Pół dnia się męczyłem ale zrobiłem u mnie działa zobacz u siebie
wystarczy ze podmniesz ten plik pk.amxx a i żebyś nie miał do plugins codmod dopisanego eventu ![]()
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
koong nie posiada znajomych
Napisane przez koong
w 29.04.2014 16:34
new const prefix[] = "Nazwa sieci";na swoją nazwe sieci
punkty_gracza[id]-= 1wystarczy zmienic 1 na ile tam chcecie
punkty_gracza[id]-= 50wystarczy zmienic 50 na ile tam chcecie
cvar[0] = register_cvar("premium_exp1", "3000");
cvar[1] = register_cvar("premium_exp2", "7000");
cvar[2] = register_cvar("premium_exp3", "16000");
cvar[3] = register_cvar("premium_exp4", "32000");
cena[0] = register_cvar("premium_cena1", "5");
cena[1] = register_cvar("premium_cena2", "10");
cena[2] = register_cvar("premium_cena3", "20");
cena[3] = register_cvar("premium_cena4", "30");
cvar[4] = register_cvar("vip_premium_exp1", "3000");
cvar[5] = register_cvar("vip_premium_exp2", "7000");
cvar[6] = register_cvar("vip_premium_exp3", "16000");
cvar[7] = register_cvar("vip_premium_exp4", "32000");
cena[4] = register_cvar("vip_premium_cena1", "4");
cena[5] = register_cvar("vip_premium_cena2", "9");
cena[6] = register_cvar("vip_premium_cena3", "18");
cena[7] = register_cvar("vip_premium_cena4", "26");aby w HUD-zie wyświetlało się ile macie pkt konkursowych należy zrobic tak#include <premiump>Nastepnie szukacie public PokazInformacje(id) i dopisujecie
^nPunkty Konkursowe premium_points_get(target), ^nPunkty Konkursowe premium_points_get(id)u gotowiec to wygląda tak
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s ^nPunkty Konkursowe %d", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], premium_points_get(target));//
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Punkty Konkursowe : %d]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], premium_points_get(id));
return PLUGIN_CONTINUE;
}Komendy graczaamx_pkt <nick gacza> <ilosc punktow>np.amx_pkt "Koong" "25" <---zalecane korzystać z komendy a nie Admin Menu, ponieważ raz dodaje , raz nie
if(100 >= punkty_gracza[id]) punkty_gracza[id]-= 100-dodano event w którym, powłączniu przez admina z Imunitetem przez 300 sekund kazdy gracz za fragi zdobywa pkty konkursowe 1frag=2Pkty konkursowe (Kod z pluginy RPK Shark)
pk.sma 21,28 KB 167 Ilość pobrań
pk.amxx
true_beam.spr 20,89 KB 164 Ilość pobrań
premiump.inc 319 bajtów 179 Ilość pobrań
tutor.inc 2,21 KB 163 Ilość pobrań
screeny.rar 73,65 KB 154 Ilość pobrań
pk v0.3.sma 20,55 KB 161 Ilość pobrań
pk v0.3.amxx
Napisane przez koong
w 27.03.2014 21:48
Napisane przez koong
w 24.03.2014 22:52
Napisane przez koong
w 13.03.2014 23:13
Napisane przez koong
w 13.03.2014 11:31
Napisane przez koong
w 22.11.2013 20:01
Napisane przez koong
w 10.11.2013 13:24
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new bool:ma_klase[33];
new skoki[33];
new const nazwa[] = "Ghost Sniper [P]";
new const opis[] = "Klasa premium, ma 1/4 szansy na zabicie z HE i 1/2 z AWP, ciche kroki + 2 skoki";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 30;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1);
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && !random(4))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
Napisane przez koong
w 09.11.2013 18:18
masz tutaj już ci zkąpilowałem
teraz to co masz w folderze scripting wrzuc do swojego folderu w ftp scripting
to co masz w plugins wrzuć do swojego folderu plugins
i w config ci dodałem plugins-codmod.ini tam masz już wszystkie klasy dopisane jak którejś nie chcesz to poprostu usuń
a i swoj silnik ze swoich starych awansów ci dałem ( tam jest zrobione, że jak wbijesz 25 lvl komandosem to z komandosa robi ci się wykfalifikowany komandos)
awanse.rar 835,05 KB 97 Ilość pobrań
Napisane przez koong
w 08.11.2013 13:46
Przerobiłem ruletke by NaXe do CodModa(dodałem więcej umiejętności oraz ruletke za monety, itp.)

