Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Warjat - zdjęcie

Warjat

Rejestracja: 04.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.11.2023 10:34
*****

#669582 [ROZWIĄZANE] Co zrobić aby rakiety nie zadawały obrażeń osobie w teamie

Napisane przez radim w 09.11.2014 19:09

Przed zadaniem obrażeń dodać warunek sprawdzający czy ofiara nienależy do drużyy atakującego 


  • +
  • -
  • 1


#665145 Short nade - rzucanie ganatu jak na CS:GO (PPM)

Napisane przez ^Grzyboo w 25.09.2014 17:02

opis

Jako, że ostatnio sporo pogrywam w CS:GO to wpadłem na pomysł, żeby zrobić rzut granatem taki, jaki mamy w tej oto grze.

 

Pod prawym przyciskiem myszy możemy rzucić granat, który leci dużo bliżej i można regulować szybkość z jaką wybuchnie.

 

Działa na wszystkie granaty.

 

cvary

amx_shortnade_blow "1.0" - skrócenie czasu wybuchu. 1.0 jest wartością normalną. Dając tutaj 0.5 skracamy czas wybuchu granatu o połowę. (Wartości: 0.1 - 1.0)

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#651765 Szukanie Aktywnych Banów w Amxbansie

Napisane przez xenos w 21.07.2014 13:24

Szukanie Aktywnych Banów w Amxbansie

opis
Proste narzędzie administracyjne , które ma na celu ułatwić sprawdzenie administratorowi na serwerze czy dany gracz ma obecnie aktywnego bana w AmxBansie poprzez użycie prostego menu.
W przypadku odnalezienia wpisu, admin zostanie poproszony o decyzję czy zbanować danego gracza.
komendyadmina.png

amx_szukaj - otwiera menu graczy

instalacja
http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/

 

 

wymaganemoduly.png

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <sqlx>
#include <colorchat>

cvary.png
Użyte do przechwycenia cvarow do amxbansa by użytkownik nie musiał wpisywać ponownie.


 

Dodatkowo definicjie banowania

czas: na jak długo ma być dany taki ban: 0- perm   domyślnie 1 min
flaga: jakie uprawnienia ma posiadać admin by móc użyć narzędzia domyślnie ADMIN_BAN

#define czas 0   
#define flaga ADMIN_BAN

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#654267 [ROZWIĄZANE] Problem z Monetami dot. Szansy na drop monety

Napisane przez xenos w 02.08.2014 11:54

Owy błąd informuje że wszystkie kanały hud'a są zapełnione.
Wartość -1 szuka wolnych kanałów w hudzie, w momencie gdy ich nie znajdzie wywala błąd.


  • +
  • -
  • 1


#654486 [ROZWIĄZANE] Problem z Monetami dot. Szansy na drop monety

Napisane przez xenos w 03.08.2014 15:03

Jeśli edytowałeś tylko
new los = random_num(1,10) // Szansa na drop
coins_kill = los;
To nie powinno mieć znaczenia, ponieważ nie pojawia się nic należącego do hudu.
Jedynie zmienia się ilość przydziału monet za zabójstwo
  • +
  • -
  • 1


#654260 [ROZWIĄZANE] Problem z Monetami dot. Szansy na drop monety

Napisane przez xenos w 02.08.2014 10:56

new los = random_num(1,10)

w tym miejscu losujesz z zakresu od 1-10 tu ok jest ogólnie, ale:

coins_kill = los;

W tym miejscu jak tak zrobisz, to nie jest że szansa 1/10 że wypadnie z gracza moneta, tylko że wartość dodania monety za zabicie jest losowa.
Czyli jak ktoś zabije, to ilość monet będzie z zakresu od 1-10.

 natomiast jeśli chcesz zrobić naprawdę szanse 1/10 na drop monety to pod 

if(kid == vid)
        return;

dodajesz warunek

if(los != 1)
        return;

wtedy masz szanse 1/10 na monetę.

A co do problemu to mi kompilator nie wywala błędu, chyba że zle zaznaczyłeś wcześniej kod , a tutaj po wklejeniu wszystkie linijki są poprawne.
A jeżeli owy błąd pojawia się w grze, pokaż error logi bądz screena z gry z problemem


 


  • +
  • -
  • 1


#645772 System perków

Napisane przez Drago36 w 26.06.2014 19:03

opis

Jest to zmodyfikowany plugin od QTM. Peyote, dzięki której otrzymujemy tylko perk po zabiciu gracza.

