Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Warjat - zdjęcie

Warjat

Rejestracja: 04.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.11.2023 10:34
*****

Moje tematy

Problem z rozgrzewką (Koniec czasu/początek rundy)

22.09.2015 02:48

HBDm83K.jpg

Może ktoś powiedzieć co mam zrobić aby rozgrzewka działa poprawnie ? / Rozgrzewka się kończy i jest rozpoczęcie gry za 3...2...1... i tak zostaje jak widać na górze że czas leci a pasek został (jak jestem sam i wpiszę /kill wszystko działa resetuje itp)

- cfg custom game / http://wklej.org/id/1801517/

- server cfg - http://wklej.org/id/1801518/

Problem z granatami (usuwają się) [Video]

21.09.2015 20:30

Spoiler

 

Wie ktoś może jak naprawić ten błąd z tymi granatami ?

Problem z errorami [Display_Fade] oraz Początkiem Rundy

12.11.2014 10:16

L 11/12/2014 - 08:50:47: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 11/12/2014 - 08:50:47: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "CODMOD.amxx")
L 11/12/2014 - 08:50:47: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 11/12/2014 - 08:50:47: [AMXX]    [0] CODMOD.sma::Display_Fade (line 1567)
L 11/12/2014 - 08:50:47: [AMXX]    [1] CODMOD.sma::PoczatekRundy (line 400)
public PoczatekRundy()	
{
	freezetime = false;
	for(new id=0;id<=32;id++)
	{
		if(!is_user_alive(id))
			continue;

		Display_Fade(id, 1<<9, 1<<9, 1<<12, 0, 255, 70, 100); // Błąd
		
		set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
		set_task(5.0, "Regeneracja", id+TASK_REGENERACJA);
		
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: client_cmd(id, "spk CodMod_Sound/start2");
			case 2: client_cmd(id, "spk CodMod_Sound/start");
		}
	}
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
	message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id ); // Błąd
	write_short( duration );	// Duration of fadeout
	write_short( holdtime );	// Hold time of color
	write_short( fadetype );	// Fade type
	write_byte ( red );		// Red
	write_byte ( green );		// Green
	write_byte ( blue );		// Blue
	write_byte ( alpha );	// Alpha
	message_end();
}

Znalazłem rozwiązanie w tym temacie : http://amxx.pl/topic...26-id-0-crashe/

Ale jednak jak dodaje kod Darka mam problem 

Error: Undefined symbol "Display_Fade" on line 403
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "MsgScreenfade" on line 1743

A j/w w temacie przed postem Darka jest jeszcze inne rozwiązanie chodź mam już to dodane to nie wiem czy mam podmienić? 

new MsgScreenfade;
public plugin_init()
MsgScreenfade = get_user_msgid("ScreenFade");

Może ktoś pomóc ?

Jak zrobić dodawanie monet w menu ?

11.11.2014 01:06

Witam mógłby mi ktoś powiedzieć jak do pluginu 

 

amxx.pl/wklejka/141566315930387/

 

Dodawanie monet wybierając ilość w menu 

 

Czyli wpisuję komendę np /dodajmonety i z menu wybieram nick gracza a później w menu mam 

 

Przykłąd

 

Wybierz Gracza

1. Mój Nick

 

Ile dać monet

1. Dodaj 50

2. Dodaj 100

3. Dodaj 200

4. Dodaj 500

5. Dodaj 600 

 

Ogółem menu tutaj znalazłem http://amxx.pl/topic...obienie-mu-ssy/

[ROZWIĄZANE] Co zrobić aby rakiety nie zadawały obrażeń osobie w teamie

05.11.2014 18:10

Witam co zrobić aby rakiety nie zadawały obrażeń wszystkim osobom w teamie bo mam taki problem że jeśli puszczę rakietę to zadaje ona obrażenia tak samo jest z granatami mogę zabić swojego kompana z teamu

 

mp_friendlyfire 0 - jest wyłączone

 

Proszę o pomoc i z góry dziękuję 

 

Klasa podstawowa - Wsparcie Ogniowe