Ruletka posiada do wylosowania:
-Wylosowales 200 punktow kamizelki.
-Wylosowales spowolnienie, na 25 sekund.
-Wylosowales smierc.
-Wylosowales przyspieszenie, na 15 sekund.
-Wylosowales 2x nizsza grawitacje, na 25 sekund.
-Wylosowales XHP. (można wylosować od 100-1000 hp)
-Wylosowales 1HP powodzenia
-Wylosowales zatrucie. Zabiera ci 1 HP co sekunde przez 20 sekund.
-Wylosowales dodatkowe skoki w powietrzu.
-Wylosowales Auto Bunny Hop. Trzymaj caly czas spacje, aby sie rozpedzic.
-Wylosowales Long Jump'a. Usiadz, aby wybilo Cie do przodu.
-Wylosowales 2x wieksze obrazenia.
-Wylosowales wieksze DMG noza
-Wylosowales eliminator rozrzutu w broniach.
-Wylosowales nieskonczonsc amunicji. Strzelaj do bolu ![]()
-Wylosowales anty flash'a. Nie dzialaja na Ciebie granaty oslepiajace.
-Straciles wszystkie bronie.
-Wylosowales Niesmiertelnosc na 15 sekund
-Wylosowales Niesmiertelnosc na 15 sekund + eliminator rozrzutu
-Wylosowales przyspieszenie na 15 sekund,oraz (od 100 do 1000 hp) Wylosowales HP.
-Wylosowales przyspieszenie na 15 sekund, 2x wieksze dmg oraz nieskonczone ammo.
-Niestety nic nie wylosowales
-Wygrales 16 000$
-Jestes slapowany!!
-Wygrales 12000 expa!Gratulacje!
-Wygrales 6000 expa!

register_cvar("amx_ruletka_koszt","25") (Koszt ruletki, za monety)



ruletkacod.sma 19,53 KB 330 Ilość pobrań
ruletkacod.amxx
Napisane przez koong
w 10.08.2013 14:06
widzę moje klasy z mojego codmoda pobrałeś ![]()
strona ci automatycznie zkompilowała
a ty nie mozesz swoim compilerem bo musisz wejść w compiler/include/codmod
i na końcu dopisać
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
i niewiem czemu zmieniłeś to
ColorChat(id, GREEN, "Klasa Wykonana przez Jesusa");
jak ja edytowałem klase CheQa i pododawałem tamte umiejętności .
Napisane przez koong
w 29.07.2013 19:03
Napisane przez koong
w 29.07.2013 18:51
widzę że klasę przerabiałeś z perku
i znalazłem tam błąd , oczywiście poprawiłem i dodałem + 5 DMG łap
codclass_bandyta.sma 1,75 KB 63 Ilość pobrań
codclass_bandyta.amxx
Napisane przez koong
w 28.07.2013 12:41
Napisane przez koong
w 28.07.2013 12:06
Venexus jeżeli używasz kompilacji lokalnej to 1 klasa tak jak kolega wyżej napisał ci się zkompilowała i masz ją w folderze compiled
a te warningi to nie robią bo chodzi o odstępy z linikami (przy dopisywaniu do klasy Premium)
masz tu bez warningów:>
a co do klasy shadow to w tej klasie straszny syf był z kodem i zrobiłem tą klasę od nowa łap.
codclass_BadWoman.sma 2,44 KB 63 Ilość pobrań
codclass_BadWoman.amxx
codclass_shadow.sma 2,83 KB 68 Ilość pobrań
codclass_shadow.amxx



Moja zawartość