Perk ten dodaje nam dodatkowe atrybuty np. dodatkowe życie, bądź niewidzialność - jest ich wiele i każdy się czymś wyróżnia.

W podstawce jest 27 zwykłych perków, 10 premium, 2 trudne do zdobycia oraz 1 premium i trudny do zdobycia.

 

 

komendy
/perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
/perki - Otwiera menu opisów perków.
/sprzedaj - Sprzedaje aktualny perk.
/sell - Sprzedaje aktualny perk.

/zamien - Możliwość zamiany perkami z graczami.

/wymien - Możliwość zamiany perkami z graczami.
/pomoc - Menu pomocy.

 

komendy admina

/dajperk - Menu dawania perków

 

cvary

money_sellperk "500" - Ile mamy otrzymać pieniędzy za sprzedanie perku.

 

inne informacje

Ten system perków wykorzystuje moduł "perki" (nie "codmod" i tworzenie ich jest nieco inne, więcej informacji niżej).

Załączony plik  perki.inc   2,04 KB  305 Ilość pobrań

native get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza, 
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza. 
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/	


forward perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward perk_enabled(id, wartosc, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward perk_disabled(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/

Jak widzicie, nie wszystkie natywy oraz forwardy tu się znajdują, dodatkowo nie mają przyrostka "cod_".

Nie musimy nic dopisywać do plugins.ini

Aby dodać nowy perk należy dopisać go w: plugins-perki.ini

 

 

konfiguracja

  • Perki z codmod'a możemy swobodnie przerabiać usuwając wszędzie przyrostki  "cod_"
Spoiler
Spoiler
  • Aby zrobić trudny perk do zdobycia:
Spoiler

 

 

Polecam na serwery 4fun.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#640118 Hlds nie uruchamia się.

Napisane przez GreM! w 25.05.2014 08:20

Miałęm ten sam problem przeinstalowałem mod na innego cs (inna wersja) i smigało. :)


  • +
  • -
  • 1


#639208 Perk Arsenal Boga

Napisane przez GreM! w 19.05.2014 14:22

Nic nowego...


  • +
  • -
  • 1


#637274 Problem przy kompilacji, sypie waringami i errorami po dodaniu "Vip ? tak...

Napisane przez GreM! w 08.05.2014 19:53

Siema, wgrywałem do mojego QTM_CodMod.sma nowe info do HUD czy ktos ma VIP'a czy nie.

Ucieszony wywalam do kompilatora i takie błędy :

lud4yc.jpg

Dzięki za pomoc 

Pozdrawiam.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#637727 Problem przy kompilacji, sypie waringami i errorami po dodaniu "Vip ? tak...

Napisane przez GreM! w 10.05.2014 20:25

A no widzisz od czegoś trzeba zacząć :)


  • +
  • -
  • 1


#637773 Problem przy kompilacji, sypie waringami i errorami po dodaniu "Vip ? tak...

Napisane przez GreM! w 11.05.2014 08:25

Już sobie poradziłem do zamknięcia... 

Takie głupie błędy ^^


  • +
  • -
  • 1


#637143 Jak usunąć podstawowe bronie "glock/usp"

Napisane przez GreM! w 07.05.2014 18:54

Witam, ten poradnik jest na odrobienie warna i do ukazania wam bardzo banalnej funkcji :)

Dużo osób pyta jak usunąć podstawowe bronie typu "Glock/Usp" na początku gry.

 

Bardzo proste wystarczy znaleźć :

new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
     bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;

i zmienić na :

new bronie_druzyny[] = {0, 0, 0},
bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;

I tyle zapisać i skompilować .sma

 

(Można ustawić np. że dla terrorystów Ak-47 i dla Anty-Terrorystów M4A1)

Spoiler

 

Jeśli macie jakieś problemy, w co wątpię proszę pisać :) 


  • +
  • -
  • 4


#637229 Waringi w silniku, ważne ?

Napisane przez GreM! w 08.05.2014 17:15

Dzięki 

Dobra strona :)


  • +
  • -
  • 1


#637151 Waringi w silniku, ważne ?

Napisane przez GreM! w 07.05.2014 19:38

Siemka, mam problem wydaje mi się że to malo wazne i nic nie wywoluje ale proszę o usunięcie lub o pokazanie jak je usunąć

Chodzi dokladnie o te warry. :)

Z gory dziękuje i pozdrawiam :)

4456zg.jpg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1