Przed zadaniem obrażeń dodać warunek sprawdzający czy ofiara nienależy do drużyy atakującego
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Warjat
Rejestracja: 04.12.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.11.2023 10:34





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 193
- Odwiedzin: 5 327
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 30 lat
- Urodziny: Styczeń 23, 1995
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#669582 [ROZWIĄZANE] Co zrobić aby rakiety nie zadawały obrażeń osobie w teamie
Napisane przez radim
w 09.11.2014 19:09
#665145 Short nade - rzucanie ganatu jak na CS:GO (PPM)
Napisane przez ^Grzyboo
w 25.09.2014 17:02
Jako, że ostatnio sporo pogrywam w CS:GO to wpadłem na pomysł, żeby zrobić rzut granatem taki, jaki mamy w tej oto grze.
Pod prawym przyciskiem myszy możemy rzucić granat, który leci dużo bliżej i można regulować szybkość z jaką wybuchnie.
Działa na wszystkie granaty.
amx_shortnade_blow "1.0" - skrócenie czasu wybuchu. 1.0 jest wartością normalną. Dając tutaj 0.5 skracamy czas wybuchu granatu o połowę. (Wartości: 0.1 - 1.0)
Załączone pliki
-
shortnade.sma 2,08 KB 775 Ilość pobrań
shortnade.amxx
#651765 Szukanie Aktywnych Banów w Amxbansie
Napisane przez xenos
w 21.07.2014 13:24
Szukanie Aktywnych Banów w Amxbansie
Proste narzędzie administracyjne , które ma na celu ułatwić sprawdzenie administratorowi na serwerze czy dany gracz ma obecnie aktywnego bana w AmxBansie poprzez użycie prostego menu.
W przypadku odnalezienia wpisu, admin zostanie poproszony o decyzję czy zbanować danego gracza.
amx_szukaj - otwiera menu graczy
http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <sqlx> #include <colorchat>
Użyte do przechwycenia cvarow do amxbansa by użytkownik nie musiał wpisywać ponownie.
Dodatkowo definicjie banowania
czas: na jak długo ma być dany taki ban: 0- perm domyślnie 1 min
flaga: jakie uprawnienia ma posiadać admin by móc użyć narzędzia domyślnie ADMIN_BAN
#define czas 0 #define flaga ADMIN_BAN
Załączone pliki
-
szukanie.sma 4,02 KB 353 Ilość pobrań
szukanie.amxx
#654267 [ROZWIĄZANE] Problem z Monetami dot. Szansy na drop monety
Napisane przez xenos
w 02.08.2014 11:54
#654486 [ROZWIĄZANE] Problem z Monetami dot. Szansy na drop monety
Napisane przez xenos
w 03.08.2014 15:03
#654260 [ROZWIĄZANE] Problem z Monetami dot. Szansy na drop monety
Napisane przez xenos
w 02.08.2014 10:56
new los = random_num(1,10)
w tym miejscu losujesz z zakresu od 1-10 tu ok jest ogólnie, ale:
coins_kill = los;
W tym miejscu jak tak zrobisz, to nie jest że szansa 1/10 że wypadnie z gracza moneta, tylko że wartość dodania monety za zabicie jest losowa.
Czyli jak ktoś zabije, to ilość monet będzie z zakresu od 1-10.
natomiast jeśli chcesz zrobić naprawdę szanse 1/10 na drop monety to pod
if(kid == vid) return;
dodajesz warunek
if(los != 1) return;
wtedy masz szanse 1/10 na monetę.
A co do problemu to mi kompilator nie wywala błędu, chyba że zle zaznaczyłeś wcześniej kod , a tutaj po wklejeniu wszystkie linijki są poprawne.
A jeżeli owy błąd pojawia się w grze, pokaż error logi bądz screena z gry z problemem
#645772 System perków
Napisane przez Drago36
w 26.06.2014 19:03
Jest to zmodyfikowany plugin od QTM. Peyote, dzięki której otrzymujemy tylko perk po zabiciu gracza.
Perk ten dodaje nam dodatkowe atrybuty np. dodatkowe życie, bądź niewidzialność - jest ich wiele i każdy się czymś wyróżnia.
W podstawce jest 27 zwykłych perków, 10 premium, 2 trudne do zdobycia oraz 1 premium i trudny do zdobycia.
/perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
/perki - Otwiera menu opisów perków.
/sprzedaj - Sprzedaje aktualny perk.
/sell - Sprzedaje aktualny perk.
/zamien - Możliwość zamiany perkami z graczami.
/wymien - Możliwość zamiany perkami z graczami.
/pomoc - Menu pomocy.
/dajperk - Menu dawania perków
money_sellperk "500" - Ile mamy otrzymać pieniędzy za sprzedanie perku.
Ten system perków wykorzystuje moduł "perki" (nie "codmod" i tworzenie ich jest nieco inne, więcej informacji niżej).
perki.inc 2,04 KB 305 Ilość pobrań
native get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ forward perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward perk_enabled(id, wartosc, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward perk_disabled(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/
Jak widzicie, nie wszystkie natywy oraz forwardy tu się znajdują, dodatkowo nie mają przyrostka "cod_".
Nie musimy nic dopisywać do plugins.ini
Aby dodać nowy perk należy dopisać go w: plugins-perki.ini
- Perki z codmod'a możemy swobodnie przerabiać usuwając wszędzie przyrostki "cod_"
czyli na przykład:
cod_register_perk(nazwa, opis);
na:
register_perk(nazwa, opis);
public cod_perk_enabled(id)
na
public perk_enabled(id)
oraz zamieniając moduł
#include <codmod>
na
#include <perki>
- Nie istnieją natywy cod_give_weapon oraz cod_take_weapon, dlatego najlepiej zastosować give_item.
- Aby zrobić perk premium:
Wystarczy zmodyfikować perk w "public perk_enabled", w taki podobny sposób:
public perk_enabled(id, wartosc) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)) // tu ustawiasz flage { client_print(id, "Ten perk jest premium, niestety nie mozesz go otrzymac!") return PERK_STOP } //kod, tu: ma_perk i co tam masz return PERK_CONTINUE }
- Aby zrobić trudny perk do zdobycia:
Odbywa się w ten sposób, że gdy gracz dostanie dostanie perk zaczyna się losowanie czy go otrzyma.
Możemy zmieniać wartości losowań (łatwiej, trudniej).
Wystarczy zmodyfikować perk w "public perk_enabled", w taki podobny sposób:
public perk_enabled(id, wartosc) { if(random_num(1, 5)==1 || 2 || 3 || 4) // losowanie jest od 1 do 5; jesli trafimy na 1,2,3,4 to nie otrzymamy perku, jesli trafimy na 5 to otrzymamy perk { client_print(id, "[Nazwa Perku] Niestety nie otrzymasz perku! Nie udalo ci sie go wylosowac!") return PERK_STOP } //kod, tu: ma_perk i co tam masz return PERK_CONTINUE }
Polecam na serwery 4fun.
Załączone pliki
-
cstrike.rar 691,36 KB 526 Ilość pobrań
#640118 Hlds nie uruchamia się.
Napisane przez GreM!
w 25.05.2014 08:20
#639208 Perk Arsenal Boga
Napisane przez GreM!
w 19.05.2014 14:22
#637274 Problem przy kompilacji, sypie waringami i errorami po dodaniu "Vip ? tak...
Napisane przez GreM!
w 08.05.2014 19:53
Siema, wgrywałem do mojego QTM_CodMod.sma nowe info do HUD czy ktos ma VIP'a czy nie.
Ucieszony wywalam do kompilatora i takie błędy :
Dzięki za pomoc
Pozdrawiam.
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 48,26 KB 16 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#637727 Problem przy kompilacji, sypie waringami i errorami po dodaniu "Vip ? tak...
Napisane przez GreM!
w 10.05.2014 20:25
#637773 Problem przy kompilacji, sypie waringami i errorami po dodaniu "Vip ? tak...
Napisane przez GreM!
w 11.05.2014 08:25
#637143 Jak usunąć podstawowe bronie "glock/usp"
Napisane przez GreM!
w 07.05.2014 18:54
Witam, ten poradnik jest na odrobienie warna i do ukazania wam bardzo banalnej funkcji
Dużo osób pyta jak usunąć podstawowe bronie typu "Glock/Usp" na początku gry.
Bardzo proste wystarczy znaleźć :
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP}, bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;
i zmienić na :
new bronie_druzyny[] = {0, 0, 0}, bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;
I tyle zapisać i skompilować .sma
(Można ustawić np. że dla terrorystów Ak-47 i dla Anty-Terrorystów M4A1)
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_AK47, 1<<CSW_M4A1}, bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;
Jeśli macie jakieś problemy, w co wątpię proszę pisać
#637229 Waringi w silniku, ważne ?
Napisane przez GreM!
w 08.05.2014 17:15
#637151 Waringi w silniku, ważne ?
Napisane przez GreM!
w 07.05.2014 19:38
Siemka, mam problem wydaje mi się że to malo wazne i nic nie wywoluje ale proszę o usunięcie lub o pokazanie jak je usunąć
Chodzi dokladnie o te warry.
Z gory dziękuje i pozdrawiam
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 47,68 KB 31 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Warjat
- Regulamin