Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Moc dla klasy od x lvl

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Przemek950720

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 24.02.2013 12:40

mam problem, chciałem zrobić żeby dana klasa miała 10 hp za killa do 20 lvl, a później już 20 hp, http://amxx.pl/topic...od-pewnego-lvl/ w tym temacie jest jak to zrobić na innej klasie, ale ja nie wiem jak to zrobić w mojej... oto sma

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Agent";
new const opis[] = "ma ubranie wroga, 10 hp za killa, na +20 lvl 20hp za killa";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}

public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+10.0<max_health? cur_health+10.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 24.02.2013 19:15

Zamiast:
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+10.0<max_health? cur_health+10.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
Daj:
if(ma_klase[killer])
{
new Float: zycie_dodane=10.0;
if(cod_get_user_level(killer)>=20)
zycie_dodane+=10.0

new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+zycie_dodane<max_health? cur_health+zycie_dodane: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych