Skocz do zawartości


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Przemek950720 - zdjęcie

Przemek950720

Rejestracja: 21.02.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.04.2013 14:04
-----

#521737 Spadochron by H.RED.ZONE

Napisane przez Gość w 05.03.2013 07:55

opis
Spadochron nie powoduje resetu ani zmiany grawitacji gracza.
Spadochron przyjmuje poziom widzialności gracza go używającego.

Tym samym, plugin powinien być kompatybilny ze wszelkimi innymi pluginami i modami.
Spadochron jest do wykorzystania dla każdego, za darmo i bez limitów na standardowe +use.

screenshot
Krótki filmik prezentujący brak resetu grawitacji u gracza:
http://youtu.be/hffRMMa4YQY
Krótki filmik prezentujący przyjęcie poziomu widzialności gracza:
http://youtu.be/Or0PxoyXU9c

cvary
parachute_fallspeed 30 // szybkość lotu spadochronem

download
Załączony plik  parachute.sma   4,86 KB   3354 Ilość pobrań
  parachute.amxx
Załączony plik  parachute_model.zip   64,13 KB   3326 Ilość pobrań

wymagane moduly
amxmodx
fakemeta
hamsandwich

inne informacje
Autor: H.RED.ZONE
Modyfikacja: benio101
Wersja: 1.6


#333653 /kup, /premium czyli info w motd jak kupić klase premium

Napisane przez Rob Zombie ` w 12.12.2011 19:22

opis

Dzięki temu pluginowi po wpisaniu na serwerze w say komendy: /kup lub /premium wyskoczy okienko motd z informacją "Jak kupić premium" ;)

instalacja

1. kup_premium.amxx wklejamy do addons/amxmodx/plugins
2. premium.txt wklejamy do addons/amxmodx/data
3. Otwieramy addons/amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy linijkę kup_premium.amxx
4. Restartujemy serwer/Zmieniamy mapę i Gotowe.


konfiguracja

Informacje dotyczące kupna klasy premium tj. nr gg/mail gdzie trzeba się zgłosić czy co tam wymyślicie można zmieniać w pliku premium.txt

inne informacje

Plugin napisałem na prośbę jednego z użytkowników amxx.pl, dlatego postanowiłem udostępnić go wszystkim. Plik premium.txt podam lecz będzie on PUSTY ponieważ nie odrobiłem lekcji z html'a ale wiem, że napisanie własnego info jak kupić premium z dobrym poradnikiem nie sprawi nikomu większego kłopotu ;P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 24


#236897 Asysta przy zabiciu

Napisane przez ;(( w 14.04.2011 20:06

Kill assist v1.2b
Author: Digi (aka Hunter-Digital)


Dołączona grafika

Kiedy gracz zostanie zabity, ten plugin sprawdza, czy inny gracz z tego samego teamu, nie wyrządził szkód, tak aby mógł być współsprawcą zabicia i ten gracz otrzyma również frag.

Dołączona grafika

Standardowa - Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dołączona grafika

amx_killassist_enable 0/1/2 (domyślnie: 1)
0 - Wyłączony/Włączony / 1 - z DeathMsg / 2 - Włącz wiadomości na HUD

amx_killassist_mindamage 1-9999 (domyślnie: 50)
Ile obrażeń musi zadać drugi gracz aby był współsprawcą zabicia

amx_killassist_givefrags 0 / 1 (domyślnie: 1)
Czy dać graczowi asystującemu fragi

amx_killassist_givemoney 0-16000 (domyślnie: 300)
Czy dać graczowi asystującemu pieniądze za zabicie, 0 - nie daje, 1 lub więcej odpowiada za to ile ma dawać pieniędzy

amx_killassist_onlyalive 0 / 1 (domyślnie: 0)
Czy tylko żywi gracze mogą być współsprawcami przy zabiciu innych graczy

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

(Autor przeprasza za nazwy botów na SSach)

Dołączona grafika

Wymagane moduły:

- hamsandwich
- cstrike
- engine
- fun

Download w załączniku

źródło: forums.alliedmods.net

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 48


#339170 Cytaty po śmierci

Napisane przez DarkGL w 24.12.2011 17:12

opis
Plugin po śmierci pokazuje nam w hudzie cytaty znanych osób wiązane z wojną itp.
Pomysł pierwotnie dedykowany do Global War Mod.
W pliku cytaty.ini jest 76 cytatów.


cvary
//ekran ma się zaciemnić 1 - tak 0 - nie
cytaty_black_screen 1

screenshot
2011-11-12_00001.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=v69bpnUfi8g

instalacja
Plik cytaty.ini wrzucamy do folderu configs amxx'a
addons/amxmodx/configs

download
Załączony plik  cytaty.ini   7,81 KB   1967 Ilość pobrań

Poprzednia wersja : 290 pobrań
Załączony plik  cytaty.amxx   3,8 KB   74 Ilość pobrań

Załączony plik  cytaty.sma   2,25 KB   1507 Ilość pobrań
  cytaty.amxx
  • +
  • -
  • 42


#111552 Spadochron (parachute)

Napisane przez tymbark122 w 12.02.2010 22:20

Opis:
Jest to spadochron jakiego znacie;D ale trochę inny...Nie trzeba płacić, sprzedawać itp. Tylko spadochron jest już od START'u za darmo.

Instalacja:
Plik parachute.mdl do cstrike/models
Plik parachute.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Plik parachute.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting

Cvar'y
sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu

Wystraczy zmienić mape lub zrestartować Serwer i gotowe;D
Mam nadzieje, że działa ;P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 97


#469010 Ultimate AFK

Napisane przez Droso w 18.10.2012 15:26

Witajcie!
opis

Autor: HubertTM
Dzień publikacji: 18 października 2012r.

Oto nowy Ultimate-AFK, czym różni się od innych afk-kickerów? Dokładnością. Ten plugin bierze pod uwage:

  • strzelanie;
  • poruszanie camera;
  • pisanie na chacie;
  • drobne ruchy;
  • kucanie;
  • skakanie;
  • patrzenie w tabele wyników;
  • przeładowanie;
  • kupowanie broni na respie;
  • wiele innych.

Oczywiście wszystko możemy Włączyć/Wyłączyć Cvarami, a w dodatku możemy dodać wyjątki dla kogo ma nie działać U-AFK:

  • dla Adminów;
  • tylko dla Head-Adminów;
  • U-AFK będzie działać tylko od określonej CVAR'em liczby graczy.

 

Możemy określić jak ma działać plugin czy od razu kickować z serwera, czy może najpierw przenieść do drużyny Obserwatorów, potem po upłynięciu X czasu, kickować go z serwera (Można oczywiście to wyłączyć, że tylko przenosi do drużyny Obserwatora i gracz sobie spokojnie czeka jako obserwator).
Możemy także ustalić po jakim czasie kickować z TT/CT i oddzielny czas kicku dla drużyny Obserwatora.
Możemy włączyć tylko kickowanie z drużyny Obserwatora.

Dodatkowo:
AFK na respie, jak wiadomo czasami chcemy, żeby AFK na respie było szybsze, tak też tu jest.
Jak działa plugin na respie?
Najpierw ustalamy ile razy gracz może być AFK (w pluginie zwie to się szanse [stand. 3])
Jeżeli gracz wykorzysta szanse [np. 3/3] to wtedy:
w zależności od CVAR'u:

  • kickuje;
  • przenosi do drużyny Obserwatora.

Możemy CVAR'em włączyć informowanie gracza, że jest AFK i nastąpi reakcja pluginu.
W pluginie jest pokazywanie ile graczy w CT i TT jest AFK [np. AFK CT: 1 AFK TT: 3] [można wyłączyć CVAR'em]

Mamy także wyrzucanie bomby, jeśli gracz jest AFK X sec..
Oczywiście możemy to wyłączyć, na przykład zamiast wyrzucania bomby możemy zainstalować to:
http://amxx.pl/topic...k-bomb-tranfer/

 

Więcej informacji w CVAR'ach ;)

cvary
Uwaga CVAR'y ustalamy w pliku ultimateafk.cfg, który możemy pobrać z załącznika i wrzucamy go do folderu
addons/amxmodx/configs

 

afk_mode 0
// 1 - Kickuje od razu, to znaczy - nie przenosi na spect!
// 0 - Najpierw przerzuca na Spect. Co dalej? Wybierz dalej w cvarach 


afk_timeafk 50
// Ile sekund mozna byc AFK w TT/CT, zanim... (cvar afk_mode)


afk_timespect 0
// Ile sekund mozna byc AFK w druzynie Obserwatorow, potem kickuje!
// 0 - Nieskonczonosc - nie kickuje.


afk_saychangeafk 2
// Czy pisanie na SAY/SAY_TEAM wplywa na czas AFK?
// 0 - Nie
// 1- Tylko w druzynach TT oraz CT
// 2 - Wszedzie TT/CT/Obserwatorzy.


afk_shootchangeafk 1
// Czy strzal bronia, lub jej zmiana wplywa na AFK?
// 1 - Tak.
// 0 - Nie.


afk_adminafk 0
// Czy traktowac adminow jako zwyklych graczy? Czytaj - Przerzucac oraz Kickowac?
// 0 - Bedzie kickowalo/przerzucalo adminow i graczy.
// 1 - Kickuje/przerzuca tylko graczy, admini maja spokoj.
// 2 - Kickuje/przerzuca graczy i adminow, ale nie kickuje adminow z immunitetem.


afk_warn 1
// ostrzegac gracza ze jest AFK? (Chat)
// 0 - Nie
// 1 - Tak (Domyslnie)


afk_minplayers 0
// od ilu graczy na serwerze dziala U-AFK.


afk_checkspawn 1
// Czy ma sprawdzac czy gracz jest AFK na respie? Takie AFK na respie dziala szybciej, przydatne bo sa szanse (patrz nizej).
// 1 - Tak
// 0 - Nie. Wylacza takze szanse (Zaraz sie dowiesz co to takiego)


afk_timekillspawn 25
// Jezeli gracz nie rusza sie na respie przez tyle sekund, oznacza to, ze jest AFK, i mozna go ... (CVAR nizej)


afk_killspawn 0
// Do cvaru wyzej
// 1 - Zabic
// 0 - Nic nie robi z graczem, ale pokazuje komunikat, ze gracz jest AFK.


afk_killspawnchance 5
// Jezeli zostanie zabity (Wiec dziala tylko kiedy cvar afk_killspawn 1) przez Ultimate AFK [TEN_CVAR] razy to zostanie wywalony, bo nie gra.
// Zalecane 3 w gore.
// Uwaga 0 nie wylacza ! (Od wylaczania jest m.in cvar afk_checkspawn!) 




afk_bombdroptime 20
// Po jakim czasie AFK ma wyrzucic bombe graczowi na ziemie.
// 0 - Wylacza.


afk_playersinfoafk 1 
// Czy ma pojawiac sie informacja? AFK TT : x AFK CT: x na chacie?
// 1 - Tak.
// 0 - Nie.

Plugin posiada multilanguage! Dzięki czemu obcokrajowcy zrozumieją, dlaczego np. zostali wyrzuceni z serwera :)
Na razie tylko PL i ANG. [Wersja ANG, możliwe lekkie błędy ;D]
 

Podziękowania:
- Dla autora/ów AFK-KISS, (zapożyczona funkcja: ta od rozpoznawania czy gracz ma bombe)


Changelog:
18 października 2012 r - publikacja;
28 października 2012 r - poprawa .txt;
20 grudnia 2012 r - poprawa małych bugów + "uczulenie" pluginu;

1.9b - 13 października 2013 r - "uczulenie" pluginu + poprawy błędów.

1.9f - 10 listopada 2013 r - Poprawienie kilku błędów - ładniejszy (czytelniejszy) plik .CFG :)

2.0 - 30 grudnia 2013 r -

  • Dodanie do AFK - Freezetime - czyli w tym czasie nie nalicza AFK :)
  • Wiele poprawek związanych z wyrzucaniem bomby.
  • Bugi i poprawki;
  • Dodanie komendy debugguj ;)
  • Poprawa jednego CVAR'a.

 

download

Załączony plik  AFK-Ultimate.sma   15,62 KB   1652 Ilość pobrań
  AFK-Ultimate.amxx

Załączony plik  ultimateafk.txt   2,29 KB   2171 Ilość pobrań

Załączony plik  ultimateafk.cfg   2,05 KB   1624 Ilość pobrań

 

 

instalacja
Standardowa czyli:

  • .amxx do plugins
  • .sma do scripting
  • ultimateafk.cfg do configs
  • ultimateafk.txt do data/lang

  • +
  • -
  • 48


#519083 Moc dla klasy od x lvl

Napisane przez Vasto_Lorde w 24.02.2013 19:15

Zamiast:
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+10.0<max_health? cur_health+10.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
Daj:
if(ma_klase[killer])
{
new Float: zycie_dodane=10.0;
if(cod_get_user_level(killer)>=20)
zycie_dodane+=10.0

new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+zycie_dodane<max_health? cur_health+zycie_dodane: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 1


#518122 [ROZWIĄZANE] Błąd podczas kompilacji klasy

Napisane przez Amaroq w 22.02.2013 00:52

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "ciche kroki, widzi wrogow na radarze";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;

new bool:ma_klase[33];
new maxPlayers;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
maxPlayers = get_maxplayers();

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 0);
}

public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];

for (new id=1; id<=maxPlayers; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;

for (new i=1;i<=maxPlayers;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;

get_user_origin(i, PlayerCoords)

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#455557 Bonusy wypadające z graczy.

Napisane przez ric0 w 04.09.2012 17:01

Witam. Plugin napisany według tego tematu : http://amxx.pl/topic...-pluginu-bonus/
Funkcję tworzenia paczki po zginięciu zapożyczyłem z tego tematu : http://amxx.pl/topic...turki-leczenia/ .
Mam na dzieję że radim się nie obrazi .(próbowałem się z nim skontaktować ale mi to nie wyszło :P

Dołączona grafika

Po zabiciu wroga wypada z niego paczka . Po zebraniu paczki losuję się bonus.
Bonusy do wylosowania:
Trucizna od -5 do -20 HP
Apteczka od 5 do 40 HP
Sakiewki ze złotem od 20 do 5000$
Losowy exp od 30 do 250
Losowy perk.

Dołączona grafika
Standardowa : http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
model z załącznika dodajemy bezpośrednio do folderu models.


----------------------Wersja dla Coda Starego----------------------
http://amxx.pl/topic..._20#entry456219

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 44


Logowanie


  • Potrzebujesz konta? Zarejestruj się!