Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Id = 0 crashe

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 27.10.2011 19:55

Siema próbowałem rozwiązać - nie wyszło ;/
L 10/27/2011 - 16:49:53: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 10/27/2011 - 16:49:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 10/27/2011 - 16:49:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 10/27/2011 - 16:49:53: [AMXX]	[0] temp109.sma::Display_Fade (line 2087)
L 10/27/2011 - 16:49:53: [AMXX]	[1] temp109.sma::Odrodzenie (line 592)


public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || !pev_valid(id))
return PLUGIN_CONTINUE

if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");

dostal_przedmiot_daj[id] = false

if(nowa_klasa_gracza[id])
UstawNowaKlase(id);

if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.6, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Aby otworzyc przydatne menu wpisz w sayu /menu lub wcisnij [z]")

DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
Display_Fade(id, 1<<9, 1<<9, 1<<12, 0, 255, 70, 100);

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


oraz

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
if(pev_valid(id) || is_user_connected(id))
{
message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration ); // Duration of fadeout
write_short( holdtime ); // Hold time of color
write_short( fadetype ); // Fade type
write_byte ( red ); // Red
write_byte ( green ); // Green
write_byte ( blue ); // Blue
write_byte ( alpha ); // Alpha
message_end();
}
}


Jak widzicie próbowałem coś sam ale nie wyszło ;P

LINIA 592 to - dispay_fade(id)
linia 2087 - message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );

Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 27.10.2011 19:56

  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 27.10.2011 20:29

Siema próbowałem rozwiązać - nie wyszło ;/

L 10/27/2011 - 16:49:53: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 10/27/2011 - 16:49:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 10/27/2011 - 16:49:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 10/27/2011 - 16:49:53: [AMXX]	[0] temp109.sma::Display_Fade (line 2087)
L 10/27/2011 - 16:49:53: [AMXX]	[1] temp109.sma::Odrodzenie (line 592)


public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || !pev_valid(id))
return PLUGIN_CONTINUE

if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");

dostal_przedmiot_daj[id] = false

if(nowa_klasa_gracza[id])
UstawNowaKlase(id);

if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.6, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Aby otworzyc przydatne menu wpisz w sayu /menu lub wcisnij [z]")

DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
Display_Fade(id, 1<<9, 1<<9, 1<<12, 0, 255, 70, 100);

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


oraz

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
if(pev_valid(id) || is_user_connected(id))
{
message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration ); // Duration of fadeout
write_short( holdtime ); // Hold time of color
write_short( fadetype ); // Fade type
write_byte ( red ); // Red
write_byte ( green ); // Green
write_byte ( blue ); // Blue
write_byte ( alpha ); // Alpha
message_end();
}
}


Jak widzicie próbowałem coś sam ale nie wyszło ;P

LINIA 592 to - dispay_fade(id)
linia 2087 - message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );


gdzies w sma daj na górze
new gmsgScreenFade


Plugin_init
gmsgScreenFade        = get_user_msgid( "ScreenFade"    );


Stock
stock Create_ScreenFade(id, duration, holdtime, fadetype, red, green, blue, alpha){

message_begin( MSG_ONE,gmsgScreenFade,{0,0,0},id )
write_short( duration ) // fade lasts this long duration
write_short( holdtime ) // fade lasts this long hold time
write_short( fadetype ) // fade type (in / out)
write_byte( red ) // fade red
write_byte( green ) // fade green
write_byte( blue ) // fade blue
write_byte( alpha ) // fade alpha
message_end()
}


przykład użycia
Create_ScreenFade( id, (1<<15), (1<<10), (1<<12), 0, 0, 255, 180 );

  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.10.2011 18:39

lub też po prostu
stock Create_ScreenFade(id, duration, holdtime, fadetype, red, green, blue, alpha){
	
	static gmsgScreenFade = 0;
	
	if( !gmsgScreenFade ) gmsgScreenFade = get_user_msgid( "ScreenFade");
	
	message_begin( MSG_ONE,gmsgScreenFade,{0,0,0},id )            
	write_short( duration )            // fade lasts this long duration
	write_short( holdtime )            // fade lasts this long hold time
	write_short( fadetype )            // fade type (in / out)
	write_byte( red )                // fade red
	write_byte( green )                // fade green
	write_byte( blue )                // fade blue
	write_byte( alpha )                // fade alpha
	message_end()
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych