Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Błąd podczas kompilacji klasy

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Przemek950720

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 21.02.2013 22:40

Witam, wyskakuje mi błąd podczas kompilowania klasy, da radę ktoś skompilowć żeby działał cichy chód i radar?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "ciche kroki, widzi wrogow na radarze";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;

new bool:ma_klase[33];


public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 0);

public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];

for (new id=1; id<=32; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;

for (new i=1;i<=32;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;

get_user_origin(i, PlayerCoords)

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
}


  • +
  • -
  • 0

#2 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 22.02.2013 00:52

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "ciche kroki, widzi wrogow na radarze";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;

new bool:ma_klase[33];
new maxPlayers;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
maxPlayers = get_maxplayers();

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 0);
}

public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];

for (new id=1; id<=maxPlayers; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;

for (new i=1;i<=maxPlayers;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;

get_user_origin(i, PlayerCoords)

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
}

  • +
  • -
  • 1
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#3 Przemek950720

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 23.02.2013 16:33

dzięki, działa

do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 24.02.2013 15:20

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#5 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 24.02.2013 15:20

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

Mody > Call of Duty Mod > Problemy

do

Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych