Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Dodanie dodatkowego skoku do klasy

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Porywacz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:93
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Rudki
Offline

Napisano 08.07.2013 11:07

Proszę o dodanie dodatkowego skoku (1) to klasy 

 

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Porucznik";
new const opis[]    = "Posiada 10(+int) wiecej obrazen z Mac10 , dodatkowy skok i jest szybki";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new bool:ma_klase[33];
   
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "12345");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
 
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;

}

 

Próbowałem zrobić to ale mi nie wychodzi mam 1 error 


Użytkownik Porywacz edytował ten post 08.07.2013 11:08

  • +
  • -
  • 0

Robię klasy (Płatność sms/przelew) pisać na gg: 44956364


#2 CBeebies

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 213
Profesjonalista

  • Postów:156
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.07.2013 11:12

Trzymaj ;))

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 Porywacz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:93
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Rudki
Offline

Napisano 08.07.2013 11:28

Dzięki. Do zamknięcia


  • +
  • -
  • 0

Robię klasy (Płatność sms/przelew) pisać na gg: 44956364






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych