_id_provider);
        
        if ( uClient == 2)
                return true;
        
        return false;
}
zamien na
stock bool: is_user_steam(id)
{
        new auth[34];get_user_authid(id, auth, 33);if(contain(auth, ":") != -1) return true;
        return false;
}

  • +
  • -
  • 2


#175253 DontSayIP's jaki poprawny PATTERN?

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 28.09.2010 22:30

Mylisz się. Jakby przed "ru" nic nie było to by tam tego nie znalazło.
Wpisz w konsoli:
say ruskie
Iiii ? Problemu nie ma.
Otóż jeżeli wpiszesz tekst normalnie to jest dodawany cudzysłów i zamiast wprowadzonego:
ru
do przetworzenia jest:
"ru"

Jeżeli tak bardzo zależy ci na zmianie pattern'a to można to zrobić, lecz wystarczy użyć remove_quotes na początku sprawdzania i będzie ok.
  • +
  • -
  • 1