Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

koong - zdjęcie

koong

Rejestracja: 16.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.01.2015 10:17
*****

#558950 Dodanie awansów

Napisane przez koong w 28.07.2013 11:53

frakcje dodawałeś z sposobu 1? jak tak to okej;>

masz przerobiłem ci silnik

a i dodam , że ty nie z kompilujesz silnika dopóki

w compilerze do inl nie dodasz natywu

 

wchodzisz w compiler/include/codmod

 w pliku codmod.inl dopisujesz na samym końcu to

native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci, const frakcja[]);

zapisujesz i wszystko gra;) 

Powodzenia;)

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#554771 Prośba o 3 klasy-EGO,Krytyk oraz Kamper

Napisane przez koong w 12.07.2013 18:49

Krytyk

@ proszę o połączenie moich 2 postów.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#554766 Prośba o 3 klasy-EGO,Krytyk oraz Kamper

Napisane przez koong w 12.07.2013 18:35

Ego.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#554723 prosba o klase teletubis

Napisane przez koong w 12.07.2013 16:21

łap.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#554718 Prośba o klasę Szturmowiec

Napisane przez koong w 12.07.2013 16:12

łap szturma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#552513 Transporter, Pacyfikator, Szpieg, Szturmer, Elitarny strzelec

Napisane przez koong w 05.07.2013 19:16

@ sory ze post pod postem to był 1 i ostatni raz ;)

 

i tu masz Szturmera

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#552511 Transporter, Pacyfikator, Szpieg, Szturmer, Elitarny strzelec

Napisane przez koong w 05.07.2013 19:12

łap transportera.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#551049 Prośba o 10 Perków m.in. Soldier Master MP5

Napisane przez koong w 30.06.2013 16:12

Solider

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#551020 Klasy Awansami

Napisane przez koong w 30.06.2013 14:08

Klasy Znalezione na amxx.pl edytowałem i przerobiłem na awanse

Klasy są zrobione na 4 awanse.

