Spróbuj teraz. Jeżeli nadal nie będziesz mógł skompilować podaj mi bibliotekę csdm bo tą co mam z neta coś nie gra.
@edit: Dodałeś do kodu np. nad plugin_init to?
native get_user_rank(index);
//Secondary Weapon Callback public c_Secondary(id, menu, item) { if( item < 0 ) return PLUGIN_CONTINUE new cmd[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, cmd,5, iName, 63, callback) new dis = str_to_num(cmd) new team = get_user_team(id) new weaptype = get_weaponid(g_Secondary[dis]) //Check to see if item is disabled if (g_DisabledSec[dis]) { return ITEM_DISABLED } cs_get_weapon_id(weaptype); switch(cs_get_weapon_id(weaptype)) { case CSW_USP: { if (!IsRestricted[CSW_USP] && get_user_rank(id) > X)// jezeli index rangi gracza jest wiekszy od np. 3 tzn ma range wieksza niz RANKS_Easy { return ITEM_ENABLED } else if ((UsedWpsT[CSW_USP] < RestrictWps[CSW_USP]) && (team == _TEAM_T) && (get_user_rank(id) > X) // tu chyba sprawdza czy na mapie danej broni nie ma zbyt duzo osob (np. max 3 osoby z AK na mapce. Jezeli ma mniej niz 3 to odblokuj opcje) || (UsedWpsCT[CSW_USP] < RestrictWps[CSW_USP]) && (team == _TEAM_CT) && (get_user_rank(id) > X)) { return ITEM_ENABLED } else { return ITEM_DISABLED } } case CSW_GLOCK18: { if (!IsRestricted[CSW_GLOCK18] && get_user_rank(id) > X)// jezeli index rangi gracza jest wiekszy od np. 3 tzn ma range wieksza niz RANKS_Easy { return ITEM_ENABLED } else if ((UsedWpsT[CSW_GLOCK18] < RestrictWps[CSW_GLOCK18]) && (team == _TEAM_T) && (get_user_rank(id) > X) // tu chyba sprawdza czy na mapie danej broni nie ma zbyt duzo osob (np. max 3 osoby z AK na mapce. Jezeli ma mniej niz 3 to odblokuj opcje) || (UsedWpsCT[CSW_GLOCK18] < RestrictWps[CSW_GLOCK18]) && (team == _TEAM_CT) && (get_user_rank(id) > X)) { return ITEM_ENABLED } else { return ITEM_DISABLED } } case CSW_DEAGLE: { //to samo co wyzej z kazda bronia CSW_BRON jaka jest dostepna w menu secondary } default: return ITEM_DISABLED; } /*else if (!IsRestricted[weaptype] && get_user_rank(id) > X)// jezeli index rangi gracza jest wiekszy od np. 3 tzn ma range wieksza niz RANKS_Easy { return ITEM_ENABLED } else if ((UsedWpsT[weaptype] < RestrictWps[weaptype]) && (team == _TEAM_T) && (get_user_rank(id) > X) // tu chyba sprawdza czy na mapie danej broni nie ma zbyt duzo osob (np. max 3 osoby z AK na mapce. Jezeli ma mniej niz 3 to odblokuj opcje) || (UsedWpsCT[weaptype] < RestrictWps[weaptype]) && (team == _TEAM_CT)get_user_rank(id) > X) { return ITEM_ENABLED } else { return ITEM_DISABLED }*/ return PLUGIN_HANDLED }