Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

METALOWIEC - zdjęcie

METALOWIEC

Rejestracja: 17.12.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.02.2021 17:27
-----

#752729 Powiązanie callback Menu i pliku cfg.

Napisane przez Toldi w 18.10.2018 20:10

Spróbuj teraz. Jeżeli nadal nie będziesz mógł skompilować podaj mi bibliotekę csdm bo tą co mam z neta coś nie gra.

@edit: Dodałeś do kodu np. nad plugin_init to?

native get_user_rank(index);
//Secondary Weapon Callback
public c_Secondary(id, menu, item)
{
	if( item < 0 ) return PLUGIN_CONTINUE
	
	new cmd[6], iName[64]
	new access, callback
	
	menu_item_getinfo(menu, item, access, cmd,5, iName, 63, callback)
	
	new dis = str_to_num(cmd)
	new team = get_user_team(id)
	new weaptype = get_weaponid(g_Secondary[dis])

	//Check to see if item is disabled
	if (g_DisabledSec[dis])
	{
		return ITEM_DISABLED
	}
	
	cs_get_weapon_id(weaptype);
	switch(cs_get_weapon_id(weaptype))
	{
		case CSW_USP:
		{
			if (!IsRestricted[CSW_USP] && get_user_rank(id) > X)// jezeli index rangi gracza jest wiekszy od np. 3 tzn ma range wieksza niz RANKS_Easy 
			{
				return ITEM_ENABLED
			}
			else if ((UsedWpsT[CSW_USP] < RestrictWps[CSW_USP]) && (team == _TEAM_T) && (get_user_rank(id) > X) // tu chyba sprawdza czy na mapie danej broni nie ma zbyt duzo osob (np. max 3 osoby z AK na mapce. Jezeli ma mniej niz 3 to odblokuj opcje)
				|| (UsedWpsCT[CSW_USP] < RestrictWps[CSW_USP]) && (team == _TEAM_CT) && (get_user_rank(id) > X))
			{
				return ITEM_ENABLED
			}
			else
			{
				return ITEM_DISABLED
			}
		}	
		case CSW_GLOCK18:
		{			
			if (!IsRestricted[CSW_GLOCK18] && get_user_rank(id) > X)// jezeli index rangi gracza jest wiekszy od np. 3 tzn ma range wieksza niz RANKS_Easy 
			{
				return ITEM_ENABLED
			}
			else if ((UsedWpsT[CSW_GLOCK18] < RestrictWps[CSW_GLOCK18]) && (team == _TEAM_T) && (get_user_rank(id) > X) // tu chyba sprawdza czy na mapie danej broni nie ma zbyt duzo osob (np. max 3 osoby z AK na mapce. Jezeli ma mniej niz 3 to odblokuj opcje)
				|| (UsedWpsCT[CSW_GLOCK18] < RestrictWps[CSW_GLOCK18]) && (team == _TEAM_CT) && (get_user_rank(id) > X))
			{
				return ITEM_ENABLED
			}
			else
			{
				return ITEM_DISABLED
			}
		}
		case CSW_DEAGLE:
		{
			//to samo co wyzej z kazda bronia CSW_BRON jaka jest dostepna w menu secondary
			
		}
		
		default: return ITEM_DISABLED;
	}
	
	
	/*else if (!IsRestricted[weaptype] && get_user_rank(id) > X)// jezeli index rangi gracza jest wiekszy od np. 3 tzn ma range wieksza niz RANKS_Easy 
	{
		return ITEM_ENABLED
	}
	else if ((UsedWpsT[weaptype] < RestrictWps[weaptype]) && (team == _TEAM_T) && (get_user_rank(id) > X) // tu chyba sprawdza czy na mapie danej broni nie ma zbyt duzo osob (np. max 3 osoby z AK na mapce. Jezeli ma mniej niz 3 to odblokuj opcje)
		|| (UsedWpsCT[weaptype] < RestrictWps[weaptype]) && (team == _TEAM_CT)get_user_rank(id) > X)
	{
		return ITEM_ENABLED
	}
	else
	{
		return ITEM_DISABLED
	}*/	
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#749837 Hitmark || Położenie sprite'a oraz pobieranie informacji o broni i drużynie

Napisane przez AwIlL^^ w 01.06.2018 17:56

punkty 2 i 3 dodałem, zielony raczej nie jesteś to sobie poczytasz i zrozumiesz.
punkt 4 to chyba chodzi o to, że wywoływałeś to przez komendę zamiast natychmiastowo, ale głowy nie dam xD

wrzuciłem wywoływanie natywu bezpośrednio w forwardzie, ale jak chcesz to możesz wywalić to do osobnej funkcji tylko nie wywołuj tego przez komendę...
na pewno powstaje spam kiedy przy każdym strzale serwer wpisuje komendę do konsoli gracza i do tego musi tą komendę przechwycić.

 

Żeby znaleźć rozwiązanie do punktu 1 to musiałbym dłużej analizować kod od darka :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#749835 Hitmark || Położenie sprite'a oraz pobieranie informacji o broni i drużynie

Napisane przez Robiin w 01.06.2018 17:32

Pytanie 2.

public fw_TakeDamagePre( this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits )

https://amxx.pl/topi...e-na-obrażenia/

 

Nie rozumiem pytania 3. - chodzi Ci o sprawdzanie czy TeamAttacker == TeamVictim?

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker))
    return;

Zmieniałeś coś w kodzie od Darka sprite'ów?

 

 

Widziałem też gdzieś na allied'ach, że ktoś próbując uzyskać ten COD'owy efekt rzucał po prostu X albo 5 znakami w hudzie. Jeśli taki efekt Cię zadowala, oczywiście

 

 


  • +
  • -
  • 1


#180291 Wiadomości HUD

Napisane przez R3X w 15.10.2010 18:14

ostatni parametr to numer kanału, dostępne są 4 : 1,2,3,4, ew. ustaw -1 to powinno dobrać wolny

na każdym kanale możesz wyświetlić po 1 wiadomości
  • +
  • -
  • 1


#178446 Mini problem

Napisane przez Abes Mapper w 09.10.2010 19:00

Konsola (wyciąłem to co nie jest związane z pluginem):

condebug enabled
L 10/09/2010 - 19:40:55: [FUN] Player out of range (0)
L 10/09/2010 - 19:40:55: [AMXX] Run time error 10 (plugin "deusex.amxx") (native "set_user_health") - debug not enabled!
L 10/09/2010 - 19:40:55: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
[Deus Ex]: Zdobyles 16 XP za zabicie wroga.
[Deus Ex]: Zdobyles 16 XP za zabicie wroga oraz  8 XP za HeadShot!
[Deus Ex]: Zdobyles 16 XP za zabicie wroga.
L 10/09/2010 - 19:41:55: [FUN] Player out of range (0)
L 10/09/2010 - 19:41:55: [AMXX] Run time error 10 (plugin "deusex.amxx") (native "set_user_health") - debug not enabled!
L 10/09/2010 - 19:41:55: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
[Deus Ex]: Zdobyles 16 XP za zabicie wroga oraz  8 XP za HeadShot!
L 10/09/2010 - 19:43:16: [FUN] Player out of range (0)
L 10/09/2010 - 19:43:16: [AMXX] Run time error 10 (plugin "deusex.amxx") (native "set_user_health") - debug not enabled!
L 10/09/2010 - 19:43:16: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
[Deus Ex]: Zdobyles 16 XP za zabicie wroga.
[Deus Ex]: Zdobyles 16 XP za zabicie wroga oraz  8 XP za HeadShot!
[Deus Ex]: Zdobyles 16 XP za zabicie wroga.
[Deus Ex]: Gratulacje Agencie! Zdobyles nowy poziom : 1, mozesz wszczepic lub ulepszyc : 1 implant(y).
L 10/09/2010 - 19:44:44: [FUN] Player out of range (0)
L 10/09/2010 - 19:44:44: [AMXX] Run time error 10 (plugin "deusex.amxx") (native "set_user_health") - debug not enabled!
L 10/09/2010 - 19:44:44: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 10/09/2010 - 19:46:24: [FUN] Player out of range (0)
L 10/09/2010 - 19:46:24: [AMXX] Run time error 10 (plugin "deusex.amxx") (native "set_user_health") - debug not enabled!
L 10/09/2010 - 19:46:24: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
AMXX.pl : /menu
AMXX.pl :  /menu
Nieznana komenda: oczy_menu
[Deus Ex]: Zdobyles 16 XP za zabicie wroga oraz  8 XP za HeadShot!
AMXX.pl : /menu
Nieznana komenda: tors_menu
AMXX.pl :  /menu
L 10/09/2010 - 19:47:49: [FUN] Player out of range (0)
L 10/09/2010 - 19:47:49: [AMXX] Run time error 10 (plugin "deusex.amxx") (native "set_user_health") - debug not enabled!
L 10/09/2010 - 19:47:49: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
[Deus Ex]: Zdobyles 16 XP za zabicie wroga oraz  8 XP za HeadShot!
[Deus Ex]: Zdobyles 16 XP za zabicie wroga.
[Deus Ex]: Zdobyles 16 XP za zabicie wroga.
[Deus Ex]: Zdobyles 16 XP za zabicie wroga oraz  8 XP za HeadShot!
AMXX.pl : /menu
L 10/09/2010 - 19:49:36: [FUN] Player out of range (0)
L 10/09/2010 - 19:49:36: [AMXX] Run time error 10 (plugin "deusex.amxx") (native "set_user_health") - debug not enabled!
L 10/09/2010 - 19:49:36: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
AMXX.pl :  /menu
Nieznana komenda: ramiona_menu
[Deus Ex]: Zdobyles 16 XP za zabicie wroga oraz  8 XP za HeadShot!
[Deus Ex]: Gratulacje Agencie! Zdobyles nowy poziom : 2, mozesz wszczepic lub ulepszyc : 2 implant(y).

Logi po debugu:
L 10/09/2010 - 19:57:19: [FUN] Player out of range (0)
L 10/09/2010 - 19:57:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "deusex.amxx")
L 10/09/2010 - 19:57:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_health")
L 10/09/2010 - 19:57:19: [AMXX]    [0] deusex.sma::EventRoundStart (line 787)

Czyli w skrócie. Exp działa, idzie ładnie tylko musiałem się trochę zastanowić na co ta liczba w nawiasie :)
Menu wygląda tak:
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 1


#178451 Mini problem

Napisane przez Abes Mapper w 09.10.2010 19:09

Uwagi co do kodu.

Przed tymi y, w postaw znak \
Co do switch-ów to w ten sposób:

switch(key)
{
case 1 : {
oczy_menu(id)
}
case 2 : {
czaszka_menu(id)
}


Tak zrobiłem i reszta działa :)
  • +
  • -
  • 1


#178316 Mini problem

Napisane przez Abes Mapper w 09.10.2010 15:05

Niestety to samo
  • +
  • -
  • 1


#178133 Mini problem

Napisane przez Abes Mapper w 09.10.2010 04:39

Czyli tak.
Po każdym zabiciu mam:

Znalazles przy frajerze 1 gram ziola

Po zabiciu z HS:

Znalazles przy frajerze 1 gram ziola i bonusowe 0 headshot !


Nie wiem czy to błąd czy tak ma być ale po wbiciu tripa miałem 4 gram zioła (prawidłowo) i takie info:

Gratulacje stary, wbiles poziom ! Twoj trip bedzie za***isty, posiadasz : 8 gram.

Co mi się wydaje że powinno być 4

Błędy w logach
Przy wbijaniu na serwer:
L 10/09/2010 - 05:28:14: String formatted incorrectly - parameter 5 (total 4)
L 10/09/2010 - 05:28:14: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "gramik.amxx")
L 10/09/2010 - 05:28:14: [AMXX] Run time error 25: parameter error 
L 10/09/2010 - 05:28:14: [AMXX]    [0] gramik.sma::LoadXp (line 161)
L 10/09/2010 - 05:28:14: [AMXX]    [1] gramik.sma::client_connect (line 139)

Po wbiciu tripa:
L 10/09/2010 - 05:32:56: [FUN] Player out of range (99)
L 10/09/2010 - 05:32:56: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "gramik.amxx")
L 10/09/2010 - 05:32:56: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_armor")
L 10/09/2010 - 05:32:56: [AMXX]    [0] gramik.sma::UruchomOdliczanie (line 86)

Większego lvl'a nie wbijałem
  • +
  • -
  • 1


#146085 BombSite

Napisane przez R3X w 22.06.2010 01:21

Możesz działać w prethinku lub w tasku z flagą B i sprawdzać ten warunek

if(cs_get_user_mapzones ( id )  & CS_MAPZONE_BOMBTARGET){

}

  • +
  • -
  • 1


#145709 Nowe Bronie

Napisane przez Vertricus w 20.06.2010 16:09

Hmm
z csx.inc
/* Custom Weapon Support */
/* function will return index of new weapon */
native custom_weapon_add( const wpnname[],melee = 0,const logname[]="" );
/* Function will pass damage done by this custom weapon to stats module and other plugins */
native custom_weapon_dmg( weapon, att, vic, damage, hitplace=0 );
/* Function will pass info about custom weapon shot to stats module */
native custom_weapon_shot( weapon,index ); // weapon id , player id

/* function will return 1 if true */
native xmod_is_melee_wpn(wpnindex);

/* Returns weapon name. */
native xmod_get_wpnname(wpnindex,name[],len);

/* Returns weapon logname. */
native xmod_get_wpnlogname(wpnindex,name[],len);

/* Returns weapons array size */
native xmod_get_maxweapons();

/* Returns stats array size */
native xmod_get_stats_size();


Tylko nie wiem jak/i czy działa
  • +
  • -
  • 1


#140846 Modele Pev

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 02.06.2010 22:04

skoro model znika przy zmianie broni to go również wtedy zmieniaj ;)
  • +
  • -
  • 1