Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Mag - Latarka naświetlająca

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 05.08.2011 11:20

*
Popularny

Witam, przedstawiam wam dziś klase mag, która ma latarkę naświetlająca niewidocznych :)

Cvary:
cod_mag_render "30" - ustawiamy ile maksymalnie może być włączona latarka

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 16

#2 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 05.08.2011 13:22

Wszystko działa poprawnie :) masz +'ika
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 05.08.2011 13:27

Nędzny cypis :P wzięło Cię na odpracowywanie warnów? :D
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#4 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 05.08.2011 13:38

No przynajmniej cos dał od siebie za te warny. Oby więcej takich pluginów ; p +
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#5 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.08.2011 10:06

Dopiero teraz zauważyłem że ten plugin blokuje używanie latarki przez inne klasy :D
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#6 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 07.08.2011 10:09

Tak :0
  • +
  • -
  • 0

#7 ToRRent

    Dirty Bomber

  • Power User

Reputacja: 227
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 07.08.2011 10:12

Tak :0


Pytasz czy stwierdzasz ? :D

i dałbyś radę poprawić wyświetlanie ikonki latarki na ekranie ? Bo czasami lubi sobie pomigać :P
  • +
  • -
  • 0

ZdobywcyGier

YouTubeFacebook |  Twitch


#8 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 07.08.2011 10:20

hmm, to już tak raczej działa
  • +
  • -
  • 0

#9 Aleksiej

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 08.08.2011 20:12

Zauwazylem maly problem, naswietlisz kogos i jak naswietlenie minie to delikwent jest calkowicie niewidoczny.
  • +
  • -
  • 0

#10 czyzyk

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:93
  • Imię:Pieklo
  • Lokalizacja:Pieklo
Offline

Napisano 09.08.2011 08:52

Dajcie mu następne warny to znowu coś fajnego udostępni.
Co do klasy fajna ale zbędna po co z coda robić diablo ;P

#11 --WICIO--

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:71
  • Lokalizacja:ZST
Offline

Napisano 21.02.2012 11:57

Popieram Alksiej
mam to samo
klasa ma bug'a, gdy naświetlisz niewidzialnego owszem działa te 15 sec czy ile tam jest
ale gdy naświetlasz widzialnego to te 15 sec jest naświetlany tymi kolorakami a poźniej staje się niewidzialny

więc trzeba dopracowac
  • +
  • -
  • 0

#12 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 21.02.2012 21:53

sprawdzcie czy to dziala

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <codmod>

#define MAX 32

#define nazwa "Mag"
#define opis "Ma latarke dzięki, ktorej moze naswietlic niewidzialnych"

new const bronie = 1<<CSW_UMP45;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[MAX+1], flashlight[MAX+1],flashbattery[MAX+1]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "cypis");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink,"PreThink");

register_event("Flashlight","Flashlight","b");

register_cvar("cod_mag_render", "30");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
flashbattery[id] = 0;
}

public PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

if(flashlight[id] && flashbattery[id] && ma_klase[id])
{
static flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b;
flashlight_r+= 1+random_num(0,2)

if (flashlight_r>250)
flashlight_r-=245

flashlight_g+= 1+random_num(-1,1)

if (flashlight_g>250)
flashlight_g-=245

flashlight_b+= -1+random_num(-1,1)

if (flashlight_b<5)
flashlight_b+=240

new origin[3];
get_user_origin(id, origin, 3);
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(27);
write_coord(origin[0]);
write_coord(origin[1]);
write_coord(origin[2]);
write_byte(8);
write_byte(flashlight_r);
write_byte(flashlight_g);
write_byte(flashlight_B);
write_byte(1);
write_byte(90);
message_end();

new traget, bodypart;
get_user_aiming(id, traget, bodypart)
if(get_user_team(id) != get_user_team(traget) && traget)
{
new data[2];
data[0] = traget;
data[1] = pev(traget, pev_renderamt);

if(data[1] < 255.0)
{
fm_set_rendering(traget, kRenderFxGlowShell, flashlight_r, flashlight_g, flashlight_b, kRenderNormal, 255)

remove_task(8752+traget);
set_task(7.5, "wylacz_rander", 8752+traget, data, 2)
}
}
}
return FMRES_HANDLED;
}

public wylacz_rander(data[2])
{
if(is_user_connected(data[0]) && is_user_alive(data[0]))
fm_set_rendering(data[0], kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, data[1])
}

public Flashlight(id)
{
if(flashlight[id])
flashlight[id] = 0;
else if(flashbattery[id] > 0)
flashlight[id] = 1;

if(!task_exists(2071+id))
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0, "charge", 2071+id);

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();

set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) & ~EF_DIMLIGHT);
}

public charge(id)
{
id -= 2071
if(flashlight[id])
flashbattery[id]--;
else
flashbattery[id]++;

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("FlashBat"),{0,0,0},id);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();

if(flashbattery[id] <= 0)
{
flashbattery[id] = 0;
flashlight[id] = 0;

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Flashlight"),{0,0,0},id);
write_byte(flashlight[id]);
write_byte(flashbattery[id]);
message_end();
}
else if(flashbattery[id] >= get_cvar_num("cod_mag_render"))
{
flashbattery[id] = get_cvar_num("cod_mag_render");
return;
}
set_task(flashlight[id]? 0.5: 1.0,"charge", 2071+id)
}

  • +
  • -
  • 0

#13 heroes

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:118
  • Imię:xxx
  • Lokalizacja:xxx
Offline

Napisano 22.02.2012 09:26

d0n tHe Pr0oo

write_byte(flashlight_B);


powinno być małe "b"


/////////
klasa i tak nie działa poprawnie

Użytkownik heroes edytował ten post 22.02.2012 09:54

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#14 Hoscik

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Siemianowice
Offline

Napisano 09.07.2013 23:04

Da się to przerobić na perk? :)
  • +
  • -
  • 0

#15 koong

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:209
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 13.03.2014 11:31

sory za odkop ale klasa buguje a mi jest pilnie potrzebna bo ludzie się skarżą na ninje i teraz pytanie do was jest z was ktoś w stanie to naprawić??


CheQ (13.03.2014 13:42):
"Buguje" nie określa problemu! Załóż temat w odpowiednim dziale podając w czym problem i inne ważne informacje >.<

  • +
  • -
  • -1
b_350_20_3A3A3A_3A3A3A_F19A15_111111.png





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych