Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prosze o Klase Zwiadowca

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Koliberovsky16

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 14.01.2013 20:15

Witam. proszę kogos o przerobienie tej klasy aby miala 1/8 na zamrozenie wroga poniewaz teraz zamraza praktycznie caly czas.... Za pomoc jeszcze dzis 4 like a pozniejsza pomoc 3 like. proszę Was o szybka pomoc.






/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>

new bool:g_NitrogenGalil[33]
new NitrogenGalilSpr

new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "Posiada nitrogen famas ktory zamraza wroga";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1", "LovelasKapucyn");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
}

public plugin_precache() 
{
precache_sound("warcraft3/impalehit.wav");
NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr");
}

public cod_class_enabled(id, itemid)
{
ma_klase[id] = true;
g_NitrogenGalil[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
g_NitrogenGalil[id] = false
}

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)
return HAM_IGNORED

if(!ma_klase[attacker])
return HAM_IGNORED;

static Float:originF[3]
pev(victim, pev_origin, originF)

if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS)
{ 
if(cs_get_user_team(attacker) == cs_get_user_team(victim))
return HAM_IGNORED

set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving

Effects(originF)

emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) 
}

return PLUGIN_HANDLED;
}

//___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
Effects(const Float:originF3[3])
{
// Largest ring
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0)
write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis
write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite
write_byte(0) // startframe
write_byte(0) // framerate
write_byte(4) // life
write_byte(60) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(41) // red
write_byte(138) // green
write_byte(255) // blue
write_byte(200) // brightness
write_byte(0) // speed
message_end()
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 987
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 14.01.2013 20:20

Zobacz


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>

new bool:g_NitrogenGalil[33]
new NitrogenGalilSpr

new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "Posiada nitrogen famas ktory zamraza wroga";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1", "LovelasKapucyn");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("warcraft3/impalehit.wav");
NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr");
}

public cod_class_enabled(id, itemid)
{
ma_klase[id] = true;
g_NitrogenGalil[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
g_NitrogenGalil[id] = false
}

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)
return HAM_IGNORED

if(!ma_klase[attacker])
return HAM_IGNORED;

if(random_num(1, 8) != 1)
return HAM_IGNORED;

static Float:originF[3]
pev(victim, pev_origin, originF)

if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS)
{
if(cs_get_user_team(attacker) == cs_get_user_team(victim))
return HAM_IGNORED

set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving

Effects(originF)

emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}

return PLUGIN_HANDLED;
}

//___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
Effects(const Float:originF3[3])
{
// Largest ring
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0)
write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis
write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite
write_byte(0) // startframe
write_byte(0) // framerate
write_byte(4) // life
write_byte(60) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(41) // red
write_byte(138) // green
write_byte(255) // blue
write_byte(200) // brightness
write_byte(0) // speed
message_end()
}

  • +
  • -
  • 4

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#3 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 15.01.2013 00:28

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych