Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Koliberovsky16
Rejestracja: 01.01.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.01.2013 14:37





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 6
- Odwiedzin: 552
- Tytuł: Nowy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Jakub
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Leszno
Kontakt
-5
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Koliberovsky16 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#506435 Prosba o klase Komandor
Napisane przez glut
w 25.01.2013 14:32
Proszę
#443204 2 Perki "Semtex" i "Zestaw Semtexowy"
Napisane przez Hleb
w 09.08.2012 12:45
Perki te zostały oparte o plugin Sticky Nades autorstwa VEN
Sticky Nades - AlliedModders
Granat typu "Semtex" istnieje naprawdę w MW2

Nazwa I Perku: Semtex
Opis perku: Dostajesz 2-3 granaty HE, które kleją się do wszystkiego (również do graczy)
Nazwa II Perku: Zestaw Semtexowy
Opis perku: Dostajesz 2-3 zestawy granatów (HE, FLASH i SMOKE), które kleją się do wszystkiego (również do graczy)
UWAGA: nie warto rzucić smoke'a z zestawu w ścianę czy w gracza, bo nie wybuchnie.

Semtex:
codperk_semtex.sma 1,86 KB 195 Ilość pobrań
codperk_semtex.amxx
Zestaw Semtexowy
codperk_zestawsemtexowy.sma 2,57 KB 110 Ilość pobrań
codperk_zestawsemtexowy.amxx
Sticky Nades - AlliedModders
Granat typu "Semtex" istnieje naprawdę w MW2

Nazwa I Perku: Semtex
Opis perku: Dostajesz 2-3 granaty HE, które kleją się do wszystkiego (również do graczy)
Nazwa II Perku: Zestaw Semtexowy
Opis perku: Dostajesz 2-3 zestawy granatów (HE, FLASH i SMOKE), które kleją się do wszystkiego (również do graczy)
UWAGA: nie warto rzucić smoke'a z zestawu w ścianę czy w gracza, bo nie wybuchnie.

Semtex:


Zestaw Semtexowy


#460711 Perk "Celownik Laserowy"
Napisane przez Hleb
w 23.09.2012 14:37

Perk oparto na pluginach:
-http://amxx.pl/topic/31247-weapon-zoom-changer/ by Owner123
-http://amxx.pl/topic/68751-killstreak-134a-14c-wyzwania/ by Cypis'
Nazwa Perku: Celownik Laserowy
Zasada działania: Najpierw namierzamy cel w podwójnym zbliżeniu, następnie używając perku (klawisz C) wzywamy artylerię, po kilku sekundach pojawia się artyleria, która zrzuca bomby dokładnie w miejsce, gdzie wskazaliśmy celownikiem.
Jeżeli pomiędzy użyciem perku a przybyciem artylerii nie będziemy mieli podwójnego zbliżenia, wówczas artyleria nie przybywa a gracz traci możliwość ponownego wezwania.
Od czasu użycia perku, najdalej do momentu zrzutu bomb, jesteśmy niewidzialni w skali 30 na 255.
Będąc na pojedynczym czy podwójnym zblizeniu, nie możemy strzelać.
UWAGA!!
Perk wymaga modułu orpheu, pliki z nim zawarte znajdują się w paczce.
Wymagana jest podmiana pliku modules.ini, inaczej perk nie zadziała jak powinien.
Domyślny czas oczekiwania wynosi 5 sekund, zaś prędkość samolotu to 1500
#define PLANE_VELOCITY 1500
#define TIME_TO_ATTACK 5.0
jeżeli chcemy zmienić wartości to w define'ach zmieniamy wartości
Filmik przedstawiający użycie perku
http://www.youtube.com/watch?v=E3jb1trKHX0&feature=plcp

Paczka z modelami/dźwiękami oraz plikami modułu orpheu - wystarczy rozpakować i podmienić folder cstrike.




#501447 [ROZWIĄZANE] Prosze o Klase Zwiadowca
Napisane przez Hleb
w 14.01.2013 20:20
Zobacz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
new bool:g_NitrogenGalil[33]
new NitrogenGalilSpr
new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "Posiada nitrogen famas ktory zamraza wroga";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1", "LovelasKapucyn");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("warcraft3/impalehit.wav");
NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr");
}
public cod_class_enabled(id, itemid)
{
ma_klase[id] = true;
g_NitrogenGalil[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
g_NitrogenGalil[id] = false
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)
return HAM_IGNORED
if(!ma_klase[attacker])
return HAM_IGNORED;
if(random_num(1, 8) != 1)
return HAM_IGNORED;
static Float:originF[3]
pev(victim, pev_origin, originF)
if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS)
{
if(cs_get_user_team(attacker) == cs_get_user_team(victim))
return HAM_IGNORED
set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving
Effects(originF)
emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
//___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
Effects(const Float:originF3[3])
{
// Largest ring
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0)
write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis
write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite
write_byte(0) // startframe
write_byte(0) // framerate
write_byte(4) // life
write_byte(60) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(41) // red
write_byte(138) // green
write_byte(255) // blue
write_byte(200) // brightness
write_byte(0) // speed
message_end()
}
#456022 Nano Suit - Naprawiony
Napisane przez Hleb
w 06.09.2012 16:07

Znany wam ze strony Peyota perk "NanoSuit". W mojej edycji naprawiono łatkę, że gracz z tym perkiem mógł leczyć HP w sklepie, będąc w zasięgu apteczki Medyka, bądź zabijając wroga (Klasa Admirał)
Perk mojej edycji był testowany pod kątem zmiany perku z HP (NanoSuit na Wytrenowany Weteran i na odwrót),
oraz zmiany klasy będąc w posiadaniu perku. Nie wykryto jak na razie błędu.



#351261 Perk "Granat Odłamkowy"
Napisane przez Hleb
w 19.01.2012 00:10

Perk: Granat Odłamkowy
Opis: Posiadasz specjalny granat, który po wybuchu rozpada się na 5 odłamków.
Perk ten podstawia model StickGrenade pod HE
Mile widziane uwagi na temat perku.
Changelog:
// v1.0
-Wydanie pluginu
// v1.0.1
-naprawa błędu z "podwójnymi odłamkami", od tej pory powstają 5 odłamków
-każdy odłamek zadaje 40(+int) dmg
// v1.0.5
-naprawa błędu, przy wybuchu flesza i smoke'a pojawiały się odłamki
// v1.1.0
- zmieniony styl rozprysku odłamków (edycja QTM_Peyote)
- DMG i czynnik INT można CVAR'ami ustawić (Domyślnie: 40 DMG i 0.2 DMG za 1 INT)
- zastąpienie natywów z modułu ENGINE natywami z modułu FAKEMETA
Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc w ustalaniu kąta wektora ent'a

UWAGA! Podajemy liczby zmiennoprzecinkowe!
cod_fragment_damage - obrażenia spowodowane przez odłamki (Domyślnie: 40), cod_fragment_int - czynnik inteligencji dla odłamków (Domyślnie: 0.2).

Wystarczy wypakować paczkę z modelami/sprite'ami i podmienić folder "cstrike".




#499180 Perk "Naboje Kalibru 20mm"
Napisane przez Hleb
w 09.01.2013 20:13

Nazwa Perku: Naboje Kalibru 20mm
Opis Perku: Ten perk, jeśli jest dzierżony, sprawia że strzały posiadacza perku nie są osłabiane przez wytrzymałość klasy przeciwnika. Np, strzał w brzuch z glocka zadaje 37 dmg (przy 0 wytrzymałości), jednakże jeśli ofiara ma 100 wytrzymałości, dmg jest redukowane do 20, a dzięki temu perkowi ofiara, która ma 100 wytrzymałości, dozna dmg dla 0 wytrzymałości, czyli te 37 dmg.



#497156 [ROZWIĄZANE] Klasa Wojsowy
Napisane przez glut
w 03.01.2013 15:08
#497158 [ROZWIĄZANE] Klasa Wojsowy
Napisane przez Kulikovsky
w 03.01.2013 15:11
Łap raczej powinien dzialać :Edit. Nie odswiezylem strony i dodałem jak coś to masz i mój


Załączone pliki
-
codclass_wojsowy.sma 1,81 KB 59 Ilość pobrań
codclass_wojsowy.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Koliberovsky16
- Regulamin