Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Blaady - zdjęcie

Blaady

Rejestracja: 18.10.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.12.2013 02:22
-----

#595105 [ROZWIĄZANE] Model mikołaja tylko dla CT !

Napisane przez vaulT w 21.12.2013 18:16

/*########
### Santa Model Admin!
### code by steamtools.net
### modified by n0name
### 91.210.128.149:27015
### fragandskill.boo.pl
########
### Instalacja:
### 1. Wypakuj paczke zip w dowolnej lokalizacji
### 2. Przenies pliki na swoj serwer ftp do lokalizaccji:
### 3. folder player do /cstrike/models/
### 4. plik n0_santa.amxx do /cstrike/addons/amxmodx/plugins/
### 5. plik n0_santa.sma do /cstrike/addons/amxmodx/scripting/
### 6. do pliku plugins.ini dopisz n0_santa.amxx
### 7. Zrestartuj serwer :)
########*/



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Santa Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
        precache_model("models/player/mikolaj_ct/mikolaj_ct.mdl")

        return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid) {
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
	{
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if(userTeam == CS_TEAM_CT) 
                        cs_set_user_model(id, "mikolaj_ct")
                
                else 
                        cs_reset_user_model(id)
                
        }

        return PLUGIN_CONTINUE
}

Sprawdz




#595119 [ROZWIĄZANE] Model mikołaja tylko dla CT !

Napisane przez FORMOZA w 21.12.2013 18:45

A nie prościej :P
 

public resetModel(id, level, cid) {
	if ((get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) && (cs_get_user_team(id) == 2))
		cs_set_user_model(id, "mikolaj_ct")
	else cs_reset_user_model(id)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1


#584606 [ROZWIĄZANE] Menu człowieka

Napisane przez Savio. w 11.11.2013 15:36

Znajdź linie:

NAMES = ML_NAPALM , ML_FROST , ML_FLARE , ML_M249 , ML_SG550 , ML_G3SG1

I nazwy zmieniasz do woli.

 

NP:

NAMES = Granat podpalający , Granat zamrażający , Flara , Krowa , SG550 , G3SG1

Masz edytowany juz kod:

 

 

 

 

; Zombie Plague 4.3 Customization File

; ------------------------------------
; Any changes you make here will be
; automatically loaded at map start

; Note: No error parsing is done for this.
; Make sure you don't mistype anything.

[Access Flags]
ENABLE/DISABLE MOD = l
ADMIN MENU = o
START MODE INFECTION = o
START MODE NEMESIS = o
START MODE SURVIVOR = o
START MODE SWARM = o
START MODE MULTI = o
START MODE PLAGUE = o
MAKE ZOMBIE = o
MAKE HUMAN = o
MAKE NEMESIS = o
MAKE SURVIVOR = o
RESPAWN PLAYERS = o
ADMIN MODELS = d

[Player Models] (randomly chosen if more than one)
HUMAN = arctic , guerilla , leet , terror , gign , gsg9 , sas , urban
NEMESIS = zombieplaguenemesis
SURVIVOR = survivorek , spacedsurvivormen
ADMIN ZOMBIE = zombie_source
ADMIN HUMAN = agent , vip

; If you don't want people using altered player models, enable the following.
; 1 = Bounds Check (model's geometry must fit in the same bbox)
; 2 = CRC Check (file on client must exactly match server's file)
FORCE CONSISTENCY = 0

; By default, zombie models are class specific. You can edit them separately in your zp_zombieclasses.ini
; If, however, you want all zombies to use the same models regardless of class, you can enable this
; setting and add your global zombie models to the "ZOMBIE" line.
SAME MODELS FOR ALL = 0
ZOMBIE = zombie_source

[Weapon Models]
V_KNIFE HUMAN = models/zombie_plague/v_mastercombat.mdl
V_KNIFE NEMESIS = models/zombie_plague/v_nemknife.mdl
V_M249 SURVIVOR = models/v_m249.mdl
GRENADE INFECT = models/zombie_plague/v_newzminfection.mdl
GRENADE FIRE = models/v_hegrenade.mdl
GRENADE FROST = models/v_flashbang.mdl
GRENADE FLARE = models/zombie_plague/v_grenade_flare.mdl
V_KNIFE HUMAN = models/zombie_plague/v_mastercombat.mdl
V_KNIFE ADMIN ZOMBIE = models/zombie_plague/v_newzmknife.mdl

[Grenade Sprites]
TRAIL = sprites/laserbeam.spr
RING = sprites/shockwave.spr
FIRE = sprites/flame.spr
SMOKE = sprites/black_smoke3.spr
GLASS = models/glassgibs.mdl

[Sounds] (randomly chosen if more than one)
WIN ZOMBIES = ambience/the_horror1.wav , ambience/the_horror3.wav , ambience/the_horror4.wav
WIN HUMANS = zombie_plague/win_humans_new.wav, zombie_plague/win_humans1.wav , zombie_plague/win_humans2.wav
WIN NO ONE = ambience/3dmstart.wav , zombie_plague/noone.wav , zombie_plague/end.wav
ZOMBIE INFECT = zombie_plague/zombie_infec1.wav , zombie_plague/zombie_infec2.wav , zombie_plague/zombie_infec3.wav , scientist/c1a0_sci_catscream.wav , scientist/scream01.wav
ZOMBIE PAIN = zombie_plague/zombie_pain1.wav , zombie_plague/zombie_pain2.wav , zombie_plague/zombie_pain3.wav , zombie_plague/zombie_pain4.wav , zombie_plague/zombie_pain5.wav
NEMESIS PAIN = zombie_plague/nemesis_pain1.wav , zombie_plague/nemesis_pain2.wav , zombie_plague/nemesis_pain3.wav
ZOMBIE DIE = zombie_plague/zombie_die1.wav , zombie_plague/zombie_die2.wav , zombie_plague/zombie_die3.wav , zombie_plague/zombie_die4.wav , zombie_plague/zombie_die5.wav
ZOMBIE FALL = zombie_plague/zombie_fall1.wav
ZOMBIE MISS SLASH = zombie_plague/spaced_claw_miss1.wav , zombie_plague/spaced_claw_miss2.wav , zombie_plague/spaced_claw_miss3.wav , zombie_plague/spaced_claw_miss4.wav
ZOMBIE MISS WALL = zombie_plague/spaced_claw_hitwall1.wav , zombie_plague/spaced_claw_hitwall2.wav , zombie_plague/spaced_claw_hitwall3.wav , zombie_plague/spaced_claw_hitwall4.wav
ZOMBIE HIT NORMAL = zombie_plague/spaced_claw_hit1.wav , zombie_plague/spaced_claw_hit2.wav , zombie_plague/spaced_claw_hit3.wav
ZOMBIE HIT STAB = zombie_plague/spaced_claw_hit1.wav , zombie_plague/spaced_claw_hit2.wav , zombie_plague/spaced_claw_hit3.wav
ZOMBIE IDLE = nihilanth/nil_now_die.wav , nihilanth/nil_slaves.wav , nihilanth/nil_alone.wav , zombie_plague/zombie_brains1.wav , zombie_plague/zombie_brains2.wav
ZOMBIE IDLE LAST = nihilanth/nil_thelast.wav
ZOMBIE MADNESS = zombie_plague/zombie_madness1.wav
ROUND NEMESIS = zombie_plague/nemesis1.wav , zombie_plague/spacednemezis1.wav
ROUND SURVIVOR = zombie_plague/spacedsurvivor.wav , zombie_plague/survivor2.wav
ROUND SWARM = ambience/the_horror2.wav
ROUND MULTI = zombie_plague/spacedmulti.wav
ROUND PLAGUE = zombie_plague/nemesis2.wav , zombie_plague/survivor1.wav
GRENADE INFECT EXPLODE = zombie_plague/grenade_infect.wav
GRENADE INFECT PLAYER = scientist/scream20.wav , scientist/scream22.wav , scientist/scream05.wav
GRENADE FIRE EXPLODE = zombie_plague/grenade_explode.wav
GRENADE FIRE PLAYER = zombie_plague/zombie_burn3.wav , zombie_plague/zombie_burn4.wav , zombie_plague/zombie_burn5.wav , zombie_plague/zombie_burn6.wav , zombie_plague/zombie_burn7.wav
GRENADE FROST EXPLODE = warcraft3/frostnova.wav
GRENADE FROST PLAYER = warcraft3/impalehit.wav
GRENADE FROST BREAK = warcraft3/impalelaunch1.wav
GRENADE FLARE = zombie_plague/flara.wav
ANTIDOTE = items/smallmedkit1.wav
THUNDER = zombie_plague/thunder1.wav , zombie_plague/thunder2.wav

