Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Koliberovsky16 - zdjęcie

Koliberovsky16

Rejestracja: 01.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.01.2013 14:37
-----

Moje tematy

Prosba o klase Komandor

24.01.2013 19:38

Witam.
proszę o was o pomoc w zrobieniu jednej z klas na [NOWY COD]






Nazwa: Komandor (Premium)
Opis: Posiada 1/1 z AWP. Widzialnosc z AWP zmniejszona do 100. Posiada 1/1 z kosy PPM .
Bronie: AWP, Deagle, FAMAS
Zycie: 60 (160 bazowe)
Kondycja: 75
Wytrzymałość: 40
Inteligencja: 30
ADMIN_LEVEL_E

[ROZWIĄZANE] Prosze o Klase Zwiadowca

14.01.2013 20:15

Witam. proszę kogos o przerobienie tej klasy aby miala 1/8 na zamrozenie wroga poniewaz teraz zamraza praktycznie caly czas.... Za pomoc jeszcze dzis 4 like a pozniejsza pomoc 3 like. proszę Was o szybka pomoc.






/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>

new bool:g_NitrogenGalil[33]
new NitrogenGalilSpr

new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "Posiada nitrogen famas ktory zamraza wroga";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1", "LovelasKapucyn");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
}

public plugin_precache() 
{
precache_sound("warcraft3/impalehit.wav");
NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr");
}

public cod_class_enabled(id, itemid)
{
ma_klase[id] = true;
g_NitrogenGalil[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
g_NitrogenGalil[id] = false
}

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)
return HAM_IGNORED

if(!ma_klase[attacker])
return HAM_IGNORED;

static Float:originF[3]
pev(victim, pev_origin, originF)

if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS)
{ 
if(cs_get_user_team(attacker) == cs_get_user_team(victim))
return HAM_IGNORED

set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving

Effects(originF)

emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) 
}

return PLUGIN_HANDLED;
}

//___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
Effects(const Float:originF3[3])
{
// Largest ring
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0)
write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis
write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite
write_byte(0) // startframe
write_byte(0) // framerate
write_byte(4) // life
write_byte(60) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(41) // red
write_byte(138) // green
write_byte(255) // blue
write_byte(200) // brightness
write_byte(0) // speed
message_end()
}

Zmiana Punktow Statusu

05.01.2013 21:10

Witam.

Mam mały problem a mianowicie nie potrafie zmienic max punktow statusu na serwerze. Mogłby ktos mi pomoc ? Naprowadzic mnie na trop gdzie to sie znajduje lub poprostu dac juz ustawione jakies ? Chcialbym zeby max pkt statusu na moim serwerze wynosily : 300.

Mały problem timeleft

05.01.2013 21:05

Witam.


Chcialbym aby ktos mi pomogl zmienic czas mapy z 25 min do 15 min... Nie moge sobie z tym poradzic ; X

Oto server.cfg




hostname "#Cs-wDynke.xaa.pl#[COD 501 LVL][FD]"
sv_contact ""
sv_region "3"
rcon_password "38e46000"
sv_password ""
log "on"
mp_logdetail "0"
mp_logmessages "1"
mp_timelimit "15"
mp_autokick "0"
mp_autoteambalance "1"
mp_c4timer "35"
mp_buytime 0.25
mp_flashlight "1"
mp_footsteps "1"
mp_forcechasecam "1"
mp_freezetime "4"
mp_friendlyfire "1"
mp_limitteams "2"
mp_hostagepenalty "2"
mp_roundtime "4"
mp_tkpunish "1"
mp_startmoney "800"
mp_chattime "0"
sv_maxspeed "320"
sv_cheats "0"
mp_falldamage "1"
allow_spectators "1"
decalfrequecy "60"
secure "1"
sv_aim "0"
pausable "0"
sv_proxies "0"
sv_allowupload "1"
sv_download "1"
sv_downloadurl "|||FD|||"
sv_voicecodec "voice_speex"
sv_voiceenable 1
sv_voicequality 3
sv_alltalk 0
sv_lan "0"
sv_maxrate 25000
sv_minrate 5000
sv_maxupdaterate 100
sv_minupdaterate 20
host_framerate 0
sv_downloadurl "http://s73.mojeserwery.pl/s8537/cstrike"
sv_allowdownload "1"
mx_join_message "Przychodzi %name%"
amx_joined_message "%name% jest gotowy!"
amx_leave_message "Odchodzi %name%"
amx_join_leave "1"



say ustawienia serwera wczytane pomyslnie

[ROZWIĄZANE] Klasa Wojsowy

02.01.2013 22:26

proszę o zrobienie tej klasy najlepiej do 24 .


Zdrowie:10
Inteligencja:0
Kondycja:10
Wytrzymalosc:15
Opis: Klasa ma wrobiony perk (tajemnica wojskowa). Czyli 1/4 na oslepienie wroga po strzale w niego. Dodatkowo klasa dostaje Gaila + M4A1 i HE.