Wykfalifikowany-25lvl

Profesjonalny- 50lvl

Elitarny-80lvl

Legendarny-150lvl

[b]Komandos[/b]-Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)
Wykfalifikowany Komandos-Ma 1/1 z noza (PPM) ,AutoBH.
Elitarny Komandos-Ma 1/1 z noza (PPM) , modul odrzutowy , AutoBH i na nozu mniejsza widocznosc 110/255
Legendarny Komandos-Ma 1/1 z noza,Bardzo mala widoczność na nozu 80/255 ,AutoBH,moduł odrzutowylekko obniżoną grawitacje i 5 skokow
[b]Snajper[/b]-150 procent obrazen z AWP(+inteligencja)
Wykfalifikowany Snajper-170 procent obrazen z AWP(+inteligencja)
Profesjonalny Snajper-200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)
Elitarny Snajper-200 procent obrazen z AWP(+inteligencja),1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM),Gdy kucnie na nożu malo widoczny , 25 dmg wiecej z USP
Legendarny Snajper-200 procent obrazen z AWP(+inteligencja),1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM),Gdy kucnie na nozu malo widoczny , 25 dmg wiecej z USP, podwojny skok w powietrzu
[b]Predator[/b]-Zadaje 5 wiecej obrazen z Famasa, widzi niewidzilanych
Wykfalifikowany Predator-5 dmg wiecej z Famasa , 1 mine, widzi niewidzialnych
Profesjonalny Predator-5 dmg wiecej z Famasa , 2 miny, widzi niewidzialnych
Elitarny Predator-7 dmg wiecej z FAMASA , 3 miny, widzi niewidzialnych
Legendarny Predator-Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 30% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja
[b]Saper[/b]-Może postawić 3 miny + wyrzucenie broni przeciwnika 1/21
Wykfalifikowany Saper-Może postawić 3 miny , wyrzucenie broni przeciwnika 1/18
Profesjonalny Saper- Może postawić 3 miny + widzi każde miny wyrzucenie broni przeciwnika 1/15
Elitarny Saper-Może postawić 3 miny + widzi każde miny, wyrzucenie broni przeciwnika 1/10
Legendarny Saper-Może postawić 3 miny + widzi każde miny, wyrzucenie broni przeciwnika 1/8
[b]Camper[/b]-Moze postawic swoja replike, ktora odbijaj obrazenia Hp, repliki wynosi 100
Wykfalifikowany Camper-Moze postawic swoja replike, ktore odbijaja obrazenia, Hp Repliki 130
Profesjonalny Camper-Moze postawic swoja replike, ktore odbijaja obrazenia, Hp Repliki 150
Elitarny Camper-Moze postawic swoja replike, ktora odbija obrazenia, Hp Repliki 200
Legendarny Camper-Moze postawic swoja replike, ktora odbija obrazenia, Hp Repliki 200, scout 1/3, He 1/3
[b]Elektryk[/b]-Masz 1 blyskawice DMG blyskawicy 50+int ( Uzycie: klawisz E )
Wykfalifikowany Elektryk-Masz 1 blyskawice. DMG blyskawicy 100+int ( Uzycie: klawisz E )
Profesjonalny Elektryk-Masz 2 blyskawice. DMG blyskawicy 100+int ( Uzycie: klawisz E )
Elitarny Elektryk-Masz 3 blyskawice. ( Uzycie: klawisz E )
Legendarny Elektryk-Masz 4 blyskawice. M249 + 5 DMG ( Uzycie: klawisz E )
[b]Kameleon[/b]-z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro
Wykfalifikowany Kameleon-z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro, posiada brak rozrzutu w broniach
Profesjonalny Kameleon-z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro,posiada brak rozrzutu w broniach + 2 skoki
Elitarny Kameleon-z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro,brak rozrzutu w broniach 2 skoki, modul odrzutowy
Legendarny Kameleon-z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro,brak rozrzutu w broniach, 2 skoki, modul odrzutowy, +5DMG z Ak i M4a1
[b]Nanozolnierz[/b]-Znikasz na 1 sekunde przy otrzymanym obrazeniu
Wykfalifikowany Nanozolnierz-Znikasz na 2 sekundy przy otrzymanym obrazeniu
Profesjonalny Nanozolnierz-Znikasz na 3 sekundy przy otrzymanym obrazeniu
Elitarny Nanozolnierz-Znikasz na 4 sekundy przy otrzymanym obrazeniu
Legendarny Nanozolnierz-Znikasz na 5 sekundy przy otrzymanym obrazeniu
[b]Niewidek[/b]-+5 DMG z Wiertarki i na nozu mniejsza widocznosc
Wykfalifikowany Niewidek-+5 DMG z Wiertarki i na nozu mniejsza widocznosc (50/255), ma autobh
Profesjonalny Niewidek-+5 DMG z Wiertarki i na nozu mniejsza widocznosc (40/255), ma autobh
Elitarny Niewidek-+10 DMG z Wiertarki i na nozu mniejsza widocznosc (30/255), ma autobh
Legendarny Niewidek-+15 DMG z Wiertarki i na nozu mniejsza widocznosc (20/255), ma autobh
[b]Strzelec Wojenny[/b]-Ma AK47,M4A1 i  1 rakiete.
Wykf.Strzelec Wojenny- Ma AK47,M4A1 i 5 dmg wiecej z nich  i 1 rakiete.
Prof.Strzelec Wojenny-Ma AK47,M4A1 i 5 dmg wiecej z nich  i 2 rakiety.
Elit.Strzelec Wojenny-Ma AK47,M4A1 i 7 dmg wiecej z nich  i  2 rakiety.
Legendarny Strzelec Wojenny-Ma AK47,M4A1 i 10 dmg wiecej z nich  i  2 rakiety, + eliminator rozrzutu 
[b]Szpieg[/b]-Ma 1/5 na resp u wroga , ubranie wroga  i +2 dmg wiecej z M4a1
Wykfalifikowany Szpieg-Ma 1/4 na resp u wroga , ubranie wroga ,ciche kroki , 5 dmg wiecej.
Profesjonalny Szpieg-Ma 1/4 na resp u wroga , ubranie wroga ,ciche kroki , 5 dmg wiecej z nozem ma mniejsza widocznosc.
Elitarny Szpieg-Ma 1/3 na resp u wroga , ubranie wroga ,ciche kroki , 5 dmg wiecej z nozem mniejsza widocznosc.
Legendarny Szpieg-Ma 1/3 na resp u wroga , ubranie wroga ,ciche kroki i 5 dmg wiecej z nozem mniejsza widocznosc.
[b]Zlodziej[/b]-Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/3 szansy na zabranie perku swojej ofierze
Wykfaliwikowany Zlodziej-Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze
Profesjonalny Zlodziej-Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze, dostaje pelny magazynek za fraga
Elitarny Zlodziej-Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze, dostaje pelny magazynek za fraga Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)
Legendarny Zlodziej-Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze, dostaje pelny magazynek za fraga Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s), cichy bieg
 
[b]PREMIUM[/b]
 
Profesjonalny Doktor(Premium)-Może reanimowac : odradza ludzi , ma 4 apteczki ,all granat,  2 skoki +5DMG z M4A1
Pseudokibic(Premium)-Natychmiastowe przeladowanie DMG z DEAGLA +25, 1/1 z Kosy  z Scouta 1/3
Profesjonalista(Premium)-3 sek. niesmiertelnosci, Dostaje AK47, AWP, DEAGLE, HE, 150 hp, 60 speeda, 250 armoru
 
[b]MEGAPREMIUM[/b]
Kapitan(Mega Premium)-Ma m4 i elites oraz 1/2 z HE , 2 apteczki i podwojny skok!
Komandor(Mega Premium)-150 procent obrazen z scout(+inteligencja),1/1  z noza(PPM),Gdy kucnie na nozu malo widoczny , 20 dmg wiecej z Deagla, podwojny skok w powietrzu,Autobh.
Songo(Mega Premium)-Jest szybki , moze teleportowac sie co 10s , Ma 1/3 na odrodzenie! +5 DMG
Major(Mega Premium)-Ma 10% wiecej z dmg z M4 , widzi wrogow na radze ,1/6 z M3, ciche kroki, Eliminator rozrzutu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#532145 Proszę o 15 klas min. Szalony Czarodziej

Napisane przez koong w 06.04.2013 17:10

duch

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#532064 [ROZWIĄZANE] Proszę o naprawienie 1/x z HE = 3 KLASY

Napisane przez koong w 06.04.2013 14:14

kapitann

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#531151 Klasa Mistrz Predator

Napisane przez koong w 03.04.2013 20:39

łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#531136 Poprawa klasy

Napisane przez koong w 03.04.2013 20:14

łap bo nie dałeś do public cod_class_disabled(id) otwarcia i zamknięcia nawiasu {}

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
		 
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[]   = "Demon (Premium)";
new const opis[]	    = "";
new const bronie	    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 20;
 
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[Demon (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
 
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps (id, 1)
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }
  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
	    poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
	    ilosc_rakiet_gracza[id]--;
	    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
	    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
	    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
	    new Ent = create_entity("info_target");
	    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
	    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
	    vAngle[0] *= -1.0;
	    entity_set_origin(Ent, Origin);
	    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
	    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
	    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
	    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
	    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
	    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

  • +
  • -
  • 1


#531133 Modyfikacja Klasy Regenerator

Napisane przez koong w 03.04.2013 20:08

łap na ADMIN_LEVEL_H

@@ edit Kolega wyżej był szybszy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#531129 Mała modyfikacja klasy Fighter

Napisane przez koong w 03.04.2013 20:00

łap dodane
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[] = "Fighter [Mega]";
new const opis[] = "AK47 1/14 + Eliminator Rozrzutu + 1/3 z HE";
new const bronie = (1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "glut1997");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Fighter [Mega]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
give_item(id,"weapon_hegrenade")
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(ma_klase[id] && get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_ATTACK)
{
new Float:punchangle[3]
pev(id, pev_punchangle, punchangle)
for(new i=0; i<3;i++)
punchangle[i]*=0.9;
set_pev(id, pev_punchangle, punchangle)
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && random_num(1,14) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1