[Ambience Sounds] (randomly chosen if more than one) (only .wav and .mp3 formats supported) (duration is in seconds)
INFECTION ENABLE = 0
INFECTION SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
INFECTION DURATIONS = 17
NEMESIS ENABLE = 0
NEMESIS SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
NEMESIS DURATIONS = 17
SURVIVOR ENABLE = 0
SURVIVOR SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
SURVIVOR DURATIONS = 17
SWARM ENABLE = 0
SWARM SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
SWARM DURATIONS = 17
PLAGUE ENABLE = 0
PLAGUE SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
PLAGUE DURATIONS = 17

[Buy Menu Weapons]
PRIMARY = weapon_galil , weapon_famas , weapon_m4a1 , weapon_ak47 , weapon_sg552 , weapon_aug , weapon_awp , weapon_m3 , weapon_xm1014 , weapon_tmp , weapon_mac10 , weapon_ump45 , weapon_mp5navy , weapon_p90
SECONDARY = weapon_glock18 , weapon_usp , weapon_p228 , weapon_deagle , weapon_fiveseven , weapon_elite
ADDITIONAL ITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade

[Extra Items: Weapons and their costs]
NAMES = Granat podpalający , Granat zamrażający , Flara , Krowa , SG550 , G3SG1
ITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade , weapon_m249 , weapon_sg550 , weapon_g3sg1
COSTS = 2 , 2 , 1 , 15 , 15 , 15

[Hard Coded Items Costs]
NIGHT VISION = 15
ANTIDOTE = 30
ZOMBIE MADNESS = 18
INFECTION BOMB = 100

[Weather Effects]
RAIN = 0
SNOW = 0
FOG = 0
FOG DENSITY = 0.0018
FOG COLOR = 128 128 128

[Custom Skies] (randomly chosen if more than one)
ENABLE = 1
SKY NAMES = BACKALLEY

[Lightning Lights Cycle]
LIGHTS = ijklmnonmlkjihgfedcb , klmlkjihgfedcbaabcdedcb , bcdefedcijklmlkjihgfedcb

[Zombie Decals] (for bloodstains/footsteps)
DECALS = 99 , 107 , 108 , 184 , 185 , 186 , 187 , 188 , 189

[Knockback Power for Weapons] (use -1.0 to disable knockback power for the weapon)
P228 = 2.4
SCOUT = 6.5
XM1014 = 8.0
MAC10 = 2.3
AUG = 5.0
ELITE = 2.4
FIVESEVEN = 2.0
UMP45 = 2.4
SG550 = 5.3
GALIL = 5.5
FAMAS = 5.5
USP = 2.2
GLOCK18 = 2.0
AWP = 10.0
MP5NAVY = 2.5
M249 = 5.2
M3 = 8.0
M4A1 = 5.0
TMP = 2.4
G3SG1 = 6.5
DEAGLE = 5.3
SG552 = 5.0
AK47 = 6.0
P90 = 2.0

[Objective Entities] (and anything that would affect gameplay that needs to be removed)
CLASSNAMES = func_bomb_target , info_bomb_target , info_vip_start , func_vip_safetyzone , func_escapezone , hostage_entity , monster_scientist , func_hostage_rescue , info_hostage_rescue , env_fog , env_rain , env_snow , item_longjump , func_vehicle

[SVC_BAD Prevention] (if you experience *many* SVC_BAD kicks, try one of the following)
; A. Increase the delay between model changes here (in 0.1 increments until the kicks are gone)
MODELCHANGE DELAY = 0.2
; B. If you still get recurring kicks, try enabling this setting: (experimental!)
HANDLE MODELS ON SEPARATE ENT = 0

; If you want your models to have accurate hitboxes, try enabling this.
; Note: make sure your models don't have messed up hitboxes, otherwise
; this setting might cause your server insane cpu usage and lag!
SET MODELINDEX OFFSET = 0

  • +
  • -
  • 1


#584514 [ROZWIĄZANE] Spolszczony plugin

Napisane przez xRx w 11.11.2013 09:10

proszę . ;)

 

 

Załączone pliki




#582484 [ROZWIĄZANE] Zwiesza sie serwer.

Napisane przez Aemiksowy w 03.11.2013 15:13

Przy okazji. Wyrzuć ten debug za amxbans_main, ponieważ jest on zbędny i może niepotrzebnie obciążać serwer. Debug stosuje się tylko na krótką mętę po to, aby zobaczyć co jest przyczyną błędów występujących w logach. Trzymanie tego na dłuższą metę nie jest potrzebne, tym bardziej, że te błędy w amxbans_main od SQL nie da się całkowicie zlikwidować. 




#582489 [ROZWIĄZANE] Zwiesza sie serwer.

Napisane przez Aemiksowy w 03.11.2013 15:34

 

tym bardziej, że te błędy w amxbans_main od SQL nie da się całkowicie zlikwidować.

Da się...

 

Próbowałem, chyba Ty podawałeś rozwiązanie tymczasowe, niestety nie udało się. Z tego co pamiętam opisywał GwynBleidD, dlaczego nie da się tego w 100% zlikwidować. Jeśli bredzę, proszę mnie poprawić




#582486 [ROZWIĄZANE] Zwiesza sie serwer.

Napisane przez sebul w 03.11.2013 15:18

tym bardziej, że te błędy w amxbans_main od SQL nie da się całkowicie zlikwidować.

Da się...
Co do reszty, masz rację.
  • +
  • -
  • 1


#16968 Ograniczenie awp

Napisane przez olaf4all w 26.09.2008 14:25

proszę :) chyba iwesz jak sie instaluje ;>

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#80680 Zielony AdminChat

Napisane przez kasza w 30.08.2009 18:19

Znalazłem to: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1022

to jest na zywklym czacie -.-

Jak pomogłem wiesz co kliknij :D

osmieszasz sie.... nie pros go chce to Ci da !

załacznik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#115168 Poprawne rate - wymusza i sprawdza ex_interp, cl_updaterate oraz rate

Napisane przez Seba w 27.02.2010 18:35

Info:

Zoptymalizowany plugin na sprawdzanie oraz ew. ustawianie graczom ustawień sieciowych w przypadku gdy są błędne. Obsługuje cvar'y: ex_interp, cl_updaterate, rate - działa na każdej wersji Counter Strike, więc sprawdza się również doskonale na serwerach z dwoma protokołami. Jeżeli gracz ma błędne ustawienia, serwer wymusza mu minimalne (ustawianie cvar'ami)


Screenshot:

Dołączona grafika


Ustawienia:

  • sv_minclrate - minimalne dozwolone "rate", domyślnie 20000
  • sv_minclupdaterate - minimalne dozwolone "cl_updaterate", domyślnie 45
  • sv_maxclniterp - maksymalne dozwolone "ex_interp", domyślnie 0.05
  • sv_informcl - ustawia status informowania, w przypadku ustawienia na 0 nie informuje gracza w przypadku błędnych ustawień, ustawienie na 1 skutkuje napisami w chat'cie pokazanymi na screenshot'cie.

Załączone pliki




#569580 [ROZWIĄZANE] Kolorowe /me !

Napisane przez d0naciak w 02.09.2013 20:20

Otwórz statsx.sma i dodaj po

#include <csx>

to

#include <colorchat>

Wszystkie

client_print(id, print_chat,

Zamień na

ShowColorMsg(id,

Na samym dole dodaj

public ShowColorMsg(id, const szText[], any:...)
{
    new szMessage[128];
    
    vformat(szMessage, 127, szText, 3);
    
    replace_all(szMessage, 127, "!g", "^x04");
    replace_all(szMessage, 127, "!t", "^x03");
    replace_all(szMessage, 127, "!y", "^x01");
    
    ColorChat(id, NORMAL, "%s", szMessage);
}

Skompilowany plik *.amxx wrzuć na serwer.

Wejdź do addons/amxmodx/data/langi otwórz statsx.txt i "kolorujesz" niżej podane słowa ;)

[pl]
WHOLEBODY = cialo
HEAD = glowa
CHEST = klatka piersiowa
STOMACH = brzuch
LEFTARM = lewe ramie
RIGHTARM = prawe ramie
LEFTLEG = lewa noga
RIGHTLEG = prawa noga
MODE_SET_TO = "amx_statsx_mode" ustawiono na "%s"
ATTACKERS = Atakujacy
ACC = acc.
HIT_S = trafien
DMG = obr
VICTIMS = Ofiary
MOST_DMG = Najwiecej obrazen:
KILLED_YOU_DIST = %s zabil cie z %s^nfrom z odleglosci %0.2f metrow.
DID_DMG_HITS = %d zadal ci %d obrazen ^ni nadal ma %d zycia i %d zbroi.
YOU_DID_DMG = Zadales %d obrazen %d trafieniami.
EFF = eff.
BEST_SCORE = Najlepszy wynik
KILL_S = zabil
TOTAL = Lacznie
SHOT_S = strzalow
HITS_YOU_IN = %s trafil cie w
KILLED_BY_WITH = Zabity przez %s z %s @ %0.0fm
NO_HITS = zadnych trafien
YOU_NO_KILLER = Nie masz zadnego zabojcy
YOU_HIT = Trafiles ^x03 %s %d ^x04 razy, ^x03 %d ^x04 obrazen
LAST_RES = Ostatni rezultat: ^x03 %d ^x04 trafien, ^x03 %d ^x04 obrazen
KILLS = Zabojstw
DEATHS = Zginiec
HITS = Trafien
SHOTS = Strzalow
YOUR = Twoj
PLAYERS = Gracze
RANK_IS = ranking wynosi %d na %d
DAMAGE = Obrazenia
WEAPON = Bron
YOUR_RANK_IS = Twoj ranking wynosi %d na %d Masz %d zabojstw, %d trafien, %0.2f%% eff. i %0.2f%% acc.
AMMO = amunicja
HEALTH = zdrowie
ARMOR = kamizelka
GAME_SCORE = Punktacja
STATS_ANNOUNCE = Masz %s odwolan statystyki
ENABLED = wlaczony
DISABLED = wylaczony
SERVER_STATS = Statystyki serwera
X_RANK_IS = Ranking %s wynosi %d na %d
DISABLED_MSG = Serwer wylaczyl ta opcje

Kolorujesz tak jak reklamy w pluginie advertisements, czyli

!g - dalszy tekst będzie zielony

!y - dalszy tekst będzie standardowym kolorem gracza (standardowo żółty)

!t - dalszy tekst będzie kolorem zależnym od drużyny (czerwony dla TT, niebieski dla CT, siwy dla spectator'ów)


  • +
  • -
  • 4


#569461 Spadochron vip

Napisane przez sNH. w 02.09.2013 14:40

Wolałbym ci zrobić plugin na "nowo". Powiedz tylko czy spadochron ma być dla każdego vipa od razu, czy ma się go kupować itd. No i jaka flaga.


  • +
  • -
  • 1


#569475 Spadochron vip

Napisane przez sNH. w 02.09.2013 14:58

sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony 
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu

 

Tak na szybko - sprawdź:

 

Spoiler

 


  • +
  • -
  • 1


#568707 Dodanie /roundsound !

Napisane przez MAGNET w 31.08.2013 14:07

Dodaj gdzieś:

public client_connect(id)

{
graj[id] = true;
}

  • +
  • -
  • 1


#568623 Dodanie /roundsound !

Napisane przez szelbi w 31.08.2013 10:58

Sprawdź, nie testowałem.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1