Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Koliberovsky16 - zdjęcie

Koliberovsky16

Rejestracja: 01.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.01.2013 14:37
-----

#506435 Prosba o klase Komandor

Napisane przez glut w 25.01.2013 14:32

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#443204 2 Perki "Semtex" i "Zestaw Semtexowy"

Napisane przez Hleb w 09.08.2012 12:45

Perki te zostały oparte o plugin Sticky Nades autorstwa VEN

Sticky Nades - AlliedModders

Granat typu "Semtex" istnieje naprawdę w MW2

Dołączona grafika

Nazwa I Perku: Semtex
Opis perku: Dostajesz 2-3 granaty HE, które kleją się do wszystkiego (również do graczy)

Nazwa II Perku: Zestaw Semtexowy
Opis perku: Dostajesz 2-3 zestawy granatów (HE, FLASH i SMOKE), które kleją się do wszystkiego (również do graczy)

UWAGA: nie warto rzucić smoke'a z zestawu w ścianę czy w gracza, bo nie wybuchnie.

Dołączona grafika

Semtex:
Załączony plik  codperk_semtex.sma   1,86 KB  195 Ilość pobrań
  codperk_semtex.amxx

Zestaw Semtexowy
Załączony plik  codperk_zestawsemtexowy.sma   2,57 KB  110 Ilość pobrań
  codperk_zestawsemtexowy.amxx
  • +
  • -
  • 17


#460711 Perk "Celownik Laserowy"

Napisane przez Hleb w 23.09.2012 14:37

Dołączona grafika

Perk oparto na pluginach:

-http://amxx.pl/topic/31247-weapon-zoom-changer/ by Owner123
-http://amxx.pl/topic/68751-killstreak-134a-14c-wyzwania/ by Cypis'

Nazwa Perku: Celownik Laserowy

Zasada działania: Najpierw namierzamy cel w podwójnym zbliżeniu, następnie używając perku (klawisz C) wzywamy artylerię, po kilku sekundach pojawia się artyleria, która zrzuca bomby dokładnie w miejsce, gdzie wskazaliśmy celownikiem.

Jeżeli pomiędzy użyciem perku a przybyciem artylerii nie będziemy mieli podwójnego zbliżenia, wówczas artyleria nie przybywa a gracz traci możliwość ponownego wezwania.

Od czasu użycia perku, najdalej do momentu zrzutu bomb, jesteśmy niewidzialni w skali 30 na 255.

Będąc na pojedynczym czy podwójnym zblizeniu, nie możemy strzelać.

UWAGA!!

Perk wymaga modułu orpheu, pliki z nim zawarte znajdują się w paczce.
Wymagana jest podmiana pliku modules.ini, inaczej perk nie zadziała jak powinien.

Domyślny czas oczekiwania wynosi 5 sekund, zaś prędkość samolotu to 1500

#define PLANE_VELOCITY 1500
#define TIME_TO_ATTACK 5.0


jeżeli chcemy zmienić wartości to w define'ach zmieniamy wartości

Filmik przedstawiający użycie perku

http://www.youtube.com/watch?v=E3jb1trKHX0&feature=plcp

Dołączona grafika

Paczka z modelami/dźwiękami oraz plikami modułu orpheu - wystarczy rozpakować i podmienić folder cstrike.

Dołączona grafika
Załączony plik  cstrike.rar   560,61 KB  240 Ilość pobrań

Załączony plik  codperk_celowniklaserowy.sma   10,08 KB  179 Ilość pobrań
  codperk_celowniklaserowy.amxx
  • +
  • -
  • 26


#501447 [ROZWIĄZANE] Prosze o Klase Zwiadowca

Napisane przez Hleb w 14.01.2013 20:20

Zobacz


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>

new bool:g_NitrogenGalil[33]
new NitrogenGalilSpr

new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "Posiada nitrogen famas ktory zamraza wroga";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1", "LovelasKapucyn");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("warcraft3/impalehit.wav");
NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr");
}

public cod_class_enabled(id, itemid)
{
ma_klase[id] = true;
g_NitrogenGalil[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
g_NitrogenGalil[id] = false
}

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)
return HAM_IGNORED

if(!ma_klase[attacker])
return HAM_IGNORED;

if(random_num(1, 8) != 1)
return HAM_IGNORED;

static Float:originF[3]
pev(victim, pev_origin, originF)

if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS)
{
if(cs_get_user_team(attacker) == cs_get_user_team(victim))
return HAM_IGNORED

set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving

Effects(originF)

emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}

return PLUGIN_HANDLED;
}

//___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
Effects(const Float:originF3[3])
{
// Largest ring
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0)
write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis
write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite
write_byte(0) // startframe
write_byte(0) // framerate
write_byte(4) // life
write_byte(60) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(41) // red
write_byte(138) // green
write_byte(255) // blue
write_byte(200) // brightness
write_byte(0) // speed
message_end()
}

  • +
  • -
  • 4


#456022 Nano Suit - Naprawiony

Napisane przez Hleb w 06.09.2012 16:07

Dołączona grafika

Znany wam ze strony Peyota perk "NanoSuit". W mojej edycji naprawiono łatkę, że gracz z tym perkiem mógł leczyć HP w sklepie, będąc w zasięgu apteczki Medyka, bądź zabijając wroga (Klasa Admirał)

Perk mojej edycji był testowany pod kątem zmiany perku z HP (NanoSuit na Wytrenowany Weteran i na odwrót),
oraz zmiany klasy będąc w posiadaniu perku. Nie wykryto jak na razie błędu.

Dołączona grafika
Załączony plik  codperk_nanosuit.sma   878 bajtów  876 Ilość pobrań
  codperk_nanosuit.amxx
  • +
  • -
  • 32


#351261 Perk "Granat Odłamkowy"

Napisane przez Hleb w 19.01.2012 00:10

Dołączona grafika

Perk: Granat Odłamkowy

Opis: Posiadasz specjalny granat, który po wybuchu rozpada się na 5 odłamków.
Perk ten podstawia model StickGrenade pod HE

Mile widziane uwagi na temat perku.

Changelog:

// v1.0

-Wydanie pluginu

// v1.0.1

-naprawa błędu z "podwójnymi odłamkami", od tej pory powstają 5 odłamków
-każdy odłamek zadaje 40(+int) dmg

// v1.0.5

-naprawa błędu, przy wybuchu flesza i smoke'a pojawiały się odłamki

// v1.1.0
- zmieniony styl rozprysku odłamków (edycja QTM_Peyote)
- DMG i czynnik INT można CVAR'ami ustawić (Domyślnie: 40 DMG i 0.2 DMG za 1 INT)
- zastąpienie natywów z modułu ENGINE natywami z modułu FAKEMETA

Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc w ustalaniu kąta wektora ent'a

Dołączona grafika

UWAGA! Podajemy liczby zmiennoprzecinkowe!

cod_fragment_damage - obrażenia spowodowane przez odłamki (Domyślnie: 40),
cod_fragment_int - czynnik inteligencji dla odłamków (Domyślnie: 0.2).

Dołączona grafika

Wystarczy wypakować paczkę z modelami/sprite'ami i podmienić folder "cstrike".

Dołączona grafika

Załączony plik  modele.rar   632,15 KB  693 Ilość pobrań

Załączony plik  codperk_granatodlamkowy.sma   5,1 KB  578 Ilość pobrań
  codperk_granatodlamkowy.amxx
  • +
  • -
  • 39


#499180 Perk "Naboje Kalibru 20mm"

Napisane przez Hleb w 09.01.2013 20:13

Dołączona grafika

Nazwa Perku: Naboje Kalibru 20mm

Opis Perku: Ten perk, jeśli jest dzierżony, sprawia że strzały posiadacza perku nie są osłabiane przez wytrzymałość klasy przeciwnika. Np, strzał w brzuch z glocka zadaje 37 dmg (przy 0 wytrzymałości), jednakże jeśli ofiara ma 100 wytrzymałości, dmg jest redukowane do 20, a dzięki temu perkowi ofiara, która ma 100 wytrzymałości, dozna dmg dla 0 wytrzymałości, czyli te 37 dmg.

Dołączona grafika

Załączony plik  codperk_naboje20mm.sma   1,12 KB  300 Ilość pobrań
  codperk_naboje20mm.amxx
  • +
  • -
  • 23


#497156 [ROZWIĄZANE] Klasa Wojsowy

Napisane przez glut w 03.01.2013 15:08

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#497158 [ROZWIĄZANE] Klasa Wojsowy

Napisane przez Kulikovsky w 03.01.2013 15:11

Łap raczej powinien dzialać :Edit. Nie odswiezylem strony i dodałem jak coś to masz i mój :D xD

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1